Relanti instabil crestere si scadere in ture, deja devine enervanta
![]() ![]() ![]() |
Relanti instabil crestere si scadere in ture, deja devine enervanta
T0m4T0m4 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 12 May 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003// Clima
- B 5_ _P_
|
|||
tanase.petrebogdan |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 31 January 10 From: Mangalia ![]() |
Am lipit garnitura cum am putut cu silicon...nu am mai observat probleme ale relantiului, oricum nu facea decat uneori. Multam oricum tuturor....Scuze de intarziere cu raspuns...am fost plecat.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
- CT
|
|
ramsen |
![]()
Post
#33
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
care garnitura ai lipito cu silicon???
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
daniel1braila |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 25 December 06 ![]() |
la fel facea si la mine si am schimbat mpp si acum e totul ok
|
--------------------
Renault
Symbol 2007 1.4 8v
Megane 3 2010 1.5dci 110hp
|
|
vulturu72 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 October 08 ![]() |
salut. eu am aceiași problemă cu relantiul. De ex. dimineața când pornesc mașina nu se mai accelerează ca și cum ar intra șocul automat, pornește stă la 600 rot, apoi scade și merge rotund, dar după ce plec după loc când schimb vitezele motorul dă să moară după care își revine treptat. Menționez că am curațat mpp, am schimbat garnitura. Am pus un alt corp clapet de la un prieten după mașină și avea aceleași simptome mașina mea. Am fost la mai mulți mecanici și nu se pot pronunța. Menționez că după ce se oprește motorul în mers la schimbarea vitezei (uneori) , scot cheia din contact o introdu înapoi, pun contactul, opresc, scot cheia, și repet această operațiune de mai multe ori și își revine, nu mai moare motorul la schimbarea vitezei. Aștept niște sfaturi. Multumesc.
|
--------------------
DACIA
solenza
2005 scala
- B42FPI
|
|
ramsen |
![]()
Post
#36
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
curata coprul clapeta prima data...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
vulturu72 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 October 08 ![]() |
am curatat si corpul clapeta dar tot degeaba
26 Oct 2010, 20:36: am reglat culbutorii, am schimbat bujiile, am schimbat pompa de benzina, mai am de curatat injectoarele si apoi sa vad This post has been edited by vulturu72: 26 Oct 2010, 20:36 |
--------------------
DACIA
solenza
2005 scala
- B42FPI
|
|
T0m4T0m4 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 12 May 10 From: Bucuresti ![]() |
eu zic sa nu fie ceva din soft....sau incearca sa iei un contact cleaner ...poate exista un contact slab ceva....pe la una din mufe
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003// Clima
- B 5_ _P_
|
|
caphonne |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#40
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(caphonne @ 5 Nov 2010, 11:16) QUOTE(vulturu72 @ 26 Oct 2010, 12:05) ......Menționez că am curațat mpp, am schimbat garnitura. Am pus un alt corp clapet de la un prieten după mașină și avea aceleași simptome mașina mea. ......... Baga o diagnoza, poate afli ceva nou. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
daescuc |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 24 February 04 ![]() |
Salut!
Am si eu o Solenza si am avut o problema cu turatia variabila in relanti. Sfatul meu ar fi sa verificati si Alternatorul, deoarece la mine el a fost cu probleme (de fapt s-a ars), iar dupa schimbare (reparare) a revenit turatia constanta, fara variatii. Ma gandesc ca nu e greu de verificat alternatorul, ca daca i se mai strica altcuiva e nasol (parca ar fi de Porsche, asa pret are... ) bafta. |
--------------------
DACIA
Sandero
2013 1.2MPI
- TM55ALD "Sa conducem bine ......" e mai important.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:44 |