Conducte fierbinti Logan
![]() ![]() ![]() |
Conducte fierbinti Logan
yonutz84 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() never stop thinking... Group: Members Posts: 160 Joined: 6 May 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra 1.6 twinport
2006
- IS-07-XXX
|
|||
osirus |
![]()
Post
#2
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Pai caloriferul de caldura unde e?Acolo unde ai vazut conductele calde! ![]() |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
yonutz84 |
![]()
Post
#3
|
![]() never stop thinking... Group: Members Posts: 160 Joined: 6 May 04 From: Iasi ![]() |
Ar fi trebuit sa fie cat de cat izolate, e foarte cald in masina mai ales in oras.
|
--------------------
Opel
Astra 1.6 twinport
2006
- IS-07-XXX
|
|
chiriac.costin |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 26 January 05 From: Constanta ![]() |
Era sa-mi las pielea pe acolo cautand gura de iesire a aerului spre picioare.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- CT 01 POL
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Intrebare off topic, dar numai putin: stiu ca la DSN era o timpenie monumentala in designul instalatiei de incalzire: lichidul de racire a motorului circula tot timpul prin radiatorul de incalzire a habitaclului, ca asa era el prevazut; gura de admisie a aerului inspre habitaclu avea o inchidere cu un capac, spre a permite/nu permite accesul aerului spre radiator, adica daca vreau aer rece, capacul obtura gura de admisie si aerul intra direct in habitaclu si invers. Dar, capacul ala se incingea cumplit de la radiator si vara, aerul ce intra inauntru cu capacul inchis (adica pe rece de la butonul de la bord) se incalzea prin iradiere de la capacul ala si astfel numai aer rece nu era la pasageri. Solutia era rezolvabila cu un robinet montat artizanal pe conducta de afluire a lichidului de racire, ce era inchis vara si deschis iarna de catre onor proprietar. Oare la logan cum e?! Ca eu am o vaga banuiala...
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
GIC |
![]()
Post
#6
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Confirm si eu banuiala....
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
Cum se poate pune asa ceva ? se pierde garantia ?
Eu asa faceam la vechea masina, 1310, la care nu era prins cablul de la bord la robinet. Vara il inchideam, iarna il deschideam. Nu m-as supara pentru atata lucru. Dragos |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu mai descoperim apa calda, cand cineva deja face baie cu ea, ia aruncati un ochi pe topicul asta:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6326 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dragosmanea |
![]()
Post
#10
|
![]() DA, am Logan! Group: Members Posts: 202 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai oameni buni...e vreo idee buna in treaba cu reglarea temperaturii in Logan? Am inteles de aici ca nu se poate inchide printr-un robinet circulatia apei prin conductele de incalzire. Nu era mai simplu sa faca un robinet? Ca treaba asta e tare nasoala...cineva se plangea in iarna ca baga aer rece pe la pedalier. Acum eu ma plang ca baga aer cald pe la pedalier...dar numai in partea stanga. Datele problemei: Temperatura setata la maxim pe albastru, aeroterma pe pozitia 2, ventilare de afara data pe la aeratoarele centrale si pe la picioare. Intrucat conductele alea nenorocite nu sunt deloc izolate pe la pedalier baga aer caldut. In dreapta e aer rece de afara. Exista vreo solutie in afara montarii acelui robinet. Ma intreb ce au astia de la Dacia/Renault in cap cu sistemul asta. Caci nu am prind. Banuiesc ca au gandit ei ceva, dar poate ma lamuriti voi.
Oricum e nasoala treaba. Nu am aer conditionat, ma gandeam ca la viteza mai mare fac fata aeratoarele, dar sa imi bage aer cald... |
--------------------
Dacia
LOGAN
Preference 1.4
- LGN
|
|
romulus |
![]()
Post
#11
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Intreb si eu... Nu e mai usor sa izolezi tevile alea?
