Probleme la tracțiunea integrală., Nu vrea să cupleze tot timpul la modul 4x4?
![]() ![]() ![]() |
Probleme la tracțiunea integrală., Nu vrea să cupleze tot timpul la modul 4x4?
C a t a l i n |
![]()
Post
#181
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
P-A-C-O |
![]()
Post
#182
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 6 Jan 2013, 18:33) Sincer, asta e o intrebare de frizer sau taximetrist (a ma scuza cei care chiar au aceste slujbe), si nu de inginer (asa cum pretinzi ca esti ![]() ![]() QUOTE(cristic1982 @ 6 Jan 2013, 18:33) Intamplator, pana ca uleiul sa atinga presiunea minima necesara la intrarea in turbo trebuie sa treaca un timp ![]() ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 6 Jan 2013, 22:43 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
La mine problema e mai mult de motor, daca e frig si o iau din loc mai repede pierde rapid din putere, cele 15 sec sunt prea putine pentru o functionare normala a motorului. Asa ca pana la decuplarea diferentialului decupleaza motorul, adica da lejer in "nas". Daca chiar doresti merge si fortata dar nu cred ca ii prieste prea mult. Nu are turbina. Tot uleiul sa fie problema ? Sau temperatura motorului?
This post has been edited by tavi_ro: 7 Jan 2013, 17:37 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
sergiu2010 |
![]()
Post
#184
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 4 January 13 ![]() |
Nici una nici alta.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat
- B--------
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 6 Jan 2013, 20:33) Sincer, asta e o intrebare de frizer sau taximetrist (a ma scuza cei care chiar au aceste slujbe), si nu de inginer (asa cum pretinzi ca esti[U] ![]() Intamplator, pana ca uleiul sa atinga presiunea minima necesara la intrarea in turbo trebuie sa treaca un timp (dependent de temperatura uleiului), deci ai o parte din raspuns. ce raspuns?ani la rand am plecat si cu loganul si cu passatul de pe loc iarna fara sa astept decat 1,5 sec de la pornire,si n a avut nici pe naiba... |
-------------------- fan VAG!
|
|
rusuvalentin44 |
![]()
Post
#186
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 January 13 ![]() |
incearca sa opresti esp-ul ,desigur daca are sii mai incearca o data
|
--------------------
dacia
duster
2012
|
|
punktnet |
![]()
Post
#187
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
In manualul de utilizare la capitolul functionare in mod OFFROAD scrie ca al cuplarea modului 4x4 lock se decupleaza obligatoriu sistemul ESP.
De asemenea, problema intalnita cu decuplarea la temperaturi scazute se remediaza la concesiunile Dacia printr-o reprogramare a unitatii de control a sistemului 4x4. Teoretic, aceasta interventie este gratuita. |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
movica |
![]()
Post
#188
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 October 14 ![]() |
Majoritatea baieteilor care au postat pe forumul asta si isi dau cu parerea despre masina asta, au vazut masina pe strada si atat. Probabil ca sunteti cumparatori de Passat la mana a 2 a si va mintiti pe voi ca ati facut o alegere buna. Masina asta este o vedeta in toata Europa ( cautati pe net si o sa gasiti club duster in Germania, Franta, Rusia......etc ) si toata lumea o lauda. Si gasiti aici https://www.youtube.com/watch?v=wWvPWSNlVoM sute de exemple cu ce poate sa faca masina asta ( ba mi-e rusine ca traiesc in aceiasi tara cu voi
![]() |
--------------------
renault
laguna
2010
- B47MKW
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
Nu prea am inteles eu ce probleme aveti cu sistemul de 4x4 dar Dusterica poate sa faca multe in off road.
https://www.facebook.com/DUSTER.4X4.EVERYONE?fref=ts sunt baietii care participa in campionatul national de off road si cateva curse in afara tarii. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#190
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
si crezi tu, ca acele masini nu sunt modificate fata de cele de serie?
