DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pierdere ulei pe la furtunulde de la culburtori.

kxz
post 8 Aug 2012, 14:45
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




Motorul pierde mult ulei pe la furtunul care leaga capacul de la culburtori la carburator. Din cauza ca motorul mergea un pic neregulat, am tran un furtun care sa duca gazele in exterior, sub masina. Dupa mers mult, la oprire se face si o mica balta de ulei sub masina unde iese acel furtun.
Masina nu scoate pic de fum, motorul trage foarte bine.
Care ar fi cauza si ce solutii de reparare am?


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu
post 9 Aug 2012, 09:43
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 3 July 12




Poi e normal , gazele alea sunt mici picaturi de ulei , asa e la toate care au scos furtunul pe sub masina , deci stai linistit happy.gif


--------------------
Dacia Berlina 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Aug 2012, 09:51
Post #3


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Sub busonul de la capacul culbutorilor nu face cumva si "muci", mai ales iarna ?
Am vazut pe-aici prin zona o solutie de retinere a lor, cu un filtru - pahar epurator.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 9 Aug 2012, 17:05
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




io stiu ca "asa face toate", dar asta face mai mult. cu furtunul cuplat la carburator masina merge neregulat. carburatorul devine negru rapid. am mai avut una care avea furtun sub masina de la cine am luat-o si nu lasa balta sub masina in 5 minute de la oprire. masina papa ulei, dar nu scoate fum, sa zic ca il ia motorul. tind sa cred ca pe acolo e toata pierderea.


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Aug 2012, 18:43
Post #5


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Mananca rahat cine zice ca "asa face toate"; a mea, de exemplu, nu face.
La tine cati km are setul motor ? Poate necesita macar vreo segmentare.


This post has been edited by maho: 9 Aug 2012, 18:47


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 29 Aug 2012, 08:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




Azi cineva imi spunea ca acel orificiu de iesire gaze arse e protejat de o tablita pe interiorul capacului. Asa e? La mine nu cred ca am vazut-o...


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 29 Aug 2012, 08:33
Post #7


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Probabil se referea la dublura interioara a capacului de culbutori. Aia are rolul de a retine depunerile si mizeria din motor. Totusi nu cred sa fi scos cineva dublura aia. Daca iti vine atata ulei pe la furtunul acela motorul face presiune mare in carter,probabil,cum spunea si Maho,ar trebui macar segmentat,altfel nu vei scapa de problema asta. Nu stiu cum functioneaza acel epurator de ulei care se monta la oltcit si de care au mai pus unii acolo,dar presupun ca e tot un fel de filtru practic. Daca spui ca-ti face balta sub masina si ala se va imbacsi repede...

This post has been edited by sebymesteru: 29 Aug 2012, 08:36


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 31 Aug 2012, 01:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Am cunoscut un caz in care presiunea uleiului era asa mare ca uleiul iesea pe linga joja.Ca sa poata ajunge acasa s-a folosit de un furtun pentru a recupera uleiul ce iesea pe la joja si il reintroducea pe la capacul de la culbutori.Din greseala "completase" la motor cu ulei de cutie de viteze .Dupa ce a facut schimbul de ulei si a curatat pe interior in mod EXEMPLAR capacul de la culbutori totul a revenit la normal.Intre "dublura " interioara de la capac si capacul de culbutori se adunase o gramada de mizerie, o mizerie imposibil de descris in cuvinte.


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:20
Forum Renault