DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> accelerare intarziata urmata de smucitura la 1,5dci

PaulT
post 27 Oct 2010, 21:11
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pai singurul lucru de comentat ar fi regimul de temperatura, ca in rest am tot comentat. Dpdv temperatura de lucru(dupa incalzire) ambele sunt tot acolo. Diesel-ul se incalzeste mai greu, ceea ce e absolut normal avand in vedere modul lui de functionare. Dar nu vad relevanta in procesul de rodare a motorului... Daca vorbim de uzura.. ea e mult mai mare la rece decat la cald in cazul oricarui motor. Tu ai citit ce am scris(repet)? Ca eu am scris de motor diesel asezat la 10-12.000km si tu imi spui de 6000km. Am scris si de turatii...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepyno
post 28 Oct 2010, 09:50
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 17 June 07




QUOTE(einstein1984 @ 27 Oct 2010, 12:50)
Face doar la rece sau si la cald?
*



nu conteaza temperatura motorului, am observat ca are aceste simptome si cu motorul rece si dupa ce acesta ajunge in temperatura.

28 Oct 2010, 09:52:
QUOTE(radunre @ 26 Oct 2010, 12:41)
Asa cum a mentionat si Agrig mai sus, problema vine 95% de la potentiometrul pedalei de acceleratie, cel mai sigur e sa o inlocuiesti temporar eventual dezmembrari.
Si eu am o problema asemanatoare care se manifesta aleator dar mai des in perioada rece, este departe de un turbo-lag si cel ma tare se simte la schimbarea vitezelor 1->2 fiindca respectivul raport implica o puternica frana de motor.
Cand apare mai des (1-2 ori pe zi), fac 10-15 curse complete de pedala (rapid) si i-si revine pt. 1 saptamana. Cand e cald face odata/luna.
*



voi incerca sa dau cu un spray pt curatat contacte sa vad daca se simte ceva schimbari.

This post has been edited by pepyno: 28 Oct 2010, 09:52


--------------------
Dacia logan 2007 laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepyno
post 13 Nov 2010, 21:15
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 17 June 07




QUOTE(radunre @ 26 Oct 2010, 12:41)
Asa cum a mentionat si Agrig mai sus, problema vine 95% de la potentiometrul pedalei de acceleratie, cel mai sigur e sa o inlocuiesti temporar eventual dezmembrari.
Si eu am o problema asemanatoare care se manifesta aleator dar mai des in perioada rece, este departe de un turbo-lag si cel ma tare se simte la schimbarea vitezelor 1->2 fiindca respectivul raport implica o puternica frana de motor.
Cand apare mai des (1-2 ori pe zi), fac 10-15 curse complete de pedala (rapid) si i-si revine pt. 1 saptamana. Cand e cald face odata/luna.
*


am curatat si potentiometrul si nici o schimbare din pacate. pana la urma cred ca o las asa si vad ce zice mai departe caci alta solutie nu vad. multumesc celor care si-au expus parerile in legatura cu aceasta problema si daca cineva mai are vreo idee, aceasta e binevenita.


--------------------
Dacia logan 2007 laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 14 Nov 2010, 07:53
Post #34


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Mie imi miroase a problema pe partea de alimentare cu combustibil. Tubo-lag nu e in niciun caz. Acum ori ai vreun senzor care da indicatii aiurea catre ECU, si acesta da aiurea injectia, ori ai o problema mecanica undeva pe traseu (la pedala de acceleratie m-as fi gandit in primul rand). Probleme de zenzori ar fi trebuit sa apara la un test clip sau ddt. Daca nu apar atunci e suspect, as recomanda daca nu ai facut inca si ai totusi posibiliatea sa faci un test si in mers, cu cineva care stie sa citeasca in timp real parametrii de functionare ai motorului.

as mai recomanda si o inlocuire de combustibil, desi e putin probabil sa iti vina de aici problema.

Figuri de genul asta imi facea vechea limuzina cand era motorul rece, dar tehnica a mai avansat intre timp smile.gif.

La tine in mod sigur e o problema pe undeva, din pacate.



--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 15 Dec 2010, 04:15
Post #35


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




cat de aprigi si perspicaci sunteti...
pedale de acceleratie...
ati disperat bietul om cu turbo x,turbo z,turbo y...
l-a intrebat cineva daca a verificat instalatia de la debitmetru de aer???
l-a intrebat cineva daca a curatat preventiv EGR-ul???
stai linistit,in astfel de situatie cand se tureaza mai greoi,nu raspunde instantaneu si da acele "suturi"(sigur insotite de o pala de fum) se verifica:
-ulei +filtru;
-filtru motorina;
-filtru aer;
-debitmetru aer +starea circuitului(atat electric cat si furtunase)
-EGR-ul sa nu fie gripat pe pozitia deschis.
bafta!

<span class='edit'>15 Dec 2010, 04:25:</span>
am raspuns tardiv,acum m-am uitat dateaza de ceva vreme topicul.
spune-mi si mie am pulsat la un gin tonic?
oricum sunt sigur ca ti l-am luat,cred ca ai rezolvat intre timp problema.
la masinile cu turbo trebuie sa ii faci schimbul de ulei la timp daca nu risti sa gripezi turbo,si asta mai poate fi un diagnostic,uleiul isi pierde din proprietati si se depune pe axul de la turbo. cool.gif
oricum...bafta!

This post has been edited by taxi4you: 15 Dec 2010, 23:48


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest nu-mi place sa ma las calcat in picioare - toti gresim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 17:47
Forum Renault