Aditiv in uleiul de motor, Influenteaza aditivul vascozitatea?
![]() ![]() ![]() |
Aditiv in uleiul de motor, Influenteaza aditivul vascozitatea?
marin.catalin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410 Sport
|
|||
radui |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marin.catalin @ 5 May 2005, 23:18) Ma gandeam azi ce ulei sa imi pun pe Dacie.Aveam de ales in primul rand intre un ulei 10W40 si unul 20W50.Automat ma gandeam sa ii pun si un aditiv 2+2 cu teflon(asa zic ei).Acum ma intreb: e cumva afectata vascozitatea uleiului de aditivul pus in ulei?Ca daca da, atunci un ulei 20W50 si cu aditiv, daca e putin mai racoare afara, cred ca imi ingenunchiaza motorul.Astept raspuns, avand in vedere ca maine trebuie sa ii schimb uleiul Am pus si eu 2+2 pe ambele masini. O porcarie, m-am trezit cu spuma in ulei. Si, din cate stiu, 2+2-ul e numai pe baza de produsi petrolieri, n-are nicio treaba cu teflonul, alea cu teflon sunt tratamente, cu totul altceva decat aditivii. |
--------------------
Logan
Laureate 1,4MPI
- B 97 FAC Dacia 1300/77, verde
VW 1200/64, rosu |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#3
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, creste vascozitatea. Eu spre deosebire de radui, am fost multumit si de 2+2 cu teflon si de cel fara
![]() This post has been edited by Al Cap0nE: 6 May 2005, 07:44 |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
marin.catalin |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 March 05 ![]() |
Da, chestia cu spuma e ceva normal(din pacate). Nu am apucat sa imi dau seama cam in ce stare e motorul masinii, ce uzura are.E proaspat cumparata, a avut ulei romanesc, pe care la caldura il subtia super mult si il ardea.Asa ca ma gandeam sa nu cumva sa fie prea mult si ulei si aditiv.Chef sa dau chiuloasa jos nu am.Merci
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
am pus 2+2 la multe motoare !nici urma de spuma!de la altele da!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
marin.catalin |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 March 05 ![]() |
Gata.Am facut schimbul. Am pus ulei MOL(carrier)20W50 si aditiv 2+2 cu teflon. Presiunea la rece e 6, iar la cald la relanti cam 4-5.Astept sa trag de ea intr-o zi sa o incing sa vad pana la cat scade presiunea.Pana acum sta bine.In schimb scoate fum cand accelerez.Daca o tin turata continuu(4000-5000 rpm) nu scoate fum deloc.Daca o accelerez brusc, nu mai vezi nimic in spate.Aveti vre-o idee de ce?Ma gandesc ca daca era motorul uzat scotea fum tot timpul, nu doar cand accelerez brusc.
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
|
|
ionutz83 |
![]()
Post
#7
|
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(marin.catalin @ 6 May 2005, 23:00) In schimb scoate fum cand accelerez.Daca o tin turata continuu(4000-5000 rpm) nu scoate fum deloc.Daca o accelerez brusc, nu mai vezi nimic in spate.Aveti vre-o idee de ce?Ma gandesc ca daca era motorul uzat scotea fum tot timpul, nu doar cand accelerez brusc. Pai daca e fum alb e de la ulei dar cred ca stii asta deja.Si scoate fum deoarece,cred, ajunge ulei in camera de ardere ori pentru ca stratul de pe cilindri e gros ori e ceva la etansare,segmenti ma refer. |
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
RIon |
![]()
Post
#8
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
discutii in zadar...folositi search ca s-a mai discutat.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 19:45 |