"Trosc" la volan in curba., Numai intr-o pozitie a rotilor.
![]() ![]() ![]() |
"Trosc" la volan in curba., Numai intr-o pozitie a rotilor.
Alexio |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|||
vespukci |
![]()
Post
#2
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Nu se aude de la planetara? Si eu cand fac dreapta imi trosneste planetara!
|
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
nu ma pricep, dar cred ca o planetara! sa ma contrazica cineva daca e asa sau nu!! asta daca se aude numai in mers, daca se aude si pe loc o fi vreun capat de bara...
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#4
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
E posibil sa-i loveasca surubul care prinde bieleta de directie pe
bratul casetei in "fereastra" de pe contraaripa. Daca se intampla asta, inseamna ca sunt probleme cu rugina destul de grave - in sensul ca s-a cam deformat structura ansamblului fata. |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Alexio |
![]()
Post
#5
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Masina are 0 rugina de la usa spate pana la usa fata.
Ar mai fi o intrebare... presupunand ca este planetara... de exemplu daca planetara bate numai in curba la dreapta inseamna ca este dusa care din planetare? dreapta sau stanga? este vreo regula pe tema asta, adica daca in curba stanga sa fie planetara din stanga, daca bate in curba dreapta sa fie cea din dreapta? Pe loc nu bate nimic oricat de repede ar misca volanul. 4 Sep 2010, 08:59: Chestia este ca lui ii face o singura data: TROSC si gata. cand trece de punctul ala sau indreapta rotile nu mai face nimic. This post has been edited by Alexio: 4 Sep 2010, 08:59 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Merced |
![]()
Post
#6
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Tu n-ai mai schimbat un pivot sau tin eu prost minte. Ridica pe cric masina si trage de roata aia in toate directiile, vezi daca nu cumva are joc la pivotul inferior.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Alexio |
![]()
Post
#7
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Nu este la mine. Si da am schimbat un pivot. Am incercat acum la el si nu se misca roata... bieleta stransa, caseta de directie este ok. am ridicat-o pe cric si am rotit repede volanul si nu face troscul... se pare ca doar in mers.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Alexio |
![]()
Post
#8
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
QUOTE(Alexio @ 4 Sep 2010, 08:58) Ar mai fi o intrebare... presupunand ca este planetara... de exemplu daca planetara bate numai in curba la dreapta inseamna ca este dusa care din planetare? dreapta sau stanga? este vreo regula pe tema asta, adica daca in curba stanga sa fie planetara din stanga, daca bate in curba dreapta sa fie cea din dreapta? Pe loc nu bate nimic oricat de repede ar misca volanul. Si deci... alte idei sau un raspuns la ultima intrebare? Si inca ceva... care sunt preturile pentru planetare pentru Dacia in 5 trepte? |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Verifica si bucsele de la tirant , am gasit la cineva bucsele uzate si atingea tirantul de urechea de prindere de pe caroserie si facea zgomot , trosnea . Pentru cutie in 5 trepte iti trebuie planetare scurte dar nu cred sa fie de la planatara , ar avea macar o bataie usoara . Din cauza ca se aude numai pe tractiune e greu sa-ti dai seama de unde se aude totusi fa urmatoarea proba : ridica masina pe o capra solida pe partea cu problema , trage frana de mana si asigura rotile cu ceva apoi pornesti motorul si bagi in treapta intai . Roata se va invarti iar tu virezi si vezi daca se aude ceva si unde .
|
--------------------
-
-
-
|
|
cbitzy |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
iei maxim dreapta de volan bate planetara stanga. maxim stanga planetara din dreapta. parca asa stiam eu.
si eu cred ca am ceva la directie daca se poate diagnostica: cand misc usor stanga dreapta de volan scartie ceva pin cutia de directie. ce ar putea fi? cand dadeam cu spatele s-o bag in curte scartia si in mers cand miscam usor de volan ca asa am descoperit. This post has been edited by cbitzy: 7 Sep 2010, 11:20 |
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mai poate fi de la bascula inferioara, care nu e stransa bine in tirant. Uita-te la piulite si vezi daca au lasat urme de joc, pe orizontala. Daca nu e bine strans tirantul, intra si umezeala la bucsi, la distantier si rugineste, facand imposibila demontarea la urmatoarea interventie la bucsi. Daca e slab, strange piulitele numai cu masina pe roti, pentru a nu ramane bucsile torsionate. O planetara cand bate, bate in ambele directii, iar depistare nu se poate face doar rotind-o suspendata, ci si franand roata puti, pentru a simula sarcina de tractiune. Deci cu roata suspendata si virata putin, cu un picior accelerezi si cu celalalt franezi usor, lasand roata sa se invarta continuu. Indiferent in ce parte vei vira, tot se va auzi daca e uzata. Fiind suspendata masina, daca uzura e accentuata, nici nu e nevoie sa virezi, pentru ca deja axa rotii formeaza un unghi cu axa de rotatie a axei planetarei, roata fiind mai jos de cat cutia, ca la cei care au T-eu adaptat, chiar atinge planetara de lonjeron.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Tirant= pe bratul superior.
Pe bratul inferior (bascula) nu ai tirant. Doar axul bratului. Si sint sigur ca la ala te referi dar..nu-l baga in ceata de tot pe om. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tirantul e piesa de sustinere a unui ansamblu de componente supuse unei forte de intindere sau impingere. Deci amandoua variantele sunt corecte, eu fiind familiarizat cu expresia, lucrand mult timp in constructii(se faceau odata).Pentru tineri e mai greu. Nu putem mereu sa detaliem orice. Sa va fie de bine!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Fara polemici dar tirant se foloseste de regula cind functia principala e aia de intindere. La axul basculei functia de tirant de secundara.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:36 |