DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SuperNova vs Solenza, Care pe care?

Maskatu
post 1 Sep 2010, 12:42
Post #61


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Si la super nove care ar fi procentul? 1 din 10?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Sep 2010, 12:51
Post #62


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e hai ai avut si tuafta sa iei sn-ul cu bube asta e erai mai mic nu stiai ...cu siguranta daca ai vi avut habar cum ai acuma nu ai fi luat sn mascatu !
Solenta mi-a placut si mie dar cand am vazut ca are probleme cu cutia de viteza asa cum miau zis si astia de la meridian am zis dauo naibi ca am sn-ul si cumpar una noua si asa am luat cdti.
Multi zic ca e scumpa intretinerea la cele cu motorizare pe motorina eu zic cu tot cu intretinere te costa mai putin decat un benzinar prin calculu ca consuma mult mai putin iar la pise in mare sunt la fel de scumpe precum cele de la reno poate la opel la unele sutn mai ieftine.
Partea prosta la un cdi -cdti daca ti-a picat un injector dai cat ai da pe o super nova.
Evident cine isi permite asemnea masini au si un salariu decent iar ca sa nu-ti pice o piesa trebuie sa te comporiti cum trebuie cu masina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powertodacia
post 1 Sep 2010, 12:54
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 853
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




mam referit in ideea in care ai tu supernova de noua sau ai una bine intretinuta nu ar merita sa o dai pe o solenza...nu faci nici un salt. e doar feelingu ca ai alta masina.
nu sunt adeptul supernovei.as dao oricand pe un golf 3 decat pe o solenza mearsa si lovita in romania.


--------------------
supernova Clima 2003
Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC
Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Sep 2010, 12:54
Post #64


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Dupa cum am mai sustinut pe forum, cele mai reusite super nove sunt cele din sfarsitul lui 2002 si toate din 2003. Au tabla mai buna, plasticele interioare mai reusite si evident sunt si mai "noi".

Intr-adevar daca stiam acum 2 ani cate stiu acum despre super nove, cu siguranta as fi gasit foarte greu una care sa imi "satisfaca" cerintele. Dar nu regret alegerea facuta. Asa a fost sa fie.

bafta


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 1 Sep 2010, 13:04
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




uita-ti si un om multumit de SUPERNOVA lui, nu ca voi... tongue.gif

Attached thumbnail(s)
sn.jpeg ( Size: 73.16k ) Number of downloads: 517


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Sep 2010, 13:12
Post #66


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Se gaseau prin targ mizeriile astea de stickere.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powertodacia
post 1 Sep 2010, 15:08
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 853
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




la mine scrie pe luneta supernova dar nush de ce, asa am luat luneta parca.


--------------------
supernova Clima 2003
Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC
Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 1 Sep 2010, 16:44
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




Ce spui tu Maskatule poate e adevarat, nu pot sa te contrazic ca nu stiu, darrrrrrr, masina mea e din 2001 si pot sa spun ca stau foarte bine la tabla avand in vedere faptul ca masina nu a stat deloc in garaj de cand e ea. are si ea rugina nu spun ca nu dar decent.
Am un prieten cu o Super Nova din 2002, deci mai noua ca a mea si tabla pe ea e prafffffff pulbere fina. In spate la oale atat de ruginite erau ca telescopul nu mai avea in ce sa stea, nu mai vorbesc de arcadele de la aripi, praguri, partea de jos a usilor etc.
Am avut eu noroc cu masina sau a avut ala un mare ghinion


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 1 Sep 2010, 17:02
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@melomanuu : Poate sa fie si noroc, dar mai tine si de proprietar cum o ingrijeste !
@Maskatu : Ma bucur pentru tine ca nu regreti alegerea facuta cu DSN-ul !
Unde te mai "loveai" tu de atatea hibe, multe totusi marunte (n-am vazut masina care sa ramana in pana datorita zgomotelor interioare), dar multe cat sa te faca sa inveti o sumedenie de lucruri despre masini si despre cum functioneaza ele !
Astia de la Dacia cand le-au facut (cei 300 de specialisti stii tu - sper sa nu fi fost aia de la Termopile, ca eu tin cu Steaua-) au vrut sa ne ofere senzatii tari sa nu ne plictisim !
Ganditi-va numai la zgomotele interioare, eu nu am auzit de posesor de DSN sa adoarma la volan ! tongue.gif
In concluzie, bune sau rele ne facem treaba cu ele si asteptam timpuri mai bune !

