logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza, logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza
![]() ![]() ![]() |
logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza, logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza
einstein1984 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
contLord |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Cum sa nu traga?
Merge perfect ca inainte, bine ca nu o sa merg cu mufa scoasa asta a fost doar asa de test, o sa incerc sa fac o lipitura la EGR cu litza si cositor care sa uneasca tumburusul din mijloc cu cilindrul din care s-a decupat sa testez sa vad daca merge, poate o pacalesc la nivel electric. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
roland |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ce service era ala?
|
--------------------
.
.
.
|
|
contLord |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Nu e un service autorizat(masina nemaifiind in garantie) e un service mai mic unde te intelegi cu omu la bani.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#35
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Nu stiu de ce nu ma mir...era de asteptat.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
contLord |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Nu, acea piesa se desface pe din 2, e vorba de varful din interior cel care impinge in valva.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
Referitor la mecanicii "amabili", dc gasesti vreunu care a "shmanglit" o bieleta de directie din magazie o sa-ti zica ca asta e de vina. Si-ti da si garantie "pe incredere".
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
contLord |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Problema s-a rezolvat, am cumparat un EGR de la mioveni l-am gasit la 3.5 mil fata de reprezentanta 6 mil.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#40
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Problema nu s-a rezolvat, se va rezolva cand vei conduce corect un diesel.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
caphonne |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Mda intram in depasire cu treapta a 4-a la 60 km /h si avem pretentia ca masina indiferent de marca sau combustibilul folisit sa traga calcand pedala la fund aoleu mamaaaaaa.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
contLord |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Fiecare face cum crede de cuviinta, nu are nici o treaba condusul 'incorect' cu problema aparuta asa ca va consider offtopic
This post has been edited by contLord: 8 Oct 2010, 14:53 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#43
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Se poate inchide ne-am convins depre initiatorul acestui topic...
http://www.daciaclub.ro/reparatie-in-servi...ml#entry2659295 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
anitallica |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 May 13 ![]() |
sorry, stiu ca topicul e vechi, dar sper ca poate initiatorul il mai are activ la notificari.. am aceeasi problema, initial a inceput dupa primul drum de 60 km (Bucuresti - Ploiesti) sa scoata fum negru si se auzea un sunet "nou" pentru mine. am fost la un mecanic pe care il stia un prieten, a gasit ca ar fi EGRul si l-a schimbat.. in oras a mers ok, nu am remarcat nimic, dar apoi la urmatorul drum un pic mai lung (pana la Cornu) am simtit-o din nou ca nu trage cum ar trebui, m-am uitat in spate, fum negru.. sincer am crezut ca nu reuseste sa urce dealul la Cornu, pierdea putere vazand cu ochii, cu pedala in podea scadeau turatiile.. si mentionez ca nu mai auzeam sa porneasca turbina, care normal intra pe la 1800 rotatii.
am dus-o la acelasi mecanic, a spus ca nu vede ce ar putea fi. am dus-o la service dacia, au zis ca e turbina, trebuie schimbata.. sceptica, am dus-o la alt service dacia, au zis aici ca turbina nu are nimic. au gasit 2 bujii arse, le-am scimbat pe toate, dar asta nu are legatura, nu aveam probleme la pornire.. au spus ca e infundat traseul de evacuare si trebuie sa o scot la drum lung si sa o turez. am plecat cu ea, in drum spre casa primii 3km a mers ok, dupa care iar am simtit ca nu intra turbina, si motorul nu trage. a fost o provocare pana si pornirea la stop.. :| sunt destul de neexperimentata cat sa accept ca poate fac eu ceva gresit, desi nu imi dau seama ce, cand mergea turbina schimbam mereu pe la 2300-2500, acum chiar spre 3000-3000+ cand nu intra, ca altfel nu are putere.. oricum nu are de fapt :| speram ca poate contLord imi poate spune cum s-a comportat intre timp masina lui dupa schimbarea EGR-ului.. nu am putut da mesaj privat. multumesc anticipat tuturor care pot oferi o parere. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCi
2006
|
|
Marco John |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
problema la aceste motoare dci sunt injectoarele de proasta calitate,turbina care cedeaza dupa un nr mai mare de km.
