muci la carburator, muci peste muci....
![]() ![]() ![]() |
muci la carburator, muci peste muci....
panzerjager |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1979
|
|||
Alex4u |
![]()
Post
#2
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
metode ar fii sa pui un epurator de oltcit..eu unul nu am gasit..dar am scos furtunul care iese din capacul de culbutori sa numai bag mizeria aia in carburator...legat de carton nu cred ca o sa te ajute cu nimic..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Merced |
![]()
Post
#3
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Schimbi uleiul cu altceva. Eu am avut experiente cu Castrol 15W40 si BP. Mi s-a parut ca facea mai putini "muci" BP-ul. Si e si ieftinut.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.632 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
nici elf 10/40 nu facea...foloseam eu
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#5
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
bp am avut si nu am fost prea multumit de el....acum am lubrifin si face muci..dar am scos furtunul..sa scoata cati vrea..oricum muci se formeaza la drumurile scurte cand sunt temperaturi mai scazute din cauza condensului nu? ca eu de exemplu la drumuri mai lungi 20+km numai am nici urma de muci...:-?
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
ZTV |
![]()
Post
#6
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
metoda mea era ulei ESSO 15w40 + epurator oltcit. Inainte de epurator cu elf sau mobil aveam f mult muci la berlina, apoi cu esso am redus cam la jumatate, iar cu epurator chiar a disparut. Dute la o dezmembare, poate ai noroc. Eu am gasit aici in Timisoara la o dezmembrare.
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
PaulT |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Drumurile scurte sunt problema, impreuna cu uleiul mineral. Eu din momentul in care am inceput sa pun semisintetic(acum 7-8 ani) nu am mai avut nici un fel de muci, chiar daca mergeam preponderent in oras cateodata(si drumuri scurte).
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare, mai o cauza ar fi si motoru uzat. Daca iti baga ulei pe epurator, orice ulei ai pune tot face muci pentru ca se face condens. Vapori de apa amestecati cu ulei si se produce mucii.
Chiar dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa in mai, aproape toata vara mia facut mucii. Noroc cu filtru separator de olcit. Am motoru uzat si mi-a macat si pierdut cam 1,5 l la 1700 km, ulei panther 20w50. Mie motoru imi papa asa mult ulei decand iam schimbat garnitura de chiulasa, pentru ca mecanicu a dat cu smirghel pe suprafata blocului motor si a picat in cilindri cam tot din ce-a dat cu smirghel. Si asa o lasat, nu o curatat inauntru. A zis ca nu are nimic ![]() O sa vad cand vine frigu, parca vad ca o sa faca mucii foarte multi. Probabil trebuie sa ii bag un aditiv, si un ulei de calitate. |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
PaulT |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Un ulei de calitate este mai mult decat suficient. Aditivii ii bagi degeaba. De diferenta reprezentata de aditivi mai bine iei ulei mai bun. Mie imi facea ceva muci cu motorul abia facut si cu ulei ELF facut in Franta, dar mineral(nu foarte multi, dar facea). Cum am trecut pe semisintetic(la momentul respectiv tot Elf dar 10w40, apoi Castrol Magnatec 10w40) nu s-a mai intamplat asta.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
si ale mele daciute sunt cam racite si le curg mucii eu am motul 15w40 mineral multigrad la cea din 95 nu prea imi cauzeaza ca merg numai pe gpl dar la cea pe injectie cam se cunoaste trebuie sa curat mereu ca altfel merge urat urmatorul scimb de ulei o sa fie cu semisintetic sa vedem dak mai "racesc"
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#11
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
a mea si cu ulei scump face liqqui molly si cu lubrifin care il am acum..deci nu cred ca se formeaza doar din cauza uleiului
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#12
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ba din cauza uleiului se face.Ia pune 10w40 aral sau castrol sa vezi daca mai ai.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Alex4u |
![]()
Post
#13
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
nu pot momentan ca nu stiu pe unde baga benzina in ulei..pompa este extra verificata si am inlocuit si membranele....nivelul este ok...si cuiul ponto inchide,,dar tot imi baga benzina in ulei
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
PaulT |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
ala valvoline nu-i de calitate sa inteleg? am bagat 15w40 special pentru motoare cu multi kilometri...n-am facut atatia kilometri incat sa-l si schimb deja...
