Boxe auto Pioneer TS-A6903i
![]() ![]() ![]() |
Boxe auto Pioneer TS-A6903i
Dyzy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 20 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Papuc
2004 DJ-09-LSE
|
|||
Ciorapel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Nu prea e locul topicului aici, dar :
Difuzoarele NICIODATA nu o sa se auda nici macar la 50% din capacitate in aer, fara incinta. Fa-le o incinta (5 litri pentru fiecare cred ca e suficient), si fi atent la polaritatea lor (sa legi + la + si - la -). Puterea difuzoarelor nu prea conteaza, pentru ca un player la 5-600 ron are iesire pe difuzor de cam 22-27w, si cam toate difuzoarele suporta puterea asta. In rest, succesuri ! ![]() |
--------------------
r
m
2
|
|
Dyzy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 20 August 09 ![]() |
si din ce material sa fac incinta? trebuie sa las si un loc de aerisire(gen subwoofer?) sincer,habar nu am ce trebuie sa fac...i'm newbie
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Papuc
2004 DJ-09-LSE
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Normal boxele auto sunt facute sa scoata bas si fara incinta, dar clar o sa se simta diferenta daca ii faci 2 incinte calculate, decat sa le faci la ochi mai bine te lasi.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
P1050548.JPG ( Size: 2.51mb )
Number of downloads: 1234
eu asa ceva am facut la suv ul meu este din pal nemelaminat de 18mm grosime am puse pe el doua difuzoare BM cu filtre de bas si se aude perfect iar pe usi am cate un "soim al patriei" pe fiecare usa inclusiv spatele ![]() |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
Dyzy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 20 August 09 ![]() |
nea...e prea mult pentru mine ce ai tu
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Papuc
2004 DJ-09-LSE
|
|
rkemendi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 7 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am exact aceasi model de dif-uri.Nu stiu daca sunt facute sau nu in china, dar mai mult ca sigur (in zilele noastre mai toate acolo se fac
![]() btw.Nu stiu cum vrei sa le pui in double-cab, dar pe berlina vin in spate sub geam asa suna super chit ca portbagajul devine incinta, sort of.Cand le-am montat am incercat sa le pornesc fara sa fie la locul lor si sunau ca naiba. Parerea mea e , ca nu dif-urile ci locul sunt problema. This post has been edited by rkemendi: 19 Aug 2010, 13:41 |
--------------------
.
.
. Renault Megane Coupé 2000 / 1.6 16v
Dacia 1310 TLX 1987 / 1.4 |
|
Danutz90 |
![]()
Post
#8
|
![]() Fac incinte acustice la comanda Group: Members Posts: 17 Joined: 11 July 10 ![]() |
Se aud foarte bine boxele. Le am si eu puse pe un logan si la unele melodii chiar vibreaza un pic tabla in dreptul portbagajului. Fara incinta boxele vor scoate maxim 20% din bassul lor. Chiar daca sunt boxe free air ele au nevoie macar de o placa care sa desparta cele doua parti ale boxei. Si pe ale mele tot made in china scrie, ''no problem'', majoritatea se fac in china. Daca sunt din china nu inseamna ca nu sunt bune. Chinezii fac multe lucruri bune, doar ca fac si destule proaste.
![]() Sa le asculti cu placere! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambiance
|
|
Ady69 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 July 07 ![]() |
De sunat o sa sune bine numai cu incinta garantat. Cat de montatul in spatele banchetei...ca si cum ti-ai baga sistemul 5.1 din camera in dulap.
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Berlina
1995, motor 1.4 l
- CJ 07 SNF
|
|
radu_ |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Hai gata ca ati prostit destul pe omu asta.
