probleme cu viteza maxima ..., probleme la viteza si la bracaj maxim...
![]() ![]() ![]() |
probleme cu viteza maxima ..., probleme la viteza si la bracaj maxim...
CT-12-VVV |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
dacie
- CT-12-VVV
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
120 - 4000 ture
130 - 4500 ture mai mult nu m-am uitat la ceasuri ca-mi facea bordul in asa hal incat mi-era frica sa nu-mi zboare-n brate ![]() asa ca stai linistit ca nu-i nici o problema. Cu volanul nu pot sa ma gandesc decat la capetele de bara sau la caseta de directie care ar trebui verificate. Oricum banuiesc ca deja stii ca nu prea e buna combinatia cu bracat maxim + forja, dar asta e treaba ta (si a planetarelor ![]() P.S. si io tot o injectata neantifonata din 2000 am |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
CT-12-VVV |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 December 04 ![]() |
da dar la drum lung ma cam oftic cand vad cum trec pe langa mine unele dacii... si e obositor cu maxim 110-120 ca altfel o turez prea mult... planetarele le-am rectificat si m-am lasat de sporturile astea cu bracaj maxim si bruscare la maxim...
![]() PS: OV a mea e din martie 2000 poate le-am nimerit din acelasi lot ![]() |
--------------------
dacie
dacie
- CT-12-VVV
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pai nu e prea normal sa ai asa multe ture, sigur cutia e problema, sau turometrul mai poate fii, el arata 4000 ture cand sunt de fapt 3500 probabil..zic si eu..
la breakul meu din 96 pe carburatie am la 90 pe ora 2500-2600, la 140 am 4200 si mai mult nu mai stiu ca decoleaza ![]() eu merg cu o viteza de croaziera de 120-130 la ora constant fara sa supraturez motorul, cu un consum rezonabil-7.5 %, drept e ca la 90 la ora e 6.5-7, dar mor la drum lung cu 90 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
apropo de viteza maxima, voi cat ati atins cu daciutzele voastre(1310)?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lacaru |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Scuzati daca sunt off-topic, dar nu m-am putut abtine sa nu comentez. Voi vreti sa va simtiti in Dacii la 140 km/h la fel ca intr-o masina straina?
Am citit undeva ca viteza optima pentru o masina este viteza trecuta pe vitezometru la ora 12 (la Dacii 90-100 km/h). |
-------------------- |
|
CT-12-VVV |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 December 04 ![]() |
Lacaru eu nu am zis ca vreau sa ma simt in dacie la 140 ca intr-o masina straina asta nu va fi posibil niciodata cu orice modificare ai face la o berlina... asta e chestie ce tine de sasiu suspensii articulatii etc etc... dar spun ca fata de celelalte dacii am prea multe ture la 90 la ora 3000 de ture si la 14 la ora 5000 de ture chiar 5300 parca nu am fost atent.. dar eu nu pot merge la drum lung cu 120 130 constant pe cand alte dacii pot face constanta bucuresti cu 120 constant.. eu daca o tin 120 130 bubuie motorul ... ar insemna sa o nu o scot din 4300 de ture ceea ce mi se pare prea mult cu toate ca la drum lung racirea este mult mai eficienta... deci cine ar putea s ma lamureasca dc am asa multe turatii.. e cutia bulita sau ce o avea.. discul nu are cum s patineze si nici indicatorul din bord nu este stricat am mers in paralel cu fiat ford opel bmw alte dacii nova supernove degeaba... e ceva la cutie sau habar n-am.. poate sgm ne lamureste.. am vazut ca el e tatic p-aici.. multa bafta si spor la daciutze.. !!!!
|
--------------------
dacie
dacie
- CT-12-VVV
|
|
andu911 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
o varianta ar putea fi ambreiajul uzat..
|
--------------------
-
-
-
|
|
gattoman |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
nu are nimic. asa e cutia mai scurta. tot ce poti sa faci este sa schimbi cutia sau (nu stiu daca merge) sa schimbi pinionu de la a 5-a.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(CT-12-VVV @ 19 May 2005, 21:56) da dar la drum lung ma cam oftic cand vad cum trec pe langa mine unele dacii... si e obositor cu maxim 110-120 ca altfel o turez prea mult... planetarele le-am rectificat si m-am lasat de sporturile astea cu bracaj maxim si bruscare la maxim... ![]() PS: OV a mea e din martie 2000 poate le-am nimerit din acelasi lot ![]() La drum lung, daca e o dacie langa tine (cu cutie d'aia lunga) si o calci in acelasi timp cu ala, o sa ai placuta surpriza sa constati ca o sa-l lasi muuuuuuuuuuuuult in urma pt ca exista si un avantaj la cutiile astea si anume viteza si timpul in care o prinzi. O dacie in treapta a 5-a daca nu are o turatie mare (4000 sa zicem) si o calci nu se duce mai deloc, d'aia de regula viteza maxima se prinde in a 4-a cand poti s-o turezi mai mult. Asa ca exista si avantaje nu numai dezavantaje (zgomot, consum). Mult e o chestie relativa la un motor, eu zic ca n-are nimic motorul de dacie daca mergi constant cu 4000 ture (asta daca ai si un ulei bunicel). A mea e mai tanara ca a ta, cu vreo 3-4 luni ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ravenbv |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 May 05 ![]() |
a mea dacie din 99 are la 4.000 ture putin mia mult 130 Km/h cel mai tare am mers cu ea cu 150 mai mult imi era frica ca isi ia zboru
![]() |
--------------------
oltcit special
dacia 1410
- bv-05-elz
|
|
kyma |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 24 March 05 From: craiova ![]() |
cineva mi a zis ca un prieten al lui a facut motoru recen..ia facut rodaj ca la carte.. max 80km/h in afara dupa ce a facut primii 2000km masina numai trecea de 110 ,ofticat baiatu la desfacut din nou iar la facut .. si ia dat forje de prima data .. acum masina ar merge lejer la 140 ...acum nu stiu nici eu ce sa cred nici eu .. chestia e ca am avut si eu prieten care tot asa a luat masina noua pe care a intretinuto parerea mea peste masura ..tot asa avea 90 -3000 ture asta a fost vazuta chiar de mine un mecanic mi a zis ca depinde de motor de cum se merge cu el ... oricum am mai vazut injectie noua tot din 2000 cand a venit soferu cu ea de la pitesti nu a mers mai mult de 90 era blana
![]() |
--------------------
dacia
break /pick up
- DJ 86 MIV
|
|
lupufomist |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 May 05 ![]() |
Poate fi turometrul troznit .
Eu am avut aceeasi problema, dar in felul urmator: Cand am luat masina totul era ok: 110 km/h ~ 3000 rpm - treapta a V-a Dupa un timp a devenit : 110 km/h ~ 4500 rpm - treapta a V-a Defectul a tinut vreo 3 luni. Apoi dupa un drum mai lung, totul a revenit la normal. Precizez ca desi turatia era mai mare pe ceas , motorul se auzea la fel ca atunci cand era ok. Deci concluzia mea a fost ca turometrul s-a defectat si s-a reparat singur (ca de altfel multe alte elemente componente ale daciei) Parerea mea ... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- B 24 REM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 08:58 |