Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
![]() ![]() ![]() |
Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
CGDBZ |
![]()
Post
#1531
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
adriano94 |
![]()
Post
#1532
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
este ca si cum ai merge pe langa un bloc si ti-art cadea o caramida in cap(se mai intampla),foarte putin probabil sa se intample asta,bineinteles ca daca ai viteza mare atunci cresc cu mult sansele ca masina sa derapeze,dar daca circuli normal nu se va intampla asta,de fapt ABS-ul pe zapada mareste distanta de franare,doar ca el te ajuta sa controlezi masina
This post has been edited by adriano94: 17 Dec 2011, 12:13 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
XtreZz |
![]()
Post
#1533
|
![]() Addicted Group: Members Posts: 794 Joined: 28 June 08 ![]() |
credeti ca o sa ma inteleg cu politia daca in talon am 175 iar eu pe fata o sa am 165 ? dar anvelopele la fel? nu gasesc de nicio culoare decat foarte scumpe la marimea mea.......
|
--------------------
Seat
Leon
2008 1.9 TDI BXE
- BV 69 XTZ EX: Renault 21 GTD 1986
EX: Vw Golf 3 1.6 Renault Fluence 1.6 DCI Seat Leon 1P 1.9 TDI |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#1534
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
adriano94, "pentru cultura ta generala" este un tic verbal ... nu am vrut sa sune ostentativ.
![]() QUOTE(XtreZz @ 17 Dec 2011, 13:28) credeti ca o sa ma inteleg cu politia daca in talon am 175 iar eu pe fata o sa am 165 ? dar anvelopele la fel? nu gasesc de nicio culoare decat foarte scumpe la marimea mea....... cu siguranta vei avea probleme. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
XtreZz |
![]()
Post
#1535
|
![]() Addicted Group: Members Posts: 794 Joined: 28 June 08 ![]() |
grozav,mai am o varianta 175/65/13 in loc de 175/70/13...aici o sa am probleme ?
This post has been edited by XtreZz: 17 Dec 2011, 14:42 |
--------------------
Seat
Leon
2008 1.9 TDI BXE
- BV 69 XTZ EX: Renault 21 GTD 1986
EX: Vw Golf 3 1.6 Renault Fluence 1.6 DCI Seat Leon 1P 1.9 TDI |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#1536
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
DA. tot ce nu este in talon este ilegal. ca sa poti pune acele cauciucuri pe masina trebuie neaparat o vizita la RAR sa omologhezi masina cu acel tip de pneuri. Asa e legea ...
![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#1537
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
In talon nu se mai trec dimensiunile anvelopelor, deci politia nu are treaba cu asta... Doar cand faci ITP o sa ai probleme
![]() |
--------------------
***
**
***
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#1538
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
luck33ro, in taloanele NOI nu se trec
![]() si daca sa zicem ca omu are talon nou si nu e trecut in el ce dimensiune are pneul... sa nu crezi ca "militienii e prosti" ... stiu si ei ce roti sunt omologate la o dacie. si ca sa iti arate ca "ei are dreptate" or sa iti ceara ... cartea masinii ![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
corbex |
![]()
Post
#1539
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
A propos de abeesuri, profile si grade de uzura. Daca duci 100 de masini si le pui pe stand, la cite dintre ele vei gasi ca forta de frinare e perfct egala pe ambele roti ale aceleiasi punti?
Amintesc asa, fara sa contrazic necesitatea celor spuse mai inainte. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Markos |
![]()
Post
#1540
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
XtreZz |
![]()
Post
#1541
|
![]() Addicted Group: Members Posts: 794 Joined: 28 June 08 ![]() |
nu am dacie...
