curiozitatea ma innebuneste, cum se regleaza un repartitor la dacie??
![]() ![]() ![]() |
curiozitatea ma innebuneste, cum se regleaza un repartitor la dacie??
pitzu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
95
|
|||
Alexio |
![]()
Post
#2
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Daca o sa reglezi bine sabotii o sa ai frane:) daca vrei frane mai tari blocheaza repartitorul
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
pitzu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
am reglat bine sabotii ,am pus ceva acolo la repartitor dar tot nu tine si am facut o gramada de aerisiri...imi vine serios s-o arunc ....am fost si la mecanic dar mi-a facut doar aerisire si pedala la podea..nu stie ce are
|
--------------------
dacia
1310
95
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Daca te referi la limitator, ti-am atasat o pagina din manual.
Merge si la mana dar trebuie rabdare: reglezi "limitarea" din piulita si apoi probezi frana (strangerea piulitei superioare slabeste franele iar strangerea celei inferioare le intareste) Bun ar fi sa faci reglajul pe asfalt umed astfel incat indiferent de incarcare rotile din spate sa nu se blocheze. This post has been edited by vi_escu: 6 Dec 2010, 01:42 Attached thumbnail(s) limitator.jpg ( Size: 62.46k ) Number of downloads: 432 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
pitzu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
faza k la mine chestia asta e sus de tot si garniturile is varza....
l-am strans la maxim si abia tine...i-am pus ceva acolo o bucsa dar tot jos tine pedala..ce trebuie sa-i fac? ---------- nu mai scrie ca pe irc citeste regulamentul This post has been edited by Ov: 6 Dec 2010, 11:44 |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
daca tine jos pedala nu cred ca e de la limitator...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
schimbal si gata daca e varzalit asa de rau
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pitzu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
faza e k am schimbat tot aproape nou..numai cilindrii de pe spate nu i-am pus noi in rest totul e nou
|
--------------------
dacia
1310
95
|
|
ghitza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci ai schimbat si limitatoru sa inteleg?sau cum
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am avut o situatie asemanatoare cind supapele de la pistonase ereau defecte , alea de la pompa de frina , se ducea pedala dar frina cu stringere de morcov
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ghitza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am gasit asa ceva la piese de ARO ,dupa cate se vede parca merge s la berlina la sistemul pompa cu ICP si dublucircuit,ce ziceti?
http://www.bestautovest.ro/limitator-frana-1304.html This post has been edited by ghitza: 6 Dec 2010, 17:14 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
rodi |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Parerea mea este sa lasati conform constructiei intiale sistemul de franare; schimbati uzurile, aerisiti la repartitor si la roti le din spate cu autoturismul asezat pe sol pe toate rotile , lichidul sa fie cel corect din cartea tehnica...
Se cere a fi verificat autoturismul pe bancul de proba franare ori de cate ori intervenim in sistemul de franare, cu intretinere sau reparatie |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cu asa teorii luate numai din carti, nu prea va vad salvati. Omul vrea sfaturi din ce faceti si merge, nu din visele altora. Nu o spun cu rautate, dar vad ceva de genul-ori de cate ori... iti mulgi soacra... Omul vrea concret, franare buna.
Cum ai facut aerisirea? Eu am explict cuiva, care il ajuta femeia sa aeriseasca. Nu stiu pe unde ar fi, dar o repet: nu e bine sa se pedaleze in nestire, pana se intareste pedala, si apoi sa se slabeasca aerisitorul, pentru ca la pedalari repetate, lichidul se face ca sifonul, plin de bule de aer si, pe care alegi s-o dai afara? Lichidul va fi tot numai spuma. Sunt sigur ca la aerisire, pe acel surub de purjare , ati vazut iesind mai mult lapte decat lichid transparent. De aceea, o singura apasare si slabirea surubului pe urma, e numai bine, apoi strangerea lui si apoi eliberarea pedalei. Sau slabire, apasare cu mentinerea la podea, strangere si apoi eliberare. Se repeta asta la toate rotile si apoi vezi ce e la prima apasare. Daca e cursa cam mare in gol, tragi frana de mana, pentru a se apropia sabotii pe spate si apoi apesi odata, astepti 4 secunde (trei s-a invechit), dupa care apesi si, culmea e buna. Asta inseamna ca sabotii sunt tinuti aproape de tambur, de frana de mana, si nu mai e nevoie ca o juma' de cursa sa se iroseasca pentru apropiere si restul pentru franare. Daca - culmea - nu tine, nu s-a eliminat tot aerul , in special pe spate, unde traseul e mai lung, si va trebui sa se insiste ca, la inceput iese aer, apoi lichid si e fals, ca in urma iar ar fi venit aer, care inca nu a ajuns din fata. Mai e posibil ca si pompa sa nu lucreze bine, chiae de e noua. Nu aerisi in final la pompa, ca deja strici tot ce-ai facut . Repartitorul , ideal ar fi ca la franare, sa ai aceeasi distanta de mers taras atat pe fata cat si pe spate. Eu nu sunt de acord cu trecerea lichidului obstructionat. In orice situatie mai violenta, e nevoie de franare asemenea ori, daca spatele se ridica la franare, repartitorul inchide si simte ca masina descarcata, deci nu franeaza, ramanand sarcina pe fata. Asa ca lasa lichidul sa treca mai liber spre spate , sa ai frana buna si pe spate, pentru a nu fi necesar sa duci taras pe cele din fata. Una-i sa franeze patru de la inceput, alta-i numai doua. In plus, cu repartitorul blocat ( a nu se intelege deschis, ci blocat pe inchis, adica liber la parghie), pistoanele pe spate vor lucra numai in ajun de sarbatori, si vor rugini intre timp, ajungand sa nu le mai poti scoate decat cu tarnacopul. Deci, ideea e ca repartitorul sa fie apasat de acea parghie , incat sa preseze pistonul in interior, iar la o apasare vioaie pe peda, sa se simta doar ca se misca, nu sa iasa totalul cursei lui. Miscandu-se il tine sa nu rugineasca el (altfel se blocheaza, dar pe trecere libera si nu-i rau), si vor lucra si cilindrii din spate, mereu. Rod "inginerii" sa se abtina de la teorii, ca noi vrem practic. Poti vedea simplu trecerea lichidului catre spate, daca la apasarea pedalei iese fir de lichid, nu doar lacrimi. Daca totusi nu se permite apasarea pedalei cand slabesti aerisitorul pe spate, fara a se elibera treci si la o roata pe fata, slabeste (fara sa strangi pe spate), pentru ca fata fiind in presiune, nu mai permite apasarea . |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 03:49 |