semnalizare pe o parte
![]() ![]() ![]() |
semnalizare pe o parte
burmacat |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410 break
1997
- HD-05-ZWA
|
|||
markko |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
Probabil un contact imperfect la maneta de actionare, poti sa o desfaci sa cureti ...
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
poate fi din butonul de avarii! si la mine are unele pozitii in care nu mai merge semnalizarea! trebuie sa il schimb! daca misc putin de buton isi revine!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuțã,dar ne îndreptãm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
scurt pe instalatie,electricianu e doctoru
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
odata ce merge avaria inseamna ca nu are scurt! e de la butonul de avarii! e uzat!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(burmacat @ 18 Jan 2011, 15:44) la o dacie din 98 am semnalizare doar pe o parte. Pe cealalta "caraie" releul. Becul e bun, avaria merge. contactul electric de la maneta de semnalizare e defect,pe cealalta parte care nu merge,asa cum zici tu.deci,schimba-i maneta de semnalizare cu 1 noua,si sa rezolvat problema ta. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
daca e pe o parte si caraie contact imperfect la butonul de avaraie ,uzura,sau rare ori dar nu caraie imperfect la contacte,firul ala negru ce se leaga la masa si vine la releu
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(burmacat @ 18 Jan 2011, 13:44) ![]() Cä , la orice Dacie din '98 - cu releu electronic ar trebui sä functioneze cel putin 2 becuri de 21W ptr. ca releul sä aibä cadenta normalä (cel de pe aripä e optional ) . Pe partea care "caraie" releul , nu ai masä bunä la triplä - boalä foarte räspìnditä la break - uri . Remediazä asta si mai vorbim , nu te apuca tu de cumpärat aiurea butoane de avarii sau manete . adaniel69 - dacä-i din butonul de avarii , nu-ti merge pe nici o parte - nu doar pe stînga , de exemplu . Magnum_Baracuda ( am observat cä stii destul de bine cu ce se mänîncä Dacia , dar n-ai fost atent la enuntul problemei ... ) - valabil si la raspunsul täu , cu precizarea cá un contact imperfect ( sau lipsa ) al firului de masä de la releu dä eroare pe ambele pärti , nu doar pe una . Toate cele bune ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
cristian_petrutz |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 14 January 11 ![]() |
se poate sa fie maneta (am patit_o si eu dar la mine nu ''caraia''releul). In capatul manetei se afla un contact care daca nu mai e fix poate sa se deplaseze si sa ramana doar intr-o pozitie si atunci iti merge semnalizarea pe o parte . daca rezolvi sa zici care a fost problema.(eu am pus contactul de la maneta cum era inainte, adica la mijloc, si am rezolvat problema fara sa mai cumpar)
This post has been edited by cristian_petrutz: 19 Jan 2011, 14:10 |
--------------------
Dacia
1310
1991 TLX
- OT 02 VTR
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
mecanick_maverick multam de apreciere,undeva sigur e un contact imperfect fir ca e la masa de pe caroserie de la semnalizare in fata,ori masa din portbagaj care creaza probleme desi e sertizat pe un papuc sabie cu timpul conductorul se oxideaza ,fie la butonul de avarie,fie la comutatorul de directie,
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci daca pe avarie toate becurile (4 sau 6) se aprind normal , iar pe semnalizare pe o parte ciriie iar pe cealalta merge normal , eu m-as uita la maneta de semnalizare
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
La mine merge doar semnalizare dreapta iar pe stinga becurile de semnalizare in loc sa se aprinda intermitent ramin aprinse tot timpul atit fata cit si spatele, mai nou am observat ca dulia de plastic pe fata la semnalizare a fost topita ,cei doi fixatori sau cum sa le zic nu stiu,s-au deformat,asa ca am nevoie de alta dulie, acest sistem de dulii sunt si pe pozitii, cu mare greutate se pot scoate becurile din ele(cele de pozitii), o alta idiotenie conceputa de o minte luminata!
