DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

353 Pages « < 237 238 239 240 241 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Stiri pe scurt, -auto-

IRONICK
post 15 Jan 2016, 16:07
Post #7141


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




In vremurile bune Renault era in top la siguranta.

http://0-100.hotnews.ro/2016/01/14/video-c...5-pe-categorii/


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 16 Jan 2016, 19:12
Post #7142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Aston Martin DBX s-ar putea produce in Macedonia:
http://www.motortrend.com/news/we-hear-ast...dbx-production/


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Jan 2016, 23:11
Post #7143


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Highwayman @ 14 Jan 2016, 15:25)



QUOTE
Ziua de joi a fost una dificilă pentru producătorii auto. După ce Renault a fost victima unor presupuse încălcări a normelor de emisii, cei de la Fiat Chrysler au fost acuzați că au oferit mită pentru ca dealerii să falsifice datele de vânzări din Statele Unite.

Constructorul a avut nevoie de aproape 24 de ore pentru a reacționa și susține că acuzațiile sunt lipsite de orice fundament.

"Procesul face acuzații cu privire la rapoarte false de vânzări din partea Fiat Chrysler. Fără să țină seama de numeroasele cereri pentru a furniza dovezi în acest sens, reclamanții au refuzat să fundamenteze acuzațiile. Fiat Chrysler a investigat faptele și a determinat că acuzațiile nu au fundament. Reclamanții au fost notificați de asta înainte să intenteze proces", precizează Fiat într-un comunicat de presă.

Mai mult decât atât, Fiat are și o explicație pentru apariția unui astfel de caz: dealerii în cauză vor să obțină tratament special prin deschiderea unor noi puncte de lucru pentru producător.

"Începând din 2012 nu au reușit să obțină performanțe, iar în ultimele luni au folosit amenințările unui proces într-o încercare greșită de a obține un tratament special, inclusiv alocarea unor puncte de lucru adiționale în rețeaua Fiat", mai precizează constructorul.

Apariția scandalului a determinat o scădere de 10% a acțiunilor Fiat listate pe bursă de la Milano, însă ulterior scăderea s-a temperat la 5% față de referința zilei de miercuri.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Jan 2016, 17:28
Post #7144


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Dieselgate by Renault

QUOTE(0-100.hotnews.ro/)
Nu s-a facut referire la Dacia in articolele si informatiile aparute pe subiectul noului scandal care se refera la emisiile masinilor Renault, a spus Jan Ptacek, directorul comercial al Grupului auto francez in Romania. „Renault nu a trisat si nu a instalat niciun soft fraudulos pe masinile sale”, a mai spus Ptacek, intrebat la conferinta unde au fost prezentate rezultatele Dacia pe anul trecut. In Franta, directorii Renault vor fi prezenti in fata unei comisii guvernamentale pentru a explica de ce emisiile masinilor diesel sunt mai mari in utilizarea de zi cu zi decat la teste. Un important oficial Renault a tinut sa sublinieze ca emisiile masinilor sunt conforme cu normele europene in vigoare, fiindca in caz contrar nu ar fi putut fi omologate.

„Nu pot elabora pe subiect, insa am doua comentarii importante de facut. Nu s-a facut referire la Dacia in articolele aparute saptamana trecuta. Al doilea comentariu pe care il pot face este ca Renault nu a  trisat si nu a instalat niciun soft fraudulos pe masinile sale. Pentru restul discutiilor, cum ar fi diferentele de emisii, subiectul este in discutie si nu pot face comentarii”, spune Jan Ptacek, director comercial al Groupe Renault in Romania.

Intrebat de HotNews.ro daca au fost vizate de verificari si unitati tehnice ale Grupului Renault in Romania, cum ar fi Centrul Tehnic Titu, Ptacek a spus ca nu este abilitat sa vorbeasca despre subiect.

Actiunile Renault au scazut joi, 14 ianuarie, foarte rapid, cu 20%, la bursa de la Paris, cand au aparut primele informatii despre un scandal al emisiilor asemanator cu scandalul Volkswagen. Actiunile si-au mai revenit insa dupa ce s-a confirmat din mai multe surse oficiale ca Renault nu a instalat niciun software fraudulos pe masini si problema nu e atat de grava ca la gigantul german.

