Frana ineficienta
Frana ineficienta
livacana |
7 Oct 2010, 15:56
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
|
||
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|||
mircea2006x |
7 Oct 2010, 16:10
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 |
Salutare!!Sa nu mai deschid un nou topic postez si eu aici .Aceeasi problema o am si eu , la mine tine frana(blocheaza ambele roti) dar undeva foarte jos , aproape de capatul cursei pedalei.Ce trebuie facut ? La voi cum franeaza in functie de cursa pedalei ?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
bostan22 |
7 Oct 2010, 18:01
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 |
puteti incepe amandoi...cu o aerisire...,,a la carte" iar la primul post cred ca e de vina pompa...
mircea: la tine cred ca e de vina aerul de pe circuit...am avut si eu problema asta...pe care am rezolvat-o aerisind bine circuitul This post has been edited by bostan22: 7 Oct 2010, 18:02 |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
bodytzu |
7 Oct 2010, 18:14
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 15 November 09 From: Bucuresti |
[quote=livacana,7 Oct 2010, 15:56]
Salut, am ceva problema cu frana, trebuie sa apas pedala de frana foarte tare ca sa simt ca se opreste. Am verificat servo obturand furtunul si nu se schimba mersul motorului,supapa de sens tine,cand apas frana turatia motorului scade iar cand opresc motorul cu piciorul pe frana pedala se ridica si face un fass,cilindri,etrieiri,placute,saboti schimbate,furtune. La fiecare capat al conductei vine debit destul de mare de lichid.sa fie de vina pompa sau servo? multumesc Apropo: ca am vazut scris mai jos,trebuie sa franez foarte "violent" ca sa fiu aproape sa se blochez rotile,poate nici asa uneori. [/qunormal cand calci frana turatia motorului scade ( foarte putin ) cam aceasi problema am avut-o si eu la vechea mea dacie,am fost la un mecanic,aerisire si bice ( fa aerisire completa,inclusiv pompei ) bafta in rezolvarea problemei ! |
--------------------
dacia break
1310 CLI
2000
- B 83 VKY
|
|
ghitza |
7 Oct 2010, 18:42
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
daca fasaie poti sa tot aerisesti tu pompa caci e dusa servofrana,
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
livacana |
7 Oct 2010, 19:55
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
aerisita este,foarte bine,facuta in service,asta am crezut si eu prima data,si totusi si acum pedala este elastica destul de mult. La pompa ce sa fie? garniturile? daca ar fi de vina nu ar trebui sa curga?
Am uitat sa mentionez,uneori cand este in turatie si apas frana mai rapid,scade turatia si da sa moara,apoi isi revine.(la ralanti nu se intampla) This post has been edited by livacana: 7 Oct 2010, 20:03 |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
Andyno |
8 Oct 2010, 01:16
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. |
eu am o problema ciudata decand am schimbat placutele si am facut o aerisire calumea.
am pus placute de origine ok...am facut aerisire. problema este ca musc de volan la 60 la ora...cum apas putin mai tare se infranseaza rotile.. la 20 la ora numai zic...nu merge infranta...nu se incing rotile excesiv. am frane mai bune decat loganul de la munca ...DAR infranea repede rotiile! |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
livacana |
8 Oct 2010, 08:40
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
Offtopic: tu te plangi ca merg prea bine, ce as vrea si eu sa ma pot oprii decent....
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2024 - 01:59 |