troncaneli ciudate
![]() ![]() ![]() |
troncaneli ciudate
Mihai B |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Si eu aud niste zgomote, dar le aud de cind am luat masina. Suspensia mea este mai moale decit la alte Solenze. AL mi-a zis ca ar fi cazut bucsile de la bara stabilizatoare si ca de acolo ar veni zgomotul.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#3
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
La mine cand dau in gropi se aude un fel de fasait in spate. Ceva zgomote vin de la hayon dar pana acum nimic suspect pe la suspensie sau articulatie.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
miki |
![]()
Post
#4
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.211 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai probabil sint pe duca ( sau duse deja!) bucsele de la bara stabilizatoare. L revizia de 20000 pune-i sa le schimbe, mai ales daca mai ai garantie!
La mine (DSN) cum da un pic de caldura si dispar baltile incepe sa scirtie cind urc sau cobor pe/de pe borduri (sau denivelari). Zgomotul este de la pivoti, desi NU au joc, asta am verificat cu ocazia ITP. Scirtie de zici ca acuma se rupe masina dar baietii, desi in mod normal nu stiu ce sa mai faca ca sa te puna sa mai schimbi ceva ![]() |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
miki, baga niste ulei sau niste vaselina in burdufele pivotilor. Vor tacea in primi 5 km., garantat!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
niccos |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 12 May 03 ![]() |
QUOTE La mine cand dau in gropi se aude un fel de fasait in spate. Ceva zgomote vin de la hayon dar pana acum nimic suspect pe la suspensie sau articulatie. bogdan, ai descoperit de unde este fasaitul ? Se aude si la mine ceva similar (ca o elimninare fortata de aer, la zdruncinaturi), cam repede sa se fi dus telescoapele (parca se aude in ambele parti). Ciudat este ca zgomotele au aparut cam acum o saptamana dupa ce am schimbat luneta - nu vad care ar fi legatura. |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#7
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Fasaitul e de la amortizoare. Parca scapa gaz. In mesajul meu m-am referit la amortizoarele rotilor nu la telescoapele hayonului, ca alea nu fac la mine nici un zgomot. Ca sa vezi ce si cum, mergi si tu prin gropi cu viteza mica si scoate capul pe geam. Daca auzi un fasait din spate ai aceeasi problema ca si mine. Luneta poate e conincidenta. Ca sa fasaie telescoapele hayonului trebuie sa aibe o cursa destul de mare, lucru imposibil.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
i96nds |
![]()
Post
#8
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE am inceput sa aud nishte troncaneli ciudate cand trec prin gropi. nu sunt cine shtie ce inca. imi aduc aminte de berlina - cam asha suna shi ea cand o mai lasa cate o bucsha, cate o atentzie.
******* deshi mie mi se pare ca din fatza e sursa de zgomot. Si eu am avut brusc zgomote ciudate. Se pare ca au disparut dupa o vizita la service. Inca mai am un scartait subtire, subtire (sau chitzait, cum zic unii) prin spate. Mihai, trebuie sa verifici cu masina oprita si cu capota deschisa daca face galagie cand apesi pe aripile din fata cu putere si ii faci balans mare. Incerci si pe stg. si pe dr. Vezi sa nu indoi aripa. Poti apasa si pe bara aia de deasupra farurilor. In cazul in care se aude haraitul ala in continuare, inseamna ca zgomotul provine de la chestia aia in care intra amortizorul de la roata din fata. Acolo e o piesa metalica, apoi o chestie de teflon, un cauciuc, inca o tabla. Toata distractia e prinsa apoi de caroserie. Piulita din capatul amortizorului se desface pe la motor. Oricum, nu iti recomand sa faci tu astea. Mai bine la service. Dar macar sa stii ce sa le zici, in cazul in care si la tine e tot de acolo. E posibil sa trebuiasca unsa toata zona aia, ceea ce implica : dat jos amortizorul, apoi strans arcul cu o cheie speciala, desfacut tot, uns, ansamblat la loc, si apoi HAPPY.... A, sa nu uit.... Poti sa pui mana pe surubul din capatul amortizorului in timp ce zgaltai masina, sa vezi daca vibreaza sau nu. Succes !!! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#9
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
De apasat mai bine apesi pe oala amortizorului (portiunea unde se prinde partea superioara a lui de caroserie) decat sa-ti mai indoi aripa.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Tudorica |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Troncanelile sunt mostenire de la nova shi anume de la bara stabilizatoare (la bucshile de pe bascula) care tzin nu mai mult de 4000 km
am colectie acasa in garaj |
--------------------
Dacia
Solenza
- B 34 TDR
|
|
wwilly |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 14 September 03 From: Arad ![]() |
Bucshile respective sunt identice cu cele de pe DSN ?
