DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Putina legislatie, referitoare la biciclisti

YRX
post 25 Jul 2019, 09:39
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.081
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Voua vi se pare ca pista de pe Calea Victoriei a rezolvat ceva? Da sincer, ca de tampenii bicicliste sunt satul.
Dar alea de pe trotuare ale lui Oprescu, ca nu mai puteai sa mergi pe trotuar ca veneau rachetele cu pedale?


A, si Sudsemnatu, daca mergi pe afara nu te destepti prea tare, depinde si ce vezi si ce faci, stiu pe unii cu acordeonu' care au vazut toate orasele Europei, unele de mai multe ori chiar. Altiii au vazut doar intinderi nesfarsite de folie neagra pe care cresteau capsuni. Ai facut o afirmatie de rahat, pe care de altfel o tot aud.

This post has been edited by YRX: 25 Jul 2019, 09:44


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 25 Jul 2019, 09:43
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(Sudsemnatu @ 25 Jul 2019, 09:10)
la Jupiter si la Busteni si maxim au iesit din tara pana la Veliko.
*




nu ne mai prezenta concediile tale pe motor, alea in care te laudai ca mergi cu 150 pe dn si de vina sunt ceilalti ca nu te vad.

YRX alea au fost facute de tandemu de vaza Udrea Oprescu cu bani UE.

This post has been edited by b76bgaarh: 25 Jul 2019, 09:44


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 25 Jul 2019, 09:44
Post #273


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(YRX @ 25 Jul 2019, 09:39)
Dar alea de pe trotuare ale lui Oprescu, ca nu mai puteai sa mergi pe trotuar ca veneau rachetele cu pedale?
*


Crezi ca vei putea vreodata sa deosebesti intentiile autoritatilor de metehnele cetatenilor?

Acum serios, la ce imbecili vedem cu totii in trafic, la fel de bine am putea interzice masinile, mergand pe aceeasi logica.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 25 Jul 2019, 09:45
Post #274


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(Sudsemnatu @ 25 Jul 2019, 10:23)
E misto ca te simti, chiar daca nu te-a nominalizat nimeni.
*


deși nu eu ar fi trebuit... sad.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 25 Jul 2019, 09:49
Post #275


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(b76bgaarh @ 25 Jul 2019, 10:43)
nu ne mai prezenta concediile tale pe motor, alea in care te laudai ca mergi cu 150 pe dn si de vina sunt ceilalti ca nu te vad.

YRX alea au fost facute de tandemu de vaza Udrea Oprescu cu bani UE.
*



da, am fost si la busteni si la jupiter si veliko si cu motorul si cu masina si cu bicicleta. Ce vrei sa iti povestesc mai exact? Am mers cu toate cu 150 si mai mult de atat. Vrei sa imi dai o amenda?



<span class='edit'>25 Jul 2019, 10:52:</span>
QUOTE(YRX @ 25 Jul 2019, 10:39)
A, si Sudsemnatu, daca mergi pe afara nu te destepti prea tare, depinde si ce vezi si ce faci, stiu pe unii cu acordeonu' care au vazut toate orasele Europei, unele de mai multe ori chiar. Altiii au vazut doar intinderi nesfarsite de folie neagra pe care cresteau capsuni. Ai facut o afirmatie de rahat, pe care de altfel o tot aud.
*



nu prea stiu cu acordeonu, dar capsunile le-as putea lua in calcul, da, e un job in care se castiga bani. Ce e rau in asta? Sau iti preferii romanasii care stau pe ajutor social?

Inca o data, ne arati cat de mic poti sa fii, ajungi sa blamezi si sa razi de alti romani care au fost fortati sa plece din tara sa culeaga capsuni in alte tari. hahaha, capsunarii, hahha., ce nostim esti, nu?

This post has been edited by Sudsemnatu: 25 Jul 2019, 09:52


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 25 Jul 2019, 09:57
Post #276


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Spre deosebire de tine care ii blamezi pe cei care au ramas.


