DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Frana ineficienta

livacana
post 7 Oct 2010, 15:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




Salut, am ceva problema cu frana, trebuie sa apas pedala de frana foarte tare ca sa simt ca se opreste. Am verificat servo obturand furtunul si nu se schimba mersul motorului,supapa de sens tine,cand apas frana turatia motorului scade iar cand opresc motorul cu piciorul pe frana pedala se ridica si face un fass,cilindri,etrieiri,placute,saboti schimbate,furtune. La fiecare capat al conductei vine debit destul de mare de lichid.sa fie de vina pompa sau servo? multumesc
Apropo: ca am vazut scris mai jos,trebuie sa franez foarte "violent" ca sa fiu aproape sa se blochez rotile,poate nici asa uneori.

This post has been edited by livacana: 7 Oct 2010, 16:13


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 7 Oct 2010, 16:10
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Salutare!!Sa nu mai deschid un nou topic postez si eu aici .Aceeasi problema o am si eu , la mine tine frana(blocheaza ambele roti) dar undeva foarte jos , aproape de capatul cursei pedalei.Ce trebuie facut ? La voi cum franeaza in functie de cursa pedalei ?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 7 Oct 2010, 18:01
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




puteti incepe amandoi...cu o aerisire...,,a la carte" iar la primul post cred ca e de vina pompa...
mircea: la tine cred ca e de vina aerul de pe circuit...am avut si eu problema asta...pe care am rezolvat-o aerisind bine circuitul

This post has been edited by bostan22: 7 Oct 2010, 18:02


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 7 Oct 2010, 18:14
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




[quote=livacana,7 Oct 2010, 15:56]
Salut, am ceva problema cu frana, trebuie sa apas pedala de frana foarte tare ca sa simt ca se opreste. Am verificat servo obturand furtunul si nu se schimba mersul motorului,supapa de sens tine,cand apas frana turatia motorului scade iar cand opresc motorul cu piciorul pe frana pedala se ridica si face un fass,cilindri,etrieiri,placute,saboti schimbate,furtune. La fiecare capat al conductei vine debit destul de mare de lichid.sa fie de vina pompa sau servo? multumesc
Apropo: ca am vazut scris mai jos,trebuie sa franez foarte "violent" ca sa fiu aproape sa se blochez rotile,poate nici asa uneori.
*

[/qunormal cand calci frana turatia motorului scade ( foarte putin ) cam aceasi problema am avut-o si eu la vechea mea dacie,am fost la un mecanic,aerisire si bice biggrin.gif ( fa aerisire completa,inclusiv pompei )

bafta in rezolvarea problemei !


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Oct 2010, 18:42
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




daca fasaie poti sa tot aerisesti tu pompa caci e dusa servofrana,


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livacana
post 7 Oct 2010, 19:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




aerisita este,foarte bine,facuta in service,asta am crezut si eu prima data,si totusi si acum pedala este elastica destul de mult. La pompa ce sa fie? garniturile? daca ar fi de vina nu ar trebui sa curga?
Am uitat sa mentionez,uneori cand este in turatie si apas frana mai rapid,scade turatia si da sa moara,apoi isi revine.(la ralanti nu se intampla)

This post has been edited by livacana: 7 Oct 2010, 20:03


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 8 Oct 2010, 01:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




eu am o problema ciudata decand am schimbat placutele si am facut o aerisire calumea.
am pus placute de origine ok...am facut aerisire.

problema este ca musc de volan la 60 la ora...cum apas putin mai tare se infranseaza rotile..

la 20 la ora numai zic...nu merge infranta...nu se incing rotile excesiv.
am frane mai bune decat loganul de la munca biggrin.gif...DAR infranea repede rotiile!


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livacana
post 8 Oct 2010, 08:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




Offtopic: tu te plangi ca merg prea bine, ce as vrea si eu sa ma pot oprii decent....sad.gif


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 01:59
Forum Renault