Insa testele oficiale au aratat ca emisiile masinilor diesel Renault sunt mai mari in condusul de zi cu zi decat la teste, lucru care este valabil probabil pentru toate marcile din piata.

Thierry Koskas, directorul comercial al Renault pe plan momdial, a spus luni, 18 ianuarie, ca masinile Renault respecta normele impuse de testele de omologare, fiindca in caz contrar compania nu ar fi putut obtine aprobarea de a le vinde. El a mai adaugat ca Grupul va prezenta in curand un plan tehnic pentru reducerea diferentei dintre emisiile de CO2 si NOx in conditii reale si cele de la testele de omologare.


Si VW a trecut testele de omologare.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 19 Jan 2016, 11:55
Post #7145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




"Constructorul francez Renault va rechema în service 15.000 de vehicule înainte de a le pune în vânzare pentru a regla motoarele"
http://www.cotidianul.ro/renault-recheama-...ehicule-274784/

"Zeci de acționari mari ai Volkswagen (VW) vor da în judecată grupul, în Germania, pentru a obține despăgubiri pentru declinul înregistrat de acțiuni din cauza scandalul manipulării testelor de poluare ale vehiculelor diesel"
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/gru...terior-14968952

This post has been edited by Highwayman: 19 Jan 2016, 14:07


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 19 Jan 2016, 14:21
Post #7146


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Presupunand ca vor castiga procesul, cum ii ajuta? Cine ii plateste? Vw? Pai atunci e ca si cum isi muta banii dintr-un buzunar in celalalt.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Jan 2016, 14:34
Post #7147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu neapărat. Ca acționari, singurii bani la care au acces sînt dividendele pe care decide grupul să le plătească la sfîrșitul anului. În rest ei nu văd nimic, nu pun mîna pe nimic. Dacă pierde procesul, grupul va trebui să-i plătească extra, din bugetul firmei, buget din care acționarii nu se pot autoservi după bunul plac.
Să fii acționar la un gigant nu-i ca și cum ai fi proprietarul unui SRL. smile.gif

This post has been edited by VladSoare: 19 Jan 2016, 14:38


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Han Solo
post 19 Jan 2016, 14:40
Post #7148


Potiphar Breen


Group: Members
Posts: 355
Joined: 8 June 11
From: Arstotzka




absolut deloc. inseamna ca au simtit posibilitatea unor bani usori (care sa ii inlocuiasca pe cei pierduti prin caderea actiunii) icon_mrgreen.gif

argumentul lor e: am investit in vw la valoarea A/actiune, bazandu-ma pe anumiti factori, printre care calitatea anuntata si asumata a produselor lor. acum suntem la valoarea B/actiune, iar asta nu se datoreaza riscurilor inerente pe care le preiau in calitate de proprietar al unei afaceri, ci reprezentarii eronate voite a produselor de catre managementul companiei, investit de actionari cu mandatul necesar.

prin urmare, trebuie sa fim despagubiti pentru pierderea suferita, care se datoreaza unei inselatorii, nu proceselor normale ale economiei.

sigur, o eventuala decizie de despagubire va avea implicatii asupra cashflow-ului vw, scazand probabil valoarea la bursa si mai mult. compania si actionarii insa sunt chestii diferite.


in cazul fondurilor de pensii cu actiuni la vw e chiar nasol, ca in unele cazuri nu au nici macar luxul sa astepte recuperarea valorii la bursa. sunt obligate sa investeasca in AAA si similar, si la o degradare serioasa trebuie sa isi inchida pozitia si sa inroseasca finalul dry.gif


--------------------
White Star Titanic 1912 - un an bun sa fii iceberg - 131428
Maidanezii ajung in bordelurile zoofililor europeni!