Mecanicii de la Dacia sunt invatati sa spuna ca motorina de proasta calitate,dar adevarul este ca motorul dci are probleme de fiabilitate. Dar trebuie sa traiasca si mecanicii ![]() |
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#46
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(anitallica @ 18 May 2013, 12:43) sunt destul de neexperimentat cauze pot fi multe, printre care un defect la turbo (mai exact "scapari" pe la WG sau chiar ax), filtru aer colmatat, scapari admisie, senzor MAP defect, etc PS: te-am corectat eu, iti scapase un "e" ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 18 May 2013, 18:02 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
anitallica |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 May 13 ![]() |
mersi mult de raspunsuri.. va e clar probabil ca primul lucru, am cautat "e"-ul care scapase.. nu l-am gasit, dar avand auto-correct pe EN orice e posibil
bun, inteleg, cauze pot fi multe, de la injectoare pana la turbo si alte chestii de care nu am auzit in viata mea ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCi
2006
|
|
concurent |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
Anitallica, am aceeasi problema la motor.
Nu mai trage dupa 2000 turatii, nu trece de 120 km/h, pierde din viteza la urcare, shuiera la accelerare (dupa 2000 turatii) Cum ai rezolvat? Merci. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
anitallica |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 May 13 ![]() |
la mine era de la catalizator, era infundat, la service mi-au sugerat sa ies la drum mai lung (pe autostrada) si sa o turez tare cat sa se curate, dar cum mi se bloca la 2000 si nu mai urca pe turometru nu aveam nicio sansa.. asa ca am schimbat catalizatorul, am luat unul de la dezmembrari, si de atunci e ok si trage.
daca am invatat un lucru pana acum e ca nu poti sa te bazezi strict pe experienta altora, simptome similare pot avea cauze diferite, si nici nu pot sa zic ca am ajuns sa ma pricep foarte bine, dar din ce inteleg eu, la ce spui suna identic. primul lucru m-as uita la catalizator.. faptul ca spui ca pe la 2000 suiera e dupa parerea mea un lucru foarte bun, inseamna (din nou, in intelegerea mea limitata) ca intra turbina. dar degeaba saraca, daca e catalizatorul infundat nu au pe unde sa se evacueze gazele si gatuie motorul, turbina nu are sanse sa ajute.. dar e bine ca functioneaza ![]() faptul ca la deal nu trage, e dupa parerea mea tot din cauza asta, din pacate, pt mine cel putin, nici cand merge corect nu trage destul de bine. ea trage cat pt 1.5 si 65cp, dar mie nu imi ajunge ![]() oricum, sper ca te ajuta sugestia"catalizator", si ca reusesti sa identifici problema. tine-ne la curent si bafta! |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCi
2006
|
|
concurent |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
Multumesc.
O sa ma duc sa curat EGR-ul (catalizatorul - sper sa nu gresesc). Totusi, de ce fluiera cand o calc? Suna ca si cand aerul trece printr-o spartura subtire. Mai nou nu-mi mai cupleaza AC-ul, iar ventilatorul porneste odata cu motorul. Am fost la o diagnoza unde mi-a sugerat sa verific senzorul de presiune pt refrigerare. Unde o mai fi si ala? Si cand ma gandesc ca eram linistit cu 7 ani in urma ca era noua si nu-mi da batai de cap... nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
anitallica |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 May 13 ![]() |
EGR-ul si catalizatorul sunt lucruri diferite
![]() Nu stiu ce sa zic de suieratul de care spui, nici eu nu l am auzit de la inceput dar acum il sesizez la a mea.. insa prin faptul ca trage bine acum si ca aud oamenii spunand ca turbina fluiera, am tras concluzia ca aia se aude si ca e bine ![]() De senzorul ala nu am auzit dar cum adica sa il verifici tu??? Ei ce pazesc..? Cat despre problemele care acum 7 ani nu apareau, dupa parerea mea, zi mersi ca macar a fost numai in mana ta si stii cum s-a umblat cu ea, poti trage concluzii.. eu care am luat-o la 260k+ ce sa mai zic.. Hai, bafta si astept vesti bune! |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCi
2006
|
|
zodrac |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Suiera sau vajaie?
