probleme esapament nova
![]() ![]() ![]() |
probleme esapament nova
yonutzu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 August 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia nova gti 1.6
dacia nova gti 1.6
an 1999 nova gti
|
|||
nicuviv |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
am si eu prb asta si nu stiu cum sa o fak ca si la mine huruie
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
anndi |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
La remontare imbinarea intre tobe nu a fost facuta corect, sunt torsionate. trebuie slabit colierul de la toba intermediara, slabita imbinarea cu galeria gasita pozitia care ii place si strans la loc, in ordine inversa. Pornit motorul verificat, strans, iar pornit, reglat...si tot asa. SAU inlocuit cu totul,pana la galerie, ceea ce iese din calcul...cred.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Montezi intai la galerie, dupa aceea pe dedesupt. Daca nici asa, cauta o tabla de cupru, de 2mm , faci o garnitura si-i dai forma conica cat de cat, o montezi intre galerie si saxofon, si dupa ce o incingi cativa km, mai strangi putin, dar sa nu aduci arcurile la spira langa spira, ca spargi galeria. Saiba de cupru, la caldura se va mula foarte bine pe con. Daca l-ai montat stramb inainte si l-ai strans tare, e posibil sa fi facut sant pe con, si e mai problematic.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
azi am schimbat tea de la saxofon si am dat 87 de lei pe ea merge bn .la mn se dusese marginea aia conica si sufla aiurea
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
scorpion |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE azi am schimbat tea de la saxofon si am dat 87 de lei pe ea merge bn .la mn se dusese marginea aia conica si sufla aiurea Cat de mult ai schimbat ? Adica pana la catalizator , sau cum? Si a doua intrebare : unde ai gasit-o de cumparat ? |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
x.fun |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
|
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
scorpion |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
ups
![]() asta asa e , eu nu m-am uitat la anul masinii din semnatura. De ce eram curios : Acum vreo 2 ani , un dobitoc de prieten de-al familiei mele a bagat Nova in curtea de la tara si-a lovit-o fix in blocatorul portilor cu esapamentul. Idiotul avea 2 porti mari de intra pe fiecare un tractor cu remorca cu loc berechet pe parti , cele 2 se deschideau doar ca sa bage combina in curte !!!! Iar el a luat-o fix pe centru si-a lovit masina pe burta. I-a rupt tabla care protejeaza catalizatorul , si-a indoit buza saxofonului unde se imbina cu galeria de evacuare. Peste tot unde m-am dus , nimeni nu vroia sa-l indrepte la cald , probabil de puturosi ca de bani aveau nevoie , dar moca ! Dupa ce-am experimentat o gramada de smacuri de etansat , unele chiar cu pretentii ( Bison Ciment pt sobe...) l-am etansat cu solutie de etansat Victor Reinz , un silicon gri inchis elastic care tine de 1 an si 11.000km si nu mai am umbra de problema. Intre timp am facut si ITP-ul la RAR Bucuresti si nici aia n-au avut nimic de comentat , deci daca nu reusiti cu mecanicii incercati Victor Reinz. Ma uit mai tarziu si scriu si numele comercial al siliconului , ca sa stiti ce sa luati ca-i probat pe bune in conditii extreme , adica luft de 2mm! This post has been edited by scorpion: 28 Oct 2010, 14:46 |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
x.fun |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
Si eu am incercat tot felul de chestii ca sa etansez intre motor si toba de foc sau detenta cum i se mai spune.
Nimic n-a tinut.La treaba cu acea bucata de cupru pe post de garnitura nu m-am gandit si scorpion...astept sa pui exact numele acelui "silicon". |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
scorpion |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
salut ,
Victor Reinz - Reinzosil , 70ml , Universal Sealing Compound 300 SI, Temperature Resistance up to +300C , Permanently elastic , repairs sealing gaps ca pret nu stiu exact , ca mi l-a luat un prieten , parca era vreo 30lei anul trecut prin toamna This post has been edited by scorpion: 28 Oct 2010, 19:36 |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
madmario |
![]()
Post
#11
|
magic blue Group: Members Posts: 73 Joined: 10 January 07 ![]() |
Apropo de etansare saxofon... tabla de cupru de 2 ca sa faci o garnitura la asa dimensiune - o gasesti mai greu.
Cred ca merge si cu tabla ce aluminiu, asta e mai des intalnita si se deformeaza mai usor. Nu stiu insa cam cum evolueaza in timp, teoretic ar trebui sa reziste, dar se poate intampla, daca temperatura e foarte mare sa-l arda... This post has been edited by madmario: 29 Oct 2010, 10:21 |
--------------------
Nova GT 1600 cmc
Dacia Nova -
1997
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Asa este !
Aluminiul se topeste pe la 600 grade, probabil ca rezista daca nu te duci la curse. Chiulasa este din aliaj de Al, dar e mai rezistenta decat metalul pur, insa si garnitura asta ar fi mai departe, cu toate ca acolo nu mai beneficiaza de sistemul de racire. Eu as pune linistit aluminiu acolo. Pe aragaz Al nu se topeste, iar galeria la Nova nici macar nu devine incandescenta In functionare. Dinncolo de astea, eu cred ca problema se poate rezolva printr-o repozitionare a esapamentului si/sau deformarea saxofonului. This post has been edited by BLUE R 19: 29 Oct 2010, 15:10 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 10:10 |