Cred ca juma din materiale care se fabrica se fac in asa fel ca sa se strice . La maneta de semnalizare sunt legate trei fire,albastru rosu si verde,parca ,iar in stinga si dreapta firelor mai sunt doua lamele dar pe care nu sunt conectate fire,pe acele lamele or mai veni puse alte fire? Miine astept si cel de-al doilea releu,poate ca e din cauza lui caci,pina sa pun instalatia de injectie electrica in functie si cind era pe carburator ,butonul de avarie cind il apasam mergea bine,adica luminau intermitent toate becurile, dar dupa ce am pus injectia la inceput indicatorul de avarie acela cu sageti stinga-dreapta statea in permanenta aprins chiar si fara contact pus,asa incit bateria noua nu o mai lasam pe masina ca sa nu mi-o descarce. Acum ca am umblat pacolo pe la fire ,merge semnalizarea dreapta ,se aprinde normal acel indicator cu sageti,dar cind semnalizez stinga acel indicator nu se mai aprinde ,iar becurile in loc sa arda intermitent ele ramin aprinse! Cind am mai schimbat cite un releu din cele vechi se mai intimpla ca zgomotul intermitent sa se auda doar din tacanitul releului dar ,fara sa se aprinda si becurile! In poze in priza cu fire mai multe se vede un fir alb taiat ,stie cineva de unde vine ,unde ducea firul ala ,ca as vrea sa-l pun inapoi.? Priza cealalta are doua fire ,rosul+care alimenteaza plusul pompei iar celalalt fir este crem -mov ,ambele fac ,duc la priza de conectare a pompei de benzina,la capacul rezervorului,din acea mufa mai fac parte doua fire,unul negru dar care nu duce spre bord ci undeva in spate la masa la stopuri,iar celalalt fir e crem-galben,doua din ele deci alimenteaza pompa iar doua sunt de la plutitor care sunt in legatura cu acel bec-indicator de nivel de benzina aflat in ceasul din bord. Ma intreb daca are vre-o influienta acele doua fire de la plutitor in pornirea pompei de benzina? Caci acea lamela a plutitorului e firava rau si se strica sau se deformeaza nemaifunctionind acel contact. Pe maneta de semnalizare au mai fost adaugate (nu cred ca erau asa din fabrica)doua fire care au fost apoi taiate ,oare unde or mai fi ducind si alea? Pe aripi in centrul lor mai sunt asezate doua semnalizatoare portocalii care nici alea nu functioneaza ,macar ca le-am pus becuri noi,cele vechi le-am gasit arse!. This post has been edited by stabil777: 20 Jan 2011, 02:11 Attached thumbnail(s) IMG000166.jpg ( Size: 50.85k ) Number of downloads: 944 IMG000167.jpg ( Size: 42.8k ) Number of downloads: 992 IMG000169.jpg ( Size: 33.01k ) Number of downloads: 980 IMG000170.jpg ( Size: 44.16k ) Number of downloads: 976 IMG000171.jpg ( Size: 34.72k ) Number of downloads: 985 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
la plutitoarele noi sint nu cu 1 fir ,cu 2fire una pt martor una pt ceasul litriometric,pe comutatorul de directie(semnalizate) firele sint 3 exact verde albatru si rosu sint sertizate si porma intra intr-o cupla,si daca ne spui si unde merge cupla aia cu firul taiat iti dam o explicatie ce e cu firul ala,o ia in arborele de cabluri ce duce spre stopuri etc adica merge pe linga prag in spate,sau merge in fata spre motor???
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 20 Jan 2011, 12:53 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
@stabil777: ce de improvizatii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
verifica butonul de avarii daca e mufat bine! avarii.jpg |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si eu zic ca este la fel tot de la avarii , atasez si eu o explicatie a firelor unde duc fiecare , le poti masura
Attached thumbnail(s) BUTON_SEMNALIZARE.JPG ( Size: 39.25k ) Number of downloads: 263 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Surf_Dude |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 February 09 ![]() |
Nu deschid alt topic, asa ca postez aici:
Cum se scoate farul de semnalizare de pe fata? Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#17
|
![]() Nu ne tragem din maimuțã,dar ne îndreptãm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
lampa de semnal este prinsa de far cu 2 lamele de plastic ,din lampa,cu o surubelnita subtire si lunga departezi lamele de far si tragi usor in afara de lampa
dar cel mai bine scoti tot faru de pe masina ca este mai usor de dat lampa jos |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce model de masina ai? la zimbet trebuie scos faru , si are 2 cleme care se prinde de far
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Surf_Dude |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 February 09 ![]() |
Multumesc amandurora, am rezolvat. Nu observasem lamelele
![]() Nu a fost nevoie sa scot tot farul. E cam stramt locul, dar am reusit. Daca "zambetul lui Iliescu" e modelul cel mai nou, atunci asta e. E model 2000, pe injectie. |
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
era un videoclip despre cum se regleaza tacheti imi dati si mie link pls .....cand nicu paleru pe fundal...]
|
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#21
|
![]() Nu ne tragem din maimuțã,dar ne îndreptãm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
kiki90
This post has been edited by nikuniku: 24 Aug 2011, 17:10 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Snoopz |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
Sper ca ti-a fost de ajutor ![]() |
--------------------
NU
NU
NU
|
|
N E S |
![]()
Post
#23
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Deci cheia cu care lucreaza omu e prea tare. Vreau si eu sa-mi fac dar nu prea imi dau seama care cum lucreaza...Daca ma puteti ajuta va raman vesnic recunoscator..
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 00:35 |