DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema cu indicatorii

alinaaa
post 1 Apr 2012, 20:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 April 12




buna seara, am o dacie de 1 an si azi o pornii dupa ce toata iarna a odihnit, in mers observ ca indicatorii arata eronat cand aprind luminile, adica acul de incarcare e la minus de tot, uleiul si apa mai sus ca de obicei, oprii sa ma uit la apa din borcan dar era la nivel normal, ajunsei acasa si pusei sotul sa repare -- nu rezolva nimic, asa ca spune-ti-mi unde sa umble, probabil e vreun scurt, cu contactul pus dar motor nepornit aprind faza scurta sau lunga acul de la ulei se lasa in jos, iar becul din butonul de ceata da un flash slab de lumina.
daca pornesc motorul fara sa aprind luminile acele indicatorilor arata normal, cum le aprind, uleiul urca la 6, apa pana la cc 95', iar acul incarcarii se duce la minus.
observai ca acul de la incarcare se duce aproape de jumate cu papucul de la excitatie scos, --parca nu trebuia sa faca asa decat daca acest papuc e bagat la alternator.
schimba releul de incarcare fara nici un rezultat.

This post has been edited by alinaaa: 1 Apr 2012, 20:13


--------------------
dacia berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Apr 2012, 20:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




spune-i sa verifice masa aia de la alternator la aripa , eventual sa curete rugina de pe acolo , bornele la baterie sa fie curate (se curata cu apa si o cirpa aspra), verifica sa nu fie oxidat cablul subtire de la baterie la alternator si apoi la blocul de lumini surub ,
masoara incarcarea cu un aparat de masura (13,8-14,4) , indicatorul de bord este orientativ
incearca si masuratorile astea


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Apr 2012, 21:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Acolo pe aripa stanga ala releu de incarcare ai mai multe fire care sunt prinse pe surubu de ce tine si releu,acolo ai si unu negru care e masa de la ceasuri ,vezi sa fie bine prins


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinaaa
post 2 Apr 2012, 21:14
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 April 12




multumesc pt raspunsuri, a facut ce ati zis si tot asa se manifesta, maine zice ca ia toata partea electrica la purecat poate gaseste 'buba'


--------------------
dacia berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Apr 2012, 22:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




singurul care mai intra in discutie ar mai fi contactul electric dar
NU UITA pentru remediere cel mai bun este un aparat de masura
poate ajuta asta

QUOTE(bygy007 @ 20 May 2006, 00:10)

Acel circuit este astfel :+ baterie-> +alternator->bloc lumini->cheie contact [contactul electric]->bloc sigurante[ nu trece prin nici o siguranta(direct)]->bobina inductie->releu de tensiune[incarcare]
Mentionez ca am gasit probleme intre contact si releul de tensiune diferenta erea intre 2 si 2,5v;am schimbat contactul electric si firul intre panoul de sigurante si bobina de inductie respectiv releul de tensiune
*



This post has been edited by bygy007: 2 Apr 2012, 22:08


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinaaa
post 5 Apr 2012, 21:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 April 12




azi a reusit sotul s-o puna la punct, nici el nu stie care a fost cauza dar le-a luat pe rand de la alternator pana la contact, acum e totul ok, ca si cum nimic nu s-a intamplat.
azi observai alta problema-- mi de opri din mers motorul, mergeam cu cc 90/h si vad ca moare, calca-i ambreiajul, baga-i a 4 , lua-i piciorul de pe pedala, motorul porni, dar muri iar, baga-i a 2 , se tura si dadu sa moara dar isi reveni si nu mai facu nici o problema. la cateva ore pornii iar, plecai de pe loc si in 5 metri dadea iar sa moara, ma cam zgudui putin si isi reveni.
astea pe gpl, ca benzina nu a mai vazut de ani. sa fie vre-o electrovalva cu figuri? sa inchida alimentarea?


--------------------
dacia berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Apr 2012, 22:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca a facut dintr-o data posibil sa fie si de pe la aprindere


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 00:49
Forum Renault