|
--------------------
Seat
Leon
2008 1.9 TDI BXE
- BV 69 XTZ EX: Renault 21 GTD 1986
EX: Vw Golf 3 1.6 Renault Fluence 1.6 DCI Seat Leon 1P 1.9 TDI |
|
vallixx |
![]()
Post
#1542
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.564 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
@adriano 94
Ziceai tu , dar nu ziceai bine. Ai idee despre ABS, da' nu prea. La Clio, la Cielo, de ex. , sistemul ABS este "cu trei cai", nu cu 4. Adica o cale este o roata din fata, o cale este cealalta roata din fata, iar cea de-a 3-a este puntea spate ( ambele roti ), ceea ce inseamna ca indiferent care roata pierde aderenta, ambele de pe puntea spate sunt tratate identic. Si ele sunt tratate identic de catre ABS, dar nu sunt identice, deci au coeficiente de frecare diferite datorate compozitiei diferite a cauciucului, datorita profilului....deci poti sa pierzi linisitit aderenta puntii spate din cauza penurilor diferite, chiar si cu ABS. Riscul este acelasi si daca ai aceeasi marca si model de anvelopa, dar care sunt rulate un nr. diferit de km. Ma refer evident la diferente mari de km, de peste 10 mii. Un ABS cu 4 canale ar mai indulci un pic situatia, dar si asa tot nu e ok. Motivul este ca ABS-ul nu egalizeaza franarea stanga cu dreapta, ci doar impiedica roata sa se blocheze. Cu alte cuvinte, o tine la limita aderentei ei. Dar limita aderentei unei anvelope X cu profil Y, este diferita de limita aderentei unei anvelope A cu profil B. Deci daca nu le poti avea pe toate 4 la fel, macar sa ai 2 cu 2. This post has been edited by vallixx: 19 Dec 2011, 00:23 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
adriano94 |
![]()
Post
#1543
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
bine
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1544
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
astia sint nebuni ??? nici n-a intrat bine legea in vigoare si vor s-o schimbe !!!
http://0-100.hotnews.ro/2012/01/06/legisla...onul-2012-2013/ |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
luck33ro |
![]()
Post
#1545
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
QUOTE Aparitia rotii, acum aproximativ 6.000 de ani, a reprezentat o etapa foarte importanta in evolutia societatii umane. Utilizarea rotilor a faciltat mult deplasarea, rezistenta la inaintare a acestora fiind sensibil mai redusa decat cea a sistemelor tip sanie, folosite anterior. Initial rotile erau discuri de lemn, apoi au aparut rotile cu spite, care erau mai usoare si permiteau atingerea unor viteze mai mari. Ulterior, rotile de lemn au fost protejate cu cercuri metalice pentru a le prelungi durata de utilizare. In sec XIX a fost descoperit cauciucul natural, produs de catre arborele de cauciuc. Primele incercari de prelucrare s-au lovit de un neajuns major - acesta devenea moale si lipicios la temperaturi inalte, respectiv dur si casant la temperaturi scazute. In anul 1839, Charles Goodyear a descoperit intamplator procedeul de vulcanizare, care consta in adaugarea de sulf in masa de cauciuc, rezultatul fiind o substanta elastica ce putea fi utilizata intr-un interval mult mai mare de temperatura. Cauciucul masiv a intrat in componenta rotilor, incepand din secolul al XIX-lea, iar anvelopele au aparut in ultimul deceniu al acestuia, ca urmare a cerintelor legate de imbunatatirea confortului si cresterea vitezei de deplasare. Primele anvelope au fost construite din mai multe straturi de tesaturi acoperite cu piele si aveau rolul de a proteja un tub de cauciuc umflat cu aer, pionierii acestei tehnologii fiind inginerul Robert W. Thompson si medicul veterinar John B. Dunlop. Ulterior, imbracarea tesaturii s-a realizat din cauciuc. Acest sistem prezenta avantaje legate de silentiozitate si comfort, dar si dezavantaje reprezentate de rezistenta (fiabilitatea) mai redusa si costurile mai ridicate decat in cazul pneurilor din cauciuc solid. De