N-am nimic cu tine, va urasc pe toti :)

Rage against the dying of the light.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 19 Jan 2016, 17:26
Post #7149


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(VladSoare @ 19 Jan 2016, 14:34)
Nu neapărat. Ca acționari, singurii bani la care au acces sînt dividendele pe care decide grupul să le plătească la sfîrșitul anului. În rest ei nu văd nimic, nu pun mîna pe nimic. Dacă pierde procesul, grupul va trebui să-i plătească extra, din bugetul firmei, buget din care acționarii nu se pot autoservi după bunul plac.
Să fii acționar la un gigant nu-i ca și cum ai fi proprietarul unui SRL. smile.gif
*



Sa luam un exemplu. Capitalizarea (deci valoare de piata) a VW este 57.72 miliarde EUR la momentul asta. Un numar total de actiuni de 474.16 milioane * 121.73 eur/actiune = 57.72 miliarde.

Presupunem ca VW pierde si plateste 10 miliarde catre actionari drept penalizari, din banii firmei. In acel moment un investitor nou nu va mai fi dispus sa plateasca 121.73 eur/actiune, ci va scadea capitalizarea de la 57.72 la 47.72 (cele 10 miliarde eur) si o actiune va fi 47.72 miliarde/474.16 milioane actiuni = 101.64 Eur/actiune. Asadar actionarii castiga pentru ca primesc niste bani, dar pierd pentru ca valoarea actiunilor scade.
Unde-i castigul? Ar putea fi daca doar unii actionari ar primi despagubiri, pe cand altii nu. Dar asta nu prea se poate intampla datorita faptului ca trebuie toti sa fie tratati la fel, conform legii.

This post has been edited by St: 19 Jan 2016, 17:27


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Jan 2016, 22:06
Post #7150


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu vad de ce scade capitalizarea fix cu cati bani dau ei inapoi actionarilor. Capitalizarea e data de cerere si oferta la tranzactionarea actiunilor, daca altii vad ca actionarii au primit o caruta de bani, cererea ar creste, inclusiv si pretul.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 19 Jan 2016, 22:29
Post #7151


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




"Marii investitori" sunt de fapt investitori minoritari (investitori instituționali din Statele Unite și Marea Britani) care n-au avut reprezentanti in direcoratul VW, deci nici parghii asupra conducerii VW. Acum astia si-au vazut randamentele prabusite, cred ca-i vorba de fonduri de pensii. Banuiesc ca astia vor sa se indrepte catre actionarii majoritari (despre care banuiesc ca sunt nemti). Ultimii sunt cei care au numit directoratul, deci ar fi vinovati prin decizia de numire a directoratului(asa vor actionarii minoritari). Oricum e un conflict care trebuie judecat de un tribunal de arbitraj international. Cred ca vor cadea la pace. In Germania este exclus sa primeasca ceva.

This post has been edited by titicostel: 19 Jan 2016, 22:36


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 20 Jan 2016, 06:53
Post #7152


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




in momentul de fata, pentru Europa, singura solutie este sa se omologheze cat mai repede noul ciclu depol care este mult mai aproape de codusul zilnic (ca si comportament) fata de actualul ciclu depol (NEDC) ce dateaza din 1997

This post has been edited by P-A-C-O: 20 Jan 2016, 06:55


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 20 Jan 2016, 12:06
Post #7153


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 19 Jan 2016, 22:06)
Nu vad de ce scade capitalizarea fix cu cati bani dau ei inapoi actionarilor. Capitalizarea e data de cerere si oferta la tranzactionarea actiunilor, daca altii vad ca actionarii au primit o caruta de bani, cererea ar creste, inclusiv si pretul.
*



Pai tocmai, au primit o caruta de bani, deci VW ramane cu mai putini bani = valoreaza mai putin. In plus, cei care cumpara ulterior scandalului nu au cum sa primeasca bani pe motiv ca a scazut valoarea actiunilor datorita scandalului.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 20 Jan 2016, 14:02
Post #7154


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!






--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 20 Jan 2016, 14:24
Post #7155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.170
Joined: 13 October 06




Uite ce inseamna sa-l angajezi pe incompetentul ala de-a facut rateul de 1.5 de la bmw, ba sa te mai si iei dupa ce spune.

