Acceleratie care ramane "agatata" - 1.6 16 v ?, Ati patit asa ceva?
![]() ![]() ![]() |
Acceleratie care ramane "agatata" - 1.6 16 v ?, Ati patit asa ceva?
Ion_R5 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|||
MARCI |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 29 October 05 From: Baia Mare ![]() |
Am avut si eu exact aceeasi problema.Am fost cu masina in service de mai multe ori reclamand aceasta problema si ghinion de cate ori am fost motorul functiona normal,asa ca nu mi-au putut face absolut nimic. Dupa ce am filmat aceasta functionare anormala cu o camera si am pus-o pe un dvd am fost crezut. Cei de la service au trimis dovada la Pitesti si raspunsul a fost sa-mi scimbe toata clapeta. Initial mi-au schimbat ceva garnitura pt. ca presupuneau ca ar trage aer fals. Dupa ce mi-au schimbat intregul ansamblu,nu am mai avut probleme. La mine in primele luni aceasta supraturatie aparea mai rar,la 3-4 zile ,dupa un an se manifesta zilnic,ceea ce ma determinat sa o schimb rapid;pe garantie. Succes in rezolvarea problemei.
|
--------------------
DACIA
SANDERO
STEPWAY 0.9 Tce
- MM XX GMT
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc frumos pentru informatii.
M-am uitat si eu in interiorul masinii la pedala si zona unde trece cablul de acceleratie si nu am gasit nimic care sa atinga sau sa agate/impiedice cablul sau pedala. Inclin sa cred ca e de la parghia/corpul clapetei. Ramane sa vad daca mai face. Primele dati cand a facut asa si a ramas la 1000 rpm nu mi-am dat foarte clar seama despre ce e vorba, insa cand a ramas la 2300 rpm si pedala "bleaga" lasata mai jos si am readus pozitia corecta tragand inapoi parghia de la corpul de clapeta. (fenomenul apare numai cand motorul este cald - dupa ceva mers in oras) Referitor la "trage aer fals" - daca accelerez de la motor, in primii mm de accelerare se aude un "fas". Are cumva o capsula care amortizeaza actionarea pedalei de acceleratie? O alta anomalie este ca nivelul de ulei depaseste reperul maxim de pe joja. (a vazut si vanzatorul cand mi-a livrat masina, si a replicat "e putin in plus, dar nu-i problema ca il arde") This post has been edited by Ion_R5: 5 Nov 2010, 00:28 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#4
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Asta cu uleiul este clasica pt 1,6 16 v .
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Stii cumva cat cat este in plus?
Ce imi recomanzi? Sa scot surplusul? Voi cum ati procedat? Intre timp am parcurs 400 km. (nu am trecut de 3000 rpm) Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
caphonne |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Nu prea este bine sa fie in plus.Plusul ala apasa pe anumite componenta ale motorului gen simeringuri garnituri.
Masina este noua si in garantie te duci la ei sa rezolvi problema.Poti sa suni si la vocea clientului si sa le expui problema.Daca ei cred ca este ceva normal sa ai mai mult ulei pentru ca Gigi de la fabrica este ..... atunci sa-ti dea scris acest lucru. Deci dute peste ei si cu uleiul si cu cablul. Are si cumnatul una ca a ta la el a scazut turatia mult de vreo 2 ori si atat in rest nu a avut probleme. |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
MARCI |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 29 October 05 From: Baia Mare ![]() |
Surplusul de ulei il elimini cu ajutorul unui ,,aspirator'' ;ceva de genul asta ,au si cei de la service. Eu mi-am scos cam 0,5 l din motor.
|
--------------------
DACIA
SANDERO
STEPWAY 0.9 Tce
- MM XX GMT
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Ma bate gandul sa rezolv singur problema cu uleiul in plus.