asemenea, o alta problema era dificultatea inlocuirii acestor anvelope. Fratii André si Edouard Michelin au rezolvat acest aspect prin introducerea anvelopei demontabile, tehnologia dovedindu-si viabilitatea in cadrul unei curse la care cei doi frati au participat cu o masina de conceptie proprie, echipata cu pneuri ce puteau fi demontate si remontate in interval de 10-15 minute. Acestea au permis atingerea unor viteze mai mari de 30 km/h, in conditii de comfort imbunatatite. Durata de serviciu a anvelopelor a crescut in timp, de la 1.000 - 1.500 km pentru primele anvelope, la 7.000 - 10.000 km in prima parte a secolului XX si ajunge la 40.000 - 50.000 km la momentul actual. De asemenea, pretul unei anvelope la inceputul secolului XX era de aproximativ 100 de ori mai mare decat in prezent, raportat la valoarea actuala. Un moment de cotitura in industria anvelopelor l-a constituit introducerea, la jumatatea secolului XX, a pneului radial, care dispune de carcasa dispusa in arcuri drepte, fata de modelele anterioare care aveau ranforsare metalica incrucisata. Avantajul major al anvelopelor radiale este determinat de faptul ca banda de rulare este independenta de flancuri, ceea ce ofera o stabilitate la rulare superioara si o durata de utilizare sensibil mai mare fata de anvelopele cu pliuri incrucisate. In ultimii 100 de ani, tehnologiile de productie, forma anvelopelor, componenta si structura acestora au evoluat considerabil. Daca la inceput anvelopele erau inalte si inguste, treptat s-a trecut la anvelope cu flanc mai jos si mai late. Profilul benzii de rulare s-a modificat si el, astfel incat sa poata indeplini cerintele legate de modul de utilizare al autovehiculelor. Anvelopele devin tot mai specializate, la ora actuala fiind furnizate anvelope de vara, de iarna si all-seasons, anvelope de strada, de circuit si de off-road. Numitorul comun insa, il reprezinta cerintele legate de aderenta optima la suprafata de rulare, manevrabilitate, nivel de zgomot cat mai redus, economie de combustibil si fiabilitate. Inca de la aparitia primelor anvelope, s-a dorit dezvoltarea unor pneuri care sa poata rula si dupa ce au fost dezumflate. Primul brevet in acest sens a fost inregistrat in anul 1892. Totusi, tehnologia nu a putut deveni viabila pana in anii ’80, iar costurile de productie mari au impiedicat adoptarea ei pe scara larga. Ulterior au fost realizate multiple imbunatatiri, anvelopele run-flat fiind propuse pentru prima oara ca dotare de serie in anul 1995 pe modelul Chevrolet Corvette. La ora actuala exista doua variante constructive: inel de sustinere poliuretanic in interiorul anvelopei, care este montat pe jante cu constructie speciala flanc lateral intarit al anvelopei, insotit de o banda rezistenta la caldura emisa in urma frecarii cu carosabilul In ambele cazuri scopul este acelasi - sustinerea greutatii autovehiculului, indiferent de temperatura si de imperfectiunile drumului. Avand in vedere faptul ca soferul ar putea sa nu sesizeze pierderea presiunii din anvelopa deoarece autovehiculul nu isi schimba radical comportamentul, este necesar ca acesta sa fie avertizat. In acest sens pot fi utilizate doua metode: Ø montarea unui senzor de presiune care sa indice starea pneului prin afisarea unui martor luminos. Acest sistem are avantajul ca masoara direct presiunea si comunica rapid scaderea acesteia. Dezavantajul sau este determinat de faptul ca este destul de complex si necesita verificari periodice. Senzorul de presiune anunta reducerea presiunii in anvelopa. Chiar daca autovehiculul este echipat cu acest subansamblu, in continuare este necesara verificarea si ajustarea presiunii in anvelope, conform indicatiilor producatorului, operatiune ce trebuie realizata periodic. Un nivel de presiune mai mic decat cel recomandat va determina cresterea consumului de combustibil, uzura accelerata si comportament rutier