Pierdere ulei pe la furtunulde de la culburtori.
![]() ![]() ![]() |
Pierdere ulei pe la furtunulde de la culburtori.
kxz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|||
Chitu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 3 July 12 ![]() |
Poi e normal , gazele alea sunt mici picaturi de ulei , asa e la toate care au scos furtunul pe sub masina , deci stai linistit
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1976
|
|
maho |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sub busonul de la capacul culbutorilor nu face cumva si "muci", mai ales iarna ?
Am vazut pe-aici prin zona o solutie de retinere a lor, cu un filtru - pahar epurator. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
kxz |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
io stiu ca "asa face toate", dar asta face mai mult. cu furtunul cuplat la carburator masina merge neregulat. carburatorul devine negru rapid. am mai avut una care avea furtun sub masina de la cine am luat-o si nu lasa balta sub masina in 5 minute de la oprire. masina papa ulei, dar nu scoate fum, sa zic ca il ia motorul. tind sa cred ca pe acolo e toata pierderea.
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
maho |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Mananca rahat cine zice ca "asa face toate"; a mea, de exemplu, nu face.
La tine cati km are setul motor ? Poate necesita macar vreo segmentare. This post has been edited by maho: 9 Aug 2012, 18:47 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
kxz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Azi cineva imi spunea ca acel orificiu de iesire gaze arse e protejat de o tablita pe interiorul capacului. Asa e? La mine nu cred ca am vazut-o...
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Probabil se referea la dublura interioara a capacului de culbutori. Aia are rolul de a retine depunerile si mizeria din motor. Totusi nu cred sa fi scos cineva dublura aia. Daca iti vine atata ulei pe la furtunul acela motorul face presiune mare in carter,probabil,cum spunea si Maho,ar trebui macar segmentat,altfel nu vei scapa de problema asta. Nu stiu cum functioneaza acel epurator de ulei care se monta la oltcit si de care au mai pus unii acolo,dar presupun ca e tot un fel de filtru practic. Daca spui ca-ti face balta sub masina si ala se va imbacsi repede...
This post has been edited by sebymesteru: 29 Aug 2012, 08:36 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
1055 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Am cunoscut un caz in care presiunea uleiului era asa mare ca uleiul iesea pe linga joja.Ca sa poata ajunge acasa s-a folosit de un furtun pentru a recupera uleiul ce iesea pe la joja si il reintroducea pe la capacul de la culbutori.Din greseala "completase" la motor cu ulei de cutie de viteze .Dupa ce a facut schimbul de ulei si a curatat pe interior in mod EXEMPLAR capacul de la culbutori totul a revenit la normal.Intre "dublura " interioara de la capac si capacul de culbutori se adunase o gramada de mizerie, o mizerie imposibil de descris in cuvinte.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:20 |