|
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
tavi_ro |
![]()
Post
#191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Ma bucur sa vad ca dusterica face atatea in off-road. Ce pacat ca suspensia scartie cand o fortezi ceva mai mult, ce pacat ca piesele de schimb sunt atat de scumpe. Ce pacat ca minunea de sistem 4x4 decupleaza exact cand ai nevoie mai multa de ea. Din cate am vazut pe site-ul unde imi tin (eam) consumurile foarte multi cu prefixul "D" pe numar merg preponderent pe autostrada. Ce pacat ca are o "aerodinamica" excelenta si un consum pe masura. Acu mai nou, de cand a dat frigul vad ca ambreiajul "agata" pana se incalzeste motorul/cutia un pic. Dar macar se incalzeste rapid.
Da, e o masina faina. Din intamplare am doar 32 mii km cu ea si am fost posesor de passat. Cumparat doar la 80 mii km reali.... Totusi vad ca la PH2 multe sunt imbunatatite, asa ca devine o masina care "promite" multe...pe bani buni. Totusi nu prea inteleg de ce posesorii de DCI PH2 dau acatiste doar doar sa vina frigul ca sa merga motorul "rotund" ...? Ca la caldura sigur are probleme. Eu unul sunt multumit de ea, chiar daca am PH1. Imi pare doar rau ca nu am o rafinarie in curte..... PS: ca sa fim on topic, toti posesorii de duster indiferent de motorizare au probleme cu decuplarea Haldex-ului in momentul in care folosesc 4x4 in regim mai greu ! Cuplajul se incalzeste si decupleaza indiferent de vointa conducatorului auto, acest fapt ducand la situatii mai "delicate"mai ales cand tractezi o masina intr-o panta/rampa cu zapada/gheata. This post has been edited by tavi_ro: 27 Oct 2014, 21:03 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
vsebas |
![]()
Post
#192
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Imi pare rau, dar nu sunt deacord. Ca sa se incalzeasca cuplajul acela si sa decupleze 4x4 trebuie chinui rau, rau-rau si peste specificatiile masinii.
Tot din ce am observat eu, benzinarul se chinuie mai tare si la mod 4x4 si fara din cauza lipsei de cuplu la turatie mai mica. Eu am chinuit un diesel (defapt doar diesel am condus si 4x4 si 4x2) prin ceva bolovani si dupa ce m-a scos din zona ( din kkt sa zicem pe-a dreapta) s-a aprins becul in bord, dar NU A SARIT in 2WD. Am scos eu pe auto in ~ 10km s-a stins si totul a fost ok. Masina nu e perfecta si da, poate fi mai ieftina si piesele mai accesibile, toti vrem ieftin si bun, dar e o masina corecta. Si legat de tractare, ma insel eu sau masa maxima tractata poate fi ~500kg si NU 1000-1200kg cat poate avea alt vehicol ? Ma refer la tractare de durata, cum inteleg ca doriti sa faceti (@tavi_ro), nu la scos din vreun sant. Daca am inteles gresit, mea culpa. |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#193
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Nu e nici o problema ca nu esti de acord si nu trebuie sa iti ceri scuze sau mai stiu eu ce culpe. Am vazut ca esti foarte entuziasmat de masina asa ca iti urez sa te bucuri cat mai mult de ea.. Am incercat in trecut sa trag o linie intre calitatile si dezavantajele acestei masini si nu m-am ales decat cu dezaprobari, ba chiar si cu o banare pe minunatul forum in care esti membru (nu aici unde oamenii judeca mai fara patima si mai la "rece" ca sa vorbim frumos). Asa ca nu o sa mai dezvolt mai departe, o sa vezi singur. Iar faptul ca benzinarul se chinuie mai tare e doar o simpla impresie. Pe unde am ajuns eu cu benzinarul multi cu diesel poate ca ar da inapoi. Dar iar e doar o impresie.