Daca ma duc la dealer imi cere bani si trebuie sa ma duc cand ma programeaza el. Ca sa o faca pe garantie, trebuie vorbesc eu la vocea clientului + aceeasi poveste cu programarea la dealer (timp pierdut, etc + ca mai dau de vreun nea gigel de la service care sa ma enerveze si mai rau - cine stie ce mai face la masina) Cred ca o seringa si un furtun de perfuzie e suficient. Daca nu merge mi-ati dat ideea cu aspiratorul: cuplez furtunul de perfuzie la un bidon transparent - iar in bidon dau o gaura la care pun aspiratorul. Chestia care ma enerveaza cel mai tare este joja de ulei, pe care nu poti identifica o linie clara pana unde vine lichidul de ulei. Pe marginile jojei sunt dare de ulei si nu e o delimitare clara. Ideal ar fi sa tin joja in portbagaj, iar in capatul tevii de la joja sa pun un dop etans. Si cand vreau sa iau nivelul - de exemplu dimineata dupa ce totul e "calm" in motor, introduc joja uscata si ar trebui sa indice foarte clar. Asa scoti joja - o stergi -si o bagi sa iei nivelul. Numai ca atunci cand o scoti se manjeste teava pe interior si... se ia pe joja cand o bagi la loc. Asta e boala Renault (era sa scriu Dacia, fiindca si la Dacia 1300 era la fel) Nu stiu cum reusesc altii sa faca masini cu trebuie: De exemplu Lada 1200 din 1979 - avea joja dintr-o sarma profil semirotund. Fiind semirotunda - pe partea tesita plan puteai citi nivelul de lichid foarte bine. In mod similar si la jojele tip banda metalica fexibila. La Logan e o joja tot de acest gen, numai ca e din plastic galben. INTREBARE SIMPLA: cum mama ei de treaba acum 30 de ani se faceau masini bine gandite si bine realizate si acuma.... Nu mai zic nimic. This post has been edited by Ion_R5: 5 Nov 2010, 16:40 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 5 Nov 2010, 16:34) Daca ma duc la dealer imi cere bani si trebuie sa ma duc cand ma programeaza el Pe foamea asta de bani, maturi cu ei pe jos la garantie. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Ha ha ha... esti simpatic, chiar m-ai distrat.
In ziua de azi, traim intr-o lume a maimutoilor. (din pacate) Nu mai vezi omul din fata ta - e doar un individ care mimeaza un rol - ca sa scape de tine si face tot ce il taie capul. Am patit asta chiar in incercarea de a cumpara masina de la un dealer din Bucuresti. "Sigur, avem, oricand doriti - va sun eu si va tin la curent" - un pustulica foarte bagacios. M-am gandit - foarte OK, asta ma suna si ma tine la curent, asa cum a promis. Cand m-am dus dupa 5 zile: "A, pai nu mai gasiti asa ceva - au zburat toate de pe stoc inca de vinerea trecuta" (foarte senin tipul) L-am intrebat de ce nu m-a sunat sa-mi spuna sau de ce nu mi-a rezervat o masina? Raspunsul: "Pai nu mi-ati zis sa va fac factura de avans. Fara bani nu se face rezervare" Cand vezi omul asa nesimtit, nici nu mai iti vine sa-i mai zici ceva. Asa am ajuns sa imi iau masina de la Pitesti. Cel putin vanzatorul respectiv si-a facut treaba bine - m-a sunat si m-a tinut la curent cu toate aspectele. (ca daca mai dadeam de unul tot ca ala din Bucuresti, acum aveam 1.2 16v sau 1.4) De asta prefer sa nu ajung in service pentru chestii minore - ca asta. Sa vezi cand mergi sa schimbi uleiul si iti pune Gigel cat ulei vrea el - de obicei peste nivel. Multi meseriasi s-au obisnuit sa faca treaba in bataie de joc si sa mai ceara si bani de o bere pe deasupra. Si cred ca mai lipseste disciplina unor scolarizari interne in cadrul service-ului - cu proceduri si fise de verificari. Iti schimba doar uleiul si filtrele, dar iti ia banii pentru o manopera ce ar include o serie de verificari pe care nu le realizeaza nimeni. This post has been edited by Ion_R5: 5 Nov 2010, 17:19 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#11
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 5 Nov 2010, 16:34) Cred ca o seringa si un furtun de perfuzie e suficient. Daca nu merge mi-ati dat ideea cu aspiratorul: cuplez furtunul de perfuzie la un bidon transparent - iar in bidon dau o gaura la care pun aspiratorul. Merge sigur, dar trebuie sa ai rabdare.Incearca cu o seringa de cel putin 20 ml, daca gasesti mai mare este si mai bine. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat cu uleiul in surplus.
Am cumparat de la magazinul Obor 2 m furtun transparent diametru ext. 4 mm si de la o farmacie 1 seringa. Am extras 0.5 l ulei. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
jeepers |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 11 September 07 From: cluj ![]() |
Aceasi problema am avuto si eu cu cablul, care agata si ramanea turata-> a fost schimbata pe garantie ca era ros cablul
|
--------------------
logan
preferance 1.4
2006 http://www.sistemdeincalzire.ro
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.380 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pastreza uleiul ala, ca o sa mai scada nivelul pana la prima revizie. Nu e degeaba pus acolo.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
La intervale de revizie de 20.000 km e clar ca se consuma ceva ulei - asta si in functie de cum utilizezi masina.