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 25 Jul 2019, 09:59
Post #277


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.094
Joined: 11 February 04




@YRX, te rog sa mergi seara pe acolo, sa vezi cate biciclete sunt. Biclele alea inseamna oameni care fac miscare sau se duc la o terasa (sper sa nu bea ca porcii), sau in parc, fara masina, inseamna un pic mai putina aglomeratie si un pic mai multa sanatate.
Eu folosesc pista aia ca sa ma duc cu fiu-meu in Cismigiu. Traseul e mai lung dar e mai sigur pt noi.
Asa mai scade burta mea, nu creste burta la fiu-meu (obezitatea infantila e o problema mare), suntem cat de cat in siguranta.
De-abia astept sa mai creasca si cel mic, sa il luam si pe el, probabil peste 2-3 ani.

This post has been edited by dizzy: 25 Jul 2019, 10:01


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 25 Jul 2019, 10:01
Post #278


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




Nu blamez pe cei care au ramas, lol, dar hey nu-i asa ca e misto sa faci cancan si sa arunci vorbe doar ca sa mai arunci niste paie pe foc.

Am zis ca e de inteles de ce 'unii' ( nu toti cum zici tu) raman aici, in acesata societate limitata ca gandire si care nu vrea sa evolueze deloc si e de inteles de ce, pentru ca ei sunt motorul acestei 'evolutii'.


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 25 Jul 2019, 10:37
Post #279


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(gibonu @ 24 Jul 2019, 23:01)
@tatabobu
Interesant punct de vedere. Din ce spui, inteleg ca in Bucuresti nu exista piste pentru biciclete pentru ca nu exista loc fizic pentru a le construi. Nicidecum deoarece sunt condusi de 30 de ani de niste primari care n-au nicio legatura cu realitatea [ca sa ma exprim elegant].
Nu prea inteleg cum de-a fost posbil aparitita pistei de pe calea Victorie. Centru orasului, aglomeratie mare, etc.
*



N-am zis asta, mai citeste odata. Am zis ca-n Bucuresti nu-s atat de multi oameni care sa circule cu bicicleta pentru ca e un oras extrem de aglomerat, in care traficul este oricum numai calm nu, si in care este mult prea periculos pentru multi sa mearga cu bicicleta.

QUOTE(gibonu @ 24 Jul 2019, 23:01)
Ma crezi daca iti spun ca stiu un director general [cetatean dintr-o tara civilizata din Europa] al unei companii importante de pe piata din RO [multinationala, cum se spune pe Facebook] care uneori [nu zilnic] vine cu bicicleta la birou?
Omu' nu are nicio problema sa pedaleze la costum, pe o bicicleta de oras.

Sau ca am auzit de sefi de la ING [olandezi] care merg cu bicicleta in Bucuresti.
*



Io te cred. Dar tu ma crezi ca nici directorul de firma si nici sefii de la ING nu s-ar plange ca ia uite ce politai bulangiu, a vrut sa-mi dea amenda ca am mers pe linia de tramvai? Sau ca nu ar cere ca biciclistii (si numai ei) sa faca dreapta la liber pe rosu?

QUOTE(Sudsemnatu @ 25 Jul 2019, 09:28)
Pai cum sa mai tai frate din strazi? Ai innebunit? Si masinile pe unde sa mai mearga? Pai de ce platesc taxe si impozite? Bicicletele nu platesc nimic, nu?
*



Da, o gramada de taxe merg catre oras, circa 68 de lei pe an. Daca mai ai si loc de parcare inca 50 de lei. Si ai dracu' primari nu-ti fac cate un loc de parcare peste tot pe unde ai nevoie de el, ca din 118 lei pe an ar fi putut. (*)

QUOTE(dizzy @ 25 Jul 2019, 09:59)
@YRX, te rog sa mergi seara pe acolo, sa vezi cate biciclete sunt. Biclele alea inseamna oameni care fac miscare sau se duc la o terasa (sper sa nu bea ca porcii), sau in parc, fara masina, inseamna un pic mai putina aglomeratie si un pic mai multa sanatate.
*



Da' de ce sa bea? Stii ca alcoolemia acceptata de codul rutier pentru un biciclist sau carutas este identica cu cea acceptata pentru un sofer, nu?


