DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dati-mi un sfat va rog!

Razvy
post 12 Sep 2003, 13:54
Post #1


Razvy


Group: Members
Posts: 97
Joined: 3 August 03
From: Bucuresti




Vreau sa-mi vand masina! Am o Super Nova Clima din 2001 cu 20.000km la bord. Nu stiu in ce masina sa bag banii. Mie imi plac masinile mici (nici DSN ca marime nu ma deranjeaza), nu sunt ala care sa alerge cu masina, merg potolit. Nu ma pot decide intre trei masini si va rog sa ma ajutati! Mi-as lua Solenza Clima, da ma enerveaza tabla de kk, chederele, ploua in ea,scartaie,troncane, cad piese in veselie si acu fie vorba nici piesele de la Dacia nu mai sunt ieftine, iar la modul cum cad.... lasa de dorit. Mi-as lua un Matiz SE POWER Plus costa 8300USD si are tot ce are si Solenza dar este facut incontestabil mai bine, tabla mai buna, chedere, finisaje etc, consuma putin dar nu stiu cum se comporta la drum (va rog daca stiti sa-mi spuneti),de fiabil am inteles ca ar fi. Mi-as lua Peugeot 206 Second Hand TDI, din 2000-2001 aproximativ 7000-8000USD cam la 30.000 - 60.000 km la bord (masina asta e moartea mea), dar ma gandesc sa nu prin una daramata de sa schimb piese sa nu mai am bani de paine. Stiu pe careva care ar putea sa mi-o aduca din Germania.
Va rog sfatuiti-ma bine ce sa-mi iau si incercati sa faceti abstractie ca sunteti posesori de Solenze si DSN(ca si mine de altfel). Va multumesc!


--------------------
Renault Fluence 1.5 Dci 110 CP cu motor ! 2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvancc
post 12 Sep 2003, 13:59
Post #2


membru...de partid


Group: Members
Posts: 93
Joined: 9 September 03
From: cateodata...bucuresti!!!




vezi la off topic...alternativa la smart laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif ...si poate de decizi

Hai bafta.


--------------------
renault/nissan megane sedan/navarra 1.6 16v/ 2.5 turbo
Gratitude is merely the secret hope of further favors.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KpK1
post 16 Sep 2003, 00:51
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 April 03
From: Galati




dintre solenza,matiz si peugeot 206 sh ,solenza as alege.e o dif mare de la dsn la solenza,sau cel putin asa mi se pare mie si este si mai confortabila decat matizul,motor mai puternic,tabla e la fel,diferente de finisaj in favoare matizului,dar tot dacia e mai buna,cat despre peugeot206,io n-as da banii pe asa ceva,mai degraba pe un 406
am pe unu la bloc care si-a luat un peugeot 605 (din 96) cu 6000euro,a mai bagat 2000 in ea,la motor si ac(automat) avea bube mari dar s-au rezlvat,acum are de 2 ani masina si in afara de spoilerul din fata pe care il schimba din 2 in 2 luni (ii place sa intre in animale:))nu are nimic,e ca noua.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florinliviu
post 16 Sep 2003, 07:28
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 11 April 03
From: Bucuresti




Am 9300 km cu Solenza clima si nu am avut nici o problema cu ea, in afara ca incepuse sa caraie actuatorul fata dreapta, m-am dus in service, credeam ca-l schimba, dar nu prindea bine, l-au fixat si gata. Sunt f. multumit de ea. Ca aud sau mi se pare ca bazaie ceva sau ca nu are demaraj ca un Audi de 6 litri, asta e altceva. Go for it!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai B
post 16 Sep 2003, 07:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 May 03
From: Bucuresti




am solenza scala 4000 km. cand am luat-o am avut aceleashi dileme ca shi tine, solenza, matiz sau sh.
sh a cazut din principiu, nu am chef de sh ca nu pricep shi draq stie ce tzeapa iau.
matiz a cazut ca e prea mica iar eu vreau mashina mai mare.
shi a ramas solenza.

dupa 4000 km ce pot sa itzi spun este: motorul e super, consumul e super, ma simt in ea super, din pacate insa finisajele mai lasa de dorit shi trebuie sa mai acceptzi shi cate un drum in service pentru kkturi de genul apa la claxon, cate un beculetz de nu merge, cate un surub de nu a fost calumea strans. la capitolul siguranza... mai greu sa ma pronuntz, da dupa ce am vazut ieri la ipso cateva solenze cu accidente zdravene inclin sa cred ca nu au mintzit shi cat de cat au adus-o la standarde minime de securitate.

