DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aditiv in uleiul de motor, Influenteaza aditivul vascozitatea?

marin.catalin
post 5 May 2005, 22:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 March 05




Ma gandeam azi ce ulei sa imi pun pe Dacie.Aveam de ales in primul rand intre un ulei 10W40 si unul 20W50.Automat ma gandeam sa ii pun si un aditiv 2+2 cu teflon(asa zic ei).Acum ma intreb: e cumva afectata vascozitatea uleiului de aditivul pus in ulei?Ca daca da, atunci un ulei 20W50 si cu aditiv, daca e putin mai racoare afara, cred ca imi ingenunchiaza motorul.Astept raspuns, avand in vedere ca maine trebuie sa ii schimb uleiul


--------------------
Dacia 1410 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radui
post 6 May 2005, 07:25
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 21 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(marin.catalin @ 5 May 2005, 23:18)
Ma gandeam azi ce ulei sa imi pun pe Dacie.Aveam de ales in primul rand intre un ulei 10W40 si unul 20W50.Automat ma gandeam sa ii pun si un aditiv 2+2 cu teflon(asa zic ei).Acum ma intreb: e cumva afectata vascozitatea uleiului de aditivul pus in ulei?Ca daca da, atunci un ulei 20W50 si cu aditiv, daca e putin mai racoare afara, cred ca imi ingenunchiaza motorul.Astept raspuns, avand in vedere ca maine trebuie sa ii schimb uleiul
*


Am pus si eu 2+2 pe ambele masini. O porcarie, m-am trezit cu spuma in ulei. Si, din cate stiu, 2+2-ul e numai pe baza de produsi petrolieri, n-are nicio treaba cu teflonul, alea cu teflon sunt tratamente, cu totul altceva decat aditivii.


--------------------
Logan Laureate 1,4MPI - B 97 FAC
Dacia 1300/77, verde
VW 1200/64, rosu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 6 May 2005, 07:43
Post #3


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Da, creste vascozitatea. Eu spre deosebire de radui, am fost multumit si de 2+2 cu teflon si de cel fara wink.gif Cel cu teflon se pune la seturile mai batranele. Spume nu a facut decat, ca la orice dacie cu sau fara aditiv, in anotimpul rece. E normal

This post has been edited by Al Cap0nE: 6 May 2005, 07:44


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin.catalin
post 6 May 2005, 10:04
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 March 05




Da, chestia cu spuma e ceva normal(din pacate). Nu am apucat sa imi dau seama cam in ce stare e motorul masinii, ce uzura are.E proaspat cumparata, a avut ulei romanesc, pe care la caldura il subtia super mult si il ardea.Asa ca ma gandeam sa nu cumva sa fie prea mult si ulei si aditiv.Chef sa dau chiuloasa jos nu am.Merci


--------------------
Dacia 1410 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 May 2005, 20:33
Post #5


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




am pus 2+2 la multe motoare !nici urma de spuma!de la altele da!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin.catalin
post 6 May 2005, 23:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 March 05




Gata.Am facut schimbul. Am pus ulei MOL(carrier)20W50 si aditiv 2+2 cu teflon. Presiunea la rece e 6, iar la cald la relanti cam 4-5.Astept sa trag de ea intr-o zi sa o incing sa vad pana la cat scade presiunea.Pana acum sta bine.In schimb scoate fum cand accelerez.Daca o tin turata continuu(4000-5000 rpm) nu scoate fum deloc.Daca o accelerez brusc, nu mai vezi nimic in spate.Aveti vre-o idee de ce?Ma gandesc ca daca era motorul uzat scotea fum tot timpul, nu doar cand accelerez brusc.


--------------------
Dacia 1410 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz83
post 6 May 2005, 23:39
Post #7


ing.


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05
From: Iasi




QUOTE(marin.catalin @ 6 May 2005, 23:00)
In schimb scoate fum cand accelerez.Daca o tin turata continuu(4000-5000 rpm) nu scoate fum deloc.Daca o accelerez brusc, nu mai vezi nimic in spate.Aveti vre-o idee de ce?Ma gandesc ca daca era motorul uzat scotea fum tot timpul, nu doar cand accelerez brusc.
*


Pai daca e fum alb e de la ulei dar cred ca stii asta deja.Si scoate fum deoarece,cred, ajunge ulei in camera de ardere ori pentru ca stratul de pe cilindri e gros ori e ceva la etansare,segmenti ma refer.


--------------------
Renault Twingo 1.2 8v 2001 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 May 2005, 07:47
Post #8


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




discutii in zadar...folositi search ca s-a mai discutat.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 19:45
Forum Renault