Apa peste normal, ELV
![]() ![]() ![]() |
Apa peste normal, ELV
Ciorapel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
r
m
2
|
|||
iuliano_smile |
![]()
Post
#2
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Spala radiatorul bine. Interior + exterior.
Daca e de cupru treci pe aluminiu, daca e aluminiu spalal. Uitete la pompa de apa sa mai circule apa. Scoate termostatul sau am mai auzit pe la cineva de o gaura de 3mm in teremostat(nu sariti ca eu am facuto, dar asteptam rezultate) Uitete la furtunul ce pleaca din chiuloasa si ajunge in T sa fie curat. Fa aerisire calumea. Prin aerisire inteleg sa scot apa si din furtunul ala gros(nu radeti ca e adevarat). |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
besche |
![]()
Post
#3
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Mai fa o incercare. Porneste motorul si lasa sa se incalzeasca pana porneste electroventilatorul. Daca temperatura creste in continuare,da drumul la caldura in masina cu ventilatorul la maxima turatie. Daca va scade temperatura ,inseamna ca ai radiatorul motorului infundat.
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 14 Aug 2010, 01:14) Spala radiatorul bine. Interior + exterior. Daca e de cupru treci pe aluminiu, daca e aluminiu spalal. Uitete la pompa de apa sa mai circule apa. Scoate termostatul sau am mai auzit pe la cineva de o gaura de 3mm in teremostat(nu sariti ca eu am facuto, dar asteptam rezultate) Uitete la furtunul ce pleaca din chiuloasa si ajunge in T sa fie curat. Fa aerisire calumea. Prin aerisire inteleg sa scot apa si din furtunul ala gros(nu radeti ca e adevarat). Cu ce sa spal ? Pompa functioneaza sigur. Ori scot termostatul, ori il las ... gauri nu fac ![]() Am scos toata apa din tot motorul la ambele aerisiri, si am spalat tot pana a iesit apa cristal. QUOTE(besche @ 14 Aug 2010, 07:58) Mai fa o incercare. Porneste motorul si lasa sa se incalzeasca pana porneste electroventilatorul. Daca temperatura creste in continuare,da drumul la caldura in masina cu ventilatorul la maxima turatie. Daca va scade temperatura ,inseamna ca ai radiatorul motorului infundat. Pai ... scade ... dar nu stiu daca asta e un test f. sigur la diagnostic. |
--------------------
r
m
2
|
|
besche |
![]()
Post
#5
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Inseamna ca prin radiator trece apa prea putina si nu face fata pt racire, pt ca-i infundat. Daca ar avea cineva sa-ti imprumute un radiator,ai face proba.
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Dar cu ce sa incerc sa-l desfund ?
El e relativ nou, are cam 2-3 ani ... |
--------------------
r
m
2
|
|
besche |
![]()
Post
#7
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Nu poti sa-l desfunzi pentru ca are depunere de calcar. Doar astia care repara radiatoare il desfunda. Dar totusi poate ai vreun prieten cu vreun radiator de rezerva,sa-i faci proba ,ca sa fii sigur. La Dacie e foarte usor de schimbat,mai mult iti ia sa pui antigelul si sa aerisesti. Probabil ca s-a mers cu ea doar cu apa,s-au facut depuneri si cand a venit caldura mare,nu a mai facut fata
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Mersi de raspuns. Am decis sa-mi schimb bordul (acele) cu unele care chiar afiseaza .. nu au doar becuri. Asa ca trebuie sa deschid un topic (sau sa caut).
Inc-o data, mersi ! |
--------------------
r
m
2
|
|
besche |
![]()
Post
#9
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Succes !
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
La radiatoare -in general se poate face o spalare ,cu eficienta scazuta ce-i drept undeva la 40-45 %, la exterior cu aparatul de spalat cu jet -dar de la o distanta decenta sa nu il distrugi si cu un furtun cu apa sub presiune la interior -ideal de 1". Din interior va iesii multa CACAO, iar de pe exterior vor cadea cele necesare completarii unui insectar
![]() This post has been edited by baciudibaciu: 15 Aug 2010, 08:58 |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Dupa o zi intreaga de munca, am pus acele ce-mi lipseau.
Dar, apa imi sta cam aici : [attachmentid=1627648895] Sa fie termostatul de vina ? Am curatat instalatia de racire si in motor, si in radiator, si radiatorul exterior. |
--------------------
r
m
2
|
|
luciman |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 March 10 ![]() |
salut.Am si eu o roscata,la fel ca a ta.Legat de problema ta, sigur termostatul e de vina(deschide la o temperatura prea mare).eu am schimbat primul termostat la 2 ani de cand am cumparato(de noua), si cred ca se apropie timpul sal schimb si pe asta(dupa ce opresc motorul , porneste si de 3 ori, de curatat lam curatat, asa ca e pe duca).iti recomand sa iti pui un buton in bord, la care sa legi electroventilatorul pe direct, chiar daca schimbi termostatul.cand nu mai gandeste, apesi pe buton.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Cli break
2003
- TR 03 XXX
|
|
payty |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
dar cureaua de la alternator ai verificat-o?
eu am patit cu o curea noua care m-a tinut cam 6 luni din cauza ca s-a crapat toata. era intinsa la maxim si motorul fierbea. n-am dat importanta pt ca stiind ca e intinsa nu credeam ca nu antreneaza cum trebuie pompa de apa. daca ai ELV ar trebui sa fie suficient chiar si unul singur, nu e nevoie de doua. Daca ai radiator de cupru tine-l pe ala ca e foarte bun. Cele de aluminiu sunt niste turcisme ordinare cu foarte mult plastic pe ele. La mine merge cu succes radiatorul de cupru si am motor de 1600, deci daca tu ai de 1400 nu are cum sa nu fie suficient. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Am schimbat termostatul si pare sa fi revenit totul la normal (doar cu ELV de fabrica).
Multumesc de raspunsuri ! |
--------------------
r
m
2
|
|
luciman |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 March 10 ![]() |
ti-am zis ca de la termostat e.Cat mai e unul nou? si...de care ai pus? nu de alta, dar urmeaza sa il schimb si eu.IARA.
|
--------------------
Dacia
1310 Cli break
2003
- TR 03 XXX
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
20 de lei ... ceva gen .. SPEEDTECH ... nu stiu exact sa-ti spun numele firmei, oricum are o forma ciudata; este mai lung decat cel clasic.
|
--------------------
r
m
2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:22 |