Idee motor, 1.4 16v
![]() ![]() ![]() |
Idee motor, 1.4 16v
Svendrix |
![]()
Post
#1
|
||
A Who's who Group: Members Posts: 95 Joined: 29 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Rapsodie
|
|||
bogdan_1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 5 February 10 From: Braila ![]() |
iti mai trebuie inca o axa cu came
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2008 ABS+ Golanca blonda - Jaune tournesol
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#3
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
pe langa altele..
si da, s-a mai discutat oricum : cu banii cu care i-ai baga si banii care i-ai scoate din vanzarea solenzei proprii ti-ai lua o masina cu mai multi cai din fabrica. ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#4
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Svendrix @ 9 Feb 2010, 10:01) Mentionez dinainte ca nu sunt cine stie ce expert in motoare .. asa ca voi pune doar o intrebare.. Se poate schimba chiuloasa de la solenzele noastre cu chiuloasele de la clio astefel rezultand un 1.4 16v(din cate stiu 1.4 16v de la clio are 98 de cai)? Eu zik sa iei motorul cu totul. Nu ca nu sar putea ![]() QUOTE(ArtVandelay @ 9 Feb 2010, 10:06) oricum : cu banii cu care i-ai baga si banii care i-ai scoate din vanzarea solenzei proprii ti-ai lua o masina cu mai multi cai din fabrica. ![]() Si placerea unde mai e ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Svendrix |
![]()
Post
#5
|
A Who's who Group: Members Posts: 95 Joined: 29 August 09 ![]() |
Pai daca s-a mai discutat .. ai fi putut sa pui si tu un link cu acel topic..
![]() Si cat despre cumparat altceva cu o putere mai mare.. am explicat si in primul post.. Nu vreau sa-mi schimb solenza si vreau sa scot tot ce pot din ea pt ca masina asta este speciala pt mine(motivele mele ![]() Ideea este ca eu oricum mai detin o alta masina in afara de asta (un a4 din 2002).. Asa ca nu este doar ca vreau sa am o masina mai puternica .. Ci ca vreau sa fac aceasta solenza mai puternica.. In afara de cip-uire, evacuare total schimbata, etc modificari obisnuite(modificari care ar veni si dupa aceasta transformare in 16v.. in cazul in care se poate).. Si da stiam ca as putea sa-mi iau alta la banii aia(tocmai de aceea am zis sa numai ziceti ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Rapsodie
|
|
curentat |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
mai intai trebuie vazut daca blocul motor e la fel indentic cu cel de clio dupa care treci la urmatorul pas distributie de clio si daca se poate adapta pe bloc motor rola intanzatoare daca da celelalte pgen evacuare si admisie se poate face
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
slider2 |
![]()
Post
#7
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(Svendrix @ 9 Feb 2010, 10:29) sau ai putea sa dai tu search mai bine. s-a discutat la solenza montarea motoarelor: - 1.4 16v - 1.6 16v - 1.8 16v - 1.6 8v in toate topicurile concluziile erau urmatoarele: - trebuie schimbat motorul cu totul - trebuiesc schimbate: cutie de viteze (eventual preluata cu tot cu motor), ambreiaj, planetare - trebuiesc modificati suportii motorului, evacuarea. - trebuiesc imbunatatite franele si suspensia - trebuie o caruta de bani si cineva care sa-ti faca operatiunea profesional, ori pe la noi sunt putine service-uri sau companii de tunnig care sa faca asa ceva, si nu sti peste ce "dorel" dai si iti strica toata treaba - omologare n-o sa vezi in viata ta. poate dar cu spaga semnificativa (mii euro) data unde trebuie acum stiind astea, si tinand cont ca nimeni nu a mai facut modificarea (sunt cativa care spun ca au facut, dar n-au dovedit) nu prea avem cum sa te ajutam. tu decizi daca merita sau nu... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#8
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
am impresia ca s-a discutat la sectiunea logan, dar oricum sunt aceleasi informatii
mi-e lene sa caut |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
dizzy |
![]()
Post
#9
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Mai bine vinzi Solenza cu totul si banii aia ii bagi in Audi, sub forma de combustibil.
Cel mai realizabil la SLZ e sa bagi set motor complet de 1,6 impreuna cu remapare, si alte tuningareli, te vei apropia de 1,4 16v ca performante. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
slider2 |
![]()
Post
#10
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
n-auzi ca nu vrea sa vanda solenza, ca are valoare sentimentala??
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu se poate sa montezi doar chiuloasa de 14.16v pe 1,4 8v doar chiuloasa de la 1.2 -16 v clio in rest trebuie sa schimbi si blocul motor evacuarea calculatorul de injectie. Vrei ceva mai puternic schimba pistoanele cu unele de 1.6 , camasile , poate si chiuloasa cu una de 1.6 evident si vibrochenul...