Referitor la 4x4 stai sa vina zapada, stai sa o bagi in noroi si dupa tragi concluziile. Iar problema cu incalzirea cuplajului nu e data de tonele care vrei sa le tragi dupa tine. Se decupleaza bine mersi si pe zapada fara sa tragi nimic, in mod lock. Pur si simplu e o chestie de aderenta intre punti. Studiaza un pic ce inseamna Haldex si modul lui de functionare. E doar un sfat, in rest faci cum consideri de cuviinta. Poti sa imi zici simplu Tavi, nu e cazul de formalitati. This post has been edited by tavi_ro: 28 Oct 2014, 16:56 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
vsebas |
![]() ![]()
Post
#194
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Am sa studiez ce inseamna Haldex, pt. ca asa e, nu stiu. Am sa ma interesez si de prezenta sistemului pe duster.
Entuziasmul meu este prezent, pentru ca am inchiriat dustere 2 ani si am facut cu cele inchiriate ~11000 km si pe praf si prin noroi si pe zapada, bine, cel mai mult prin praf. Am si ramas intr-un sant mascat de zapada si nu mi-e rusine sa recunosc ca un om taare de treaba cu suzuki m-a tras de acolo. In mare sunt constient de limitarile masinii, dar mai am de invatat. Comparatia cu benzinarul am facut-o pentru ca am avut recent ocazia sa vad cum se comporta (era un PH2), dar poate m-am pripit si a fost soferul de vina. Tavi sa speram intr-o discutie constructiva privind acest topic si referitor la comportament in offroad, eventual si posibile solutii ca sa ne facem viata mai usoara cu agregatele din dotare ![]() |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#195
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Eu asa cum am zis nu mai intru in polemici inutile deoarece orgoliile si dorinta de epatare sunt la cote ridicate pe forumuri. Plus cei 7 ani de acasa care .... Eu unul am folosit sistemul 4x4 in asemenea fel incat niciodata nu s-a decuplat. Si asta nu pentru ca masina ar fi mai deosebita sau noroaiele si bolovanii mai "diferiti". Totusi am ajuns in locuri in care si cei cu patrol s-au uitat ciudat la mine. Nu e o lauda, deoarece sistemul de suspensie al masinii a lasat de dorit. Si lipsa reductorului, blocante, lock-ul deficitar, si multe altele. Nu mai zic ca ESP-ASR e o gluma proasta in off-road, cu lock-ul cuplat. In mod normal, dupa parerea mea, trebuia sa se decupleze automat in acest mod. Dar daca sari peste o anumita limita bagi mana adinc in buzunar, preturile la piese sunt la cote astronomice.
Iti recomand doar o pereche de cauciucuri bune si sa iti cunosti bine masina. Si sa numai fii atat de "credul" ![]() Referitor la benzinar, multi uita ca e un motor de turatie iar cuplu maxim e undeva la 3700... Drumuri faine. This post has been edited by tavi_ro: 28 Oct 2014, 17:24 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
vsebas |
![]()
Post
#196
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Ok, am ajuns la un numitor comun.
1. Cam cum mergi tu ca sa fie ok cuplajul 4x4, sa nu se incalzeasca, decupleze etc. ? Eu doar o data l-am chinuit de s-a aprins becul in bord(pe alt duster) nu pe cel care e al meu acum. 2. Cauciucurile sunt iarasi un subiect important si ajuta sau nu sistemul 4x4, deci ce cauciucuri ai ? Recomandari ? N-am inteles chestia cu credul, dar cred ca pe PM e mai bine sa nu poluam topicul. Benzinarul, sunt constient ca are cuplu mai sus, insa cei pe care i-am vazut cu benzinare, au teama de a le tura ( desi e cald motorul) si cand se prind, ca e cazul sa o calce, e prea tarziu.... |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#197
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
2. Poti sa ai mama lui de sistem 4x4 daca nu ai cauciucuri bune. Eu am cauciucurile din fabrica. Dar au fost si situatii in care nu am reusit sa trec de anumite noroaie pana la butucul rotii....Aaa, vrei AT, MT, cuplu, te scoti de bani, consum mai mare, zgomot mai mare, eforturi in componente mai mari. Si preturi pentru piesele de schimb...Apropo sunt curios ce cauciucuri AT-MT sunt omologate pentru duster.
