DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme DACIA 1310, merge prost la rece si consuma mult

danny1991
post 12 Sep 2010, 14:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 September 10




Salut . Sunt cam nou pe acest forum si am si eu o problema cu Dacia mea 1310 din 1997 .

1.Cand e mai frig afara si dau se pornesc masina ii trag socul un pic (adica sta cam 1000 - 1200 turatii) si daca ii dau 1 - 2 chei o ia dar daca ii trag socul mai mult dupa ce porneste se opreste.

2.Cam o ponesc (tot la rece) sia accelerez pana la 2000 turatii (fara soc) se intreupe mereu pana se incalzeste .

3.De cam 2 - 3 saptamani am luat masina si am bagat ceva bani in ea si am bagat cam 20 l de bani si in saptamanile astea nu m am plimbat cine stie ce si mi a luat pe toti.ce poate sa fie....

vo rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine ....

This post has been edited by Ov: 15 Sep 2010, 09:05


--------------------
dacia 1310 1997 - b 99 pla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 13 Sep 2010, 13:28
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




poti sa incepi cu bujiile...fise etc...tot ce tine de aprindere...capac delcou etc,
dupa cum spui tu ca merge intrerupt e semn ca pierde scanteie pe undeva ...asta numai la rece...
am avut si eu o problema asemanatoare...dar la mine era o problema mecanica si tot nu am rezolvat-o
bafta


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 14 Sep 2010, 23:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Socul e facut tocmai pentru pornire la rece si e normal ca fara actionarea lui motorul rece sa aiba intreruperi.Dar dupa ce motorul se incalzeste ele trebuie sa dispara.La rece motorul are nevoie de amestec mai bogat in benzina,iar socul asta face:imbogateste.Masinile care pornesc si merg perfect fara soc la rece au deja amestec cam bogat,dar asta inseamna consum mai mare la cald.In cazul tau socul imbogateste chiar putin actionat,iar daca tragi mai mult imbogateste asa de mult ca motorul se ineaca si se opreste.E o chestiune de reglaj al tijei ce actioneaza asupra clapetei de acceleratie.Dar un astfel de reglaj,la multe Dacii e foarte favorabil pe ger mare.De altfel in timpul actionarii demarorului zice in carte sa tii socul tras la maximum si imediat ce porneste sa-l duci la jumatate.Daca fenomenul descris de tine cu opritul motorului chiar te deranjeaza,lungeste putin tija prin indreptare.Astfel va actiona mai devreme clapeta de acceleratie si motorul va avea suficienta turatie ca sa se inece mai greu.Sigur ca e bine sa faci si verificarile de care vorbeste bostan22.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny1991
post 19 Sep 2010, 14:26
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 September 10




ok . Am sa ma uit la aprinde si alimentare si am sa revin cu un post... Dar mai am o problema : cand motorul este cald si ajunge la turatie mare 2000-3000 ( cam pe acolo schimb vitezele) se cam ''balbaie'' , adica nu trage constant mai face niste intrerupero care se aud nasol ... asta tot de aprindere tine..?


--------------------
dacia 1310 1997 - b 99 pla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3llckr
post 19 Sep 2010, 17:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 26 September 08




Mai degraba ai o problema de amestec.


--------------------
Baby Benz W168 Classic - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny1991
post 21 Sep 2010, 14:26
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 September 10




ma poate ajuta cineva sa reglez amestecul?

21 Sep 2010, 16:46:
poate fi si de la pompa de sprit.? motorul imi merge rotund , de infipt se infige , dar cand ajung la turatii mari intrerupe .... poate fi dusa membrana de la pompa de sprit..?

This post has been edited by danny1991: 21 Sep 2010, 16:46


--------------------
dacia 1310 1997 - b 99 pla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Sep 2010, 18:45
Post #7


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nu,nu poate fi de la membrana de la pompa de spritz.In schimb poate fi de la nivel mic in CNC,pompa de alimentare benzen cu deficiente care nu trimite suficient debit spre CNC sau bobina de inductie care se supraincalzeste.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny1991
post 24 Sep 2010, 13:27
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 September 10




Am umblat la avans si l am mai spre dreapta (la mn e spre stanga) si am facut o tura cu ea . nu mai avea vlaga deloc in ea.era ''lenesa'' si dadea rateuri pe toba asa ca l am dat la loc.am mers cu masina 20 km si dupa am pus mana pe ea si cam dupa 2 secunde ma frige.ea sa fie problema.?

Si inca ceva : De ce nu ramane benzina peste noapte in filtru de benzina?.adica dimineata cand m am dus sa o pornesc m am uitat in filtru de benzina si era aproape gol.

This post has been edited by danny1991: 24 Sep 2010, 13:31


--------------------
dacia 1310 1997 - b 99 pla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 11:54
Forum Renault