DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme esapament nova

yonutzu
post 19 Aug 2010, 13:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 August 10




sal.zilele trecute am desfacut esapamentul de la no va me iar acum nu se mai inbina bine saxofonul cu galeria ..rasufla....ce ma sfatuiti sa fac ...am incercat sa i dau cu un chit metalic pentru esapament dar il sufla imediat


--------------------
dacia nova gti 1.6 dacia nova gti 1.6 an 1999 nova gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 24 Aug 2010, 16:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




am si eu prb asta si nu stiu cum sa o fak ca si la mine huruie


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 25 Aug 2010, 21:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




La remontare imbinarea intre tobe nu a fost facuta corect, sunt torsionate. trebuie slabit colierul de la toba intermediara, slabita imbinarea cu galeria gasita pozitia care ii place si strans la loc, in ordine inversa. Pornit motorul verificat, strans, iar pornit, reglat...si tot asa. SAU inlocuit cu totul,pana la galerie, ceea ce iese din calcul...cred.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Aug 2010, 10:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Montezi intai la galerie, dupa aceea pe dedesupt. Daca nici asa, cauta o tabla de cupru, de 2mm , faci o garnitura si-i dai forma conica cat de cat, o montezi intre galerie si saxofon, si dupa ce o incingi cativa km, mai strangi putin, dar sa nu aduci arcurile la spira langa spira, ca spargi galeria. Saiba de cupru, la caldura se va mula foarte bine pe con. Daca l-ai montat stramb inainte si l-ai strans tare, e posibil sa fi facut sant pe con, si e mai problematic.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 30 Aug 2010, 22:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




azi am schimbat tea de la saxofon si am dat 87 de lei pe ea merge bn .la mn se dusese marginea aia conica si sufla aiurea


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 27 Oct 2010, 19:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




QUOTE
azi am schimbat tea de la saxofon si am dat 87 de lei pe ea merge bn .la mn se dusese marginea aia conica si sufla aiurea


Cat de mult ai schimbat ? Adica pana la catalizator , sau cum?
Si a doua intrebare : unde ai gasit-o de cumparat ?


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x.fun
post 27 Oct 2010, 21:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 October 10




QUOTE(scorpion @ 27 Oct 2010, 19:14)
Cat de mult ai schimbat ? Adica pana la catalizator , sau cum?
*



La semnatura vad ca are Nova din 95, deci e exclus sa aibe catalizator smile.gif
Presupun ca tu o ai pe injectie...deci e altceva.


--------------------
Fiat Stilo SW 2006 , 1.9 MJT - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 28 Oct 2010, 14:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




ups blush.gif
asta asa e , eu nu m-am uitat la anul masinii din semnatura.
De ce eram curios :
Acum vreo 2 ani , un dobitoc de prieten de-al familiei mele a bagat Nova in curtea de la tara si-a lovit-o fix in blocatorul portilor cu esapamentul. Idiotul avea 2 porti mari de intra pe fiecare un tractor cu remorca cu loc berechet pe parti , cele 2 se deschideau doar ca sa bage combina in curte !!!! Iar el a luat-o fix pe centru si-a lovit masina pe burta.
I-a rupt tabla care protejeaza catalizatorul , si-a indoit buza saxofonului unde se imbina cu galeria de evacuare. Peste tot unde m-am dus , nimeni nu vroia sa-l indrepte la cald , probabil de puturosi ca de bani aveau nevoie , dar moca !
Dupa ce-am experimentat o gramada de smacuri de etansat , unele chiar cu pretentii ( Bison Ciment pt sobe...) l-am etansat cu solutie de etansat Victor Reinz , un silicon gri inchis elastic care tine de 1 an si 11.000km si nu mai am umbra de problema.
Intre timp am facut si ITP-ul la RAR Bucuresti si nici aia n-au avut nimic de comentat , deci daca nu reusiti cu mecanicii incercati Victor Reinz.
Ma uit mai tarziu si scriu si numele comercial al siliconului , ca sa stiti ce sa luati ca-i probat pe bune in conditii extreme , adica luft de 2mm!

This post has been edited by scorpion: 28 Oct 2010, 14:46


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x.fun
post 28 Oct 2010, 14:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 October 10




Si eu am incercat tot felul de chestii ca sa etansez intre motor si toba de foc sau detenta cum i se mai spune.

Nimic n-a tinut.La treaba cu acea bucata de cupru pe post de garnitura nu m-am gandit si scorpion...astept sa pui exact numele acelui "silicon".


--------------------
Fiat Stilo SW 2006 , 1.9 MJT - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 28 Oct 2010, 19:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




salut ,

Victor Reinz - Reinzosil , 70ml , Universal Sealing Compound 300 SI, Temperature Resistance up to +300C , Permanently elastic , repairs sealing gaps

ca pret nu stiu exact , ca mi l-a luat un prieten , parca era vreo 30lei anul trecut prin toamna

This post has been edited by scorpion: 28 Oct 2010, 19:36


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmario
post 29 Oct 2010, 10:16
Post #11


magic blue


Group: Members
Posts: 73
Joined: 10 January 07




Apropo de etansare saxofon... tabla de cupru de 2 ca sa faci o garnitura la asa dimensiune - o gasesti mai greu.
Cred ca merge si cu tabla ce aluminiu, asta e mai des intalnita si se deformeaza mai usor. Nu stiu insa cam cum evolueaza in timp, teoretic ar trebui sa reziste, dar se poate intampla, daca temperatura e foarte mare sa-l arda...

This post has been edited by madmario: 29 Oct 2010, 10:21


--------------------
Nova GT 1600 cmc Dacia Nova - 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 29 Oct 2010, 14:49
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Asa este !
Aluminiul se topeste pe la 600 grade, probabil ca rezista daca nu te duci la curse.
Chiulasa este din aliaj de Al, dar e mai rezistenta decat metalul pur, insa si garnitura asta ar fi mai departe, cu toate ca acolo nu mai beneficiaza de sistemul de racire.

Eu as pune linistit aluminiu acolo. Pe aragaz Al nu se topeste, iar galeria la Nova nici macar nu devine incandescenta In functionare.


Dinncolo de astea, eu cred ca problema se poate rezolva printr-o repozitionare a esapamentului si/sau deformarea saxofonului.

This post has been edited by BLUE R 19: 29 Oct 2010, 15:10


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 10:10
Forum Renault