Respect tuturor ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Sep 2010, 17:49
Post #70


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca incepea cu o dacie 1300 biggrin.gif pe carburatie mai ziceam si eu ca prinde experienta dar asa de la sn ... e mult dar hai ca incet in cet incepe fiecare sa deprinda lucrurile cum sta sn mai greu cu motorul daca pica .
Parerea mea o sa ne lase carutele daca nu sunt ingrijite si motorul nu o sa vada schimbari de camasi pistoane segmenti....
Eu daca aveam 1.4-16V pe sn eram cel mai fericit biggrin.gif sau cel putin admisia la motor sa fi fost pe fiecare cilindru in parte controlat de clapete de acceleratie ... urca mai repede in ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powertodacia
post 1 Sep 2010, 22:07
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 853
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




vrei mai repede in ture, scoate catalizatoru. mie imi iese la noxe fara catalizator.pe gpl fara catalizator da euro 3 chiar.

1 Sep 2010, 22:19:
si da..nu mai incepeti cu faze gen 'poluam si etc etc etc. catalizatoru nu te scapa in totalitate de noxele motorului. daca motorul nu isi face amestecu bine si papa ulei polueaza indiferent. logan 1.5 dci 2007 150 mi km ne umblat la catalizator sau motor nu iese la noxe.si chiar cum am zis mai sus pe gaz imi da valori de euro 3 fara catalizator.

This post has been edited by powertodacia: 1 Sep 2010, 22:19


--------------------
supernova Clima 2003
Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC
Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 2 Sep 2010, 06:10
Post #72


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Treaba cu tabla ruginita, zic eu ca depinde si de cum a fost intretinuta masinuta. Daca s-a mers cu ea numai prin noroaie si a fost spalata o data pe an, este normal sa rugineasca.



--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 2 Sep 2010, 13:00
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Mai, dacia pe care o am, tocmai i-am facut revizia, schimbat ulei, filtre, bujii si cam atat. S-au facut in decursul unui an 25000 km fara interventii ( evident ulei si benzina ). Masina are 25 de ani si 135000 km. Pret revizie = 200 lei.
La supernova nu vreau sa spun, dar ma ustura si acum cat am bagat in ea si cat mai de bagat. Normal ca sunt putin nervos si irascibil cand aud cuvantul supernova. smile.gif)
La scataieli nu i-am dat de cap, i-am pus cui slz, i-am cumparat incuietoare noua, i-am reglat balamalele, i-am dat cu silicon pe cheder, degeaba. Asa ca ma multumesc cu woof si muzica mai tare.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 2 Sep 2010, 17:32
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




QUOTE(powertodacia @ 1 Sep 2010, 23:07)
vrei mai repede in ture, scoate catalizatoru. mie imi iese la noxe fara catalizator.pe gpl fara catalizator da euro 3 chiar.

<span class='edit'>1 Sep 2010, 22:19:</span>
si da..nu mai incepeti cu faze gen 'poluam si etc etc etc. catalizatoru nu  te scapa in totalitate  de noxele motorului. daca motorul nu isi face amestecu bine si papa ulei polueaza indiferent. logan 1.5 dci 2007 150 mi km ne umblat la catalizator sau motor nu iese la noxe.si chiar cum am zis mai sus pe gaz imi da valori de euro 3 fara catalizator.
*




Daca vrei sa-ti urce mai repede in ture pune-i volanta usurata si vei vedea o schimbare, de scos catalizatoare ii plina lumea....

