accelerare intarziata urmata de smucitura la 1,5dci
![]() ![]() ![]() |
accelerare intarziata urmata de smucitura la 1,5dci
PaulT |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|||
pepyno |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 27 Oct 2010, 12:50) nu conteaza temperatura motorului, am observat ca are aceste simptome si cu motorul rece si dupa ce acesta ajunge in temperatura. 28 Oct 2010, 09:52: QUOTE(radunre @ 26 Oct 2010, 12:41) Asa cum a mentionat si Agrig mai sus, problema vine 95% de la potentiometrul pedalei de acceleratie, cel mai sigur e sa o inlocuiesti temporar eventual dezmembrari. Si eu am o problema asemanatoare care se manifesta aleator dar mai des in perioada rece, este departe de un turbo-lag si cel ma tare se simte la schimbarea vitezelor 1->2 fiindca respectivul raport implica o puternica frana de motor. Cand apare mai des (1-2 ori pe zi), fac 10-15 curse complete de pedala (rapid) si i-si revine pt. 1 saptamana. Cand e cald face odata/luna. voi incerca sa dau cu un spray pt curatat contacte sa vad daca se simte ceva schimbari. This post has been edited by pepyno: 28 Oct 2010, 09:52 |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|
pepyno |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
QUOTE(radunre @ 26 Oct 2010, 12:41) Asa cum a mentionat si Agrig mai sus, problema vine 95% de la potentiometrul pedalei de acceleratie, cel mai sigur e sa o inlocuiesti temporar eventual dezmembrari. Si eu am o problema asemanatoare care se manifesta aleator dar mai des in perioada rece, este departe de un turbo-lag si cel ma tare se simte la schimbarea vitezelor 1->2 fiindca respectivul raport implica o puternica frana de motor. Cand apare mai des (1-2 ori pe zi), fac 10-15 curse complete de pedala (rapid) si i-si revine pt. 1 saptamana. Cand e cald face odata/luna. am curatat si potentiometrul si nici o schimbare din pacate. pana la urma cred ca o las asa si vad ce zice mai departe caci alta solutie nu vad. multumesc celor care si-au expus parerile in legatura cu aceasta problema si daca cineva mai are vreo idee, aceasta e binevenita. |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#34
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Mie imi miroase a problema pe partea de alimentare cu combustibil. Tubo-lag nu e in niciun caz. Acum ori ai vreun senzor care da indicatii aiurea catre ECU, si acesta da aiurea injectia, ori ai o problema mecanica undeva pe traseu (la pedala de acceleratie m-as fi gandit in primul rand). Probleme de zenzori ar fi trebuit sa apara la un test clip sau ddt. Daca nu apar atunci e suspect, as recomanda daca nu ai facut inca si ai totusi posibiliatea sa faci un test si in mers, cu cineva care stie sa citeasca in timp real parametrii de functionare ai motorului.
as mai recomanda si o inlocuire de combustibil, desi e putin probabil sa iti vina de aici problema. Figuri de genul asta imi facea vechea limuzina cand era motorul rece, dar tehnica a mai avansat intre timp ![]() La tine in mod sigur e o problema pe undeva, din pacate. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#35
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
cat de aprigi si perspicaci sunteti...
pedale de acceleratie... ati disperat bietul om cu turbo x,turbo z,turbo y... l-a intrebat cineva daca a verificat instalatia de la debitmetru de aer??? l-a intrebat cineva daca a curatat preventiv EGR-ul??? stai linistit,in astfel de situatie cand se tureaza mai greoi,nu raspunde instantaneu si da acele "suturi"(sigur insotite de o pala de fum) se verifica: -ulei +filtru; -filtru motorina; -filtru aer; -debitmetru aer +starea circuitului(atat electric cat si furtunase) -EGR-ul sa nu fie gripat pe pozitia deschis. bafta! <span class='edit'>15 Dec 2010, 04:25:</span> am raspuns tardiv,acum m-am uitat dateaza de ceva vreme topicul. spune-mi si mie am pulsat la un gin tonic? oricum sunt sigur ca ti l-am luat,cred ca ai rezolvat intre timp problema. la masinile cu turbo trebuie sa ii faci schimbul de ulei la timp daca nu risti sa gripezi turbo,si asta mai poate fi un diagnostic,uleiul isi pierde din proprietati si se depune pe axul de la turbo. ![]() oricum...bafta! This post has been edited by taxi4you: 15 Dec 2010, 23:48 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
- toti gresim
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 17:47 |