DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tremurat si scadere ralanti la pornirea de dimineata

demisonat
post 20 Feb 2004, 17:10
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




Am facut o cautare dar tot nu am gasit un raspuns concludent la problema mea.
Cand pornesc dimineata pentru circa 3-4 sec totul e ok desi porneste f greu , dupa cele 3 -4 sec turatia scade la 800-900 si motorul incepe sa tremure violent iar eu sunt obligat sa o tin turata din pedala (exact ca la dacia veche ) cateodata mai urca singura dar scade iar imediat cauzand un tremurat al motorului care se simte in toata caroseria. aceasta problema mai apare cateodata si la stop cand stau si motorul incepe sa tremure un pic . datimi o solutie va rog !


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 20 Feb 2004, 17:22
Post #2


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Ai socul tras?


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 20 Feb 2004, 17:58
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Din cite am citit pe forum, se pare ca problemele legate de turatie se datoreaza motorasului pas-cu-pas ce antreneaza clapeta de aer sau senzorului de turatie de pe volanta; imi pare rau ca nu pot sa te ajut mai mult!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 20 Feb 2004, 19:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




QUOTE
Ai socul tras?

nu trag socu pentru ca nu stiu ca masina mea sn rapsodie sa aiba soc astept un raspuns


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rares
post 20 Feb 2004, 21:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 27 January 04
From: Tgv




are soc da e automat


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 20 Feb 2004, 21:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Vezi daca nu ai apa in benzina. Consumi pana se aprinde rosu, apoi pui o chestie speciala de supt apa din benzina, un fel de spirt, este la benzinarii.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 20 Feb 2004, 22:01
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




pai bine are soc automat dar care ar fi rezolvarea la problema mea eu nu pot sa trag socu deci nu pot controla turatia ea scade precum am zis mai sus , oare nu stie nimeni despre ce e vb ca sa nu ma trezesc ca aia de la dacia service se apuca si imi schimba 1000 de piese dau bani cat pe o masina intrteaga si tot nu rezzolv de aia am intrebat multumesc mult celor care au incercat sa imi dea o rezolvare si astept de la voi ceva solutii in continuare. ( si "spirtul" ala este ars apoi cu benzina impreuna sau ce se intampla cu apa si spirtul ?)


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 21 Feb 2004, 00:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




E ars o data cu benzina. Nu face rau, evential mai curata putin injectoarele. Pret 30..50k.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Feb 2004, 00:34
Post #9


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Flex are dreptate. Tie ti se trage de la motorasul pas cu pas. Poate mai ai si vreun injector infundat ceva daca scutura asa de violent.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rares
post 21 Feb 2004, 14:38
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 27 January 04
From: Tgv




cand am ramas fara benzina in rezervor avea aceleasi simptome tremurat violent acceleratia nu mergea deci se poate sa fie de la benzina. Baga solutia aia in rezervor si vezi daca mai face sau baga benzina din alt loc. Daca nu e de la benzina imi pare rau da nu stiu


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 23 Feb 2004, 02:35
Post #11


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE
Ai socul tras?
Fii dumneata deshtept shi trage shocul la SRN . Cand reusheshti sa faci chestia asta, stand pe scaunul soferului cu capota inchisa, iti dau eu o bere! Bafta in continuare!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 23 Feb 2004, 08:47
Post #12


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Am facut o cautare dar tot nu am gasit un raspuns concludent la problema mea.  
Cand pornesc dimineata pentru circa 3-4 sec totul e ok desi porneste f greu , dupa cele 3 -4 sec turatia scade la 800-900 si motorul incepe sa tremure violent iar eu sunt obligat sa o tin turata din pedala (exact ca la dacia veche ) cateodata mai urca singura dar scade iar imediat cauzand un tremurat al motorului care se simte in toata caroseria. aceasta problema mai apare cateodata si la stop cand stau si motorul incepe sa tremure un pic . datimi o solutie va rog !


problema asta am patit-o si eu asta toamna cand a inceput frigul.... problema este ca in vara s-a umblat la motor si a fost deconectat "computerul"... acesta memoreaza o cantitate de date "istorice" despre functionarea motorului.... pe care le uita.... sunt ultimele date...daca vrei, sunt asa-numitele "date din ziua precedenta"... si cand le uita, porneste de la un reglaj "default" .... care la temperaturile astea de acum nu se potriveste

solutia: resetezi calculatorul scotand bornele bateriei pentru vreo 10 minute.... apoi pornesti motorul si il lasi cateva minute la relanti... apoi faci un drum (daca se poate drept, undeva pe DN) in care accelerezi progresiv dar in timp ceva mai lung (de ordinul a 2-3 minute la fiecare 500 ture de exemplu)!.... in sarcina! (adica nu pe loc) motorul isi va reface "istoria" parametrilor corelat cu temperatura si presiunea ambianta ... dupa doua trei zile problema va dispare!... la mine a functionat.... iar solutia mi-a fost sugerata de Stefan (care acum e plecat din tara) dupa un test facut cu testerul (similar CLIP) construit de el


daca insa problema persista si iti apare si cu motorul cald, este posibil sa fie o problema de reglaj al relantiului (motoras pas cu pas murdar) sau de infundare a unui injector ... in accest caz mergi la service pentru un test cu CLIP.... eventual cu motorul rece (lasi masina acolo cateva ore si apoi faci testul)


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 23 Feb 2004, 11:00
Post #13


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Daca nu m-am tampit total, parca compul se reseta si prin scoaterea sigurantei din cutia aia de la motor


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:00
Forum Renault