DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scade puterea motorului

B-25-JJK
post 13 May 2005, 19:08
Post #1


BloodyMan


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 June 04
From: Bucuresti




Salutare tuturor.
Am o problema, sa-i spun asa, sau cel putin asa mi se pare mie. Spuneti-mi de ce, dupa ce motorul se incalzeste puternic (85-90 grade), pierd din putere? Parca nu mai are aceeasi viata.
Am bujii Bosch pt. Dacia (nu stiu exact seria lor), platina frantuzeasca, am carburator simplu Carfil, jigloarele sunt toate noi, aprinderea e pusa la punct, la fel si carburatia. Care ar putea fi problema?
Multumesc anticipat tuturor care imi vor raspunde si ma vor ajuta sa-mi dau seama ce ar putea fi de vina.


--------------------
Dacia 1300 1977
Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 13 May 2005, 20:52
Post #2


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Ai cumva instalatie de gaz montata pe masina?


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 May 2005, 21:12
Post #3


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Intr-o masura moderata, e normal sa se piarda din putere...
QUOTE
Am o problema, sa-i spun asa, sau cel putin asa mi se pare mie. Spuneti-mi de ce, dupa ce motorul se incalzeste puternic (85-90 grade), pierd din putere? Parca nu mai are aceeasi viata.

Si din ce ai scris tu, pierde PUTIN din putere... Repet, e normal


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-JJK
post 14 May 2005, 08:13
Post #4


BloodyMan


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(adumitrachy @ 13 May 2005, 20:52)
Ai cumva instalatie de gaz montata pe masina?
*


Nu, n-am instalatie de gaz si n-a avut niciodata. sad.gif Ideea e urmatoarea. Motorul nu e chiar in regula, am o bataie in el, nu stiu cum s-o descriu ( o sa revin cu mai multe amanunte ), dar nu mi se pare ceva extraordinar de grav (nu e f. accentuata, parerea mea e ca mai e pana sa trebuiasca sa-i fac motorul). Tachetii sunt reglati de mine, cu lera, la cotele de 15 A si 20 E si in ordinea specificata de cei de la Dacia.
E posibil insa si uleiul sa aiba influenta ? O alta hiba e urmatoarea: Cand pornesc motorul la rece, la relanti presiunea sta in jur de 4, dc o accelerez se duce la 6; cand se incalzeste, presiunea la relanti imi sta sub 2, si nici moarta nu mai ajunge macar la 4, cand o accelerez. Eu folosesc ulei RO3, de la Petrom, iar ultima oara i-am pus varianta superaditivata, recomandata pentru motoare cu injectie si supra-alimentate biggrin.gif (cica e garantat 10.000, dar nici mort nu-l las 10.000 in motor, max. 4000) biggrin.gif . Deci, ce parere aveti?

P.S.
Imi cer scuze adminilor frumului dc topicul e prea lung, dar am vrut sa detaliez aspectele astea, poate cineva ma poate ajuta sa inteleg ce se intampla.


--------------------
Dacia 1300 1977
Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 May 2005, 09:03
Post #5


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Nu sunt sigur 100% de ce zic, dar sunt sanse ca si uleiul sa fie de vina.La mine,presiunea la relanti e 4,iar in turatie 6.Niciodata nu scade mai jos.Sunt sanse sa fie si din cauza uleiului.Incearca sa-i pui odata un ulei mai scump.Eu de exemplu ii pun numai carier si sunt foarte multumit.

This post has been edited by adumitrachy: 14 May 2005, 09:03


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-JJK
post 14 May 2005, 09:06
Post #6


BloodyMan


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(adumitrachy @ 14 May 2005, 09:03)
Nu sunt sigur 100% de ce zic, dar sunt sanse ca si uleiul sa fie de vina.La mine,presiunea la relanti e 4,iar in turatie 6.Niciodata nu scade mai jos.Sunt sanse sa fie si din cauza uleiului.Incearca sa-i pui odata un ulei mai scump.Eu de exemplu ii pun numai carier si sunt foarte multumit.
*



Ok, o sa incerc si vaianta asta. Dar de curiozitate, cat mergi cu uleiul ala in motor? La cati km il schimbi ?


