DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310 gpl - oprire motor in timpul mersului

Redeemer
post 8 Aug 2010, 18:24
Post #1


Furia Rosie


Group: Members
Posts: 46
Joined: 8 August 10
From: Constanta




Salutare! Am si eu o nelamurire, poate ma puteti ajuta. Am o dacie 1310 pe injectie + instalatie GPL , si am observat zilele astea cand mergeam la drum lung, cand o scoteam pe liber, statea cateva secunde dupa care se oprea motorul! Aveti idee daca e normal sa se intample asta daca e masina pe GPL?
Pe benzina nu prea merg cu ea, nu am avut sansa sa o verific sa vad daca se opreste in mers!

This post has been edited by Redeemer: 8 Aug 2010, 23:24


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 - CT 90 DNC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 28 Aug 2010, 11:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Nu ma pricep dar am patit-o si eu
Instalatia de gaz are o chestie care are un fel de surub cu un arc in jurul lui,elibereaza putin din ala.

Este o chestie de metal cam de marimea unei farfurii care se incinde...

biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Aug 2010, 13:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ar trebui facute ceva reglaje , la relanti sta?


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 28 Aug 2010, 15:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




nu e din nici un reglaj schimbai uleiul poate nu mai ai presiune in ulei la mine la fel facea si tot pe gpl e nu are nici o vina gpl-ul la mn ai dadeam talpa o scoteam in liber si se oprea motorul dupa care o bagam iar in viteza si olua ca inpinsa la mn a fost nevoie sa fac si motorul dar la tine nu cred k e cazul k e mai noua sau poate are cv km...


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Aug 2010, 11:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu zau! Ce traba are sula cu prefectura?
Faptul ca sub capota ai o farfurie, vezi si daca zboara. Poate asa trebuie.
Numai din curiozitate, ar fi trebuit sa umbli la instalatie, sa o mai reglezi din cand in cand, ca si femeia mai trebuie mangaiata, care are cat de cat ratiune, d-apai un fier. Ai trei elemente de reglaj. Doua pe farfuria " antecedentului" si unul pe furtunul ce duce la galerie, carburator...Joaca-te p-acolo, fara sa le ametesti. S-a descris de multe ori principiul. La luarea piciorului de pe acceleratie, aerul se inchide si ramane mult gaz, ceea ce produce oprirea Daca scaunul ultimei supape , cea de la membrana, s-a incarcat cu calamina, ca si cauciucul care devine ca rascopt, nu mai inchide bine , mai ales daca relantiul era asigurat din el. Ralantiul, ca si la carburator, are alt traseu, si se face din unul din cele doua suruburi de pe plosca.Mai corect ar fi sa cureti supapa, atat scaunul cat si cauciucul care inchide, cu smirghel fin, de 800 pentru scaun si 240 pentru supapa de cauciuc.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 29 Aug 2010, 11:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




eu am spus c mi s-a intamplat mie imi scadea presiunea in ulei si se oprea


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 29 Aug 2010, 14:02
Post #7


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nu se opreste de la presiunea la ulei


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 30 Aug 2010, 18:15
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




mda probabil era din altceva si nu mi-am dat seama k am facut reparatie capitala


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Redeemer
post 31 Aug 2010, 19:47
Post #9


Furia Rosie


Group: Members
Posts: 46
Joined: 8 August 10
From: Constanta




eu cand am facut reglajul la gaz....nu am umblat la suruburile alea de pe chestia aia rotunda....am umblat doar la surubul ala mare cu un arc sub el....si am lasat-o pe "modul economic" smile.gif) ...cred ca de acolo este...am observat o chestie....la 130 la ora....cu pedala la fund nu mai urca acul...deci cred ca este destul de stransa...am un consum de 7 in afara...si 9 in oras pe gpl

This post has been edited by Redeemer: 31 Aug 2010, 19:47


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 - CT 90 DNC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Redeemer
post 9 Oct 2010, 15:12
Post #10


Furia Rosie


Group: Members
Posts: 46
Joined: 8 August 10
From: Constanta




am rezolvat problema, era de la surubul de reglaj de gaz, era cam "sugrumata" smile.gif) ms mult pt ajutor, topic closed


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 - CT 90 DNC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:09
Forum Renault