Ce spui tu cu loganu DCI, e vina proprietarului ca nu i-a dat in gura. La motorina sunt depuneri muuuult mai mari ca la benzina.


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 2 Sep 2010, 17:48
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@melomanuu : Daca ala cu Dieselul o fi mers si el cu a 5-a la 60 km/h iti dai seama ca e praf catalizatorul !
Ma mir ca l-a tinut turbosuflanta !

P.S. O mai schimba si pe la 1500 de ture ! wink.gif ( ca sa nu consume !!! )


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupamuttley
post 20 Oct 2010, 01:10
Post #76


Imi place sa fac ciuning


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 June 10
From: Colentina Inima Strazii




Deviza mea: Decat sa mergi pe jos, mai bine cu SuperNova. Este o masina romaneasca(aici am spus totul) ,cei care nu sunteti multumiti luati-va tractor. Consider ca este foarte buna,chiar daca scartaie/bate/troncane ... asa este ea. Acum am o intrebare pentru voi,ca vad ca discutati despre dci. Merita motorul de 1.9 de la solenza? Am un prieten care imi vinde pe 300 de euro (de pe o solenza, pentru desmembrari), se merita sa il iau sa il pun pe nova ?


--------------------
Peugeot - 207 1.4 HDI - 2007 Coupe - B 224 LuP A
Dacia - DUSTER 1.6 16v - 2010 Laureate - B 206 LUK
Avatar unic. Imi voi inregistra drepturile pe el si user !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 20 Oct 2010, 12:27
Post #77


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




nu...


20 Oct 2010, 12:35:
1. motor 1,9 - taxe mai mari...
2. schimbare arcuri fata...
3. se poate si amortizoare nu mai stiu bine...
4. nu isi merita investitia pentru ce...motorina 4,81 lei/l si benzina 4,66 lei/l...
5. la cit consuma o super nova nu as face asa ceva

This post has been edited by ramsen: 20 Oct 2010, 12:35


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powertodacia
post 20 Oct 2010, 12:41
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 853
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




Motoru de 19.d pe solenza tremura masina din toate incheieturile.
A fost un motor bun dar e depasit cu multa, nu are turbo si de cmrail nu mai vorbim.
1.4 mpi e un motor foarte reusit,fiabil,nervos , mai ales cel de Sn fata de slz.
din cate am inteles sta mai bine la culbutori plus cutiia foarte bine etajata avand si un ambreaj hidraulic.
Singurele avantaje vizibile care le are supernova fata de slz sunt:
Stabilitatea mai buna, rapoartele scurte ale cutiei si ambreajul hidraulic.


--------------------
supernova Clima 2003
Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC
Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 Oct 2010, 13:01
Post #79


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Motorul ala de 1.9 este o basina porcarie grosolana. Consuma ca porcul, iarna daca nu este pus la punct porneste la a 15-a cheie, ai impozit si rca de camion, si ma indoiesc ca are consumul mai mic, chiar daca este diesel... este totusi mai mare cu 500 cmc.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Oct 2010, 13:52
Post #80


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(powertodacia @ 20 Oct 2010, 13:41)
Motoru de 19.d pe solenza tremura masina din toate incheieturile.
A fost un motor bun dar e depasit  cu multa, nu are turbo si de cmrail nu mai vorbim.
1.4 mpi e un motor foarte reusit,fiabil,nervos , mai ales cel de Sn fata de slz.
din cate am inteles sta mai bine la culbutori plus cutiia foarte bine etajata avand si un ambreaj hidraulic.
Singurele avantaje vizibile care le are supernova fata de slz sunt:
Stabilitatea mai buna, rapoartele scurte ale cutiei si ambreajul hidraulic.
*


