Probleme la SCOATEREA din viteza., Intra usor, dar opune rezistenta la iesire. Aleator
![]() ![]() ![]() |
Probleme la SCOATEREA din viteza., Intra usor, dar opune rezistenta la iesire. Aleator
oris |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 19 October 05 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1.5 dCi
2005 - Laureate
- DJ-76-TNT Time is money ...
|
|||
mariuscond |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Fix acelasi lucru patesc eu cind vreau sa o scot din vit.I sa bag a II-a.
Uneori, cind o turez mai tare in vit. I si vreau sa schimb in II, nu vrea si pace. Tre' sa trag nene de schimbator de cred ca se rupe levieru'. Treaba asta se intimpla doar uneori si numai daca este turata la 3000+ rot./min in tr. I. |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
TazManiac |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 16 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu patesc la fel cu scosul din viteza I. Nu are legatura cu turatia motorului. Ultimele doua dati mi s-a intamplat dupa ce am mers pe Bucuresti-Pitesti, afara aproximativ 22 de grade iar cand am intrat in Bucuresti a apucat-o. Ce am observat atunci, ca daca apasam rapid ambreiajul si imediat o scoteam din viteza, iesea usor. Daca intarziam putin mai mult cu scosul din viteza dupa calcarea ambreiajului o scoteam foarte greu.
Chestia e ca toata iarna nu mi-a facut. La primul drum cand a fost mai cald a inceput. In rest, la frecus prin oras nu face. Din ce am vorbit cu mecanicul s-ar parea ca ar fi un lot de cutii de viteza fabricate in Portugalia la care ar aparea problema. Pe saptamana viitoare o sa ma duc la revizie si o sa-i expun noile conditii in care se manifesta. Daca imi da un verdict va tin la curent. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.5 dci iunie 2007 ex. DSN Confort 2002
|
|
tribunul |
![]()
Post
#4
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(TazManiac @ 19 Apr 2010, 16:33) Din ce am vorbit cu mecanicul s-ar parea ca ar fi un lot de cutii de viteza fabricate in Portugalia la care ar aparea problema. Pe saptamana viitoare o sa ma duc la revizie si o sa-i expun noile conditii in care se manifesta. Daca imi da un verdict va tin la curent. Sincer, tu crezi asta? |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
TazManiac |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 16 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai mult sau mai putin. Mai mult nu. Dar din lipsa de altceva...
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.5 dci iunie 2007 ex. DSN Confort 2002
|
|
moustache |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Problema nu e neaparat din cutia de viteze. O problema asemanatoare am avut si eu, cu un logan. Ba chiar mai rau, nu am mai putut scoate deloc din viteza, dar masina era in parcare. Problema nu a fost din cutia de viteze, ci din selectorul de viteze. E o cutie, sa zicem asa, undeva sub masina, sub schimbator si care transforma miscarea pe care o faci tu din schimbator, in miscarea celor doua cabluri care transmit miscarea spre cutie. La dci transmiterea comenzii de la schimbator la cutie nu mai e cu bara rigida, ci este un cuplaj cu 2 cabluri. Sarise un ghidaj de acolo, si in loc ca unul din cele doua cabluri sa culiseze in gidaj, facea o bucla in cutia selectoare de care vorbesc. Posibil la voi sa fie alta problema, dar tot datorata acestei comenzi elastice de la schimbator la cutie.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
costinn |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
verifica timoneria
daca nu are nimic suspecteaza cutia |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(moustache @ 19 Apr 2010, 16:34) ...E o cutie, sa zicem asa, undeva sub masina, sub schimbator si care transforma miscarea pe care o faci tu din schimbator, in miscarea celor doua cabluri care transmit miscarea spre cutie. La dci transmiterea comenzii de la schimbator la cutie nu mai e cu bara rigida, ci este un cuplaj cu 2 cabluri. La mine e cu levier "toata ziua". Comanda "pe cabluri" a aparut parca prin 2007 si era "loz in plic", unii aveau cu tija, altii pe cabluri...Daca ar fi sarit deplasat ceva in mecanismul de transmisie schimbator-cutie, eu zic ca s-ar manifesta mult mai des "defectul", ori eu o patesc cam o data pe luna... |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
oris |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 19 October 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(moustache @ 19 Apr 2010, 16:34) Problema nu e neaparat din cutia de viteze. O problema asemanatoare am avut si eu, cu un logan. Ba chiar mai rau, nu am mai putut scoate deloc din viteza, dar masina era in parcare. Problema nu a fost din cutia de viteze, ci din selectorul de viteze. E o cutie, sa zicem asa, undeva sub masina, sub schimbator si care transforma miscarea pe care o faci tu din schimbator, in miscarea celor doua cabluri care transmit miscarea spre cutie. La dci transmiterea comenzii de la schimbator la cutie nu mai e cu bara rigida, ci este un cuplaj cu 2 cabluri. Sarise un ghidaj de acolo, si in loc ca unul din cele doua cabluri sa culiseze in gidaj, facea o bucla in cutia selectoare de care vorbesc. Posibil la voi sa fie alta problema, dar tot datorata acestei comenzi elastice de la schimbator la cutie. S-ar putea sa ai dreptate. Insa de ce nu face mereu? Chiar in ultima vreme n-a mai facut deloc. Bine, nici eu nu am mai facut acea "frana de motor" ... ca sa o testez ... Mentionez ca nu merg mult cu ea. Doar servici si acasa. Zilnic. 1-a, a 2-a si a 3-a. Ca a 4-a si a 5-a n-am unde! |
--------------------
Logan
1.5 dCi
2005 - Laureate
- DJ-76-TNT Time is money ...
|
|
fnp |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
DCi-ul de 65cp are comanda pe tija, cele de 70cp si 85cp pe cablu.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
DMP |
![]()
Post
#11
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Parca cele de 70 au venit si cu tija si cu cablu. Dupa noroc.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
dorin_patrascu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 November 09 ![]() |
eu am un logan de 65 cp din 2006 si am aceasi problema: cateodata iese greu din treptele 1, 2, si mai rar 3. de intrat intra bine in toate. masina are 65000 km si problema a aparut de vreo 2 ani dar numai vara cand e cald si dupa ca merg mai mult cu ea. am fost la service anul trecut cand era in garantie dar nu mi-au facut nimic
|
--------------------
dacia
logan
2006
- ct55yww
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Si eu am problema si ma indoiesc ca e de la cutia aia de sub schimbator.
Eu as banui ambreajul. La mine se manifesta strict in a 1-a, si doar in conditiile in care o forjez. Adica daca stau la semafor si dintr-un motiv sau altul vreau sa plec tare (fara scartait de roti) cand ii dau a 2-a agata la iesire. La modul, o tin la 1500-2000 cand e verde ridic ambreaju unde incepe sa prinda, apoi o calc treptat pana la blana, ridicand ambreajul treptat, sa nu derapeze rotile iar cand ajung la debraiere completa(pedala sus) masina e undeva la 3500 calc ambreajul si cand trag de maneta spre 2 si in momentul acela agata undeva. La mine si masina face un mic soc cand o scot, ca si cum nu ar fi apasat ambreajul dar doar cand trage de maneta. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:44 |