probleme electromotor
![]() ![]() ![]() |
probleme electromotor
ovi_82 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 March 10 From: buzau ![]() |
|
||
--------------------
dacia1400l
dacia1400l
1998
- bz05jlp
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
MECCA |
![]()
Post
#3
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Am si eu urmatoare problema.Cand dau la cheie se aude acel zgomot de cuplaj al bobinei (este noua, iar electromotoul recent reparat cu carbuni, bucsi noi, curatat in alcool tehnic)insa electromotorul nu invarte.Din cate stiu acest lucru se poate remedia printr-un reglaj al bobinei de la electromotor.Intrebarea ar fi ce trebuie sa fac, ca sunt doua piulite in electromotor.Una de plastic si una din metal, care se slabeste sau strage pentru a scapa de prb asta ???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Daca consideri electomotorul bun ramane sa vezi de ce bobina nu-ti inchide contactele de forta ale electromotorului.Pt asta trebuie dat jos electromotorul.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
shark.myky |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 18 October 10 ![]() |
salut . am dat si eu astazi jos electromotorul ! in spatele lui se afla o piesa prinsa cu o piulita de 10 , cu un arc ! am constatat ca acel arc este rupt ! ce este aceea piesa si ce trebuie sa-i fac ?
|
--------------------
dacia
1310
1984
- B82ATI
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
perie electromotor reiese din ddescrierea ta,schimbi periile cu unele noi si ii faci o revizie complecta cu ocazia asta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
shark.myky |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 18 October 10 ![]() |
nu ma pricep prea bine , electromotorul in spate are un capac bombat ! ala care are -l desfaci ... sub el este piesa respectiva cu un arc care se prinde in 2 puncte .
|
--------------------
dacia
1310
1984
- B82ATI
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cauta si ai sa gasesti un topic anume cu reperatul electromotorului tip lung(cred de asta e vba)
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
shark.myky |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 18 October 10 ![]() |
am cautat si nu am gasit . am intrebat doar ce este piesa aia....si daca ar mai fi ceva de facut la el
|
--------------------
dacia
1310
1984
- B82ATI
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da mai sunt periile colectoare ce nu ai inteles,faci inspectie daca nu te pricepi mergi la cineva caci e mult de explicat asa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(shark.myky @ 7 Nov 2010, 16:16) am cautat si nu am gasit . am intrebat doar ce este piesa aia....si daca ar mai fi ceva de facut la el ia vezi aici se pare ca este arcul de la frina This post has been edited by bygy007: 7 Nov 2010, 18:27 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa-i, cum spune bigy, e un arc, care franeaza rotorul , pentru a nu rupe dantura coroanei la o imediata cuplare , datorita rotatiei cu turatie mare, fata de coroana, care sta pe loc. Deci franeaza rotorul, sa se opreasca cat mai repede, pentru a nu fi nevoie sa astepti ora urmatoare pentru o noua cheie. Piulita e de fapt un surub de M6, cu hexagon de 10. Nu comfunda metricul surubului, cu dimensiunea hexagonului. Se intampla foarte des in ultimul timp.
Surubul de plastic regleaza cursa de intrare in coroana, a bendixului, iar celalalt de otel, e un surub de M5, care sustine tot ansamblul legat de miezul magnetic al starterului (solenoidului). Piesa de plastic sau bachelita, e de fapt tot un surub, si prin rotire in sens de desfacere (antiorar) impingi bendixul catre coroana micsorand distanta dintre ele, si invers. Insuruband, departezi . Operatia trebuia facuta inainte de montarea electromotorului pe masina, vazand cat de aproape de siguranta de pe ax se duce bendixul , la cuplare. Nu trebuie nici sa loveasca in ea, nici sa se opreasca la distanta prea mare. Ar fi cam 1-2mm maxim. Daca loveste in siguranta, o poate scoate din canalul axului, bendixul va intra maxim in coroana si va rade sau razui tabla ambutisata de pe corpul bendixului. Daca e prea mare distanta, intra numai jumatate de pinion, sau cat e reglat, nu se foloseste toata suprafata utila a dintelui, si daca frana e slaba , intai se invarte bendixul si intra cu caraiala in coroana. Ideea e ca frana sa tina cat mai bine, sa nu apuce sa se roteasca axul inainte de intrarea bendixului pe coroana, si la decuplare sa se opreasca rapid, sa nu fie nevoie de asteptare lunga sau la urmatoarea cheie sa-l gaseasca tot in rotire de la precedenta cheie. Cea mai buna solutie pe care am folosit-o eu, e taierea tresei de la starter, care se leaga la borna de intrare in stator, si darea ei direct la masa, pentru a se evita rotirea inainte de intrare pe coroana. Dezavantaj, daca se uzeaza periile, el va merge si cu sarma ramasa, pana se sudeaza colectorii, se perleaza ... se buleste. Stiind ce carbuni ai, urmarindu-i din timp in timp, nu e pericol. Dar mai trebuie si o minte nu tocmai imprastiata. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
shark.myky |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 18 October 10 ![]() |
am rezolvat problema ! va multumesc tuturor . am luat un electromotor sigilat scurt cu 130 lei
|
--------------------
dacia
1310
1984
- B82ATI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:29 |