DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PLOUA, pe unde?

yo9hnf
post 24 May 2012, 19:54
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 May 09
From: Ploiesti, Bucuresti




Mie in urma ploilor de zilele (saptamanile) astea mi-a intrat o groaza de apa, mai ales in partea dreapta-fata; acum este fleasca cartonul de pe stalpul din dreapta; chederul de la parbriz este distantat in partea de jos (distanta dintre capate) cu cel putin 1mm, dar tabla de sub el este perfect uscata (sau cel putin asa pare).

Ma batea gandul sa dau niste gauri in podul pedalier pe care sa le astup cu scoch pentru a nu intra praful, iar la nevoie sa le descopar, dar mi-e frica sa nu rugineasca prea tare in jurul lor.


OFF TOPIC : Astazi pe ploaie am observat un lucru : chiar in timpul ploii (cand ploua relativ incet), pe capota mea era plin de abur, iar imediat dupa ce s-a oprit ploaia capota mea era perfect uscata, pe cand capotele celorlalte masini (de la semafor) erau pline de apa. E de rau sau e de bine ?


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 24 May 2012, 20:15
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




e normal sa se usuce capoata, dacia nu are izolatie termica la capota....sau foarte rar are.

vezi un pic in compartimentul incalzitorului sa nu ai infundate scurgerile si sa bage apa in ventilator si de acolo pe jos...
sau mai rau, sa nu ai vreo gaura de rugina prin compartimentul caloriferului


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 28 May 2012, 13:03
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




la mine intra apa la sofer, covarasul baltea....nu am vazut pe unde intra


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 29 May 2012, 17:10
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(vespukci @ 3 Nov 2010, 19:01)
La mine curgea apa prin gaurile de sub capota, de langa baterie, pe unde iese cablu de kilometraj, si restu cablurilor, ca nu erau astupate acele gauri!
Apa care curge de pe masina se scurge in cada motorului, si uda bateria,si cum se prelinge pe acolo, intra in masina, treaba buna facuta de inginerii de la DACIA smile.gif.
Bafta
*


ingineri nu au nici o vina ca la 1la milion de bucati ii intra apa in cada motorului , ai verificat pe unde ii intra ? nu nui asa? desfa grila aia de deasupra capotei si vezi cai tabla masini mancata de rugina si ingaurita sau ai perdelutele duse sau gaurile de scurgere (se afla in dreapta si in stanga langa aripa ) sunt infundate si apa nu se mai scurge pe acolo .


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 29 May 2012, 18:07
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




daca iti intra apa in halu ala io zic ca ai ceva rugina pe caroserie.mai exact in colturile din stanga si dreapta sub bord.sau si mai rau ai caroseria mancata sub chederu de la geam. se poate rezolva simplu cu chit si cu mastic de preferabil dala de pui la baia de ulei.dar sa speram ca nu ai problemele de mai sus.de curiozitate la exterioru masini la partea de jos a chederului in stanga si dreapta cam pe unde incepe sa curbeze chederu in sus sunt niste crestaturi in caroserie.acolo trebuie sa bagi un furtunas un pic
mai tare sa inalti un pic buza chederului.mai exact pe acolo se scurge apa ce intra in cheder iar daca acele orificii sunt infundate iti va intra apa in masina cand va fi o cantitate de apa mai mare.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christyanx
post 29 May 2012, 18:37
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 17 June 10




Mie imi intra apa in portabagaj , in coltul din stanga jos gasesc mereu mocheta foarte uda.Mentionez ca nu este de la cheder.Aveti idee pe unde poate intra?


--------------------
DACIA 1310L BERLINA 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 29 May 2012, 18:52
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(christyanx @ 29 May 2012, 18:37)
Mie imi intra apa in portabagaj , in coltul din stanga jos gasesc mereu mocheta foarte uda.Mentionez ca nu este de la cheder.Aveti idee pe unde poate intra?
*


