lumini si semnalizare, variaza luminile
![]() ![]() ![]() |
lumini si semnalizare, variaza luminile
harbulet |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|||
gattoman |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Sal.Verifica sigurantele.Sa fie fiecare siguranta cu valoarea care trebuie, sa nu aiba valoare mai mica decat cea standard, adica in loc de siguranta de 15A sa ia siguranta de 8A.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(harbulet @ 13 Jun 2005, 16:18) motorul la relanti cca. 900 tura (nu am turometru) tensiune de alimentare la borne cca 14v fara consumatori si 13,5 cu consumatori in momentul in care am poziitiile si faza scurta aprinsa merga oK daca semnalizez variaza lumile la bord si turatia motorului cu frecvanta releului de semnalizare la relanti alternatorul nu generează suficient curent pentru a alimenta atâția consumatori, și atunci curentul se ia de unde este, adică din baterie fă și tu socoteala 2 x 21 W semnalizarea+ 2 x 45W faza scurtă+4 x 10(sau 5)W pozițiile + becurile din bord îți dă vreo 13-14 Amperi, ceea ce nu e de neglijat stinge măcar faza scurtă și apoi mai vorbim ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
SOR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
am si eu cateva intrebari:
1 conteaza ce valoare au sigurantele? 2 daca vreau sa schimb alternatorul se gaseste tot de dacie cu un amperaj mai mare? 3 sau daca nu gasesc de la ce masina se mai potriveste? 4 exista riscul sa distrug bateria sau altceva de la electrica in cazul in care am un alternator mai mare? ms |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
ali73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 ![]() |
Las-o asa ca nu se intampla nimic.Sigurantele daca nu se ard este bine.Nu-ti bate capul.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
o problema asemanatoare am si eu: la relanti imi trece acul pe rosu (adica nu incarca), iar la drum intins cu 80-90 la ora mai trecea cateodata si pe rosu din dreapta. Acum la drum intins incarca perfect. Am schimbat carbunii de la alternator, si degeaba. Releul este mecanic. Ma gandesc ca ori o fi ala dereglat, ori ceva diode prin alternator. Voi ce ziceti?
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Clar dioda strapunsa daca iti sare si peste mijloc.
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
pai era clar ca o sa ma lamureasca Electronistu cu problema asta
![]() 10x inca ceva: stii cumva daca se schimba greu? tre sa chem pe cineva sau poate vreun nea gica (sau eu) sa o schimbe? This post has been edited by Uncle-Sam: 14 Jun 2005, 20:09 |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Nu e greu dar tre sa ai ceva simt practic
![]() In primul si in primul rand iti trebuie un multimetru digital. Si trebuie dat alternatorul jos. Dar de fapt vezi ca ai la tutoriale cu poze cu tot. Mai bine de atat nu se poate explica. Arunca o geana acolo ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
harbulet |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
Sal.Verifica sigurantele.Sa fie fiecare siguranta cu valoarea care trebuie, sa nu aiba valoare mai mica decat cea standard, adica in loc de siguranta de 15A sa ia siguranta de 8A.
----------------------------------------------------------------------------------------------- o siguranta mai mica ca valoare nu reziste la mai multi consumatori siguranta protejeaza firele ******************************************************************** la relanti alternatorul nu generează suficient curent pentru a alimenta atâția consumatori, și atunci curentul se ia de unde este, adică din baterie fă și tu socoteala 2 x 21 W semnalizarea+ 2 x 45W faza scurtă+4 x 10(sau 5)W pozițiile + becurile din bord îți dă vreo 13-14 Amperi, ceea ce nu e de neglijat stinge măcar faza scurtă și apoi mai vorbim -------------------------------------------------------------------------------------------- dar consumatorii se alimenteaza si din sursa de curent tampon (baterie) toti consumatori insumati au cca 200W cel mai slab alternator montar pe dacia 1310 are puterea de 300W ******************************************************************* alternatorul are rulmenti, carbuni noi si diodele verificate cu becul este OK totul, la nivel de regulator am pus alt regulator care merge perfect de pe alte masina si tot asa face al meu merge la fel pe cealalta masina cred ca are un contact imperfect dar nu stiu unde sa-l mai caut de regula la masa ar fi problema as vrea un cunoscator sa-mi spuna pe unde sunt amplasate, in compartimentul motor si porbagaj sunt verificate, mai sunt si altele? |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 00:03 |