Asa o sa ai la exterior motor de 1.4 cu muschi de 1.6 la interior a si radiatorul mai trebuie schimbat ![]() Analizeaza situatia si trage linie. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#12
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 9 Feb 2010, 16:42) nu se poate sa montezi doar chiuloasa de 14.16v pe 1,4 8v doar chiuloasa de la 1.2 -16 v clio in rest trebuie sa schimbi si blocul motor evacuarea calculatorul de injectie. Vrei ceva mai puternic schimba pistoanele cu unele de 1.6 , camasile , poate si chiuloasa cu una de 1.6 evident si vibrochenul... Asa o sa ai la exterior motor de 1.4 cu muschi de 1.6 la interior a si radiatorul mai trebuie schimbat ![]() Analizeaza situatia si trage linie. Mai bine baga set de 1.6 si cu o chiuloasa de 1.2 16 valve, si cu o axa adecvata si o remapare iese o frumusete ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Vladd |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Banatean Group: Members Posts: 1.453 Joined: 19 May 09 From: Resita, Caras-Severin ![]() |
si ce garnitura de chiuloasa folosesti ?
|
--------------------
Dacia/Bmw
Solenza/320
Europa cu A/C si DA/ E90
|
|
curentat |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
mai intai de toate trebuie sa potrivesti chiuloasa la gauri daca vine pe bloc motor ...daca vine urmatorul pas garnitura chiuloasa sa se potriveasca pe bloc si chiuloasa...urmeaza cureaua distributie la fel ce model pui si rola cum o atasezi pe bloc motor...celelalte mai merg cum mai merg bafta.....
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
Bullix |
![]()
Post
#15
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 9 Feb 2010, 16:42) Ei, nu zau! QUOTE(curentat @ 9 Feb 2010, 19:24) mai intai de toate trebuie sa potrivesti chiuloasa la gauri daca vine pe bloc motor ...daca vine urmatorul pas garnitura chiuloasa sa se potriveasca pe bloc si chiuloasa...urmeaza cureaua distributie la fel ce model pui si rola cum o atasezi pe bloc motor...celelalte mai merg cum mai merg bafta..... Si eventual, pe unde vezi ca scapa compresie mai dai cu Poxipol si se rezolva ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
cristian corbu |
![]()
Post
#16
|
![]() bafta Group: Members Posts: 178 Joined: 4 January 10 From: ploiesti PH ![]() |
AM CITIT SI EU....SUCCES...!cred ca un rezultat bun vei obtine....,dar e de munca. asteptam rezultatele.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/confort
- ph 11ubu confort
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Vindea cineva un motor 1.616V cu 350 euro.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andreiy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 February 09 From: Pitesti ![]() |
Nu ai de facut decat sa-l montezi(ar merita efortul destul de mare depus)...si era sa uit,sa-l omologhezi(in Romania se omologheaza deabia cu interventii o dimensiune un pic mai mare la jante,un motor mai mare va las pe voi sa va ganditi cat de greu se poate omologa),asta daca vrei sa fi legal.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Imi place stilul tau, tunezi si apartamente?
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Svendrix @ 9 Feb 2010, 10:01) Mentionez dinainte ca nu sunt cine stie ce expert in motoare .. asa ca voi pune doar o intrebare.. Se poate schimba chiuloasa de la solenzele noastre cu chiuloasele de la clio astefel rezultand un 1.4 16v(din cate stiu 1.4 16v de la clio are 98 de cai)? Tu macar recunosti din prima ca nu stii. Nu, nu se poate. Si si daca s-ar putea, nu numai chiulasa trebuie s-o schimbi. Oricum o intorci, trebuie sa schimbi motorul. Ceea ce, sunt "putin" convins ca nu-ti permiti. Oricum, nu incape orice acolo. Astialalti doi, pe de alta parte... QUOTE(djasu82 @ 9 Feb 2010, 16:42) QUOTE(iuliano_smile @ 9 Feb 2010, 17:00) Mai bine baga set de 1.6 si cu o chiuloasa de 1.2 16 valve, si cu o axa adecvata si o remapare iese o frumusete ![]() ... parca ar fi frati, ca prea se iau de mana cand sustin aceeasi prostie. ![]() Cat despre ceilalti 3-4 "dashtepti" care ii ureaza succes de la prima intrebare pusa... ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Svendrix |
![]()
Post
#20
|
A Who's who Group: Members Posts: 95 Joined: 29 August 09 ![]() |
Am zis inca de la inceput, din primul post, ca nu scap doar cu o chiuloasa si o resoftare.. ma gandeam la camasi,pistoane,axa .. dar nici sa schimb tot motorul nu credeam,pe langa asta si tampoanele de la motor etc..