(*) E pamflet, nu ma iau de tine in particular.

This post has been edited by tatabobu: 25 Jul 2019, 10:38


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 25 Jul 2019, 11:35
Post #280


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 25 Jul 2019, 10:39)
Voua vi se pare ca pista de pe Calea Victoriei a rezolvat ceva? Da sincer, ca de tampenii bicicliste sunt satul.
Dar alea de pe trotuare ale lui Oprescu, ca nu mai puteai sa mergi pe trotuar ca veneau rachetele cu pedale?

*



Aia de de pe Victoriei da, a rezolvat. Pot sa merg macar portiunea aia cu ceva mai putina frica ca ma tavaleste vreun "conservar"

Alea pe trotuar= timpenie.


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 25 Jul 2019, 11:45
Post #281


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Cele de pe trotuar sunt extrem de periculoase. La noi în sat s-a ales, acum câțiva ani, ca pavajul trotuarelor să fie roșu pe o anumită fâșie și să se marcheze, cu vopsea, din loc în loc, simbolul de pistă pentru bicicliști.
Credeți că a fost impresionat vreun pieton? Aiurea, unii ignorau culoarul din cauza durerilor hemoroidale, alții nici măcar nu sesizau existența lui. Imposibil de practicat cu bicicleta, ar fi fost sinucidere și omucidere.
Chiar dacă am prezentat lucrurile așa, arătând cu degetul spre pieton, vinovați sunt cei ce vor, cu cheltuieli minime, să facă lucruri serioase. Cu desene pe asfalt poate rezolvi problema într-o țară cu ani buni de experiență legată de pistele de bicicletă. La noi reprezintă doar un desen curios pe trotuar.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 25 Jul 2019, 14:46
Post #282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.089
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




La ora actuala biciclistii, trotinetistii au doar drepturi fara a avea si responsabilitati.
Situatia se va rezolva doar atunci cind vor avea:
1 carnet de biciclist luat pe baza de examen, prin 89 deja era tendinta asta, in numele democratiei s`a renuntat.
2 bicicleta, trotineta sau alt vehicolul va fi inmatriculat.

Pina atunci politistii se intorc cu spatele la orice incalcare a disciplinei si regulamentului rutier de catre acesti participanti la trafic.



--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 25 Jul 2019, 15:01
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.197
Joined: 29 May 06




@Agrig
Mai aveam niste replici de dat, insa azi stau cam prost cu timpul. Cu toate astea, postarea ta este foarte tare, pana acum este maxima in discutia asta.

Asadar, stii vreo tara din Europa civilizata in care sa existe "carnet de biciclist" si in care bicicletele si trotinetele sunt inmatriculate.

Cat despre "politistii se intorc cu spatele la orice incalcare a disciplinei si regulamentului rutier de catre acesti participanti la trafic." iti reamintesc ca prezenta discutie a inceput in ziua in care am fost opprit de Politia Rutiera pentru ca mergeam cu biciclete pe linia de tramvai (delimitata cu garduri).

Asadar, unde intoarce Politia spatele?


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jul 2019, 15:07
Post #284


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




pai discutia a inceput de la mirarea ta ca politia NU a intors spatele incalcarii cum fac de obicei (in 2 ani te-o fi vazut unu, ca treci prin fata pe la dinamo)sau te asteptai tu, ti se parea chiar jignitor ca te-a tras la raspundere.

This post has been edited by einstein1984: 25 Jul 2019, 15:11


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 25 Jul 2019, 15:07
Post #285


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.094
Joined: 11 February 04




QUOTE(tatabobu @ 25 Jul 2019, 11:37)
Da' de ce sa bea? Stii ca alcoolemia acceptata de codul rutier pentru un biciclist sau carutas este identica cu cea acceptata pentru un sofer, nu?
(*) E pamflet, nu ma iau de tine in particular.
*



Eu nu pedalez baut, dar nu pot garanta pt ceilalti.
Din partea mea, sa le aplice linistiti politistii cele mai aspre sanctiuni pentru biciclistii betivi, nu am nimic impotriva.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 25 Jul 2019, 15:27
Post #286


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(gibonu @ 25 Jul 2019, 16:01)
Asadar, unde intoarce Politia spatele?
*


Acolo unde spuneai că te-ai rugat de el să nu te amendeze, exact asta a făcut!