eu unul itzi recomand solenza.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Sep 2003, 07:58
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Tinind cont de faptul ca SLZ e tot Dacie, iti garantez ca si in cazul tau , daca iti vei cumpara asa ceva, va functiona vorba aia cu "cum ti-o fi norocul" !
Am SLZ Scala de 3 luni, 6200 km si am urmatoarele probleme:
- motorul puturos pe timp de vara, extraordinar de infipt pe vreme rece sau ploaie;
- compresorul de A/C schimbat in garantie, asta nou face la fel ca cel de dinainte (huruie);
- troncanit si joc (fata-spate) scaune;
- vopsea exfoliata de pe bari si eleron;
- lac exfoliat de pe capota;
- parbrizul se misca la cea mai mica denivelare;
- intra apa in masina;
- insuficient isonorizata.
In rest e OK! Nu zic, si problemele astea se pot remedia, ca doar sunt in garantie, acum depinde si cit de mult iti place sa stai prin service-uri si sa te certicu mecanicii/Vocea Clientului.
In alta ordine de idei, ma bintuie serios gindul sa vind SLZ, sa mai pun niste bani si sa dau avansul la un Megane 2 in 3 volume.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 16 Sep 2003, 17:17
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




QUOTE
Tinind cont de faptul ca SLZ e tot Dacie, iti garantez ca si in cazul tau , daca iti vei cumpara asa ceva, va functiona vorba aia cu \"cum ti-o fi norocul\" !

Mai bine zis, "Dacia, Pe drumul cel bun, dar cum ti-o fi norocul" smile.gif smile.gif smile.gif

QUOTE

- motorul puturos pe timp de vara, extraordinar de infipt pe vreme rece sau ploaie;

E la asta parca nu ma asteptam, teoretic la DSN ar tre' sa fie la fel, nu ?
Pai daca te roade, pune-i un (inter)cooler, sa-ti raceasca aerul care intra in motor (fara sa pui turbo).... aberez...

QUOTE

In alta ordine de idei, ma bintuie serios gindul sa vind SLZ, sa mai pun niste bani si sa dau avansul la un Megane 2 in 3 volume.

Nu-ti place fundul de la Hatchback ? E mai ieftin, si cred ca merita daca n-ai nevoie de portbagaj de 500L. Astea amandoua sunt facute in FR ? sau unul in TR ?


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Sep 2003, 17:42
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE

E la asta parca nu ma asteptam, teoretic la DSN ar tre' sa fie la fel, nu ?
Pai daca te roade, pune-i un (inter)cooler, sa-ti raceasca aerul care intra in motor (fara sa pui turbo).... aberez...

Nu aberezi deloc! ma gindeam foarte serios la treaba asta, dar din cercetarile mele, nu prea aveam unde sa infig radiatorul de racire

QUOTE

Nu-ti place fundul de la Hatchback ? E mai ieftin, si cred ca merita daca n-ai nevoie de portbagaj de 500L.   Astea amandoua sunt facute in FR ? sau unul in TR ?

Ea mai ieftin cu 500 de Euro, am fost azi la IPSO si am luat oferta. Nu-mi trebuie neaparat 500 l portbagaj, dar se stie ca masina in 3 volume e considerabil mai silentioasa decit cea in 2! Mai nasol e ca motorul care-l vreau eu (2.0 i 16 v)) se vinde cu aprox. 17.000 Euro. Ramine sa mai rumeg un pic.....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 16 Sep 2003, 17:56
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE

E la asta parca nu ma asteptam, teoretic la DSN ar tre' sa fie la fel, nu ?
Pai daca te roade, pune-i un (inter)cooler, sa-ti raceasca aerul care intra in motor (fara sa pui turbo).... aberez...

Nu aberezi deloc! ma gindeam foarte serios la treaba asta, dar din cercetarile mele, nu prea aveam unde sa infig radiatorul de racire

Pai itzi spun io unde, scoti caloriferul, si il pui in locul lui smile.gif in timpul verii, iarna il pui la loc, ca nu mai e nevoie, e rece aerul.
QUOTE

Ea mai ieftin cu 500 de Euro, am fost azi la IPSO si am luat oferta. Nu-mi trebuie neaparat 500 l portbagaj, dar se stie ca masina in 3 volume e considerabil mai silentioasa decit cea in 2! Mai nasol e ca motorul care-l vreau eu (2.0 i 16 v)) se vinde cu aprox. 17.000 Euro. Ramine sa mai rumeg un pic.....

Pai da, da e si mai usor, si intreaba-l pe Doru, ca are de 1.6l (115), si cred ca te poate satisface, si la un pretz super, 14k parca... cat despre zgomote, fa un test pa piatra cubica cu una, si cu cealalta. Liniste de mormant n-o sa ai decat intr-un mertzan ceva...


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvy
post 16 Sep 2003, 20:08
Post #10


Razvy


Group: Members
Posts: 97
Joined: 3 August 03
From: Bucuresti




Baieti merci frumos pentru ajutor! M-am hotarat! Mai tin DSN-ul si anul asta, vad ce porcarie o sa mai scoata astia de la Dacia pe motorina, la MAtiz cred ca o sa renunt pt ca, chiar e prea mic. Am mers cu unu, merge super, e super interiorul, plasticele bine lipite, chedere klumea, scaune beton da chiar ca e o cutie de chibrituri. Am mers cu un Clio de la Bucuresti spre Braila si batea pe camp un vant lateral ca se simtea in directia masinii, si Clio e mare. Cum drak s-o simti pe Matiz?????


--------------------
Renault Fluence 1.5 Dci 110 CP cu motor ! 2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:25
Forum Renault