DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme carb - 1-se ineaca; 2-ramane fara benzina, 1-Se ineaca atunci cand o calc; 2-la pornire

adaniel69
post 11 Sep 2010, 02:49
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




momentan merg cu socul tras(jumate) pana gasesc pe cineva sa imi sufle carbul cu aer comprimat! merge bine asa! bujiile vad ca nu se bulesc(nu se afuma) si consumul cred ca e bun! o fi scump tare un carb nou? stiti vreun site de unde as putea sa gasesc mai ieftin?


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kitzsteinhorn91
post 11 Sep 2010, 08:39
Post #32


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




Salut. Am patit si eu la fel cu carburatorul. Opream motorul, iar la vreo 5 minute, toata benzina din CNC se scurgea in el si ineca motorul. Am rezolvat asta odata ce am schimbat saibele de cupru de deasupra si de sub ciocul de papagal.

Mare grija: inainte sa le pui la loc, ia un smilgher fin si pe o suprafata plana freaca atat sailbele de cupru pe ambele fete cat si ciocul de papagal. Vei fii multumit de rezultate.


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport 1975/1991 - PH 75/91 KCY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 11 Sep 2010, 09:47
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(adaniel69 @ 11 Sep 2010, 03:49)
momentan merg cu socul tras(jumate) pana gasesc pe cineva sa imi sufle carbul cu aer comprimat! merge bine asa! bujiile vad ca nu se bulesc(nu se afuma) si consumul cred ca e bun! o fi scump tare un carb nou? stiti vreun site de unde as putea sa gasesc mai ieftin?
*


Multi au avut probleme cu astea noi, nu merita; zi de unde esti poate te ajuta cineva


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 12 Sep 2010, 11:51
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




sunt din braila!
o sa incerc si cu alt carburator!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 13 Sep 2010, 07:04
Post #35


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(adaniel69 @ 11 Sep 2010, 02:49)
momentan merg cu socul tras(jumate) pana gasesc pe cineva sa imi sufle carbul cu aer comprimat! merge bine asa! bujiile vad ca nu se bulesc(nu se afuma) si consumul cred ca e bun! o fi scump tare un carb nou? stiti vreun site de unde as putea sa gasesc mai ieftin?
*


Consumul ma indoiesc sa fie bun.Un carburator nou finisat cu flexu nu iti va rezolva problema,in plus te va usura de 200 ron.
Demonteaza carbul,segmenteaza-l,fierbe-l,curata-l si mergi eventual la o statie de aer comprimat(benzinarie,vulcanizare) sau poate la un compresor pt anvelope si sufla aer prin toate orificiile in special prin cele de progresiune.Cu ocazia asta schimba si garniturile din cupru de la supapa ciocului de papagal sau macar incalzeste-le la aragaz,regleaza corect nivelul si asigura-te ca etanseaza cuiul pontou.Dupa montare asigura-te ca ai diuza calibranta pe furtunul dintre carb si galerie(2mm diametru)/eventual gaura calibrata de 2 mm in flansa calda,apoi regleaza corect relantiul.Toata lucrarea iti ia maxim 3 ore.
Cu acestea ar trebui sa mearga ok masina.In caz contrar daca aprinderea e ok nu ramane decat sa verifici sectiunea jiclerelor,s-ar putea sa ai amestec sarac sau nivel in CNC mic.Fa acestea si revin-o cu impresii.
Spor!

This post has been edited by Paulorossi: 13 Sep 2010, 07:05


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 13 Sep 2010, 21:45
Post #36


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




da am pus acum o duza de bec de autogen 1,4 am gasit

This post has been edited by ionut_09_RWX: 13 Sep 2010, 21:46


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusu_i
post 16 Sep 2010, 16:31
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




salut. cum pozitionez clapeta de acceleratie fata de prima gaura de progresiune (chiar in dreptul ei-fig.a sau sub ea cu ~0.5 mm-fig.b )
untitled.JPG ( Size: 6.08k ) Number of downloads: 262


This post has been edited by rusu_i: 16 Sep 2010, 16:31


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 2008 - TM-..-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 16 Sep 2010, 17:30
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(adaniel69 @ 12 Sep 2010, 11:51)
sunt din braila!
o sa incerc si cu alt carburator!
*




eu am cautat mult pana am dat de un carburator bun de la dezmembrari.

cea mai mare problema e pompa de sprit (circuitul e si prost proiectat, si prost executat). supapa aia din CNC de regula nu inchide cum trebuie. Si la multe dintre ele am gasit defecte de turnare in asa fel incat canalul pe unde ar trebui sa vina benzina sub presiune catre ciocul de papagal avea pori.

Incearca sa pui benzina in cnc cu corpul superior scos si sa dai vreo cateva sprituri. Nu ar trebui sa vezi bule de aer care refuleaza in cnc si nici benzina pe langa ciocul de papagal. Saibele alea de cupru sunt foarte proaste de obicei.

Cand dai sprituri ar trebui sa vina instantaneu benzina si sa fie sub forma de jet. daca vin picaturi prin ciocul de papagal atunci nu e bine.






--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 16 Sep 2010, 19:32
Post #39


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(rusu_i @ 16 Sep 2010, 16:31)
salut. cum pozitionez clapeta de acceleratie fata de prima gaura de progresiune (chiar in dreptul ei-fig.a sau sub ea cu ~0.5 mm-fig.b )
untitled.JPG ( Size: 6.08k ) Number of downloads: 262

*


Conform fig.a,asa la cea mai mica deschidere iti va curge benzen pe gaura de progresiune si masina va demara.
Spor.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusu_i
post 16 Sep 2010, 19:39
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




ms de sfat, o s-o pozitionez ca-n fig.a.


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 2008 - TM-..-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:41
Forum Renault