DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> muci la carburator, muci peste muci....

panzerjager
post 27 Oct 2010, 22:42
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 6 November 09




cum si ce pot face la dacia 1300 ca sa minimizez cantitatea de muci, depuneri care se produce cand e rece dimineata? am desfacut teul de la carburator si era sa ma sperii de cat de plin era de astfel de depuneri. Ulei am Valvoline 15/40.
ce metode sigure imi recomandati? deocamdata am pus un carton frumos in fata carburatorului...sa fie suficient?


--------------------
dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 28 Oct 2010, 05:42
Post #2


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




metode ar fii sa pui un epurator de oltcit..eu unul nu am gasit..dar am scos furtunul care iese din capacul de culbutori sa numai bag mizeria aia in carburator...legat de carton nu cred ca o sa te ajute cu nimic..


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 Oct 2010, 08:58
Post #3


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Schimbi uleiul cu altceva. Eu am avut experiente cu Castrol 15W40 si BP. Mi s-a parut ca facea mai putini "muci" BP-ul. Si e si ieftinut.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 28 Oct 2010, 09:11
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.632
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




nici elf 10/40 nu facea...foloseam eu


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 28 Oct 2010, 20:41
Post #5


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




bp am avut si nu am fost prea multumit de el....acum am lubrifin si face muci..dar am scos furtunul..sa scoata cati vrea..oricum muci se formeaza la drumurile scurte cand sunt temperaturi mai scazute din cauza condensului nu? ca eu de exemplu la drumuri mai lungi 20+km numai am nici urma de muci...:-?


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 31 Oct 2010, 09:58
Post #6


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




metoda mea era ulei ESSO 15w40 + epurator oltcit. Inainte de epurator cu elf sau mobil aveam f mult muci la berlina, apoi cu esso am redus cam la jumatate, iar cu epurator chiar a disparut. Dute la o dezmembare, poate ai noroc. Eu am gasit aici in Timisoara la o dezmembrare.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Oct 2010, 17:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Drumurile scurte sunt problema, impreuna cu uleiul mineral. Eu din momentul in care am inceput sa pun semisintetic(acum 7-8 ani) nu am mai avut nici un fel de muci, chiar daca mergeam preponderent in oras cateodata(si drumuri scurte).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 31 Oct 2010, 18:34
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare, mai o cauza ar fi si motoru uzat. Daca iti baga ulei pe epurator, orice ulei ai pune tot face muci pentru ca se face condens. Vapori de apa amestecati cu ulei si se produce mucii.
Chiar dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa in mai, aproape toata vara mia facut mucii. Noroc cu filtru separator de olcit.
Am motoru uzat si mi-a macat si pierdut cam 1,5 l la 1700 km, ulei panther 20w50.
Mie motoru imi papa asa mult ulei decand iam schimbat garnitura de chiulasa, pentru ca mecanicu a dat cu smirghel pe suprafata blocului motor si a picat in cilindri cam tot din ce-a dat cu smirghel. Si asa o lasat, nu o curatat inauntru.
A zis ca nu are nimic sad.gif .
O sa vad cand vine frigu, parca vad ca o sa faca mucii foarte multi.
Probabil trebuie sa ii bag un aditiv, si un ulei de calitate.


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Oct 2010, 19:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Un ulei de calitate este mai mult decat suficient. Aditivii ii bagi degeaba. De diferenta reprezentata de aditivi mai bine iei ulei mai bun. Mie imi facea ceva muci cu motorul abia facut si cu ulei ELF facut in Franta, dar mineral(nu foarte multi, dar facea). Cum am trecut pe semisintetic(la momentul respectiv tot Elf dar 10w40, apoi Castrol Magnatec 10w40) nu s-a mai intamplat asta.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 31 Oct 2010, 23:14
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




si ale mele daciute sunt cam racite si le curg mucii eu am motul 15w40 mineral multigrad la cea din 95 nu prea imi cauzeaza ca merg numai pe gpl dar la cea pe injectie cam se cunoaste trebuie sa curat mereu ca altfel merge urat urmatorul scimb de ulei o sa fie cu semisintetic sa vedem dak mai "racesc"


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 1 Nov 2010, 16:25
Post #11


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




a mea si cu ulei scump face liqqui molly si cu lubrifin care il am acum..deci nu cred ca se formeaza doar din cauza uleiului


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 1 Nov 2010, 20:06
Post #12


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ba din cauza uleiului se face.Ia pune 10w40 aral sau castrol sa vezi daca mai ai.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 1 Nov 2010, 20:14
Post #13