![]() |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
PaulT |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru a treia oara: vorbesc de ulei semisintetic. A specificat si Paulorossi o data...
L.E. - Carton nu ii pun niciodata berlinei... nu e nevoie de asa ceva. This post has been edited by PaulT: 1 Nov 2010, 22:40 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
1055 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Am realizat practic improvizatia despre care o sa iti vorbesc, doar ca in situatia mea nu este cazul sa o folosesc..inca.Desi initial avea alt scop ma gindesc ca pe tine te poate ajuta....oricum daca poti testeaza tu
![]() ![]() 1.un borcan cu capac metalic care se poate insuruba 2.doua tevi de Cu de 15 -din cele folosite la instalatia de incalzire din locuinte Realizare-(exista si alte variante de a realiza modelul pornind chiar de la componente dar ideea de principiu este aceeasi) -gauresti capacul si realizezi 2 gauri , una pentru fiecare bucata de teava. lipesti-cositoresti-etansezi de capac cele 2 tevi -realizezi etansare intre capac si borcan - Teava mai lunga care coboara pina aproape de fundul borcanului o vei lega de furtunul care vine de la capacul de culbutori. Teava mai scurta o sa fie legata la un furtun care vine legat in t-ul de la carburator. In borcan poti pune un lichid, apa-de prefera sau orice combinatie netoxica, necoroziva ect. -fixezi borcanul si furtunurile. Prin barbotarea gazelor ce vin de la culbutori obtii un gaz mai curat la intrarea spre carburator. Este nevoie de o schema ? This post has been edited by 1055: 12 Nov 2010, 00:52 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#18
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
am facut schimbul de vreo sapt si nici urma de muci..am bagat aral 10w40...incearca si tu si o sa vezi..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
rodi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Nu puneti apa - imersia cu apa presurizeaza putin la capac (mai ales cand devine mai vascoasa -emulsie - filtrul cu site face separarea in aer, ca si decantorul uscat.
Pe urma uleiul fara apa se intoarce in motor, daca se vrea... |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
scuza-ma dar nu am inteles deloc ce vrei sa zici
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
rodi |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Barbotarea in apa realizeaza o frana in circulatia emulsiei datorita furtunului de la capacul culbutorilor al carui capat este imersat in apa; aceasta frana se adauga celei de la duza spre pata. Nu are rost amestecarea cu apa ci ajunge separarea pe site...
PS. Apa poate si ingheta in borcan... This post has been edited by rodi: 12 Nov 2010, 10:12 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
"furtunului de la capacul culbutorilor al carui capat este imersat in apa"
![]() de unde ai scos treaba asta? despre ce apa vorbesti in care se imerseaza acel furtun? "Nu are rost amestecarea cu apa ci ajunge separarea pe site..." ![]() This post has been edited by danciusergiu84: 12 Nov 2010, 13:09 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
rodi |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
sergiu, pune frana si citeste si postul 17, eu te scuz...
