Scade puterea motorului
![]() ![]() ![]() |
Scade puterea motorului
B-25-JJK |
![]()
Post
#1
|
||
BloodyMan Group: Members Posts: 11 Joined: 9 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1977 Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!! |
|||
adumitrachy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Ai cumva instalatie de gaz montata pe masina?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Intr-o masura moderata, e normal sa se piarda din putere...
QUOTE Am o problema, sa-i spun asa, sau cel putin asa mi se pare mie. Spuneti-mi de ce, dupa ce motorul se incalzeste puternic (85-90 grade), pierd din putere? Parca nu mai are aceeasi viata. Si din ce ai scris tu, pierde PUTIN din putere... Repet, e normal |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
B-25-JJK |
![]()
Post
#4
|
BloodyMan Group: Members Posts: 11 Joined: 9 June 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 13 May 2005, 20:52) Nu, n-am instalatie de gaz si n-a avut niciodata. ![]() E posibil insa si uleiul sa aiba influenta ? O alta hiba e urmatoarea: Cand pornesc motorul la rece, la relanti presiunea sta in jur de 4, dc o accelerez se duce la 6; cand se incalzeste, presiunea la relanti imi sta sub 2, si nici moarta nu mai ajunge macar la 4, cand o accelerez. Eu folosesc ulei RO3, de la Petrom, iar ultima oara i-am pus varianta superaditivata, recomandata pentru motoare cu injectie si supra-alimentate ![]() ![]() P.S. Imi cer scuze adminilor frumului dc topicul e prea lung, dar am vrut sa detaliez aspectele astea, poate cineva ma poate ajuta sa inteleg ce se intampla. |
--------------------
Dacia
1300
1977 Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!! |
|
adumitrachy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Nu sunt sigur 100% de ce zic, dar sunt sanse ca si uleiul sa fie de vina.La mine,presiunea la relanti e 4,iar in turatie 6.Niciodata nu scade mai jos.Sunt sanse sa fie si din cauza uleiului.Incearca sa-i pui odata un ulei mai scump.Eu de exemplu ii pun numai carier si sunt foarte multumit.
This post has been edited by adumitrachy: 14 May 2005, 09:03 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
B-25-JJK |
![]()
Post
#6
|
BloodyMan Group: Members Posts: 11 Joined: 9 June 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 14 May 2005, 09:03) Nu sunt sigur 100% de ce zic, dar sunt sanse ca si uleiul sa fie de vina.La mine,presiunea la relanti e 4,iar in turatie 6.Niciodata nu scade mai jos.Sunt sanse sa fie si din cauza uleiului.Incearca sa-i pui odata un ulei mai scump.Eu de exemplu ii pun numai carier si sunt foarte multumit. Ok, o sa incerc si vaianta asta. Dar de curiozitate, cat mergi cu uleiul ala in motor? La cati km il schimbi ? |
--------------------
Dacia
1300
1977 Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!! |
|
adumitrachy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Angajatii de la magazinele de piese auto mi-au zis sa il schimb la 7000.Dar niciodata nu il las mai mult de 5000.
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
si eu zic ca e de la ulei...
incearca un elf 20:50 eu sunt super multumit din punct de vedere al presiunii. chiar si cand ramane mai putin ulei(pierderi,etc.....) tot ai presiune... faza e la mine cu 20:50 de asta motoru e mai greoi,adica daca o las pe liber motoru se invarte mai greu si nu se duce asa mult in distanta cum se duce cu uleiuri de astea romanesti...dar cand calci pedala se duce frumos,si diminueaza si sunetu motorului... deci iti recomand un elf.... si poti sa il lasi peste 10 mii de km. mai completezi daca ai pierderi. sigur(90%) asta este... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(ionut232 @ 14 May 2005, 14:44) deci iti recomand un elf.... si poti sa il lasi peste 10 mii de km. mai completezi daca ai pierderi. sigur(90%) asta este... eu zic să nu lași uleiul mai mult de 5000 km, pentru că motorul de Dacie așa e făcut apoi, dacă zici tu că la cald îți scade puterea, nu cumva ai uitat clapeta de vară/iarnă pe poziția de iarnă? Că atunci trage aerul cald de lângă galeria de evacuare și nu e bine Vara e foarte important să intre aer cât mai rece This post has been edited by electromatic: 14 May 2005, 14:04 |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
QUOTE(electromatic @ 14 May 2005, 16:01) eu zic să nu lași uleiul mai mult de 5000 km, pentru că motorul de Dacie așa e făcut apoi, dacă zici tu că la cald îți scade puterea, nu cumva ai uitat clapeta de vară/iarnă pe poziția de iarnă? Că atunci trage aerul cald de lângă galeria de evacuare și nu e bine Vara e foarte important să intre aer cât mai rece de ce sa nu lasi uleiul mai mult de 5mii?nu ai destule investitii de facut in dacie in afara de ulei?cu completarile de rigoare!!! eu cred ca merge vreo 20mii ,parerea MEA, pentru ca nu are nimic,asta in cazu in care pui un ulei mai scump,ca astea romanesti trebuie schimbat imediat cum l-ai pus...parerea MEA. faza asta cu schimbat uleiul dupa cativa km,cum zici tu,si nu numai, mi se pare un moft...sincer. si acum o intrebare:ce are daca eu pun elf,care e un ulei destul de bun, si il schimb la 20k?sincer!sincer, ca nu am bani de dat aiurea.dau destul pe benzina,si nici nu sunt nepasator la dorintele masinii...nu sunt genu care... merge cat merge...cand nu mai merge, te apuci sa te intrebi de ce.... hai noroace bafta |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
andrei_radu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare! Si eu zic ca poti lasa un ulei mai mult de 5k(dar sa fie destul de bun;elf e OK pt daciile noastre). Multi zic asa: "S-a cam innegrit! Trebuie sa-l schimb."
Total gresit. Nu conteaza culoarea ci vascozitatea. Poate sa fie la culoare "ca carbunele", dar daca atunci cand il "pipai" intre degete(sper sa se inteleaga) simti ca este vascos si curat(fara impuritati care sa te zgarie) il poti lasa linistit sa-si faca treaba. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
RIon |
![]()
Post
#12
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Incercati sa nu mai povestiti despre ulei, sunt multe alte topicuri care vorbesc doar despre ulei, gasiti si alte variante...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
B-25-JJK,ce ai mai facut?uleiul e de vina?sau ai rezolvat si nu vrei sa ne spui cum...
|
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
B-25-JJK |
![]()
Post
#14
|
BloodyMan Group: Members Posts: 11 Joined: 9 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare. Pt. moment, n-am mai facut nimic, in afara de a verifica (de curiozitate) bujiile, care erau cafenii si fara pic de calamina. O sa incerc sa pun un ulei mai bun, oricum cel actual e RO3 SUPERACTIV de iarna, 15-50. Nu exclud insa nici varianta cu uzura setului, e posibila, deoarece cand o pornesc, rece fiind, scoate fum cateva secunde (aprox. 5-10), dupa care nu mai are nimic. Sper sa fie totusi de la ulei
![]() ![]() Mai vorbim, sa va spun ce am mai facut. |
--------------------
Dacia
1300
1977 Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 20:11 |