|
--------------------
SLZ
Comfort
- AR-XX-PTP
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, sunt identice si la fel.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
ducu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 3 May 04 ![]() |
Si eu am avut niste scarataieli pe spate dreapta si cand m-am dus in service am constatat ca imi scartaie tuburile de cauciuc de pe arcuri.LOL SOLEZA rulez.Numai la noi intalnesti asa ceva.Trebuiesc desfacute si unse cu vaselina.Cand om face si noi o piesa ca lumea??????????????????
|
-------------------- Emit noxe!
|
|
gabriel.dumitru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 6 January 04 From: Bucuresti ![]() |
odata cu L90
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/Scala
- B-26-XXX ex Solenza Scala 2004, ex Logan Ambition 1.6 MPI 2005, ex Dacia MCV 1.5DCI 2007, ex Dacia 1310L 1998, acum - Solenza Scala 2004
|
|
sod |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
pe mien ma amuza titlul topic-ului. Implica existenta unor troncaneli normale; ceea ce e foarte adevarat
![]() |
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
silvester |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 27 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE imi scartaie tuburile de cauciuc de pe arcuri Adevarat graiesti ducule. Si mie acum o luna, dupa trei sedinte inutile de service, mi-au uns cu ulei/vaselina tot ce tine de arcul dreapta spate (uns arcul, turnat ulei in mansonul de cauciuc, uns masina pe interior etc). Acum scartie cel din stanga spate asa ca trebuie repetata operatia. |
-------------------- Cati bani dai atatia face!
|
|
JohnDoe |
![]()
Post
#17
|
Unregistered ![]() |
am vazut mai sus ca cineva a zis ca bucsele de la bara stabilizatoare nu tin mai mult de 4000 de km;
eu ma apropii de de 20mii de km si mie imi face niste zgomote mai ciudate, ca un clampanit la rotile din fata, dar numai cand merg pe un drum putin mai denivelat; pe sosea intinsa nu se simte nimic. stie cineva daca sunt niste bucse mai rezistente de la un alt tip de masina care sa se potriveasca la solenza? sau macar unele care sa tina mai mult de 4000 de km? cam cat costa un set de bucse din astea? banuiesc ca sunt vreo 4 buc, nu? |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
JohnDoe, clampanituri fata, in afara de bara stabilizatoare, pot fi si de la capetele de bara, si sper ca nu, si de la axul volan inferior (asta ar fi o noutate pentru solenza). Si mai verifica si zona etrierelor.
