DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> lumini si semnalizare, variaza luminile

harbulet
post 13 Jun 2005, 15:18
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




salut

am o chestie ciudata de ceva timp
motorul la relanti cca. 900 tura (nu am turometru) tensiune de alimentare la borne cca 14v fara consumatori si 13,5 cu consumatori

in momentul in care am poziitiile si faza scurta aprinsa merga oK
daca semnalizez variaza lumile la bord si turatia motorului cu frecvanta releului de semnalizare

masa de la alternator la caroserie noua
toate punctele de masa verificate, curatate stranse din compartimentul motor

care este buba

harbulet


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 13 Jun 2005, 15:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




Sal.Verifica sigurantele.Sa fie fiecare siguranta cu valoarea care trebuie, sa nu aiba valoare mai mica decat cea standard, adica in loc de siguranta de 15A sa ia siguranta de 8A.


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 13 Jun 2005, 23:08
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




QUOTE(harbulet @ 13 Jun 2005, 16:18)
motorul la relanti cca. 900 tura (nu am turometru) tensiune de alimentare la borne cca 14v fara consumatori si 13,5 cu consumatori

in momentul in care am poziitiile si faza scurta aprinsa merga oK
daca semnalizez variaza lumile la bord si turatia motorului cu frecvanta releului de semnalizare

la relanti alternatorul nu generează suficient curent pentru a alimenta atâția consumatori, și atunci curentul se ia de unde este, adică din baterie
fă și tu socoteala
2 x 21 W semnalizarea+ 2 x 45W faza scurtă+4 x 10(sau 5)W pozițiile + becurile din bord îți dă vreo 13-14 Amperi, ceea ce nu e de neglijat
stinge măcar faza scurtă și apoi mai vorbim wink.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 13 Jun 2005, 23:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




am si eu cateva intrebari:
1 conteaza ce valoare au sigurantele?
2 daca vreau sa schimb alternatorul se gaseste tot de dacie cu un amperaj mai mare?
3 sau daca nu gasesc de la ce masina se mai potriveste?
4 exista riscul sa distrug bateria sau altceva de la electrica in cazul in care am un alternator mai mare? ms


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 14 Jun 2005, 13:33
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




Las-o asa ca nu se intampla nimic.Sigurantele daca nu se ard este bine.Nu-ti bate capul.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 14 Jun 2005, 16:25
Post #6


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




o problema asemanatoare am si eu: la relanti imi trece acul pe rosu (adica nu incarca), iar la drum intins cu 80-90 la ora mai trecea cateodata si pe rosu din dreapta. Acum la drum intins incarca perfect. Am schimbat carbunii de la alternator, si degeaba. Releul este mecanic. Ma gandesc ca ori o fi ala dereglat, ori ceva diode prin alternator. Voi ce ziceti?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 14 Jun 2005, 16:36
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




Clar dioda strapunsa daca iti sare si peste mijloc.


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 14 Jun 2005, 20:08
Post #8


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




pai era clar ca o sa ma lamureasca Electronistu cu problema asta biggrin.gif
10x
inca ceva: stii cumva daca se schimba greu? tre sa chem pe cineva sau poate vreun nea gica (sau eu) sa o schimbe?

This post has been edited by Uncle-Sam: 14 Jun 2005, 20:09


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 14 Jun 2005, 21:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




Nu e greu dar tre sa ai ceva simt practic smile.gif
In primul si in primul rand iti trebuie un multimetru digital. Si trebuie dat alternatorul jos. Dar de fapt vezi ca ai la tutoriale cu poze cu tot. Mai bine de atat nu se poate explica. Arunca o geana acolo up.gif


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 15 Jun 2005, 08:45
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




Sal.Verifica sigurantele.Sa fie fiecare siguranta cu valoarea care trebuie, sa nu aiba valoare mai mica decat cea standard, adica in loc de siguranta de 15A sa ia siguranta de 8A.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

o siguranta mai mica ca valoare nu reziste la mai multi consumatori siguranta protejeaza firele

********************************************************************

la relanti alternatorul nu generează suficient curent pentru a alimenta atâția consumatori, și atunci curentul se ia de unde este, adică din baterie
fă și tu socoteala
2 x 21 W semnalizarea+ 2 x 45W faza scurtă+4 x 10(sau 5)W pozițiile + becurile din bord îți dă vreo 13-14 Amperi, ceea ce nu e de neglijat
stinge măcar faza scurtă și apoi mai vorbim
--------------------------------------------------------------------------------------------

dar consumatorii se alimenteaza si din sursa de curent tampon (baterie) toti consumatori insumati au cca 200W cel mai slab alternator montar pe dacia 1310 are puterea de 300W

*******************************************************************

alternatorul are rulmenti, carbuni noi si diodele verificate cu becul este OK totul, la nivel de regulator am pus alt regulator care merge perfect de pe alte masina si tot asa face al meu merge la fel pe cealalta masina

cred ca are un contact imperfect dar nu stiu unde sa-l mai caut de regula la masa ar fi problema

as vrea un cunoscator sa-mi spuna pe unde sunt amplasate, in compartimentul motor si porbagaj sunt verificate, mai sunt si altele?


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd May 2025 - 00:03
Forum Renault