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 25 Jul 2019, 15:54
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.081
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(Sudsemnatu @ 25 Jul 2019, 10:49)
nu prea stiu cu acordeonu, dar capsunile le-as putea lua in calcul, da, e un job in care se castiga bani. Ce e rau in asta? Sau iti preferii romanasii care stau pe ajutor social?

Inca o data, ne arati cat de mic poti sa fii, ajungi sa blamezi si sa razi de alti romani care au fost fortati sa plece din tara sa culeaga capsuni in alte tari. hahaha, capsunarii, hahha., ce nostim esti


Nu am zis ca nu e o meserie, dar daca o practici nu vii cu aere de superioritate de parca ai fi violonist la Scala.
Nu sunt mic de loc, chiar din contra, dar m-am saturat de minoritatile de tot felul care vor de toate. Ungurii vor ca eu, roman, sa invat maghiara ca sa poata ei sa o vorbeasca in relatia cu statul, LGBT vor sa fie stimati ca un fel de elita sociala, biciclistii vor sa treaca pe rosu, aia cu masini electrice vor sa le faca statul prize cu curent gratis.
In cazul de fata biciclistii ar putea protesta doar daca ar fi interzisa circulatia lor, in rest drepturi egale si responsabilitate, ca nu sunt copii mici si pielea lor e in joc. De asemenea as vrea sa aibe cursuri de legislatie rutiera si RCA pentru daunele pe care le pot provoca in trafic.

Cat despre blamat mataluta ai inceput cu idiotenia aia de gingle - "cei care au fost pe afara s-au luminat" care apare invariabil de la trafic la mancatul de saorma, altfel nu ma deranja ca iti sustii opinia. Au fost mai multi de p'acia...
Cand va mai duceti pe afara remarcati si cum imparte politia amenzi pietonilor si biciclistilor, ca de infrastructura si reguli respectate nu mai zic.


QUOTE(dizzy @ 25 Jul 2019, 10:59)
@YRX, te rog sa mergi seara pe acolo, sa vezi cate biciclete sunt. Biclele alea inseamna oameni care fac miscare sau se duc la o terasa...
Eu folosesc pista aia ca sa ma duc cu fiu-meu in Cismigiu.


Deci in scop recreativ...
Eu ma gandeam dimineata la 8, la puhoaie de biciclisti, ca la Phenian, care se duc la munca. Normal ca nu sunt, e facuta aiurea, fara vreun stiudiu, doar demonstrativ.


@Gibonu - Ce ai facut??? Imi scapase, dar daca ai mers pe liniile de tramvai cu bicicleta esti ... cum sa zic... nesabuit. Sinele alea sunt vai de mama lor, eu nici cu masina nu merg pe ele, de cand e gardul sunt si mai si. Daca te arunca vreuna pe jos in fata tramvaiului? Ala nu putea sa te evite si ajungeai la stiri.

This post has been edited by YRX: 25 Jul 2019, 16:01


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 25 Jul 2019, 17:20
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.089
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(gibonu @ 25 Jul 2019, 15:01)
@Agrig
...
Asadar, stii vreo tara din Europa civilizata in care sa existe "carnet de biciclist" si in care bicicletele si trotinetele sunt inmatriculate.
...
*



Domnule,in `89 un coleg avea carnet de biciclist eliberat de Militia Timisoara in urma unui examen din legislatia in vigoare.
Pe undeva este normal, cum sa respecte legislatia daca n`o stie, asta este unul din motivele pentru care politistii se intorc cu spatele.
Romania este o tara civilizata, cel putin noi asa credem, de ce nu poate fi prima care sa faca acest lucru?
E rusine sa faci un pic de ordine in trafic si sa circule in siguranta si biciclistii, in scoala a venit de vreo citeva ori militianul si ne`a prelucrat modul de a circula cu bicicleta, si era comuna, circulatie la nivelul anilor 68, nu Bucuresti 2019 cind nimeni nu stie nimic dar se arunca`n trafic!


