problema cu indicatorii
![]() ![]() ![]() |
problema cu indicatorii
alinaaa |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 April 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1998
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
spune-i sa verifice masa aia de la alternator la aripa , eventual sa curete rugina de pe acolo , bornele la baterie sa fie curate (se curata cu apa si o cirpa aspra), verifica sa nu fie oxidat cablul subtire de la baterie la alternator si apoi la blocul de lumini surub ,
masoara incarcarea cu un aparat de masura (13,8-14,4) , indicatorul de bord este orientativ incearca si masuratorile astea |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Acolo pe aripa stanga ala releu de incarcare ai mai multe fire care sunt prinse pe surubu de ce tine si releu,acolo ai si unu negru care e masa de la ceasuri ,vezi sa fie bine prins
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alinaaa |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 April 12 ![]() |
multumesc pt raspunsuri, a facut ce ati zis si tot asa se manifesta, maine zice ca ia toata partea electrica la purecat poate gaseste 'buba'
|
--------------------
dacia
berlina
1998
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
singurul care mai intra in discutie ar mai fi contactul electric dar
NU UITA pentru remediere cel mai bun este un aparat de masura poate ajuta asta QUOTE(bygy007 @ 20 May 2006, 00:10) Acel circuit este astfel :+ baterie-> +alternator->bloc lumini->cheie contact [contactul electric]->bloc sigurante[ nu trece prin nici o siguranta(direct)]->bobina inductie->releu de tensiune[incarcare] Mentionez ca am gasit probleme intre contact si releul de tensiune diferenta erea intre 2 si 2,5v;am schimbat contactul electric si firul intre panoul de sigurante si bobina de inductie respectiv releul de tensiune This post has been edited by bygy007: 2 Apr 2012, 22:08 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alinaaa |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 April 12 ![]() |
azi a reusit sotul s-o puna la punct, nici el nu stie care a fost cauza dar le-a luat pe rand de la alternator pana la contact, acum e totul ok, ca si cum nimic nu s-a intamplat.
azi observai alta problema-- mi de opri din mers motorul, mergeam cu cc 90/h si vad ca moare, calca-i ambreiajul, baga-i a 4 , lua-i piciorul de pe pedala, motorul porni, dar muri iar, baga-i a 2 , se tura si dadu sa moara dar isi reveni si nu mai facu nici o problema. la cateva ore pornii iar, plecai de pe loc si in 5 metri dadea iar sa moara, ma cam zgudui putin si isi reveni. astea pe gpl, ca benzina nu a mai vazut de ani. sa fie vre-o electrovalva cu figuri? sa inchida alimentarea? |
--------------------
dacia
berlina
1998
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca a facut dintr-o data posibil sa fie si de pe la aprindere
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 00:49 |