da in nas la acc
![]() ![]() ![]() |
da in nas la acc
hutzzyy |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 10 April 10 From: suceava ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998 l
|
|||
dandee |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
conteaza fff mult daca e rece sau cald motorul si a mea face la fel daca o accelerez puternic cand e rece!
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
hutzzyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 10 April 10 From: suceava ![]() |
inainte nu facea asa deloc .de o bucata de vreme face asa si cand e motoru e cald si rece
|
--------------------
dacia
1310
1998 l
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#4
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
cand e rece si a mea face asa...cand e calda nu....poate fii si din cauza jiglerelor din carburator mai ales cele din cnc..poate si din cauza aceluia cu cioc depinde cum iti da..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(hutzzyy @ 18 Oct 2010, 19:16) sal am citi cam toate topicurile cu sintomul asta da in nas la o apsare mai brusca a pedalei de acc,Acest sintom il am numai pe benzina cand dau pe gaz nu face asa merge normal :-?? am schimbat vro 6 delcouri 2 carburatoare capace de delco am schimbat am pus aprindere electronica cu senzor am schimbat bobina nu pot sa imi dau seama ce e de vina o parere ,ma scuzti pt topic stiu ca mai sunt pe acasta tema da am incercat toate modalitatile ![]() ![]() Problema respectiva se manifesta din urmatoarele motive: - nivel prea mic in CNC,cel mai posibil - avans prost reglat sau senzor delcou nereglat corespunzator - avans vacumatic nefunctional - cioc papagal sau supapa prost reglata, nu spritzuieste bine,jetul trebuie sa fie compact orientat spre deschiderea clapetei de acceleratie - gauri de progresiune partial infundate - amestec prea sarac Spor. This post has been edited by Paulorossi: 19 Oct 2010, 08:09 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
radu m |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.374 Joined: 1 April 10 From: Slatina ![]() |
eu i'am mai dat un pik drumu la aer si merge brici
|
--------------------
Dacia
1410 brek
1998
- OT-XX-XXX MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#7
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
E o exprimare improprie,nu poti da drumul la aer mai mult,eventual maresti debitul de emulsie aer benzina la relanti din acel jicler impropriu spus jicler de aer.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
radu m |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.374 Joined: 1 April 10 From: Slatina ![]() |
........
|
--------------------
Dacia
1410 brek
1998
- OT-XX-XXX MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
care ar fi explicatia ca masina merge normal cu motorul cald, se accelereaza bine, fara probleme, dar dimineata la pornire da in nas destul de rau, chiar oprindu-se motorul, pana cand se mai incalzeste putin? scade nivelul benzinei din cnc peste noapte? nu inteleg
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Pt ca motorul sa functioneze bine la rece are nevoie de amestec mai bogat,alfel se va balbai si va da in nas.De accea exista socu sa rezolve aceste probleme.Socul obtureaza admisia de aer fortand motorul sa absoarba mai multa benzina la aceeasi depresiune,in plus si accelereaza motorul din parghia clapetei de acceleratie tocmai ca sa nu moara motorul.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
calin_pirotehnistul |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 9 February 09 From: Arad ![]() |
Sa va spun si eu o chestie, si masina mea imi facea astfel de probleme, nu tragea si dadea in nas chiar si cu motorul cald... Am schimbat bujii, delcou, platina, fise noi, reglat aprindere cu stroboscop, reglat carb si pus 2 filtre de benzina(decantor inainte de pompa si de hartie dupa pompa) totul brici, a mers cam 2 luni dupa care iarasi a inceput sa faca pe nebuna. Am dat jos filtrul decantor si am observat ca are mizerie la greu pe fund, l-am curatat si dupa aceea am luat o pompa de bicicleta si am suflat aer pe condutele de benzina inspre rezervor, si pe tur si pe retur. Am pus totul la loc, si am facut o tura de proba, si nici gand sa mai dea in nas.
Daciile au rezervor de tabla care mai si rugineste si se aduna mizerie care poate infunda conductele de benzina => nu vine suficienta benzina in sarcina=> amestec sarac, deci masina da in nas, se balbaie, nu trage si moare. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1986
- AR 01 C N A
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 11:58 |