DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme presiune ulei si fum pe esapament, mai mult la pornire

mircea2006x
post 3 Sep 2010, 20:30
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Salutare !!! La dacia din semnatura(am si gpl) a trebuit sa schimb bujia 3( a 2 a dinspre radiator) pt ca nu dadea scanteie bine(asa mi-a zis un meserias) , e putin stramba la capat ....Acum motorul merge frumos si rotund.
Ceva timp motorul a mers in 3 ( eu fiind incepator , nu mi-am dat seama , am dat vina pe gpl , ba ca e motorul rece ba ca e gazul prost).Bujia defecta era cam uda de ulei cand a fost scoasa,iar acum dupa schimbarea ei , nu mai am presiune la ulei(statea la maxim) ,sta la jumate si putin mai sus de jumate cand e turata, si scoate si fum albastrui ( mai mult la pornire).
Coincide problema cu bujia cu faptul ca trebuie schimbat setul motor sau segmentii sau alta e problema?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
besche
post 3 Sep 2010, 20:53
Post #2


Besche


Group: Members
Posts: 227
Joined: 14 March 10
From: Constanta




Da,cand motorul e foarte uzat,de obicei uda bujia la cilindrul care are cea mai mare uzura


--------------------
Renault Clio 2005 Authentique - CT - 31-AIS
Tunez tunuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baciudibaciu
post 5 Sep 2010, 16:39
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti




QUOTE(besche @ 3 Sep 2010, 20:53)
Da,cand motorul e foarte uzat,de obicei uda bujia la cilindrul care are cea mai mare uzura
*




pai cu ce sa o ude bre daca omu merge pe GAZ !? biggrin.gif


--------------------
Renault Kangoo 15dci ARO 10-4 2003 - b55fux
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 5 Sep 2010, 22:40
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




"scoate si fum albastrui"
Cu ulei o uda,cu ce ar putea altceva? din moment ce omu merge pe gaz cu masina.....si eu am aceeasi problema la cilindrul 1,am bujia mai uda si imi scoate fum dar momentan inca merge bine motoru si am presiune,daca zici ca iti scade si presiunea atunci inseamna ca nu mai are mult.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Sep 2010, 09:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu ai uleiul diluat cu benzina? Daca bujia 3 n-a functionat, posibbil benzina de la 3 sa fi ajuns in baie..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Sep 2010, 09:12
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




care benzin aca a mers pe GPL..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 6 Sep 2010, 14:26
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Numai pe gpl merg , si da se uda cu ulei ,bujia veche avea chiar o crusta neagra formata.Presiunea cum am zis sta la jumate la relanti si la 3 sferturi cand e turata.Isi revine daca schimb segmentii sau trebuie tot setul motor ?intreb pt ca sunt cam pe dinafara la acest capitol.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 6 Sep 2010, 23:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Presiunea nu are nicio legatura cu segmentii.Acolo ungerea e prin stropire.Presiunea pe care o ai e buna.Problema cu ancrasatul se poate rezolva prin segmentare,dar numai daca cilindrii nu sunt prea uzati.Iar acest lucru se vede doar la demontare.Dupa segmentare e posibil sa ramana un consum de ulei,in functie de uzura cilindrilor,dar nu cat sa scoata fum.E o reparatie mai ieftina,dar nu se cer apoi chiar performantele unui set nou.Pe moment,ar trebui incercata o bujie mai calda acolo unde se ancraseaza.In general,la motorul de 1,4 uzat merg mai bine bujiile de la cel de 1,3.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2024 - 07:42
Forum Renault