DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme diesel

samatax
post 24 May 2005, 07:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 24 May 05




Salut.Sunt nou intrat in "club" si in prima faza m-ar interesa daca imi puteti spune ce ar masina mea(o solenza 1.9D) 90.000 km,in conditiile in care porneste destul de greu(cateodata)si in pante mai abrubte trebuie sa schimb viteza 1(ea urca panta si cu a 2-a la relati).
-bujiile sunt schimbate la 65.000
-filtru motorina are 2.000

M-am gandit sa nu fie din cauza injectoarelor...


--------------------
Dacia Solenza 1.9D - B-36-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 24 May 2005, 08:01
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Si eu cred ca injectoarele sunt de vina ... incearca sa le cureti cu un injector cleaner pentru motoare diesel.


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 24 May 2005, 08:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Nu stiu cum e la SLZ, dar in principiu masinile cu ECU pt motor au un senzor pe admisie, debitmetru de aer, care mai crapa dupa un timp. Practic calculatorul citeste ca intra putin aer in motor si baga prea putina motorina.
Un test simplu ar fi deconectarea acestui debitmetru astfel ca masina sa mearga cu valorile default. Daca merge mai bine, atunci debitmetrul e pe duca.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 24 May 2005, 08:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




posibil si de la injectoare, dar mai intai cu pornirea: porneste greu la rece sau la cald? daca porneste mai greu la rece atunci ai o bujie defecta. cand se defecteaza si a doua cred ca nu mai porneste deloc, decat la cald.
la injectoare nu ma pricep prea bine, dar cred ca ar trebui sa consume mai mult.
filtrul de aer in ce stare este ? dar daca nu e in sarcina (de ex panta) cum trage?


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 24 May 2005, 11:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




cum zice johnsws, bujiile au de a face cu motorul doar la pornire, asa ca daca trage greu n-are de a face cu ele ...
mie nu mi-a mai pornit mai demult (prin Decembrie) si am constatat ca aveam3 bujii terminate (cca 420k / buc) ... este destul de usor sa le schimbi ...
treaba cu debitmetrul nu o stiu ... stiu ca exista un senzor de temperatura ca sa fie corelata cantitatea de motorina injectata, cantitatea de aer aspirata fiind aceeasi dar, functie de temperatura fiind mai mult sau mai putin dens deci cu mai mult sau mai putin oxigen ... daca se scoate respectivul senzor functioneaza ca si cum temperatura aerului aspirat e de 21 C ...

parerea mea e ca e vorba despre filtrul de aer ...

This post has been edited by ache2: 24 May 2005, 12:01


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 24 May 2005, 21:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Dieselu e mai complicat de diagnosticat de la distanta. Eu am avut probleme cu un diesel la pornire, pornea greu de tot cind era rece afara (ajungind pina la 2-3 minute frecat la cheie - noroc cu bateria care era ca un taur). Toata lumea ii dadea inainte cu aprinderea cu bujiile incandescente (inclusiv eu, ce sa zic)... Cind colo era pleznit un furtunas pe acolo si tragea aer fals pe nu stiu pe unde, se ducea dracu tot controlul amestecului tocmai la pornire la rece cind era nevoie mai mult de "control". Dar masina mergea fara probleme "la cald" deci nu pot sa spun ca imi suna cunoscut scenariul tau. Dar am vrut sa subliniez ca un motor nu se ghiceste asa de la inaltimea balconului.
Alt exemplu - exact aceleasi probleme pe care le-am avut cu un porsche pe partea de aprindere (schimbat bujii si fise) s-au dovedit a fi de fapt o problema de alimentare (mix benzina+motorina) pe solenza. Si dupa cum se comporta motorul la toate testele (demaraj usor/tare, la rece, la cald, apasat brusc pedala la fund la liber etc.) puteam sa-mi pun gitul gaj ca e problema aceea care am avut-o cu porsche cu multi ani inainte.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 25 May 2005, 12:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




nu-i vorba de diagnoza aici ci mai degraba de posibile cauze usor de observat !
ca daca nu-i nici una, nici alta, e bine sa cauti un service bun ...

e de vazut si ce motorina ii bagi pt ca cine stie ce bors ai cumparat !
de exemplu eu am pus niste motorina de la "smecheri" si mi se oprea motorul in mers ! dupa ce am curatat rezervorul (nu spun ce mizerie am putut gasi in el cu toate ca nu pusesem multa "motorina" d'aia) si am bagat motorina buna mi-a mers struna !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th June 2024 - 16:50
Forum Renault