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/dis...swagen-14970159

Mai grav e daca vezi cat livreaza in viata reala rebutul 1.5 in 3 cilindri:

http://www.zeperfs.com/fiche6014-bmw-318-i.htm



--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akileon
post 20 Jan 2016, 14:43
Post #7156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 903
Joined: 6 March 06
From: Finland






--------------------
Honda Accord 2009 2.0 i-vtec 156 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 26 Jan 2016, 12:25
Post #7157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Joia va fi program prelungit in reprezentantele RAR:
http://www.gandul.info/auto/anuntul-de-ult...reasca-14993718


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 26 Jan 2016, 17:37
Post #7158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Ford se retrage din Japonia si Indonezia:
http://www.japantoday.com/category/busines...japan-indonesia


Daca nu ma insel, s-a retras deja si din Australia.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 26 Jan 2016, 17:44
Post #7159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




in australia nu mai produce, ca de vandut vinde bine.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 26 Jan 2016, 18:46
Post #7160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Da, asa este in ceea ce priveste Australia.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 27 Jan 2016, 14:53
Post #7161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




http://www.quattroruote.it/news/industria/...get_di_co2.html

nena asta zice ca fara motor diesel nu reusesti sa atingi cotele de CO2.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 27 Jan 2016, 15:11
Post #7162


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Porsche 718 Boxster



--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 27 Jan 2016, 16:50
Post #7163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Tichetul Rabla ar putea fi folosit si ca avans pentru programul Prima Masina:
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/pro...masina-14963679


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 27 Jan 2016, 16:51
Post #7164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.170
Joined: 13 October 06




Tot 6500 ramane si in 2016 ?


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 27 Jan 2016, 16:55
Post #7165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti






--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 27 Jan 2016, 19:22
Post #7166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




http://www.autocar.co.uk/car-news/industry...ack-and-delayed

delay de 2 ani pt revigorarea Alfa Romeo.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jan 2016, 10:11
Post #7167


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




http://0-100.hotnews.ro/2016/01/27/toyota-...-companii-auto/

QUOTE
Toyota a incheiat anul 2015 pe primul loc la productia auto, pe locurile al doilea si al treilea fiind, la foarte mica distanta, Volkswagen si General Motors. Toate cele trei companii au inregistrat scaderi usoare anul trecut, la Volkswagen scaderea fiind de 2% in anul uriasului scandal al emisiilor. Pana in 2008 General Motors a fost lider, apoi Toyota a preluat „sefia” in fiecare an, cu exceptia lui 2011.


Toyota a produs anul trecut 10,15 milioane masini, cu 130.000 mai putine decat in 2014. Volkswagen a produs 9,93 milioane unitati, cu 240.000 mai putin decat in 2014, iar General Motors a produs 9,8 milioane automobile, cu 120.000 mai putine decat in 2014.

Grupul japonez este lider pentru al patrulea an consecutiv. La jumatatea anului, Volkswagen a fost lider, insa lucrurile s-au schimbat in semestrul al doilea si sub influenta scandalului emisiilor.

Toyota si-a propus sa produca 10,11 milioane automobile in acest an, la finalul caruia are mari sanse sa ramana lider.

Analisti citati de Bloomberg spun ca grupul auto japonez are mari sanse sa ramana lider si in urmatorii ani. Efectele scandalului Volkswagen se pot face simtite si in acest an, iar productia totala a Grupului german ar putea fi afectata si de scaderea pietei chineze.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 28 Jan 2016, 13:41
Post #7168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




astra castiga un premiu pentru sistemul de iluminare.

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/in...ard-687671.html


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 28 Jan 2016, 13:59
Post #7169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




Din seria: "Nu te mai plange, las' ca te invat eu!"
http://www.ziare.com/auto/masini/inovatie-...soferii-1406251


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 29 Jan 2016, 20:13
Post #7170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




QUOTE(b76bgaarh @ 26 Jan 2016, 17:44)
in australia nu mai produce, ca de vandut vinde bine.


https://www.youtube.com/watch?v=hTfAEh27lQM


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









STIRI PE SCURT!!!

FARA COMENTARII!!


--------------------
Go to the top of the page
353 Pages « < 237 238 239 240 241 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 17:39
Forum Renault