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 25 Jul 2019, 17:35
Post #289


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.094
Joined: 11 February 04




Am si subliniat ca in scop recreativ... merg eu.
Pe la 7, 8 seara probabil ca cei mai multi sunt in scop recreativ.
Nu am treaba pe la 7 8 dimineata pe acolo, te pot ajuta altii.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 25 Jul 2019, 18:46
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.197
Joined: 29 May 06




@YRX
Pista de pe calea Victoriei, intr-adevar, asa cum am spus deja, nu este legata cu nicio alta pista din Bucuresti (nu ca ar fi prea multe).
Din cate stiu si fara pretentia ca am dreptate, a facut-o Oprescu ca sa le inchida gura asociatiilor de biciclisti care cereau (si cer in continuare) o retea de piste in tot orasul. Omul a mers pe ideea "v-am facut pista in centru orasului, acum mucles". Sincer, nu ma asteptam la mai mult de la acel personaj care visa la autostrazi suspendate prin centrul orasului.

Insa, este una dintre putinele zone din Bucuresti in care exista normalitatea specifica unui oras din Europa civilizata.
Spun sus si tare ca sun fan pista respectiva. De fiecare data cand ma intorc in Bucuresti cu trenul si cu bicicleta, merg acasa pe pista de pe calea Victoriei, pe toata lungimea ei (intru langa piata Victoriei).
Ocolul este destul de mare (stau in Colentina) insa cele cateva minute in care Bucurestiul pare un oras civilizat fac toti banii.

Nu inteleg de ce acum calea Victoriei este o ulita? A avut 3 benzi pentru masini, acum are doar 2. Unde este tragedia?

Cat despre mersul pe linia de tramvai de pe Stefan cel Mare, imi este clar ca ai deschis aparatul mai tarziu.
Deja ma dor tastele de cate ori am spus: sina este delimitata cu garduri, pe jos este asfalt la fel ca pe sosea, in aproape 2 ani de folosire nici macar n-am fost claxonat de tramvai.
Scenariul cu cazut in fata tramvaiului era exclus, pentru ca m-am asigurat tot timpul ca nu am niciun tramvai in spate incat sa-i incurc circulatia.
Plus ca mergeam atent si incet, astfel incat, chiar daca ai fi cazut, nu puteam ajunge in fata tramvaiului care venea din celalalta sens.

@Agrig
Te-am intrebat clar, cu subiect si predicat, daca stii vreo tara din Europa civilizata in care sa existe carnet de bicicleta si inmatriculare la bicicleta.

Exemplele de dinainte de '89 n-au nicio relevanta, sper sa nu ne intoarcem la vremurile respective.

In rest, ca sa revenim la subiectul discutie, nu crezi ca ar fi mai util ca in orase sa apara piste pentru biciclete, in loc de carnet de bicicleta.


<span class='edit'>25 Jul 2019, 20:52:</span>
QUOTE(tatabobu @ 25 Jul 2019, 12:37)
Am zis ca-n Bucuresti nu-s atat de multi oameni care sa circule cu bicicleta pentru ca e un oras extrem de aglomerat, in care traficul este oricum numai calm nu, si in care este mult prea periculos pentru multi sa mearga cu bicicleta.


Multumesc. Asta valideaza exact ceea ce tot spun eu aici: piste de biciclete, mobiitate urbana, etc.

QUOTE(tatabobu @ 25 Jul 2019, 12:37)
Io te cred. Dar tu ma crezi ca nici directorul de firma si nici sefii de la ING nu s-ar plange ca ia uite ce politai bulangiu, a vrut sa-mi dea amenda ca am mers pe linia de tramvai? Sau ca nu ar cere ca biciclistii (si numai ei) sa faca dreapta la liber pe rosu?


Corect, pe linia de tramvai nu ar merge.
Pentru simplul motiv ca in tarile lor de origine exista piste pentru bicicleta. Pur si simplu, oamenii astia din Europa civilizata nu isi pun problema de facut tot felul de scamatorii pentru a putea circula cu bicicleta.