precar al autovehiculului. Presiunea in anvelope mai mare decat cea solicitata de fabricant va determina uzura neuniforma, reducerea nivelului de confort si risc de de explozie. Ø utilizarea sistemului ABS, care poate determina aparitia diferentelor de viteza de rotatie intre roti si sa anunte, tot prin martor luminos, o posibila pana. Atunci cand pneul se dezumfla, diametrul rotii respective se reduce si aceasta se va roti cu viteza mai mare decat celelalte. De data aceasta, avantajul sistemului consta in faptul ca este mai putin complex si nu necesita service dedicat. Desigur ca exista si dezavantaje: presiunea in pneuri este estimata si nu masurata, iar pana poate fi anuntata cu intarziere. In situatia in care o anvelopa conventionala este perforata, greutatea masinii va determina dezumflarea acesteia. In consecinta, flancurile anvelopei vor intra in contact cu carosabilul iar taloanele se vor desprinde de janta. Continuarea deplasarii va distruge, in scurt timp, anvelopa si, apoi, si janta. Anvelopele Run-Flat sunt proiectate astfel incat sa poata asigura continuarea deplasarii pe o distanta de 80 - 100 kilometri, la viteze de maximum 80 km/h. Pe langa avantajul reprezentat de posibilitatea continuarii deplasarii in caz de pana, acest tip de pneu asigura pastrarea controlului autovehiculului in cazul pierderii presiunii in timpul mersului. Nemaifiind necesara inlocuirea imediata a rotii perforate, evitam stationarea in zone nesigure (acostamentul drumurilor nationale sau banda de urgenta a autostrazilor) si, implicit, posibilitatea producerii de accidente cu consecinte grave. De asemenea, renuntarea la roata de rezerva elibereaza mai mult spatiu in portbagaj si reduce masa proprie a autovehiculului. Este recomandat sa nu montam anvelope conventionale si Run-Flat in acelasi timp, pe acelasi vehicul, intrucat caracteristicile acestora difera semnificativ si pot influenta in mod negativ comportamentul rutier. Anvelopele Run-Flat pot fi reparate in cazul unei perforari in banda de rulare, dar nu si daca aceasta se produce in flanc. Producatorii de anvelope lucreaza in continuare intens pentru a minimiza sau elimina dezavantajele modelelor Run-Flat. Acestea constau in masa proprie mai mare decat a unei anvelope conventionale de aceleasi dimensiuni, avand consecinte negative asupra consumului si performantelor, grad ridicat de rigiditate si valoare de achizitie relativ mare. This post has been edited by luck33ro: 14 Jan 2012, 16:31 |
--------------------
***
**
***
|
|
vasilecool |
![]()
Post
#1546
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
acum anunta la radio ca s-au dat amenzi pentru nerespectarea dimensiunilor din talon a anvelopelor...
probabil ca au un nomenclator ,ceva unde se uita la dimensiunile omologate . daca sunt cu ARR ,probabil ca pot face asta . o intrebare . eu am de iarna ,175/65/14 .e totul OK . dar cele de vara ,sunt 185/60/14 . problema ca in C.I. a masinii sunt trecute a doua dimensiune ,185/55/15 . dar in cartulia masinii ,cea cu care vine de la fabrica(manualul de utilizare) ,este trecuta si aceasta dimensiune(185/60/14) .ce parere ,aveti ,vara ,eu circul legal ? nici de la ITP nu mi-au dat un raspuns concret... am facut ITP-ul cu cauciucurile de vara si nu au fost probleme .dar repet ,in C.I. a masinii ,nu este trecuta dimensiunea asta . e doar 175/65/14 si 185/55/15 . DOAR in manualul de utilizare ,la 1.5 DCI sunt trecute 175/65/14 si 185/60/14 .le-am aratat chestia asta si au zis ca e OK ,dar in sinea lor ,nici ei nu stiau... |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#1547
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
@vasilecool si eu am la fel, 175/65/14 de iarna si 185/60/14 de vara (dimensiuni super - ofera mai multa stabilitate, aderenta la franare, putin mai joasa masina) si nici ca o sa mai iau altele de vara decat dimensiunea asta de acum inainte.