Rapoartele sunt identice la cutii de cate ori trebuie sa repetam asa ceva intre sn si slz.
1.9 de pe slz era ceva daca ar fi fost turbo in rest te lipsesti.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powertodacia
post 20 Oct 2010, 14:30
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 853
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




Te contrazic.
Supernova are raporatele mai scurte decat solenza dasta este mai sprintena .
supernova are cutie de renault clio iar solenza de megane 1.
s-a discutat chestia asta de multe ori.
Nu era nimic daca avea turbina, e motoru prea greu si caroseria prea mica pentru motoru de 1.9. Nici pe logan nu s-a montat mai mare de 1.6.
Dau dreptate lui mascatu despre motoru de 1.9d dar are viata lunga.
Oricat de mult ai vrea indiferent ca Sn e proiectie invechita de caroserie , are cutia mult mai buna si performanta fata de slz.
Are discu de ambreaj mai mare cred ca de 200 sau 215 mm fata de 180mm.
Nu skimbi ambreaju la 100 mii ca pica
Nu bagi in viteze si auzi tot felu de zgomote.
Am logan acasa 2009 facelift 1.4mpi , cand bagi mars arier agata. la 5 incercari din 6 agata.

This post has been edited by powertodacia: 20 Oct 2010, 14:35


--------------------
supernova Clima 2003
Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC
Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 Oct 2010, 14:34
Post #82


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Care viata lunga? Este mai pretentios la intretinere decat benzinarul. Chiar nu vad nici macar un singur avantaj la el..... daca era de 1.5 mai era cum era, dar este un 1.9 de generatie veche.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powertodacia
post 20 Oct 2010, 14:36
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 853
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




eu am vazut dacie papuc cu motoru 1.9 d , avea 350 mii km.Mergea bine, schimbase cutia si nu motoru


--------------------
supernova Clima 2003
Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC
Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 Oct 2010, 14:39
Post #84


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Pai la papuc e alta mancare de peste. Aici vorbim despre o berlina, unde acel motor nu prezinta absolut nici un avantaj. Daca imi aduc bine aminte are acelasi numar de cp ca si motorul de 1.4, consumul este acelasi, iar taxele mai mari, asa ca... nici un avantaj.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powertodacia
post 20 Oct 2010, 14:53
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 853
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




Da, ai dreptate
dar eu vorbeam despre motorul in sine nu ca are avantaje si dezavantaje pe anumite caroseri.


--------------------
supernova Clima 2003
Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC
Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 Oct 2010, 15:33
Post #86


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Orice motor rezista multi km daca este exploatat decent, si primeste schimburile de filtre si ulei la timp.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Oct 2010, 17:46
Post #87


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(powertodacia @ 20 Oct 2010, 15:30)
Te contrazic.
Supernova are raporatele mai scurte decat solenza dasta este mai sprintena .
supernova are cutie de renault clio iar solenza de megane 1.
s-a discutat chestia asta de multe ori.
Nu era nimic daca avea turbina, e motoru prea greu si caroseria prea mica pentru motoru de 1.9. Nici pe logan nu s-a montat mai mare de 1.6.
Dau dreptate lui mascatu despre motoru de 1.9d dar are viata lunga.
Oricat de mult ai vrea indiferent ca Sn e proiectie invechita de caroserie , are cutia mult mai buna si performanta fata de slz.
Are discu de ambreaj mai mare cred ca de 200 sau 215 mm fata de 180mm.
Nu skimbi ambreaju la 100 mii ca pica
Nu bagi in viteze si auzi tot felu de zgomote.
Am logan acasa 2009 facelift 1.4mpi , cand bagi mars arier agata. la 5 incercari din 6 agata.
*


E pe draqu daca are slz discul de ambreaj mai mic vezi doamne are si rapartele mai mari ca de indica pe bord 220 km/h biggrin.gif
Ai spus ca s-a discutat unde draqu ai citit tu ca raparrtele sunt diferite vrei iar si pentru tine sa se puna rapartele de la slz si sn ce draqu.
Cutiile difera doar la sistemul de comanda al ambreajului si la disc de ambreaj.
Intradevar cutia de sn e mai fiabila la cat o calaresc io in oras si schimb vitezele trebuia pana acuma sa se duca discul dar rezista foarte bine.
Ce s lua de la slz si as pune pe sn se stie , lasticele aeroterma si poate bordul dar modificat in asa fel sa fie in genul de la sn evident lucrat in fibra de sticla.