Verfica si chederul de la triple.La fosta berlina,dupa o ploaie de 10l/mp gaseam 20l de apa in portbagaj radmasa.gif Am schimbat cheder porbagaj,am lipit cheder D pe capota,am intrebat toti "specialistii"Raspunsul era acelas:"asa face toate Daciile,intra apa in fata dreapta si spate stanga".
Am descoperit singur in timp ce o spalam cum apa ce venea de pe plafon si luneta,intra pe canalele dintre aripa si capota apoi pe sub chederul triplei dreapta si ajungea in portbagaj.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 29 May 2012, 18:57
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Si la mine incarca portbagajul de fiecare data..chiar ma gandeam sa ii dau cateva gauri pe fund ca sa se scurga apa...apoi am vazut pe unde intra , pe la chederul stopurilor din spate. Ca o solutie rapida, neavand silicon , am dat cu niste spuma (poliuretanica) pe sub cheder..am lasat-o sa se usuce si apoi am taiat surplusul din exterior...nu mai baga pic de apa, dar estetic nu prea imi place cum arata..de aproape se observa acea spuma. Cand s-or mai linisti ploile o sa scot spuma si ii bag silicon. Nu va lasati pacaliti , apa se scurge in spre luneta pentru ca fundul portbagajului nu este drept.Este putin inclinat..si apa se duce spre luneta , dar pe la stopuri intra apa in portbagaj 100%.

Cand sunt in miscare am vazut ca imi picura niste apa in acel locas pentru panoul de sigurante. Tre' sa investighez maine.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 May 2012, 08:47
Post #39


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(adriano2br @ 29 May 2012, 19:57)
Cand  s-or mai linisti ploile o sa scot spuma si ii bag silicon.
*


Aveti grija cu siliconul, cautati unul care sa NU fie pe baza de acid acetic (cum sunt cele sanitare obisnuite, chiar daca sunt usor de utilizat), ca in timp ataca tabla. Un mastic neacetic ar fi bun.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 4 Jun 2012, 13:41
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(adriano2br @ 29 May 2012, 18:57)
Si la mine incarca portbagajul de fiecare data..chiar ma gandeam sa ii dau cateva gauri pe fund ca sa se scurga apa...apoi am vazut pe unde intra , pe la chederul stopurilor din spate. Ca o solutie rapida, neavand silicon , am dat cu niste spuma (poliuretanica) pe sub cheder..am lasat-o sa se usuce si apoi am taiat surplusul din exterior...nu mai baga pic de apa, dar estetic nu prea imi place cum arata..de aproape se observa acea spuma. Cand  s-or mai linisti ploile o sa scot spuma si ii bag silicon. Nu va lasati pacaliti , apa se scurge in spre luneta pentru ca fundul portbagajului nu este drept.Este putin inclinat..si apa se duce spre luneta , dar pe la stopuri intra apa in portbagaj 100%.

Cand sunt in miscare am vazut ca imi picura niste apa in acel locas pentru panoul de sigurante. Tre' sa investighez maine.
*


daca dai gauri in fundul porbagajului vezi sa nu nimeresti rezervorul !

4 Jun 2012, 13:43:
QUOTE(maho @ 30 May 2012, 08:47)
Aveti grija cu siliconul, cautati unul care sa NU  fie pe baza de acid acetic (cum sunt cele sanitare obisnuite, chiar daca sunt usor de utilizat), ca in timp ataca tabla. Un mastic neacetic ar fi bun.
*


ala rosu pentru temperatura e cel mai bun , dar penru aspect folositi silicon negru si ala merge la caldura .

This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 4 Jun 2012, 13:43


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 4 Jun 2012, 14:25
Post #41


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 4 Jun 2012, 14:41)
daca dai gauri in fundul porbagajului vezi sa nu nimeresti rezervorul !
...
ala rosu pentru temperatura e cel mai bun , dar penru aspect folositi silicon negru si ala merge la caldura .
*


N-are treaba portbagajul cu temperaturile ridicate (cum sunt alea de la motor). Eu m-am referit la altceva, majoritatea silicoanelor sunt acetice, la utilizare se degaja acid acetic, care in timp corodeaza tabla. Sunt altele, masticuri neacetice, care nu se intaresc la fel de usor ca alea sanitare (la contactul cu apa), dar nu ataca tabla:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...findpost&p=3697


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 6 Jun 2012, 21:47
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(maho @ 4 Jun 2012, 14:25)
N-are treaba portbagajul cu temperaturile ridicate (cum sunt alea de la motor). Eu m-am referit la altceva, majoritatea silicoanelor sunt acetice, la utilizare se degaja acid acetic, care in timp corodeaza tabla. Sunt altele, masticuri neacetice, care nu se intaresc la fel de usor ca alea sanitare (la contactul cu apa), dar nu ataca tabla:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...findpost&p=3697
*


exact la acelasi lucru mam referit si eu ( de temperaturi ridicate am zis ca sa iti dai seama despre ce silicon vorbesc ) si cel rosu nu se imtareste ( nu devine rigid ) .