In legatura cu CI si cartea de intretinere , asa e si la mine, asa ca de vreme ce producatorul mentioneaza ca se poate de ce s-a ajuns ca RARul sa nu mentioneze si in CI ? (*e cu manevra sa treci pe la ei sa le omologhezi ? ). This post has been edited by Ma3x: 29 Jan 2012, 14:15 |
--------------------
-
-
-
- - ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
Tamango |
![]()
Post
#1548
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ma3x @ 29 Jan 2012, 14:09) In legatura cu CI si cartea de intretinere , asa e si la mine, asa ca de vreme ce producatorul mentioneaza ca se poate de ce s-a ajuns ca RARul sa nu mentioneze si in CI ? (*e cu manevra sa treci pe la ei sa le omologhezi ? ). Evident ca e manevra: lor le e foame. De unde vrei sa completeze salariile taiate de Boc ? E criza ! In curand va trebui sa trecem pe la rar daca vrem sa alimentam cu benzina de 98 cand in carte scrie ca trebuie sa fie de 95. Sau daca iti iei covorase trebuie treci pe la rar sa le omologhezi. Si capacul de la roata nu e original ca il ai prins cu soricei, treci pe la rar ca altfel iti ia garcea talonul. Si tot asa ... |
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
klaus |
![]()
Post
#1549
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa recunosc ca aceasta lege a avut un efect pozitiv in Bucuresti iarna asta (pana acum).
In primul rand toti aia de erau pe strazi aveau niste roti care ii ajutau cat de cat, nu patinau ca pisicile pe gheata, in al doilea rand aia care nu aveau roti de iarna au stat acasa, motiv pentru care strazile au fost mai libere. Iar aia care au fost pe strada stiau sa conduca cat de cat pe zapada. In Bucuresti a fost de departe mai bine decat anul trecut. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1550
|
![]() - Group: Members Posts: 22.684 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Confirm, in jurul palatului parlamentului la prima ninsoare era ca in filmele cu prosti.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#1551
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
Azi, la intrarea in Fetesti dispre A2, politia oprea cam 1 din 3 masini si pe langa acte verificau inscriptia M+S.
|
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
l@u |
![]()
Post
#1552
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
sub ce motiv ii opreau ?
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Tamango |
![]()
Post
#1553
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
La razie n-au nevoie de motiv.
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#1554
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
|
--------------------
***
**
***
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#1555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.632 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Politistii amintesc soferilor ca pe portiunile de drum acoperite de ceata, mazga sau polei, viteza maxima nu poate depasi 50 km/h in afara localitatilor si 30 km/h in localitati. Pentru prevenirea accidentelor rutiere si a blocajelor de trafic, politistii rutieri asigura respectarea acestei limite de de viteza cu ajutorul aparaturii radar.
Citat din articolul despre accidentul de pe a2 de azi. |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Markos |
![]()
Post
#1556
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1557
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
Art. II. - Regulamentul de organizare si functionare a Regiei Autonome „Registrul Auto Roman”, prevazut in anexa la Hotararea Guvernului nr. 768/1991 privind infiintarea si functionarea Regiei Autonome „Registrul Auto Roman”, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 307 din 1 noiembrie 1994, cu modificarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul 4, dupa punctul 4.20 se introduce un nou punct, punctul 4.21, cu urmatorul cuprins: QUOTE „4.21. efectueaza in trafic, impreuna cu politistii rutieri, controlul tehnic al vehiculelor, cu exceptia vehiculelor destinate transportului rutier de persoane avand mai mult de 9 locuri, inclusiv locul conducatorului auto, si a vehiculelor destinate transportului rutier de marfuri avand masa totala maxima autorizata de peste 3,5 tone.” http://www.avocatnet.ro/content/articles/i...iul-rutier.html |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
Maxy25 |
![]()
Post
#1558
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(Tamango @ 30 Jan 2012, 22:22) Ai dreptate . Eu am fost oprit tot fara motiv in centrul orasului (cred ca tot o razie era) in perioada cu protestele anti- Basescu, opreau toate autovehiculele cu nr. de alte judete decat BV (eu am de ![]() Mi-a cerut actele au scris ceva pe o hartie si am plecat mai departe , mai erau oprite cam 5-6 masini in acelasi timp cu mine. |
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
Markos |
![]()
Post
#1559
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
klaus |
![]()
Post
#1560
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
De B ), dar daca nu lasi spatiu intre B si ) se interpreteaza
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 11:21 |