probleme diesel
![]() ![]() ![]() |
probleme diesel
samatax |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 24 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.9D
- B-36-???
|
|||
Alan25r |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 29 December 04 From: Craiova ![]() |
Si eu cred ca injectoarele sunt de vina ... incearca sa le cureti cu un injector cleaner pentru motoare diesel.
|
--------------------
Solenza 1.4 MPI
Oltcit Club 11 RL
- DJ-XX-XXX
|
|
litza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Nu stiu cum e la SLZ, dar in principiu masinile cu ECU pt motor au un senzor pe admisie, debitmetru de aer, care mai crapa dupa un timp. Practic calculatorul citeste ca intra putin aer in motor si baga prea putina motorina.
Un test simplu ar fi deconectarea acestui debitmetru astfel ca masina sa mearga cu valorile default. Daca merge mai bine, atunci debitmetrul e pe duca. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
johnsws |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
posibil si de la injectoare, dar mai intai cu pornirea: porneste greu la rece sau la cald? daca porneste mai greu la rece atunci ai o bujie defecta. cand se defecteaza si a doua cred ca nu mai porneste deloc, decat la cald.
la injectoare nu ma pricep prea bine, dar cred ca ar trebui sa consume mai mult. filtrul de aer in ce stare este ? dar daca nu e in sarcina (de ex panta) cum trage? |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
ache2 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
cum zice johnsws, bujiile au de a face cu motorul doar la pornire, asa ca daca trage greu n-are de a face cu ele ...
mie nu mi-a mai pornit mai demult (prin Decembrie) si am constatat ca aveam3 bujii terminate (cca 420k / buc) ... este destul de usor sa le schimbi ... treaba cu debitmetrul nu o stiu ... stiu ca exista un senzor de temperatura ca sa fie corelata cantitatea de motorina injectata, cantitatea de aer aspirata fiind aceeasi dar, functie de temperatura fiind mai mult sau mai putin dens deci cu mai mult sau mai putin oxigen ... daca se scoate respectivul senzor functioneaza ca si cum temperatura aerului aspirat e de 21 C ... parerea mea e ca e vorba despre filtrul de aer ... This post has been edited by ache2: 24 May 2005, 12:01 |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Dieselu e mai complicat de diagnosticat de la distanta. Eu am avut probleme cu un diesel la pornire, pornea greu de tot cind era rece afara (ajungind pina la 2-3 minute frecat la cheie - noroc cu bateria care era ca un taur). Toata lumea ii dadea inainte cu aprinderea cu bujiile incandescente (inclusiv eu, ce sa zic)... Cind colo era pleznit un furtunas pe acolo si tragea aer fals pe nu stiu pe unde, se ducea dracu tot controlul amestecului tocmai la pornire la rece cind era nevoie mai mult de "control". Dar masina mergea fara probleme "la cald" deci nu pot sa spun ca imi suna cunoscut scenariul tau. Dar am vrut sa subliniez ca un motor nu se ghiceste asa de la inaltimea balconului.
Alt exemplu - exact aceleasi probleme pe care le-am avut cu un porsche pe partea de aprindere (schimbat bujii si fise) s-au dovedit a fi de fapt o problema de alimentare (mix benzina+motorina) pe solenza. Si dupa cum se comporta motorul la toate testele (demaraj usor/tare, la rece, la cald, apasat brusc pedala la fund la liber etc.) puteam sa-mi pun gitul gaj ca e problema aceea care am avut-o cu porsche cu multi ani inainte. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
ache2 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
nu-i vorba de diagnoza aici ci mai degraba de posibile cauze usor de observat !
ca daca nu-i nici una, nici alta, e bine sa cauti un service bun ... e de vazut si ce motorina ii bagi pt ca cine stie ce bors ai cumparat ! de exemplu eu am pus niste motorina de la "smecheri" si mi se oprea motorul in mers ! dupa ce am curatat rezervorul (nu spun ce mizerie am putut gasi in el cu toate ca nu pusesem multa "motorina" d'aia) si am bagat motorina buna mi-a mers struna ! |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th June 2024 - 16:50 |