Viteza max. 140 ?!, pinioane cutie
Viteza max. 140 ?!, pinioane cutie
Poje74 |
9 Sep 2010, 17:53
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 September 10 From: Pitesti |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
|
|||
b77csd |
9 Sep 2010, 22:48
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 November 03 |
Si, asa ca o favoare pentru mine, ai putea masura viteza aia si cu GPS-ul?
|
--------------------
Dacia
Nova GTi/Logan Laureat dci
1999/2006
- B77CSD
|
|
Poje74 |
9 Sep 2010, 23:08
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 September 10 From: Pitesti |
E deja masurata mai demult cu ajutorul casei de marcat care are si functie de vitezometru. Casa de marcat este f. exacta ,am metrologie la ea si are abatere max 2%.
Viteza masurata cu casa este mai mica decat cu ceasul de bord. Ex: la 60km/h pe ceas corespunde cam 56km/h pe casa . La viteza mai mare diferenta mai creste. Concluzia : ceasul meu ca si al tuturor arata o viteza mai mare decat in realitate. As fi vrut eu sa fiu exceptia cu un ceas de bord exact dar ... |
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
|
|
eXtenSion |
12 Sep 2010, 10:52
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 |
Dar nu stiu daca e bine sa o lasi asa... Pentru ca ea nu trece de 140 ca nu poate, deci probabil si pentru vitezele de sub 140 se """"chinuie""" mai mult decat una normala, deci se uzeaza mai mult. Cred..
|
--------------------
Mercedes
C
'22 Mazda 3 '19 Logan '07 1310 '01
|
|
71doru |
12 Sep 2010, 21:02
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 September 09 |
Eu te sfatuiesc sa masori in primul rand compresia. Este posibil ca din fabrica Gigel sa nu fi lasat jocul corect cand a reglat culbutorii =>una sau mai multe supape nu inchidea corect, s-a ars si acum nu mai inchide perfect chiar daca a fost corect facut reglajul => compresie slaba pe unul sau mai multi cilindrii. Apoi am observat ca majoritatea taximetristilor merg cu motorul foarte subturat adica sub 2000 ceea ce afecteaza grav in timp performantele motorului. Este clar ca oricum folosirea masinii in regim de taxi ii face rau, motorul nu ajunge la temperatura normala, la fiecare pornire amestecul este bogat astfel au de suferit bujiile, injectoarele, sondele Lambda, catalizatorul. Daca mai mergi si subturat sau masina sta mult pornita la relanti rezultatul nu poate fi decat acesta.
Asadar: - verifica compresia - scoate-i bujiile si vezi cum arata; ar trebui sa nu fie pline de funingine sau calamina si izolatorul sa aiba o culoare cenusie. - verifica-i pe stand injectoarele Dupa ce te convingi ca astea sunt in regula te poti gandi la altele: senzori, soft, catalizator infundat etc. Celor din service le este mai comod sa inceapa cu calculatorul care intr-adevar poate indica un posibil defect daca de exemplu un injector chiar nu functioneaza corect dar nu cred ca daca injectorul pulverizeaza un pic mai prost decat unul nou poate sa-si dea seama=> senzorul de detonatii simte ceva detonatii in accelerare puternica da avansul inapoi, motorul nu mai dezvolta puterea maxima. Inainte de a te apuca, daca ai posibilitatea fai un drum mai lung, mergand cu ea la turatii mai inalte si in sarcina adica schimba vitezele la 4000 dupa acceleratii mai viguroase, ma intelegi, incearca sa scoti un pic untul din ea si pentru asta nu este nevoie sa depasesti neaparat viteza legala sau sa devii teribilist. Chiar se simte ceva. Cand vrei sa atingi viteza maxima du-te cu a patra pana-n 5000 si apoi da-i pe a 5-cea. Daca schimbi a 5-cea la 100 si apoi o calci blana nu e bine, accelereaza progresiv pe masura ce ia viteza. Si sper ca nu cumva iti patineaza ambreiajul, banuiesc ca esti suficient de experimentat ca sa nu fie vorba de asa ceva. |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V Prestige
2007
|
|
Poje74 |
16 Sep 2010, 15:42
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 September 10 From: Pitesti |
Toate sant verificate -shimbate -reglate.Compresie,culbutori , bujii ,filtru aer ,presiune roti , distributie ...ETC.!!
Ieri am fost pe autostrada si am incercat din nou. La 130 km/h avea aproximativ 3625 rot/min ( prima liniuta dupa 3500) iar pe casa de marcat viteza reala era de 120-121km/ora.Acelasi raport este si la celelalte deci nu difera cutia. Pana la aceasta viteza urca normal dar intre 130 si 140 ceva mai greu ;pe distanta lunga. Am incercat atat pe GPL cat si pe benzina . Diferenta este ca pe benzina urca un PIC mai repede intre 130 si 140. Banuiesc ca-i softul dar nu am reusit sa ajung la un prieten desi am vorbit cu el despre problema. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
|
|
ostilu84 |
17 Sep 2010, 14:11
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania |
Nu stiu la altii cum este, dar la masinile de politie(cel putin 1.4) este exact aceeasi situatie. 140 maxim pe ceas, deci undeva 130 reali.
Am avut confirmarea ca viteza maxima a fost limitata din soft. Am vorbit odata cu patronul unei firme de taxi si mi/a spus ca a avut posibilitatea, si a si facut/o, de a limita viteza maxima a parcului de masini/ logan. Deci... Oricum, dupa 130 reali, daca drumul nu este lin, ai parte de senzatii tari. La fel si la franari bruste fara ABS. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
Poje74 |
17 Sep 2010, 16:26
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 September 10 From: Pitesti |
Pai si politaii aceia mai prindeau pe cineva ? A ! Doar pe mine ...)))))