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




nu pot momentan ca nu stiu pe unde baga benzina in ulei..pompa este extra verificata si am inlocuit si membranele....nivelul este ok...si cuiul ponto inchide,,dar tot imi baga benzina in ulei


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 1 Nov 2010, 20:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Alex4u @ 1 Nov 2010, 17:25)
a mea si cu ulei scump face liqqui molly si cu lubrifin care il am acum..deci nu cred ca se formeaza doar din cauza uleiului
*




Eu ma refeream la ulei semisintetic, nu la mineral mai de calitate.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panzerjager
post 1 Nov 2010, 22:06
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 6 November 09




ala valvoline nu-i de calitate sa inteleg? am bagat 15w40 special pentru motoare cu multi kilometri...n-am facut atatia kilometri incat sa-l si schimb deja... sad.gif deocamdata las asa, sa vad ce se mai intampla... daca as infunda furtunul acela de legatura ce se poate intampla?


--------------------
dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 1 Nov 2010, 22:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pentru a treia oara: vorbesc de ulei semisintetic. A specificat si Paulorossi o data...

L.E. - Carton nu ii pun niciodata berlinei... nu e nevoie de asa ceva.

This post has been edited by PaulT: 1 Nov 2010, 22:40


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 12 Nov 2010, 00:49
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Am realizat practic improvizatia despre care o sa iti vorbesc, doar ca in situatia mea nu este cazul sa o folosesc..inca.Desi initial avea alt scop ma gindesc ca pe tine te poate ajuta....oricum daca poti testeaza tu smile.gif smile.gif

1.un borcan cu capac metalic care se poate insuruba
2.doua tevi de Cu de 15 -din cele folosite la instalatia de incalzire din locuinte

Realizare-(exista si alte variante de a realiza modelul pornind chiar de la componente dar ideea de principiu este aceeasi)

-gauresti capacul si realizezi 2 gauri , una pentru fiecare bucata de teava.
lipesti-cositoresti-etansezi de capac cele 2 tevi
-realizezi etansare intre capac si borcan -
Teava mai lunga care coboara pina aproape de fundul borcanului o vei lega de furtunul care vine de la capacul de culbutori.
Teava mai scurta o sa fie legata la un furtun care vine legat in t-ul de la carburator.
In borcan poti pune un lichid, apa-de prefera sau orice combinatie netoxica, necoroziva ect.
-fixezi borcanul si furtunurile.

Prin barbotarea gazelor ce vin de la culbutori obtii un gaz mai curat la intrarea spre carburator.

Este nevoie de o schema ?

This post has been edited by 1055: 12 Nov 2010, 00:52


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 12 Nov 2010, 07:35
Post #18


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




am facut schimbul de vreo sapt si nici urma de muci..am bagat aral 10w40...incearca si tu si o sa vezi..


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 12 Nov 2010, 08:15
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Nu puneti apa - imersia cu apa presurizeaza putin la capac (mai ales cand devine mai vascoasa -emulsie - filtrul cu site face separarea in aer, ca si decantorul uscat.

Pe urma uleiul fara apa se intoarce in motor, daca se vrea...


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 12 Nov 2010, 09:49
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




scuza-ma dar nu am inteles deloc ce vrei sa zici


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 12 Nov 2010, 10:11
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Barbotarea in apa realizeaza o frana in circulatia emulsiei datorita furtunului de la capacul culbutorilor al carui capat este imersat in apa; aceasta frana se adauga celei de la duza spre pata. Nu are rost amestecarea cu apa ci ajunge separarea pe site...

PS. Apa poate si ingheta in borcan...

This post has been edited by rodi: 12 Nov 2010, 10:12


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 12 Nov 2010, 13:09
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




"furtunului de la capacul culbutorilor al carui capat este imersat in apa" death.gif

de unde ai scos treaba asta? despre ce apa vorbesti in care se imerseaza acel furtun?

"Nu are rost amestecarea cu apa ci ajunge separarea pe site..." alcoholic.gif pe mine sa ma scuzati am treaba...

This post has been edited by danciusergiu84: 12 Nov 2010, 13:09


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 12 Nov 2010, 13:33
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




sergiu, pune frana si citeste si postul 17, eu te scuz...
dar hai sa ti-l dau mai aproape ca sa-l vezi de suparare



<span class='edit'>12 Nov 2010, 13:37:</span>
QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Nov 2010, 13:09)
"furtunului de la capacul culbutorilor al carui capat este imersat in apa"  death.gif

de unde ai scos treaba asta? despre ce apa vorbesti in care se imerseaza acel furtun?