--------------------
Dacia 1300 1977
Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 May 2005, 09:08
Post #7


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Angajatii de la magazinele de piese auto mi-au zis sa il schimb la 7000.Dar niciodata nu il las mai mult de 5000. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 14 May 2005, 13:44
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




si eu zic ca e de la ulei...
incearca un elf 20:50 eu sunt super multumit din punct de vedere al presiunii.
chiar si cand ramane mai putin ulei(pierderi,etc.....) tot ai presiune...
faza e la mine cu 20:50 de asta motoru e mai greoi,adica daca o las pe liber motoru se invarte mai greu si nu se duce asa mult in distanta cum se duce cu uleiuri de astea romanesti...dar cand calci pedala se duce frumos,si diminueaza si sunetu motorului...
deci iti recomand un elf.... si poti sa il lasi peste 10 mii de km.
mai completezi daca ai pierderi.
sigur(90%) asta este...


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 14 May 2005, 14:01
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




QUOTE(ionut232 @ 14 May 2005, 14:44)
deci iti recomand un elf.... si poti sa il lasi peste 10 mii de km.
mai completezi daca ai pierderi.
sigur(90%) asta este...
*


eu zic să nu lași uleiul mai mult de 5000 km, pentru că motorul de Dacie așa e făcut
apoi, dacă zici tu că la cald îți scade puterea, nu cumva ai uitat clapeta de vară/iarnă pe poziția de iarnă? Că atunci trage aerul cald de lângă galeria de evacuare și nu e bine
Vara e foarte important să intre aer cât mai rece

This post has been edited by electromatic: 14 May 2005, 14:04


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 14 May 2005, 15:36
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




QUOTE(electromatic @ 14 May 2005, 16:01)
eu zic să nu lași uleiul mai mult de 5000 km, pentru că motorul de Dacie așa e făcut
apoi, dacă zici tu că la cald îți scade puterea, nu cumva ai uitat clapeta de vară/iarnă pe poziția de iarnă? Că atunci trage aerul cald de lângă galeria de evacuare și nu e bine
Vara e foarte important să intre aer cât mai rece
*



de ce sa nu lasi uleiul mai mult de 5mii?nu ai destule investitii de facut in dacie in afara de ulei?cu completarile de rigoare!!!
eu cred ca merge vreo 20mii ,parerea MEA, pentru ca nu are nimic,asta in cazu in care pui un ulei mai scump,ca astea romanesti trebuie schimbat imediat cum l-ai pus...parerea MEA.
faza asta cu schimbat uleiul dupa cativa km,cum zici tu,si nu numai, mi se pare un moft...sincer.

si acum o intrebare:ce are daca eu pun elf,care e un ulei destul de bun, si il schimb la 20k?sincer!sincer, ca nu am bani de dat aiurea.dau destul pe benzina,si nici nu sunt nepasator la dorintele masinii...nu sunt genu care... merge cat merge...cand nu mai merge, te apuci sa te intrebi de ce....
hai noroace
bafta


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_radu
post 14 May 2005, 19:15
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Salutare! Si eu zic ca poti lasa un ulei mai mult de 5k(dar sa fie destul de bun;elf e OK pt daciile noastre). Multi zic asa: "S-a cam innegrit! Trebuie sa-l schimb."
Total gresit. Nu conteaza culoarea ci vascozitatea. Poate sa fie la culoare "ca carbunele", dar daca atunci cand il "pipai" intre degete(sper sa se inteleaga) simti ca este vascos si curat(fara impuritati care sa te zgarie) il poti lasa linistit sa-si faca treaba.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 15 May 2005, 10:57
Post #12


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Incercati sa nu mai povestiti despre ulei, sunt multe alte topicuri care vorbesc doar despre ulei, gasiti si alte variante...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 15 May 2005, 15:01
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




B-25-JJK,ce ai mai facut?uleiul e de vina?sau ai rezolvat si nu vrei sa ne spui cum...


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-JJK
post 16 May 2005, 06:28
Post #14


BloodyMan


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 June 04
From: Bucuresti




Salutare. Pt. moment, n-am mai facut nimic, in afara de a verifica (de curiozitate) bujiile, care erau cafenii si fara pic de calamina. O sa incerc sa pun un ulei mai bun, oricum cel actual e RO3 SUPERACTIV de iarna, 15-50. Nu exclud insa nici varianta cu uzura setului, e posibila, deoarece cand o pornesc, rece fiind, scoate fum cateva secunde (aprox. 5-10), dupa care nu mai are nimic. Sper sa fie totusi de la ulei biggrin.gif , desi fumul ala imi da de gandit serios, chiar dc asta se intampla de mult timp. sad.gif
Mai vorbim, sa va spun ce am mai facut.


--------------------
Dacia 1300 1977
Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 20:11
Forum Renault