Despre culoarea rosie nu stiu ce sa zic. Am inteles ca olandezilor li se cam rupe si la ei acasa de semafoarele pentru masini.

-----------------------

In rest, observ ca dupa discutii indelungate n-am primit niciun argument solid din care sa rezulte de ce nu pot merge cu bicicleta pe linia de tramvai delimitata cu garduri.
Pana acum, doar s-a expus rigidul "asa scrie in codul rutier" si scenariul fantasmagoric conform caruia vor ajunge simulatan 23 de biciclisti in fata tramvaiului.

L.E.
Cam ce se intampla in Europa civilizata, unde printre altele, a inceput eliminarea locurilor de parcarea din centrul orasului:
"Modelul „orașului pietonal“ a fost conceput și aplicat la Copenhaga, în ultimul deceniu, de celebrul urbanist Jan Gehl. Planul prevede, printre altele, lărgirea trotuarelor, transformarea străzilor în zone comerciale, reducerea vitezei de circulație a mașinilor, eliminarea progresivă a locurilor de parcare din centru, promovarea bicicletei ca modalitate principală de deplasare pe distanțe scurte și medii prin amenajarea de piste dedicate."
Sursa: https://dilemaveche.ro/sectiune/pe-ce-lume-...ractiv-mai-uman

This post has been edited by gibonu: 25 Jul 2019, 19:04


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 25 Jul 2019, 19:01
Post #291


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Și eu mai intru pe un contrasens din zona unde locuiesc. Încet, cu grijă, cu maximă asigurare prealabilă. Dar... pe jos.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 25 Jul 2019, 19:35
Post #292


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Adică cu teamă? biggrin.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Jul 2019, 19:53
Post #293


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.232
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




De cel de sus. tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 25 Jul 2019, 20:41
Post #294


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 2.194
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




"In rest, observ ca dupa discutii indelungate n-am primit niciun argument solid din care sa rezulte de ce nu pot merge cu bicicleta pe linia de tramvai delimitata cu garduri."

Pentru ca este o linie de tramvai delimitata cu garduri?

Masinile nu pot ajunge pe linia de tramvai dar biciclistii pot - in acceptia ta asta inseamna ca 'e si pentru biciclisti, ca uite, eu pot sa merg pe aici'
blink.gif

Adica stalpii aia nu reprezinta "Nu treceti pe aici" ci "Trece cine poate sa se strecoare pe aici".





--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 25 Jul 2019, 23:02
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.089
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(gibonu @ 25 Jul 2019, 18:46)

@Agrig
Te-am intrebat clar, cu subiect si predicat, daca stii vreo tara din Europa civilizata in care sa existe carnet de bicicleta si inmatriculare la bicicleta.

Exemplele de dinainte de '89 n-au nicio relevanta, sper sa nu ne intoarcem la vremurile respective.

In rest, ca sa revenim la subiectul discutie, nu crezi ca ar fi mai util ca in orase sa apara piste pentru biciclete, in loc de carnet de bicicleta.


Domnule, nu este relevant ce`i in alta tara din Europa, au alta infrastructura si alta educatie, noi mergem cu bicicleta in Romania, vorba grecului, "hic Rodos, hic salta!"
In conditiile in care la noi un biciclist trece pe rosu ca`i pe pista lui ce educatie si cunostiinte de circulatie are? eventual tupeu nesimtit!
Infrastructura este cum este, civilizatia participantilor la trafic la fel, si acel biciclist cind trece pe linia de tramvai este colegul meu de trafic care habar n`are de legislatie si mai mult decit atit i se rupe in 14 de ea, nimeni nu`i face nimic!
Pina se va separa traficul auto de cel velo va trece multa apa pe Dimbivita mai ales ca nu doar in orase se circula cu bicicleta!
Ar trebui facuta o propunere la IGPR pentru a inainta o initiativa legislativa in acest domeniu.
Este extrem de simplu de rezolvat, fara resurse materiale multe, se poate da examen din legislatie online de la orice post de politie si elibera un certifica care sa ateste ca biciclistul are habar de ea, la fel, inmatricularea bicicletelor s`ar putea face la primarii, resurse au, oameni la fel.
Nu vad de ce sa fiti total impotriva acestui fapt, pina una alta biciclistii sint colegii nostri de trafic, de ce ei sa fie tabula rasa la legislatie, sa`ti sara in fata beti crita si sa ai probleme?
Mai bine pregatiti decit luati prin surprindere.