dar hai sa ti-l dau mai aproape ca sa-l vezi de suparare <span class='edit'>12 Nov 2010, 13:37:</span> QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Nov 2010, 13:09) "furtunului de la capacul culbutorilor al carui capat este imersat in apa" ![]() de unde ai scos treaba asta? despre ce apa vorbesti in care se imerseaza acel furtun? "Nu are rost amestecarea cu apa ci ajunge separarea pe site..." ![]() Am realizat practic improvizatia despre care o sa iti vorbesc, doar ca in situatia mea nu este cazul sa o folosesc..inca.Desi initial avea alt scop ma gindesc ca pe tine te poate ajuta....oricum daca poti testeaza tu smile.gif smile.gif [I] 1.un borcan cu capac metalic care se poate insuruba 2.doua tevi de Cu de 15 -din cele folosite la instalatia de incalzire din locuinte Realizare-(exista si alte variante de a realiza modelul pornind chiar de la componente dar ideea de principiu este aceeasi) -gauresti capacul si realizezi 2 gauri , una pentru fiecare bucata de teava. lipesti-cositoresti-etansezi de capac cele 2 tevi -realizezi etansare intre capac si borcan - Teava mai lunga care coboara pina aproape de fundul borcanului o vei lega de furtunul care vine de la capacul de culbutori. Teava mai scurta o sa fie legata la un furtun care vine legat in t-ul de la carburator. In borcan poti pune un lichid, apa-de prefera sau orice combinatie netoxica, necoroziva ect. -fixezi borcanul si furtunurile. Prin barbotarea gazelor ce vin de la culbutori obtii un gaz mai curat la intrarea spre carburator. Este nevoie de o schema ?[/I] Acesta este postul 17, de mai sus This post has been edited by rodi: 12 Nov 2010, 13:46 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
recunosc ca am citit in viteza si am omis initial partea cu apa din borcan, n-am mai auzit de asa ceva... o fi bine? iarna se pune antigel? esti sigur ca de la balans motorul nu va bea apa? de fapt si daca sta pe loc si gazele bolborosesc in borcan vor fi stopi care vor fi aspirati in T, metoda mi se pare ne-tehnica, mai bine lasi borcanul gol ca toata lumea, mucii oricum vor ramane in borcan si doar gaze vor mai ajunge in T
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
1055 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Ups, ce de reactii
![]() Initial , dupa cum am mai spus, "borcanul" era destinat intoducerii de "stropi" de apa , apa+ alchool sau apa+hidrocarburi tocmai in ideea de a imbunatatii cite ceva Stropii foarte fini de apa ar micsora detonarea, in paralel prin trasformarea apei aproape instantaneu in aburi si poate chiar in HHO ar mari puterea motorului fara a mari consumul de benzina. Exista pareri ca aburii ar spala uleiul din interiorul cilindrilor......nu pot proba nici una din aceste teorii....deh, practica ne omoara. Asadar singura utilizare mai intuitiva si demonstrata ramine folosirea borcanului pe post de ....batista ![]() This post has been edited by 1055: 12 Nov 2010, 16:55 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
1055 - teoria ta e formata din mai multe teorii care nu prea se imbina precum apa cu uleiul, asa ca ramai mai bine la batista uscata decat sa treci la servetele umede, parerea mea...
mie nu prea imi place sa umblu cu batista dupe mine (la propriu) asa ca masina mea isi mai cam trage nasu iarna la drumurile de servici (2,5 km) la motrul meu nu-i stau mucii in gat fiind pe injectie asa ca nu i-am mai facut o batista ca asa mai are si el ungere suplimentara, plus ca folosesc doar ulei semi-sintetic si practic am vazut muci doar pe busonul de complectare |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
1055 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
![]() ![]() ..ce vorbim noi aici este joaca de copil pe linga ceea ce descriu altii, adevaratii maestrii, ca fiind realizarile lor. MA bucur ca acum toata lumea cunoaste rezolvarea problemei ridicate de initiatorul topicului .. This post has been edited by 1055: 14 Nov 2010, 00:43 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
1055 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
de fapt l amanunte despre "borcanu-bastista" poti gasi si aici, dar desigur cred ca ai citit deja asta...
![]() http://www.daciaclub.ro/-water-bubbler-a-m...ml#entry1245637, scuze de offtopic....daca doresti putem continua discutia acolo.. This post has been edited by 1055: 16 Nov 2010, 00:42 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 19:20 |