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 23 Jul 2012, 14:35
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




pe viitor planuiesc sa imi schimb chederul parbriz. Se mai gasesc in comert? la capitoulul calitate cum sunt? a schimbat cineva?


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 23 Jul 2012, 16:54
Post #44


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




anul trecut si-a schimbat un prieten parbrizul(era crapat) si a zis sa schimbe si chederul. Dar sta ca naiba,i-a ramas jos la imbinare un spatiu de aproape 2 degete,probabil chederul nou a fost mai scurt decat ala vechi. Nu l-a masurat comparativ cu cel vechi inainte sa-l puna sus.

This post has been edited by sebymesteru: 23 Jul 2012, 16:55


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 23 Jul 2012, 19:13
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




am schimbat si eu chederul odata cu parbrizul, pe fata
dar fara silicon nu faci nimic

P032511_10.270001.JPG ( Size: 830.77k ) Number of downloads: 467


ps cheder dintr-o bucata....fara inima, model "nou"
dar cred ca in 2-3 ani se desface la imbinare

This post has been edited by sspoitoru: 23 Jul 2012, 19:14


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 8 Sep 2012, 18:24
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




mie imi intra apa pe langa cheder in partea dreapta jos. Nu m as baga sa dau jos eu parbrizul si as merge intr un service specializat pt asa ceva din bucuresti. Help!


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 8 Sep 2012, 20:34
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Verifica mai intai daca exista la colturile de jos ale chederului acele mici degajari pentru scurgerea apei in exterior si daca nu sunt infundate (baga ceva, o sarma spre ex si incearca sa elimini malul strans acolo si solidificat).


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 8 Sep 2012, 21:28
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




am facut asta fara succes! ideea e ca la mine s au si departat capetele chederului si am bagat silicon in golul ramas


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 10 Sep 2012, 20:59
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Depinde cum si unde ai bagat silicon. Daca obtureaza scurgerea apei spre exterior, aceasta se purjeaza spre interior atunci cand depaseste nivelul ramei de tabla.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 11 Sep 2012, 07:11
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




la mine e clar, trebuie sa dau parbrizul jos si sa vad in ce stare e tabla de sub cheder. Nu l am mai dat niciodata jos si nu m as baga sa il dau jos singur. O sa caut un service prin bucuresti. Dc imi poate recomanda si mie cineva unul ar fi perfect!

11 Sep 2012, 08:42:
am gasit mai multe service-uri de parbrize prin buc si toate au cam acelasi pret de manopera : 50 RON pt schimbat cheder/parbriz. Acum m am gandit ca ar fi mai bine sa merg la ei sa imi verifice chederul vechi si dc e neaparat nevoie sa il schimb atunci o sa cumpar altul nou. Cica astea vechi ar fi mai bune.

This post has been edited by alinworm: 11 Sep 2012, 08:42


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 12 Sep 2012, 18:29
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




gata, am rezolvat! initial am mers sa schimb doar chederul, dar am schimbat pana la urma si parbrizul cu unul nou de Gerom. Il aveau pe stoc de prin 2005 si mi au facut si un discount pt ca avea o zgarietura micuta. A iesit superb tot. Sunt f multumit! Cei de la service sunt super de treaba si mi au bagat si silicon negru pt etansare bonus!


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 5 Dec 2012, 15:48
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




iar imi ploua in portbagaj 022.gif
baga pe la luneta, inauntru langa boxa si apoi se scurge printr-o gaurica in portbagaj....
siliconul pus mai de mult s-a invechit si acum cu frigul s-a crapat
ce silicon negru ati mai folosit, ca marca, sa iau unu si bun.

ps am obs ca apa trece si peste cheder, in partea de jos si intra in portbagaj...se vedea urma cand am deschis huh.gif


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 5 Dec 2012, 18:41
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




verifica sa nu iti intre pe la stopuri. mie asa imi intra si am pus silicon pe la garniturile de la sticla stopurilor si acu nu mai am probleme. Verifica si sub chederul de la luneta, este posibil sa fi ruginit tabla si sa iti intre pe acolo.

Eu acum am alta problema dupa ce am inlocuit parbrizul si chederul. Imi zemuieste intre cheder si geam in partea dreapta jos. Cel putin cand era cald imi mai intra putina apa, acu e posibil sa se fi mai contractat chederul si nu mai intra.


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 5 Dec 2012, 18:51
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Eu am pus silicon sanitar incolor (preventiv, de la montajul de nou) acum 11 ani si este in stare f. buna (elastic) si acum; nici vorba sa crape.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 11:35
Forum Renault