This post has been edited by Agrig: 25 Jul 2019, 23:03


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Jul 2019, 06:46
Post #296


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




nici eu nu am primit nici una argument solid pentru care nu pot intra cu X6le pe linia de tramvai delimitata cu garduri. nu e ca si cum m-ar prinde vreun tramvai din urma sau vreun scenariu fantasmagoric cu 23 de X6 pe acolo.

This post has been edited by einstein1984: 26 Jul 2019, 07:15


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 26 Jul 2019, 08:30
Post #297


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.094
Joined: 11 February 04




Pista aia de pe Victoriei este foarte utila.
De undeva trebuie sa incepi cu o pista, macar asa poti sa numeri biciclistii de pe ea, sa vezi pe acolo cati sunt, cam care sunt nevoile.
Intamplator, am fost la un botez prin zona pe unde este pista. Chiar ma minunam cati biciclisti sunt sambata seara pe acolo, in luna mai.
Sa o tratezi ca fiind inutila, e ca si cuma ai zice ca e inutila autostrada Sibiu-Pitesti, daca nu ai avea autostrada de la un capat la celalalt.
Poti sa mergi civilizat din Baneasa, de pe Ficusului, ... Arcul de Trimuf, Kiseleff, Pta Victoriei... Calea Victoriei - Centrul Vechi. (Nu am mers mai departe pe pista).
Deci e departe de a fi inutila.
Despre ingustare drumului, ma faci sa rad: Ai doua benzi pe sens pe acolo, ajung!
Mai ai doua - trei pe Magheru, wtf!?
Voi vreti sa apara benzile de biciclisti asa, prin magie , fara sa ocupe loc pe trotuare sau pe sosea... si cumva sa mearga toti pe biciclete, numai voi cu masina "like a bo$$".
Cand sunt pe bicla, pe trotuar, merg intotdeauna incet, am vazut pe inregistrari, cam 10 km/h, pentru ca vreau sa ma bucur de calatorie, doar sunt la relaxare.

This post has been edited by dizzy: 26 Jul 2019, 08:31


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Jul 2019, 08:36
Post #298


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




am vazut un mos cu abonament la mers ca somonul (aka pe stanga carosabilui) pe Progresului. Vis sa faci dreapta la razoare de pe dr sarii si sa dai peste un ciclist care vine spre tine....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 26 Jul 2019, 09:22
Post #299


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Gibonu se cam supara pe noi degeaba.
La noi e problema lipsei de educatie.
Daca ii dai voie biciclistului sa faca la dreapta pe rosu, se vor gasi cu siguranta berbeci care sa faca si stanga pe rosu.
E cam cum e cu soferii de autobuze, care au inteles ca daca au prioritate la iesirea din statiile cu alveole, au acum prioritate si la schimbarea benzilor.
In plus, de unde vor sti biciclistii ca au voie sa faca dreapta pe rosu, atat timp cat nu fac nici un curs de circulatie...
Multe din situatiile din trafic nici nu ar trebui legiferate, daca ar fi mai mult bun simt din partea tuturor participantilor la trafic.



--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 26 Jul 2019, 09:28
Post #300


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti





E ultima oara cand iti mai raspund pe topicul asta, imi este evident ca refuzi sa iei in considerare argumentele care nu cadreaza cu perceptia ta pe tema asta.

QUOTE(gibonu @ 25 Jul 2019, 18:46)

Multumesc. Asta valideaza exact ceea ce tot spun eu aici: piste de biciclete, mobiitate urbana, etc.
*




Da, dar nu facut dreapta pe rosu sau mers pe liniile de tramvai asa, doar pentru ca se poate. Tot pentru ca se poate a trecut si ala acum cativa ani cu bicicleta podul feroviar din Herastrau.