This post has been edited by djasu82: 20 Oct 2010, 17:48


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 20 Oct 2010, 18:54
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Pfff inca se mai discuta aici.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 20 Oct 2010, 19:18
Post #89


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




QUOTE(powertodacia @ 20 Oct 2010, 15:30)
Te contrazic.
Supernova are raporatele mai scurte decat solenza dasta este mai sprintena .
supernova are cutie de renault clio iar solenza de megane 1.
s-a discutat chestia asta de multe ori.
Nu era nimic daca avea turbina, e motoru prea greu si caroseria prea mica pentru motoru de 1.9. Nici pe logan nu s-a montat mai mare de 1.6.
Dau dreptate lui mascatu despre motoru de 1.9d dar are viata lunga.
Oricat de mult ai vrea indiferent ca Sn e proiectie invechita de caroserie , are cutia mult mai buna si performanta fata de slz.
Are discu de ambreaj mai mare cred ca de 200 sau 215 mm fata de 180mm.
Nu skimbi ambreaju la 100 mii ca pica
Nu bagi in viteze si auzi tot felu de zgomote.
Am logan acasa 2009 facelift 1.4mpi , cand bagi mars arier agata. la 5 incercari din 6 agata.
*



Da, e de ras ca inca se mai discuta, in primul rand sunt de pe masini diferite cum zici si tu, dar nu stii totul. Au si indici diferiti, adica SN are JH3 050, iar solenza JH3 051, DAR are aceleasi rapoarte, absolut si ultima saiba e identica de la una la alta. Au indici diferiti pentru ca difera CARCASA AMBREIAJULUI, iar cutia a venit cu ambreiajul masinii "de origine", respectiv SN cu ambreiaj de 215 si hidraulic pe deasupra, iar solenza cu ambreiaj de 180 actionat cu cablu.
Faptul ca e mai sprintena, singura explicatie pe care o am si ma leg de ea, e ca au softuri diferite calculatoarele de injectie, iar la SN avand ambreiaj mai mare, atunci si volanta motor este mai mare si mai grea, de unde zic eu ca rezulta un cuplu mai mare la turatie mai mica.
La Solenza are 114 Nm la 2800 rot/min, la SN nu am gasit cuplul/turatie.
Inca ceva in legatura cu loganul, inainte sa bagi marsarierre, sa tii apasata pedala de ambreiaj 3 sec apoi sa cuplezi, garantez ca nu se mai aude, oricum mersul inapoi la nici o masina nu e sincronizat (nu are sincron), si daia se aude clampul ala, dar daca nu astepti sa se opreasca masina in loc si bagi inapoi, e normal sa se auda. Nici vitezele cand se schimba nu se trece dintr-o treapta in alta, trebuie facuta o pauza la punctul mort de aproximativ 1 sec, pentru ca sincroanele sa isi faca treaba pentru care au fost proiectate, adica sa sincronizeze turatiile pinioanelor care urmeaza a fi cuplate. Mereu ma intind la scris, bafta.

This post has been edited by serviccom: 20 Oct 2010, 19:26


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powertodacia
post 20 Oct 2010, 21:11
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 853
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




atasat poze cu ambreaju:
Intre dsn si slz difera pinionul de atac din cutie.Este mai mic(are mai multe ture).Asta ii da senzatia de raportae diferite, in manual sunt la fel, dar difera pinionul de atac din cutie. Am desfacut si am vazut.


--------------------
supernova Clima 2003
Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC
Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 11:27
Forum Renault