Probleme servofrana, relanti instabil
![]() ![]() ![]() |
Probleme servofrana, relanti instabil
Paulorossi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Poti sa inlocuiesti garnitura de la servo,dar este o operatiune dificila deoarce este un arc puternic in interior de care trebuie sa ai grija.Daca nu ai mai facut asa ceva e mai bine sa te duci la un mecanic.Pana una alta poti infunda furtunul de vacuum care duce la servo pentru a nu-ti fi afectat relantiul motorului.Succes
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Imi trebuie presa pt a o desface,nu stiu cat de bine as putea sa o capsezi inapoi.Daca infund furtunul de la servo s-a dus frana....Trebuie apasat cu macaraua pe ea.Exista probabilitaea ca desfacand-o sa nu o mai poti reface niciodata.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
chiar daca nu e la subiect,totusi e un lucru important:cu franele si directia nu te joci.De reparat,o sa mai mearga un pic dupa care iar pica.Parerea mea e sa nu te pui in primejdie pe tine sau si pe ceilalti si i'ati o servo noua(70 ron Pulsor parca).
Membrana ramane fixa.In interior se petrece minunea.Ce poti schimmba ar fi supapa unisens(aia alba in care intra furtunul) si mai poti schimba semeringul(dupa ce dai jos POMPA de frana il vezi pe axul de la Servo). This post has been edited by CandyMan13: 17 Feb 2010, 09:38 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Una noua costa 120 ron,am fost ieri la magazin.Am schimbat supapa unisens si n-am vazut nici un semering cand am desfacut pompa
![]() This post has been edited by Paulorossi: 17 Feb 2010, 10:16 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
170 e una aici cica de uzina.(scump domnle).si la 8o de autospeed si-a luat un vecin care am si pus-o sus si merge nu are treaba cu ea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
mie cand imi tragea aer pe la servo am astupat stutul din galerie din dreptul cil 2 si am pus furtunul la gaura centrala care era pt diuza sa nu mai dezechilibreze amestecul, dupa inlocuire servo a ramas asa
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
tab` |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
eu cand apas pedala de frana imi pasaie ceva,mentionez ca am frane foarte bune dar relantiul imi joaca feste,daca as strangula furtunul de la servo si nu ar mai oscila relantiul inseamna ca de acolo este nu?
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#9
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 17 Feb 2010, 23:02) mie cand imi tragea aer pe la servo am astupat stutul din galerie din dreptul cil 2 si am pus furtunul la gaura centrala care era pt diuza sa nu mai dezechilibreze amestecul, dupa inlocuire servo a ramas asa krapcarasu: Spune-mi si mie te rog cum ai facut asta mai exact , gaura centrala - este aia din carburator in care este T -ul de plastic ? Multumesc frumos - m-a omorat cu relantiul - e criminala si am omorat si bateria ca ieri am tot "dat la automat " sa re-pornesc - ![]() Mentionez ca am inlocuit supapa de plastic in care intra furtunul si face la fel ![]() Multumesc mult , |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
mstaniloiu,problema e simpa.Dupa cum stii servofrana isi ia depresiunea de pe cilindrul 2.In cazul in care iti trage aer fals, cilindrul 2 va fi cel mai afectat.De la carburator pleaca un furtun la galerie.Pe acel furtun ai o diuza.Tai acel furtun pe la jumatatea lui si pui un teu.Acolo te vei conecta cu furtunul de la servofrana,urmand ca orificul initial al furtunului de servo,cel de la motor, sa fie astupat cu un dop.Nu uita sa pui diuza pe furtunul care pleaca de la teu la carburator.
Acum aerul fals va fi "suportat" de toti cilindrii,efectul vibrarii masinii si fluctuatiilor va fi partial redus. Intr-un final va trebui sa remediezi si problema aerului fals,cel mai probabil prin schimbarea servofranei deoarece schimbarea tuturor garnturilor presupune un efort,atentie si multa rabdare. Spor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#11
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Multumesc mult pentru explicatii - Miercuri sau Joi seara (15 sau 16 Sept.) o sa ma ocup de problema si revin.
Numai bine, |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
montezi flansa calda la care tragi furtunul de la t, cel cu diuza, dupa remedierea servo scoti diuza ca este in flansa duza calibrata, furtunul de la servo il scoti de la cil. 2 ,astupi gaura cum sa spus;iei un furtun ca acela cu diuza dar fara diuza, bagi furtunul de la servo in partea unde era diuza ,asiguri cu un colier, celalalt capat al furtunului la stutul din galerie tot cu colier.
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:50 |