Probleme presiune ulei si fum pe esapament, mai mult la pornire
![]() ![]() ![]() |
Probleme presiune ulei si fum pe esapament, mai mult la pornire
mircea2006x |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|||
besche |
![]()
Post
#2
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Da,cand motorul e foarte uzat,de obicei uda bujia la cilindrul care are cea mai mare uzura
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
"scoate si fum albastrui"
Cu ulei o uda,cu ce ar putea altceva? din moment ce omu merge pe gaz cu masina.....si eu am aceeasi problema la cilindrul 1,am bujia mai uda si imi scoate fum dar momentan inca merge bine motoru si am presiune,daca zici ca iti scade si presiunea atunci inseamna ca nu mai are mult. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu ai uleiul diluat cu benzina? Daca bujia 3 n-a functionat, posibbil benzina de la 3 sa fi ajuns in baie..
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
care benzin aca a mers pe GPL..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Numai pe gpl merg , si da se uda cu ulei ,bujia veche avea chiar o crusta neagra formata.Presiunea cum am zis sta la jumate la relanti si la 3 sferturi cand e turata.Isi revine daca schimb segmentii sau trebuie tot setul motor ?intreb pt ca sunt cam pe dinafara la acest capitol.
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Presiunea nu are nicio legatura cu segmentii.Acolo ungerea e prin stropire.Presiunea pe care o ai e buna.Problema cu ancrasatul se poate rezolva prin segmentare,dar numai daca cilindrii nu sunt prea uzati.Iar acest lucru se vede doar la demontare.Dupa segmentare e posibil sa ramana un consum de ulei,in functie de uzura cilindrilor,dar nu cat sa scoata fum.E o reparatie mai ieftina,dar nu se cer apoi chiar performantele unui set nou.Pe moment,ar trebui incercata o bujie mai calda acolo unde se ancraseaza.In general,la motorul de 1,4 uzat merg mai bine bujiile de la cel de 1,3.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:10 |