servofrana, se poate ?
![]() ![]() ![]() |
servofrana, se poate ?
Al Cap0nE |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|||
gattoman |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Pompele monocircuit sunt alea cu un borcan mare si rotund ca rezervor de lochid de frana.Daca e asa am vazut montat servo.......deci merge.tre sa iti cumperi servo dintr-un magazin.....nush cat costa.....sorry
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
paulp |
![]()
Post
#3
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Servo costa 700 mii in magazin. Se poate monta.
Mergi la un mecanic ca trebuie sa-ti adapteze peretele pentru servo, dar se rezolva. Succes. Pune poze daca reusesti ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Am inteles ca ar trebui facuta o gaura mai mare in tablarie, in rest nu ar fi nimic de modificat. Ma gandeam si eu, dar cand am auzit de tabla gaurita, m-am lasat pagubas. Plus ca au o calitate excelenta, probleme in plus. Am picior greu...merge excelent fara
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#5
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ma apuc de proiect cand mai da caldura afara. Cand oi termina pun poze si detalii. Mercic de raspunsuri.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Danciu Sabin |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 14 December 04 From: Tg-jiu ![]() |
Cred ca trebuie schimbata si galeria.Trebuie sa primeasca aer de undeva...
|
--------------------
dacia
nova gti 2000
- gj97atb
|
|
Dyda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pentru a monta servomecanismul pe o masina care nu are, trebuiesc efectuete urmatoarele modificari si piese:
Largita gaura din suportul ax volan ( mitraliera ) ptr a intra coada de la servo Inlocuita pedala frina sau data alta gaura ceva mai jos ptr tija actionare servo In cele mai multe cazuri conductele de frina nu mai ajung la pompa si tyrebuiesc inlocuite, datorita servomecanismului pompa se deplaseaza catre fata masinii si nu mai ajung conductele la gaurile din pompa |
-------------------- Kox
|
|
RIon |
![]()
Post
#8
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
care e avantajul la servo? ca dezavantajul e ca daca iti moare motorul nu poti apasa frana...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
paulp |
![]()
Post
#9
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Avantajul e ca apesi mult mai usor pedala de frina.
Daca moare motorul tot ai frina doar ca tre sa apesi ceva mai tare decit la firna fara servo. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Dyda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Am uitat si nici voi cunoscatorii nu ati completat - servo ptr a putea demultiplica efortul trebuie facuta legatura cu o sursa de vacuum.Ptr asta pe masina se ia vacuum din colectorul de admisie ( galerie ). daca nu este prevazut cu gaura si stut este musai o gaura filetata in colector iar stutul este cu filet conic- se gasesc in pravalie
|
-------------------- Kox
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#11
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca acum mi-ati dat de gandit...E destul de mult de munca...Trebuie sa ma interesez de costul total. Daca nu trece de 2 mil. o fac, pt ca zic eu ca merita.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
sosta |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 June 04 From: Galati ![]() |
Si eu zic ca se merita pentru ca pe langa faptul ca apesi mai usor pedala ... si franarea este mai bine dozata ... In cazul in care moare motorul ... trebuie doar sa apesi mai tare pedala ... eficienta e aceeasi (adica daca cineva are probleme cu frana si spera sa o rezolve cu montarea de servo ... se inseala)
De modificat ar fi destul de multe ... pentru ca serva se prinde de caroserie pein 4 suruburi ... care nu cred ca a fost prevazuta masina (daca nu a avut initial); galeria de admisie pentru ca trebuie o sursa de vacuum; apoi mai trebuie reglat si motorul pentru ca cilindrul in dreptul caruia se da gaura trage mai mult aer ... si trebuie modificat putin raportul aer/benzina; atentie mare la conducte ... desi ca fiind din Cu sunt destul de flexibile ... si cam atat ... cred! |
--------------------
Dacia
1310
- BR-02-EJX
|
|
Lacaru |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Cand iti e lumea mai draga vei constata ca iti intra aer fals pe la servo (datorita calitatii de "exceptie")
|
-------------------- |
|
Oxygen |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 April 05 ![]() |
QUOTE(Lacaru @ 5 May 2005, 16:26) Cand iti e lumea mai draga vei constata ca iti intra aer fals pe la servo (datorita calitatii de "exceptie") mda si eu mi-am pus servo pe mono circuit, rezultat o frana mai buna dar si un ralanti mai slab cand e calcata frana.E enervant mai ales cand e rece si incepe sa tremure masina la stopuri. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005 1.6 MPI
- ro
|
|
69er |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 20 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ar mai putea aparea o problema si anume, prin largirea gaurii "mitralierei" va trebui schimbata pozitia de prindere a cablului de ambreiaj ceea ce poate duce la imprimarea unui traseu sinuos si implicit la o actionare greoaie a acestuia.
Eu cand mi-am pus servofrana la o masina am schimbat si mitraliera tocmai din aceasta cauza (sa nu apas ambreiajul ca pe-o alta pedala de frana ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- B 01 HOY Dacia 1300 Standard 1289 cmc, 40KW, 1969
|
|
andutzu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Eu am montat servo pe dacia mea din `84 si mi-a luat o jumatate de zi... nu-i chiar asa greu daca ai putina indemanare...
Se mareste gaura cu o piatra abraziva (conica) montata pe bormashina. Eu am avut gaura data in galerie numai ca era astupata cu un surub.Am cumparat un niplu special (se gaseste de cumparat) l-am montat in locul surubului.Furtunul pentru servo, pompa de servo, SI SUPORTUL PENTRU EA.Pe caroserie se prinde doar in doua suruburi (pompa de servo are patru suruburi) care se potrivesc in vechile gauri de la pompa.Pedala nu am modificat-o si nici n-am dat alta gaura. Cam asta e toata smecheria in mare... |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 07:27 |