Pe patronul de firma de taxi il inteleg . La mine insa asa a fost de noua...Poate au introdus softul cu limitare din fabrica..ce sa zic? Or fi gresit!? Oricum altceva nu are ;am incercat absolut tot ce se putea pana la soft. Cand voi avea timp voi incerca si verificarea /schimbarea softului. Pana la urma nu e atat de deranjant pt.ca oricum nu trec de 140....La drumurile noastre..... |
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
|
|
bobo77 |
17 Sep 2010, 21:12
Post
#39
|
........................... Group: Members Posts: 7.213 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
Povesti de adormit copii, ma refer la astea cu limitarea masinilor de politie...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
PaulT |
17 Sep 2010, 21:20
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
La fel ca si senzatiile tari la franarea fara abs... Ma intreb si eu ce o avea abs-ul cu franarea la viteze mari... . La mine daca a intervenit de 2-3 ori iarna pe zapada si gheata e mare lucru... Si nu merg tocmai incet.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Poje74 |
17 Sep 2010, 22:10
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 September 10 From: Pitesti |
Desi nu am avut nici o masina cu ABS , am condus si echipate. Din punctul meu de vedere prefer fara ...Obisnuinta probabil. Ma simt mai stapan pe ea cand controlez eu vitezele si frana decat sa ma las pe mana electronicii..
Pitestiul este un oras asezat pe 5 terase aflate de-a lungul orasului .Diferenta de nivel intre terase este de aprox. 20-30 m . Asta inseamna ca TOATE strazile si stradutele care strabat orasul pe latime sant in panta. Va inchipuiti 15 ani de taximetrie fara ABS pe aceste strazi in conditii de iarna... si nu am avut evenimente (cu fata!) Nu stiu cum ma descurc fara ABS dar de-a lungul timpului am fost lovit in spate de vre-o ...cred ca 5-6 ori inclusiv de echipajul Politiei !!. In plus pe zapada - gheata eficienta ABS-ului ....prefer franarea usoara cum simt eu + frana motor. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
|
|
eXtenSion |
17 Sep 2010, 22:38
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 |
Dar daca ai abs nu inseamna neaparat sa il folosesti. Mie nu mi-a intrat niciodata, de exemplu. El e acolo doar in situatii cand aproape ca te pierzi. Adica franezi asa tare ca blochezi rotile. Daca nu te pierzi nu prea are de ce sa intre, ca nu franezi in asa hal incat sa blochezi rotile. Dar daca de ex o roata e pe gheata si una pe asfalt si tu franezi cat poti de tare fara sa blochezi roata de pe asfalt, abs-ul intra pe roata de pe gheata si nu vad cu ce te-ar deranja asta.
|
--------------------
Mercedes
C
'22 Mazda 3 '19 Logan '07 1310 '01
|
|
Andyno |
17 Sep 2010, 22:47
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. |
logan 1.4 stok i am dat 182 km/h pe buc-const.
a 4 a 5800 turati ...aveam vro 170 si....si dupaia a 5 a unde am mai castigat 10 km la ora. daca i dau blana ajunge destul de repede la 170... |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Poje74 |
17 Sep 2010, 22:54
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 September 10 From: Pitesti |
Mai i-mi dai si mie 10-15 km de la tine ca ai prea multi...
Deh ..io` mai batraneste asa.... |
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
|
|
Onyx |
17 Sep 2010, 23:17
Post
#45
|
:) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 |
probabil n-ai avut bafta de masina (motor) din fabrica
|
--------------------
Opel
Astra Bertone
2001
- Bucuresti EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
Johnny91 |
18 Sep 2010, 00:37
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 |
Si eu prefer metoda fara ABS, din aceleasi motive, ma simt mai stapan pe ea.
Acum 2 zile mergeam cu 100 km/h pe drum cu 2 benzi, banda de langa mine se termina si era o betoniera care vroia sa intre in fata mea. Am bagat piciorul in frana exact cat sa opresc, cauciucurile or scartait toate, dar nu (cred ca) s-or blocat. M-am uitat in oglinda si ramasese niste urme timide pe asfalt. Dar am fost multumit cum s-o comportat, avand in vedere ca am gume naspa pe spate. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
PaulT |
18 Sep 2010, 10:45
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
ABS intervine doar cand soferul franeaza prea tare si ar ajunge in situatia de a avea rotile blocate si de a pierde controlul directiei. ABS nu mareste eficienta franarii(cum am mai observat ca au unii impresia..) ci ajuta la mentinerea controlului asupra traiectoriei masinii in situatii in care soferul s-ar putea "pierde" si s-ar infige vartos in pedala de frana. Pe suprafete cu aderenta scazuta sau denivelate un vehicul far ABS dar cu un sofer experimentat la volan opreste in distanta mai mica decat un vehicul echipat cu ABS si cu un sofer care se cantareste pe pedala de frana.
@Andyno - La 5800rpm treapta 4 ai cam 145km/h pe gps(adica v reala) si pe bord nu mai mult de 156-157km/h. Daca mai pui 10-15km/h castigati dupa aceea in treapta 5 te duci la 170-175km/h pe bord si o realitate de 160-162km/h. Adica exact vmax din talon. Eu am 1.6 mpi si remapat si tot nu pot spune ca ajunge relativ repede la 170km/h. Pana la 130-140km/h intr-adevar, ar fi valabila afirmatia. Dupa asta urca, dar ceva mai lent(si vorbesc de 1.6). This post has been edited by PaulT: 18 Sep 2010, 11:10 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2024 - 07:23 |