Eu oricum am de gand sa schimb uleiul la 10.000 km - rulajul meu anual fiind undeva intre 10.000 - 15.000 km/an Sper sa nu constat consum de ulei prea mare. Cat despre partea cu acceleratia agatata - se intampla numai dupa ce merg ceva prin oras (Bucuresti) si motorul este cald. E posibil sa fie de la cablu sau de la corpul de clapeta. In orice caz, e ceva care se intepeneste sau se agata, cand motorul este cald. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Michael_Jr |
![]()
Post
#16
|
![]() \m/-_-\m/ Group: Members Posts: 104 Joined: 27 January 09 ![]() |
Am patit-o cu acceleratia la Loganul unui amic. Ii dadusem "talpa" si la 110 km/h imi ramasese acceleratia agatata si in fata aveam si semaforul rosu si masini la semafor. Va dati seama cu ce viteza m-am aruncat cu mana dupa pedala de acceleratie sa o ridic
![]() ![]() |
--------------------
Volkswagen Golf /
ex - Dacia Super Nova
GL 1996 / 2001 Clima
- B 35 ***
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
unde intrase morcovul ?
![]() Daca nu bagati ulei pe cablu pentru ungere asa patiti se rupe cand tie lumea mai frumoasa si morcovul intra adanc ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Ideea e ca masina mea are 700 km.
Am bagat piciorul sub pedala sa o ridic, dar fara efect. Trebuie sa ridic capota motorului si sa actionez parghia acceleratiei de la corpul de clapeta, ca sa revina pedala la loc. Trebuie sa ajung la service. Daca ma apuc sa bag ulei pe cablu si masina e in garantie, o sa aiba obiectiuni cei de la service Cineva spunea ca a avut o asemenea problema care provenea de la corpul de clapeta. Ar putea fi si de la cablu - apare doar la cald... poate se incalzeste invelisul de plastic al cablului sau conul acela de cauciuc plastifiat de la extremitatea protectiei spre clapeta si blocheaza cablul. Alinierea cablului nu e chiar bine facuta. This post has been edited by Ion_R5: 10 Nov 2010, 18:46 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Michael_Jr |
![]()
Post
#19
|
![]() \m/-_-\m/ Group: Members Posts: 104 Joined: 27 January 09 ![]() |
dupa ce am apucat acceleratia si am ridicat-o cu mana, masina a mers in continuare, nu s-a rupt cablul ci doar ramasese agatat pe undeva . Cert e ca nici nu am mai calcat acceleratia pana la capat la acea masina
![]() ![]() |
--------------------
Volkswagen Golf /
ex - Dacia Super Nova
GL 1996 / 2001 Clima
- B 35 ***
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#20
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Tot nu inteleg de ce mergeai cu viteza aia in oras si te-ai mai si aplecat sa ridici pedala cu mana, in conditiile in care urma semaforul...inseamna ca esti iute tare, mi se pare cusuta cu ata alba povestea ca sa nu zic sf...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Michael_Jr |
![]()
Post
#21
|
![]() \m/-_-\m/ Group: Members Posts: 104 Joined: 27 January 09 ![]() |
nu mint. si mergeam cu aceea viteza fiindca ma grabeam , lucrez in distributie, deci fiecare minut conteaza. si am reusit sa reduc viteza inainte sa ma aplec apasand frana fara ambreiaj ca sa nu se tureze motorul in prostie daca apasam ambreiajul
|
--------------------
Volkswagen Golf /
ex - Dacia Super Nova
GL 1996 / 2001 Clima
- B 35 ***
|
|
need_alex |
![]()
Post
#22
|
![]() sunt aici din placere Group: Members Posts: 60 Joined: 14 December 09 ![]() |
Eu am avut o alta problema, in timp ce mergeam, dintr-odata s-a dus turometrul in 6000 de ture si acolo a ramas, am calcat ambreiajul, am scos-o din viteza si atunci cand ma pregateam sa opreasc motorul, si-a revenit la normal, si de atunci a mers normal, nu a mai facut asa.
Nici acum nu pot sa-mi dau seama ce s-a intamplat. |
--------------------
Dacia
Logan
2007, ABS +, 1.6 MPI
- B- XX-XXX STOP ACCIDENTELOR! VIATA ARE PRIORITATE!
|
|
roland |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(Michael_Jr @ 11 Nov 2010, 09:34) nu mint. si mergeam cu aceea viteza fiindca ma grabeam , lucrez in distributie, deci fiecare minut conteaza. si am reusit sa reduc viteza inainte sa ma aplec apasand frana fara ambreiaj ca sa nu se tureze motorul in prostie daca apasam ambreiajul Da, intr-adevar un motiv bun pentru a merge asa. Auzi, poate incerci sa nu omori pe cineva. Daca ti se mai intampla la viteza aia mai bine ocheste un stalp. Esti chiar inconstient!!! Auzi, 110 inainte de semafor. Omori oameni nevinovati. A, scuze, te grabeai. Asta scuza totul. |
--------------------
.