Bucsile de bara stabilizatoare se pare ca se potrivesc cele de pe clio (du-te la al-padrino langa inter si cere-le astfel de bucsi). Setul de bucsi e vreo 80k lei si vreo 100k-200k montatul. Cele de clio nu stiu cat sunt. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cocoman |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 August 04 From: sibiu ![]() |
Mai ales dimineata , cel putin atunci se aude mai tare , apare un scartait f. puternic undeva in dreapta fata , se pare la bucsa care tine telescopul de caroserie. Am fost la servive, au dat cu un spray acea bucsa , a fost liniste 2 zile acum....jale din nou. :evil:
Sa fie oare o problema de telescop sau doar acea bucsa e sau nu e strans abine???? sad.gif |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#20
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
In ce privesc bucsele am auzit pana acum doua variante de a scapa de troncanelile care aopar dupa cateva mii de km de la schimbare. Fie se inlocuiesc cu bucse de Clio (desi nu stiu daca exista asa ceva, pentru ca pe Clio s-ar putea sa nu existe bara stabilizatoare ci bielete stabilizatoare) fie se pun doua bucse una peste alta si se schimba si surubul ala cu unul mai lung. Eu personal as opta pt varianta a doua, care nu mai are moarte.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
florinc |
![]()
Post
#21
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa am eu bucsele de la mijloc, puse cate doua si cu surubul schimbat, si stiu ce spun ca ARE MOARTE ca zdroncane ca un calorifer dupa 5500km. Clio are sigur bara stabilizatoare, asa ca mai bine dai 300-400k pe niste bucse bune si 50000 km nu mai ai treaba, parerea mea. |
||
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|||
wwilly |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 14 September 03 From: Arad ![]() |
capetele de bara sunt schimbate pe garantie daca este cazul? Bucsele de la bara stabilizatoare stiu ca nu fac parte din garantie, cica sunt consumabile sad.gif noroc ca nu costa mult!
|
--------------------
SLZ
Comfort
- AR-XX-PTP
|
|
Manuel |
![]()
Post
#23
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Sunteti siguri ca alea de Clio sun mai rezistente? Eu am vb cu cineva care avea un Chamade si care avea aceeasi problema cu bucsele. Daca as sti sigur ca merita, as face o investitie de 3-400k... |
||
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|||
calin.c |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
la clio 170 000 km si de 2 ori au fost schimbate
|
-------------------- |
|
Manuel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Suna bine! Mersi, calin.c !
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#26
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
wwilly, capetele de bara intra pe garantie. Chiar si bucsele eu mi le-am facut pe garantie.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
wwilly |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 14 September 03 From: Arad ![]() |
Multumesc bogdan_o e bine de stiut....!
|
--------------------
SLZ
Comfort
- AR-XX-PTP
|
|
ynu22 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 November 03 From: Oradea ![]() |
wwilly,
E adevarat ce zice bogdan_o si eu le-am schimbat pe garantie chiar de 2 ori, o data la 8.000km si apoi la 12.000km :evil: |
--------------------
Dacia Solenza
Rapsodie
|
|
Tudorica |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei careaud troncaneli la puntea fata shi mai au mashina in garantie fuga la servis shi ungeti rulmentul de la amorizor (intre amortizor shi arc) astain cazul in care nu sunt bucshile de la bara stabilizatoare
|
--------------------
Dacia
Solenza
- B 34 TDR
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#30
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(Tudorica @ 6 Nov 2004, 08:46) Pentru cei careaud troncaneli la puntea fata shi mai au mashina in garantie fuga la servis shi ungeti rulmentul de la amorizor (intre amortizor shi arc) astain cazul in care nu sunt bucshile de la bara stabilizatoare Am mai scris pe un topic ce am patit cu bucsele de bara stabilizatoare. Le-am schimbat la 16k desi nu erau rupte, dar au zis ca sunt facute din cauciuc prost care se rigidizeaza si incep sa bata. Maine ma duc la Pitesti (la Valcea ma mint de vreo luna ) la revizia de 20k si va anunt ce am schimbat pentru ca peste tot pe unde am fost mi se spune ca e din caseta de directie sau din axul volan . Bataia a ramas si dupa ce am schimbat bucsele dar s-a mai atenuat. Totusi o sa insist sa imi schimbe una din cele doua piese importante de care v-am zis pentru ca restul (pivoti, capete de bara, bucse) sunt ok. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:24 |