"Nu are rost amestecarea cu apa ci ajunge separarea pe site..."  alcoholic.gif pe mine sa ma scuzati am treaba...
*



Am realizat practic improvizatia despre care o sa iti vorbesc, doar ca in situatia mea nu este cazul sa o folosesc..inca.Desi initial avea alt scop ma gindesc ca pe tine te poate ajuta....oricum daca poti testeaza tu smile.gif smile.gif
[I]
1.un borcan cu capac metalic care se poate insuruba
2.doua tevi de Cu de 15 -din cele folosite la instalatia de incalzire din locuinte

Realizare-(exista si alte variante de a realiza modelul pornind chiar de la componente dar ideea de principiu este aceeasi)

-gauresti capacul si realizezi 2 gauri , una pentru fiecare bucata de teava.
lipesti-cositoresti-etansezi de capac cele 2 tevi
-realizezi etansare intre capac si borcan -
Teava mai lunga care coboara pina aproape de fundul borcanului o vei lega de furtunul care vine de la capacul de culbutori.
Teava mai scurta o sa fie legata la un furtun care vine legat in t-ul de la carburator.
In borcan poti pune un lichid, apa-de prefera sau orice combinatie netoxica, necoroziva ect.
-fixezi borcanul si furtunurile.

Prin barbotarea gazelor ce vin de la culbutori obtii un gaz mai curat la intrarea spre carburator.

Este nevoie de o schema ?
[/I]

Acesta este postul 17, de mai sus

This post has been edited by rodi: 12 Nov 2010, 13:46


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 12 Nov 2010, 14:28
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




recunosc ca am citit in viteza si am omis initial partea cu apa din borcan, n-am mai auzit de asa ceva... o fi bine? iarna se pune antigel? esti sigur ca de la balans motorul nu va bea apa? de fapt si daca sta pe loc si gazele bolborosesc in borcan vor fi stopi care vor fi aspirati in T, metoda mi se pare ne-tehnica, mai bine lasi borcanul gol ca toata lumea, mucii oricum vor ramane in borcan si doar gaze vor mai ajunge in T


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 12 Nov 2010, 16:46
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Ups, ce de reactii smile.gif...
Initial , dupa cum am mai spus, "borcanul" era destinat intoducerii de "stropi" de apa , apa+ alchool sau apa+hidrocarburi tocmai in ideea de a imbunatatii cite ceva

Stropii foarte fini de apa ar micsora detonarea, in paralel prin trasformarea apei aproape instantaneu in aburi si poate chiar in HHO ar mari puterea motorului fara a mari consumul de benzina.
Exista pareri ca aburii ar spala uleiul din interiorul cilindrilor......nu pot proba nici una din aceste teorii....deh, practica ne omoara.
Asadar singura utilizare mai intuitiva si demonstrata ramine folosirea borcanului pe post de ....batista smile.gif) a carburatorului ...

This post has been edited by 1055: 12 Nov 2010, 16:55


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 14 Nov 2010, 00:18
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




1055 - teoria ta e formata din mai multe teorii care nu prea se imbina precum apa cu uleiul, asa ca ramai mai bine la batista uscata decat sa treci la servetele umede, parerea mea...

mie nu prea imi place sa umblu cu batista dupe mine (la propriu) asa ca masina mea isi mai cam trage nasu iarna la drumurile de servici (2,5 km)

la motrul meu nu-i stau mucii in gat fiind pe injectie asa ca nu i-am mai facut o batista ca asa mai are si el ungere suplimentara, plus ca folosesc doar ulei semi-sintetic si practic am vazut muci doar pe busonul de complectare


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 14 Nov 2010, 00:42
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




smile.gif) este bine ca nu ai treaba cu raceala smile.gif)

..ce vorbim noi aici este joaca de copil pe linga ceea ce descriu altii, adevaratii maestrii, ca fiind realizarile lor.
MA bucur ca acum toata lumea cunoaste rezolvarea problemei ridicate de initiatorul topicului ..

This post has been edited by 1055: 14 Nov 2010, 00:43


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 15 Nov 2010, 23:41
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




de fapt l amanunte despre "borcanu-bastista" poti gasi si aici, dar desigur cred ca ai citit deja asta... smile.gif

http://www.daciaclub.ro/-water-bubbler-a-m...ml#entry1245637, scuze de offtopic....daca doresti putem continua discutia acolo..

This post has been edited by 1055: 16 Nov 2010, 00:42


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 19:20
Forum Renault