Adica eu credeam ca voi putea sa pastrez blocul .. credeam ca motoarele de 1.4 de la dacia sunt aceleasi cu cele de la clio.. Asa sa schimb motorul nu cred ca se va intampla.. si daca voi schimba motorul nu voi pune doar unul de 1.4 16v de la clio.. daca tot o sa ma bag la motor de ce doar atat? ![]() (dar nu cred ca se va mai intampla..) Am sa ma rezum la operatii mai minore.. Ms pt raspunsuri.. This post has been edited by Svendrix: 10 Feb 2010, 10:26 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Rapsodie
|
|
slider2 |
![]()
Post
#21
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(Svendrix @ 10 Feb 2010, 10:25) pai sunt aproximativ aceleasi daca te referi la aceleasi motoare. dar la orice producator mai mare si unul mai mic pe care il detine, sa zicem vw si skoda, un motor in 8v nu e la fel ca un motor in 16v. doar acele 8v in plus ar trebui sa-ti dea de gandit... This post has been edited by slider2: 10 Feb 2010, 12:15 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#22
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
QUOTE(andreiy @ 10 Feb 2010, 00:01) Nu ai de facut decat sa-l montezi(ar merita efortul destul de mare depus)...si era sa uit,sa-l omologhezi(in Romania se omologheaza deabia cu interventii o dimensiune un pic mai mare la jante,un motor mai mare va las pe voi sa va ganditi cat de greu se poate omologa),asta daca vrei sa fi legal. Iti arat talonu de la nova sa vezi ce scrie acolo??? Se omologheaza ce vrei dar trebuie ca lucrarea sa fie facuta in service autorizat. Aaaaa mai trebuie si bani. |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Cu omologarea e o problema... Sunt cateva reguli la RAR dar din pacate se pare ca nu prea se mai tine cont de ele (sau legislatia s-a schimbat)... Personal stiu o Nova cu motor 1,8 8v Reno omologat in acte, dar omologarea s-a facut inainte de 2000... Motorul de 1,4 16v a fost pus pe Clio Symbol, la fel ca si 1,4 8v, poate e un punct de plecare bun... Referitor sa facut artificii intre interne de un tip in alt motor, sau interchimbari de chiulase, e mult mai complicat decat dau calculele pe hartie!
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
Vladd |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Banatean Group: Members Posts: 1.453 Joined: 19 May 09 From: Resita, Caras-Severin ![]() |
Poti face si acas, dar ai nevoie de factura precum ca ai facut lucrarea in service autorizat
![]() |
--------------------
Dacia/Bmw
Solenza/320
Europa cu A/C si DA/ E90
|
|
andreiy |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 February 09 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Imi place stilul tau, tunezi si apartamente?
|
|
ngabyyy |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 24 July 10 From: Milano City ![]() |
SAL... Eu zic (desi nu sunt decat un mare pasionat de motoare nu mare cunoscator de mecanica lor) ca totul este posibil dar atunci de ce au mai facut-o asa cu 14. 8v cand puteau sa scoata din fabrica direct (optional) 1.4 16v...
+ se poate face si se poate omologa cu bani multi bani si oare se merita? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Clima
- IL 50 GAB Consider ca Solenza a fost, este si va ramane una dintre cele mai reusite masini fabricate de Dacia. Nici mica, nici mare, fiabila
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pentru ca era destul de modern si nu batea cu scopul masinii, asa ca au preferat sa foloseasca vechile 1.4 si 1.9 depasite la renault.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#28
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Bine ca asti dibac. Faptul ca era putera prea mare pentru caroserie, suspensie si frane nu ti-a trecut prin cap? Asa puteau folosi si depasitul motor de 1,6 8V dar s-au abtinut dupa cateva prototipuri de SN.
This post has been edited by einstein1984: 5 Aug 2010, 10:50 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca tin franale si caroseria animalul de 1.9 D cu vibratiile aferente, 1.4 16v e mizilic.
This post has been edited by argon: 5 Aug 2010, 10:47 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(ngabyyy @ 5 Aug 2010, 00:11) And heeere we go again... Ce ziceti baieti, facem un topic lipicios in care sa se explice ca pentru nou-nascuti de ce un motor cu opt valve nu si le va putea taia in doua, astfel incat sa aiba saispe? @ argon. Ai dreptate partial... Doar ca la greutatea solnitei, nu-s prea sigur ca ai vrea sa-mi mai dai 15-20 de cai in plus. Ca s-ar putea sa ai suprize cand te trambalezi legal pe vreo autostrada prin germania cu viteza maxima, si simti o nevoie acuta sa opresti cat mai rapid... Sau acelasi lucru prin romania, unde oricum partea cu legalitatea e optionala... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:31 |