QUOTE(gibonu @ 25 Jul 2019, 18:46)
Corect, pe linia de tramvai nu ar merge.
Pentru simplul motiv ca in tarile lor de origine exista piste pentru bicicleta. Pur si simplu, oamenii astia din Europa civilizata nu isi pun problema de facut tot felul de scamatorii pentru a putea circula cu bicicleta.
*


O, ai fi surprins. Merg corect pentru ca le e frica de consecinte. La noi traficul e cum e pentru ca foarte rar se intampla sa patesti ceva pentru incalcarea unei reguli. Vezi si cazul tau, o data in doi ani, si atunci transformata in avertisment.

QUOTE(gibonu @ 25 Jul 2019, 18:46)
Despre culoarea rosie nu stiu ce sa zic. Am inteles ca olandezilor li se cam rupe si la ei acasa de semafoarele pentru masini.
*



Da, li se rupe, pentru ca au semafoare pentru biciclete. Peste culoarea alora nu trec in mai mare masura fata de cum trec soferii peste rosul masinilor in aceeasi tara.


QUOTE(gibonu @ 25 Jul 2019, 18:46)
In rest, observ ca dupa discutii indelungate n-am primit niciun argument solid din care sa rezulte de ce nu pot merge cu bicicleta pe linia de tramvai delimitata cu garduri.
Pana acum, doar s-a expus rigidul "asa scrie in codul rutier" si scenariul fantasmagoric conform caruia vor ajunge simulatan 23 de biciclisti in fata tramvaiului.
*



Cum ti-am mai spus, desconsideri argumentul asta doar pentru ca nu ai alta cale de a-l ataca. Varianta ta de aici:

QUOTE
Argumet: bicicleta, pedelec-ul [presupun ca te referi la bicicleta electrica], bicicleta cu motor termic, trotineta, scuterul de pana la 50 cmc, ocupa foarte putin loc, si, de foarte multe ori, nu incurca pe nimeni.
Ca sa nu mai aduc in discutie situatia in care intersectia este blocata, asa cum se intampla de foarte multe ori in Bucuresti la orele de varf. Nu stiu cum este in alte orase.

Sper ca s-a retinut ca ma refer la un scuter mic si nu la un maxi scuter de 400 cmc care este mai mare ca o motocicleta de 125 cmc.


Nu poate sta in picioare fara modificarea codului rutier. Scuterele de 50 (cred ca te-ai referit la cele inregistrate la primarie) sunt tratate din punct de vedere legal la fel ca un Aixam de 400 de cmc. Adica sunt mopeduri amandoua. Sunt principii de egalitate in fata legii care nu te lasa sa discriminezi intre astea pana nu le incadrezi in categorii diferite.
Iar Aixamul ala e la fel de lat ca un Tico, sau un Goldwing. Deci linia ta trasa arbitrar nu face nimic altceva decat sa creeze un avantaj mic unei categorii, aleasa pur si simplu pe alte criterii inafara celor care tin de siguranta a traficului. Sau fluidizare.

QUOTE(gibonu @ 25 Jul 2019, 18:46)
Cam ce se intampla in Europa civilizata, unde printre altele, a inceput eliminarea locurilor de parcarea din centrul orasului:
"Modelul „orașului pietonal“ a fost conceput și aplicat la Copenhaga, în ultimul deceniu, de celebrul urbanist Jan Gehl. Planul prevede, printre altele, lărgirea trotuarelor, transformarea străzilor în zone comerciale, reducerea vitezei de circulație a mașinilor, eliminarea progresivă a locurilor de parcare din centru, promovarea bicicletei ca modalitate principală de deplasare pe distanțe scurte și medii prin amenajarea de piste dedicate."
Sursa: https://dilemaveche.ro/sectiune/pe-ce-lume-...ractiv-mai-uman
*




Tu chiar nu vezi nici o diferenta intre seria asta de poze si seria astalalta?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 23:04
Forum Renault