.
.
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa nu fim ipocriti.
Nu am vazut inca pe nimeni sa conduca dupa regulament. Cred ca cele mai perioculoase sunt inconstienta, tupeul si obraznicia - si tot la fel de periculoase nepriceperea, poticneala si mersul excesiv de prudent - care incurca circulatia. Fluenta circulatiei e un aspect de care foarte multi nu tin seama. Nu incurajez pe nimeni sa mearga cu viteza excesiva, dar am vazut diverse situatii cand soferi "deosebit de prudenti" au creat ambuteiaje si conditii favorizante de accident, mai abitir decat cel care se duce in treaba lui si ocoleste situatiile dificile sau chiar critice. Am vazut chiar situatii cand intersectia semaforizata era dirijata de un politist care facea semne sa treaca masinile mai repede, iar unul foarte conformist a oprit fiindca era rosu. S-au infipt 2 unul dupa altul in spatele lui, fiindca omul nici macar nu se uitase in oglinda retrovizoare sa vada ce are in spate, inainte sa apese pe frana. De asemenea, tot asa oameni foarte prudenti si conformisti, daca le apare un obstacol in fata, isi urmeaza prima reactie, franeaza si se duc pe roti peste obstacol, in loc sa elibereze acceleratia, sa franeze moderat si sa ocoleasca obstacolul pe unde se poate - evitand astfel un accident care ar putea avea urmari foarte grave. In anumite situatii, la trecerile de pietoni, a frana inseamna sa-l iei pe pieton pe capota in mod sigur. Cine circula de fapt dupa regulament, ar trebui sa se intrebe daca restrictiile (viteza, linie continua, etc) sunt corect adaptate sectorului de drum respectiv si daca modul in care conduc masina pun sau nu in pericol atat propria siguranta cat si pe a celorlalti de pe drum. E bine sa nu de dam mai viteji ca altii - la volan, cred ca fiecare sofer a facut si lucruri bune si a facut si o gramada de tampenii. PS: mai concret - la prima zapada - cu drumul necuratat, am intalnit "prudenti" care circulau cu 30 - 40 km/h si care au facut km intregi de masini in spate. Credeti ca este vorba de prudenta, sau de prostie? Cat despre riscul de accident, cu siguranta cei din spate doresc sa depaseasca coloana si atunci apare intradevar un risc de accidente. Eu dupa ce i-am depasit pe "prudenti" am circulat mai departe cu 80 km/h. Daca as fi mai rautacios, as spune ca cine nu-i in stare sa conduca sa stea acasa. Carnetul de conducere nu e dat pentru cer senin si vreme buna. Soferul trebuie sa fie in stare sa conduca in orice conditie a drumului sau a vremii. O alta problema o am cu cei care conduc "camioane" in oras - ma refer la cei cu masini de teren. Sub motivatia "masina imi ofera mai multa siguranta" - il omoara pe cel peste care da. Ar trebui ca SUV-urile sa aiba interzis pe perimetrele oraselor sau cel putin in zona centrala. Fenomenul SUV e un alt fel de NESIMTIRE a celor de la volan (om nesimtit, transpus intr-o masina nesimtita) This post has been edited by Ion_R5: 11 Nov 2010, 16:36 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
roland |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 11 Nov 2010, 15:23) Cine circula de fapt dupa regulament, ar trebui sa se intrebe daca restrictiile (viteza, linie continua, etc) sunt corect adaptate sectorului de drum respectiv si daca modul in care conduc masina pun sau nu in pericol atat propria siguranta cat si pe a celorlalti de pe drum. Mentalitatea clasica a romanului: legea nu e ok, trebuia sa fie altfel, ca se poate si asa. Oricum, 110 km/h in oras nu e ok, indiferent ca e drum cu 10 benzi, legea care zice 50km/h in oras fiind o prostie ca nu e adaptata drumului, ca asa consider eu, sa fim seriosi. Hai sa nu-l scuzam. PS: Da, imi asum riscul de warn pentru off topic. Sorry. |
--------------------
.
.
.
|
|
Michael_Jr |
![]()
Post
#26
|
![]() \m/-_-\m/ Group: Members Posts: 104 Joined: 27 January 09 ![]() |
Am uitat sa mentionez ceva, ca sa nu ma credeti chiar psihopat la volan, eu lucrez numai de noapte, cand s-a intamplat faza era ora 3 dimineata, sambata
|
--------------------
Volkswagen Golf /
ex - Dacia Super Nova
GL 1996 / 2001 Clima
- B 35 ***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 07:48 |