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
dragosmanea |
![]()
Post
#12
|
![]() DA, am Logan! Group: Members Posts: 202 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea, ele sunt lipite de o tabla...mi se pare destul de greu...
|
--------------------
Dacia
LOGAN
Preference 1.4
- LGN
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
daca acest calorifer este undeva in spatele consolei centrale, ma intreb nu cumva ridica temperatura mult prea sus? si nu cumva in ~ aceiasi zona se afla si radiatoarele mp3-playerului meu? care ar trebui racite, nu incalzite, ca si asa cand scot cd-ul e mult prea fierbinte..
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
dragosmanea |
![]()
Post
#14
|
![]() DA, am Logan! Group: Members Posts: 202 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Ba din pacate sigur trec, eu nu prea tin CD-ul in masina, dar am prinsa tabla aia exterioara a lui, si frige ca naiba, poti sa dai drumul numai la aeratoarele centrale si se mai racoreste un pic zona, iar cand folosesti CD-ul lasa chestiile alea de dirijare a aerului cat mai jos, sa bata cat de cat spre player.
Hai, asta cu CD-ul incins mai merge rezolvata asa cum am zis mai sus, dar sa bage vara aer cald la picoare....las-o ca macane! This post has been edited by dragosmanea: 20 May 2005, 08:43 |
--------------------
Dacia
LOGAN
Preference 1.4
- LGN
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Nu poti sa desfaci acel capac si sa-l izolezi mai bine?
Sistemul asta tampit de incalzire permanenta a caloriferului, intalnit la Reno, il au toti producatorii de masini. Or stii ei de ce... ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
sdobre |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 October 04 ![]() |
QUOTE(dragosmanea @ 20 May 2005, 08:06) Mai oameni buni...e vreo idee buna in treaba cu reglarea temperaturii in Logan? Am inteles de aici ca nu se poate inchide printr-un robinet circulatia apei prin conductele de incalzire. Nu era mai simplu sa faca un robinet? Ca treaba asta e tare nasoala...cineva se plangea in iarna ca baga aer rece pe la pedalier. Acum eu ma plang ca baga aer cald pe la pedalier...dar numai in partea stanga. Datele problemei: Temperatura setata la maxim pe albastru, aeroterma pe pozitia 2, ventilare de afara data pe la aeratoarele centrale si pe la picioare. Intrucat conductele alea nenorocite nu sunt deloc izolate pe la pedalier baga aer caldut. In dreapta e aer rece de afara. Exista vreo solutie in afara montarii acelui robinet. Ma intreb ce au astia de la Dacia/Renault in cap cu sistemul asta. Caci nu am prind. Banuiesc ca au gandit ei ceva, dar poate ma lamuriti voi. Oricum e nasoala treaba. Nu am aer conditionat, ma gandeam ca la viteza mai mare fac fata aeratoarele, dar sa imi bage aer cald... Si la audi 80 din 1987 este la fel, caloriferul din spatele bordului face parte din sistemul de racire si este tot timpul fierbinte (circuitul caloriferului este deschis de un termostat). Comutarea aer rece/cald se face printr-o clapeta care schimba priza de aer din exterior sau prin calorifer. Eu unul nu cred ca e bine sa se puna un robinet pe alimentarea acestui calorifer pt. ca ar afecta racirea motorului. Deci nu e un sistem inventat de Dacia/Renault, nemtii il folosesc de mult timp. |
--------------------
dacia
logan ambition perla
|
|
Anakin |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Salutare.Am observat si eu acest aspect la mine.Oare nu o sa influenteze temperatura la vara,adica mai face fata aerul conditionat sau o sa ne prajim cu el pornit? |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
marksman |
![]()
Post
#18
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(GolfIII @ 21 May 2005, 21:32) Nu poti sa desfaci acel capac si sa-l izolezi mai bine? Sistemul asta tampit de incalzire permanenta a caloriferului, intalnit la Reno, il au toti producatorii de masini. Or stii ei de ce... ![]() Tare mi-e teama ca acel capac nu este accesibil decat prin demontarea bordului. Poate cineva sa confirme ? (In primul rand nici nu stiu nici in ce zona sa-l caut) |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Ov |
![]()
Post
#19
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
toate masinile provenite din tarile cu apa calda au la fel sistemul, adica tot timpul circula apa prin calorifer, nu exista robinet. Avantajul este imens si anume in momentul in care ai dat pe cald, baga instantaneu cald (nu mai dureaza pana se incalzeste si caloriferul) si avantajul suprem este ca se poate regla caldura, adica se poate combina cald/rece, ceea ce la un sistem cu robinet e cam imposibil (ma uit la berlina mea ca iarna daca dau drumul la caldura lesin de cald pt ca nu pot sa bag doar "putin").