1. Ca sa nu se incalzesca cuplajul trebuie sa studiezi cum functioneaza haldex-ul. In principiu eviti diferentele mari de viteza la roata intre punti, in mod lock. Nu sunt adeptul tehnicii Kamikaze. Pentru "Credul" ti-am dat PM. LE: De fapt cu scuzele de rigoare pentru off-topic si pentru a nu se interpreta aiurea cum e obiceiul, " CREDÚL, -Ă, creduli, -e, adj. Care crede prea ușor, fără a cerceta mai de aproape, care se încrede lesne în cineva sau în ceva. – Din fr. crédule, lat. credulus. " Citat din dex. Iar cu benzinaru e o arta. De fapt singurul lucru care nu imi place la el e consumul mult prea mare. Care e numitor comun pentru toate PH1, nu numai benzinare. PS: Exista un update de soft pe tema decuplarii 4x4 in mod lock. This post has been edited by tavi_ro: 28 Oct 2014, 18:15 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
vsebas |
![]()
Post
#198
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Am mai citit undeva de update soft. Ai idee cam cand a aparut prima data acest update soft pentru tractiunea 4x4? 2011, 2012? Cum as putea verifica daca il am? Doar in service? Ai cumva un numar al versiunii soft?
This post has been edited by vsebas: 28 Oct 2014, 18:24 |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Masina mea e din aprilie 2012. Deci sigur dupa acea data a aparut un OTS referitor la decuplarea 4x4. Cand am reclamat ca se accelera singura pe langa un update de soft pentru acesta problema au facut si OTS-ul pentru 4x4. Mai ales ca baietii din service erau mai interesati de OTS decat ca imi ramanea masina accelerata fara sa apas pe acceleratie.
PS: vezi si tu daca mai gasesti postarile mele referitoare la acesta problema inainte de "aprecierea" "stimabilului" domn Daniel Ms. Stiu ca am scris la un moment dat de aceasta problema. This post has been edited by tavi_ro: 28 Oct 2014, 19:00 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
Tr36vic |
![]()
Post
#200
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 January 19 ![]() |
Salutare!
Dupa ce am citit 11 pagini din acest post am observat ca s a deviat fff mult de la subiect. Așa ca as vrea sa întreb ce se poate face daca in bord apare mereu semnul acela de rezistenta si nu se mai cuplează 4Ś4. Problema o am de aproape o luna. Masina este din 2013, 120-130 de mii de km,multe off-road,multe pescarii,înțepenit de 3 ori(suspendat). De cele mai multe ori am cuplat 4*4 din mers( văzând imensitățile de jleauri)) |
--------------------
Dacia
Duster
2013
|
|
Horatiu_Andrei |
![]()
Post
#201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 21 August 18 ![]() |
Pentru acel martor e obligatoriu si cat mai repede sa mergi în reprezentanță. Vezi ce zice si manualul
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2018 Prestige Easy-R
|
|
Tr36vic |
![]()
Post
#202
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 January 19 ![]() |
Nici cauciucurile nu le mai schimb in reprezentanta
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2013
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Din păcate nu avem un glob de cristal în care se poate vedea ce defecte ai la mașină.
De aceea trebuie să faci o diagnoză, pentru că mai multe defecte pot aprinde martorul de bujii și inhiba modul 4x4. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#204
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ori ceva defect, ori anvelope de dimensiuni diferite fata spate, martorul abs nu e aprins?
daca e ceva defect, la tester se verifica. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:26 |