Intreb ca de curind la mine a inceput sa vajaie pe autostrata la 130km/h zgomotul s-a atenuat dupa ce am scazut la 100km/h dar reaparea la cea mai mica intentie de accelerare. Credeam ca nu mai ajung in Bucuresti, dar am razbit. Am facut cateva teste in fata blocului cu accelerare in gol sau treapta I dar nu mai aparea zomotul ( zgomot de aer sufalt cu presiune ). A doua zi mi-am facut curaj, am dat carcasa filtruilui jos si am inspectat conductele de aer din jurul turbo si am observat ca furtunul de conexiune intre iesiere turbina si intrare EGR era crapat. L-am schimbat si acum totul pare OK. |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
concurent |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
Zodrac, acelasi lucru am constatat si eu.Este conducta cotita care pare a fi din plastic dur. Are o fanta de aprox. 5 cm prin care iese ulei.
Spune-mi te rog, unde ai facut reparatia si cat a costat? Multumesc. ps. cum se numeste piesa aia? Thx This post has been edited by concurent: 3 Sep 2013, 13:05 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
zodrac |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-am comandat piesa de pe net. Codul piesei: 8200404193
Si am simbat-o singur in fara blocului. PS ca sa o pot scoate a trebuit sa dau jos si racordul intre carcasa filtrului de aer si turbina. |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
concurent |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
Multumesc.
Furtunul are 3 senzori pe ea. Cum i-ai demontat/montat? This post has been edited by concurent: 3 Sep 2013, 17:08 Attached thumbnail(s) furtun_iesire_aer_din_turbina.JPG ( Size: 306.91k ) Number of downloads: 732 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
ady24 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Anitallica, degeaba cauti in alta parte. Problema ta in mod cert vine de la catalizator care cu siguranta este imbacsit si gazele nu prea mai au cum sa iasa pe evacuare. Cu aceasta ocazie nefericita, banuiesc ca in afara lipsei de putere, ti-a crescut si consumul. In acest fel ai toate sansele sa omori si turbina. Ai doua posibilitati: una la mana, ori schimbi catalizatorul cu unul sh, ori il anulezi(nu prea indicat).
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
zodrac |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
1 si 3 desfaci clemele metalice si scoti furtununasele.
Ps cotul in care intră furtunasele sunt sudate pe teva groasa. La 2 dacă te uiți atent sunt 2 cleme laterale: le depărtezi si tragi in sus tot corpul senzorului. Ps ai putea sa scoți cablu din mufa senzorului mai întâi, prin ridicarea clemei metalice. |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
analitica,concurent daca suiera, inseamna ca turbina a capatat joc in ax si in curand dupa cateva mii km o sa o dea pe fum mult si consum de ulei
recomandabil sa mergeti la un atelier de reconditionat turbine si stiu ei sa o repare ![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
concurent |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
QUOTE(zodrac @ 3 Sep 2013, 11:10) ...Si am schimbat-o singur in fara blocului. PS ca sa o pot scoate a trebuit sa dau jos si racordul intre carcasa filtrului de aer si turbina. Multumesc. Ai avut dreptate. S-a schimbat foarte usor. Datorita unui colier pe care nu l-am putut desface fara sa demontez EGR-ul am ajuns sa-l curat si pe el. Dupa repunerea pieselor la loc am avut emotii. Motorul nu a mai mers in parametrii normali, iar la plecarea de pe loc s-a oprit ca si cand nu mai primea combustibil. De fumul negru pe care l-a scos distanta de vreo 10 km nu mai povestesc. Am sa pun poze cu EGR-ul care a avut prima lui curatare la 153 mii km. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
concurent |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
QUOTE(concurent @ 5 Sep 2013, 12:46) Attached thumbnail(s) SAM_0714.JPG ( Size: 144.56k ) Number of downloads: 415 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:19 |