Mai departe, ca executarea o fi proasta, asta e alta poveste ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#20
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Mai oameni buni, nu mai veniti cu tot felul de idei mostenite de la Berlina.
Daca sistemul de ventilatie este la fel ca SLZ si cred ca este, n-o sa aveti caldura la picioare niciodata. Fratilor v-ati luat masina cit de cit la nivelul timpurilor de azi , nu "masina de epoca". This post has been edited by bomicabomic: 22 May 2005, 18:42 |
--------------------
x
x
- x
|
|
dragosmanea |
![]()
Post
#21
|
![]() DA, am Logan! Group: Members Posts: 202 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu crezi ca a mea baga cald pe la picioare (e logic sa bage, atat timp cand trece aerul pe langa conductele acelea neizolate) te invit sa vezi....
|
--------------------
Dacia
LOGAN
Preference 1.4
- LGN
|
|
marksman |
![]()
Post
#22
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Sony |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Confirm cele afirmate de Illusi0n!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#24
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Illusion, eu am facut referire la situatia de fata, adica vara, cu caldura oprita.
![]() Normal ca iarna, daca dai drumul la caldura, este cit cuprinde. |
--------------------
x
x
- x
|
|
dragosmanea |
![]()
Post
#25
|
![]() DA, am Logan! Group: Members Posts: 202 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai mah bomicabomic, iarna e cuptor, problema e vara, ca pe la sofer baga aer cald. Este normal acest lucru, atat timp cat pe la piciarele soferului trec conducte metalice fierbinti, iar din spatele conductelor spre picioare sufla aer. Nu este normal ca aerul ajuns la picoare sa fie cald? Nu spun ca e ca iarna, dar este o diferenta apreciabila de temperatura fata de aerul de afara. Daca la aproape toate tipurile de masini e asa (fara robinet la calorifer) si asa a facut si Dacia, puteau macar sa izoleze cu ceva conductele acelea. Propun sa analizam situatia si sa gasim o metoda de izolare a lor. Asta daca nu cumva sunt lipite de o tabla, mie asa mi s-a parut, dar nu m-am uitat foarte atent.
|
--------------------
Dacia
LOGAN
Preference 1.4
- LGN
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#26
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
La SLZ n-am simtit pina acum caldura la picioare cind este pe aer rece, adica pe zona albastra.
Poate la Logan o fi altfel, dar ma indoiesc. |
--------------------
x
x
- x
|
|
Anakin |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Nici eu nu am sesizat asta!Dar cel mai bine ar fi fost ca acele conducte sa fie izolate.Sa speram ca e "bine" lucrat sistemul si nu avem probleme!O sa incerc sa le izolez cu toate ca e cam dificil! |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
LowGun |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 May 05 ![]() |
Solutia robinetului pare cea mai buna, desi e cam enervant sa te apuci sa bricolezi la o masina de 300 si ceva de milioane. Oricum, pana una-alta, sa purtam pantofi, ca daca am conduce in sandale sau papuci, ne lasam unghiile prin masina.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
- PH*98*MOL
|
|
LuciS |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 10 June 05 ![]() |
stai linistit asa au toate. Te-ai fript cumva?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5 dci 100CP Lux Privilege
|
|
klaus |
![]()
Post
#30
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am pus niste burete izoprenic pe conductele alea (din cel cu aluminiu pe o parte, cu aluminiu lipit de conducte, si l-am prins cu niste "soricei" (bride de plastic autoblocante) chiar de conducte. am sa fac si o poza pe viitor...
Si poza... Attached thumbnail(s) conducte_izolate.jpg ( Size: 115.64k ) Number of downloads: 715 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 10:33 |