Cum sa aiba nevoie de incinta? aceste difuzoare is de tip free-air, ca doar nu o sa te puna pioneer-u sau alte firme sa mai faci si incinta pentru difuzoarele lor si sa le atarni la luneta. Is gandite sa fie universale adica sa utilizeeze tot volumul portbagajului indiferent cat ar fii acesta, si sa necesite doar un panou de izolare intre partea din fata si cea din spate. Pentru cei care ati recomandat incinta, mai ales inchisa(si sa stii ca sunt si subwoofere in incinta inchisa sau combinatie intre inchisa si bas-reflex adica band-pass)stiti voi ce consecinte implica chestia asta, sa treci de la un volum infinit la un volum de cativa litrii?stiti voi care sunt parametrii t/s(electro-mecanici) Aceste difuzoare in volum mic intampina rezistenta la comprimare a aerului,fiind incinta de cativa litrii deci prin urmare vibratia membranei ii amortizata si difuzorul nu mai reproduce frecventele joase Deci in concluzie nu va mai chinuiti cu tot felu de prosti ca de aceea s-au facut aceste difuzoare sa nu mai aveti voi bataie de cap, le cumperi decupezi polita de sub luneta le pui si gata, de aceea nu se dau parametrii t/s ca nu este nevoie de ei. la subwoofere unde pretentia de performanta este mai mare se dau si se fac incinte fie inchise,bas-reflex,band-pass,radiator pasiv, calculate ca is programe destule pe calculator |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
Ady69 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 July 07 ![]() |
total de acord dar la papuc aia e problema ca nu are polita aia si sa le lasi doar asa in aer pe undeva nu suna bine. si mai ales daca le pui dupa bancheta suna ciudat.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Berlina
1995, motor 1.4 l
- CJ 07 SNF
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#12
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
bagi cate o boxa pe fiecare usa si e ok,sau doar in usile de fata 2 bucati de firma si un cd player la fel si iti ajunge intr-un papuc.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Ciorapel |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
QUOTE(radu_ @ 21 Nov 2010, 13:25) Hai gata ca ati prostit destul pe omu asta. Cum sa aiba nevoie de incinta? aceste difuzoare is de tip free-air, ca doar nu o sa te puna pioneer-u sau alte firme sa mai faci si incinta pentru difuzoarele lor si sa le atarni la luneta. Is gandite sa fie universale adica sa utilizeeze tot volumul portbagajului indiferent cat ar fii acesta, si sa necesite doar un panou de izolare intre partea din fata si cea din spate. Pentru cei care ati recomandat incinta, mai ales inchisa(si sa stii ca sunt si subwoofere in incinta inchisa sau combinatie intre inchisa si bas-reflex adica band-pass)stiti voi ce consecinte implica chestia asta, sa treci de la un volum infinit la un volum de cativa litrii?stiti voi care sunt parametrii t/s(electro-mecanici) Aceste difuzoare in volum mic intampina rezistenta la comprimare a aerului,fiind incinta de cativa litrii deci prin urmare vibratia membranei ii amortizata si difuzorul nu mai reproduce frecventele joase Deci in concluzie nu va mai chinuiti cu tot felu de prosti ca de aceea s-au facut aceste difuzoare sa nu mai aveti voi bataie de cap, le cumperi decupezi polita de sub luneta le pui si gata, de aceea nu se dau parametrii t/s ca nu este nevoie de ei. la subwoofere unde pretentia de performanta este mai mare se dau si se fac incinte fie inchise,bas-reflex,band-pass,radiator pasiv, calculate ca is programe destule pe calculator Ce prosti sunt nemtii care stau cat 2 saptamani cu inginerii de sunet sa calculeze raportul optim de volum/difuzor, si care se chinuie sa astupe toate gaurelele din usi cu tot felul de chestii de cauciuc ... cand de fapt puteau arunca un difuzor acolo, ca la noi la Dacie, si scapau de griji ... ![]() |
--------------------
r
m
2
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#14
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Ciorapel-cand iti pui pe dacie 2-3 mii de watti atunci o sa calculezi si tu,da la 2 boxe merge sa le "arunci" acolo ca sa faca galagie.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Ciorapel |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Asta e corect, dar nu poti spune ca e tot aia, si chiar ii faci mai rau daca ii faci incinta ...
|
--------------------
r
m
2
|
|
radu_ |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
ha ha, te scuipa intre ochi ingineru de sunet daca il deranjezi cu difuzoare d-astea ieftine, nu ai ce incinta sa calculezi daca nu ai parametrii t/s ai difuzorului, am explicat mai sus,
fa diferenta intre http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_au...e/Utopia_Be_N7/ si http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_au...iale/TS-A6903i/ |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
QUOTE(radu_ @ 21 Nov 2010, 13:25) Hai gata ca ati prostit destul pe omu asta. Cum sa aiba nevoie de incinta? aceste difuzoare is de tip free-air, ca doar nu o sa te puna pioneer-u sau alte firme sa mai faci si incinta pentru difuzoarele lor si sa le atarni la luneta. Afirmatie 100% gresita. AU NEVOIE DE INCINTA; faptul ca volumul incintei este "variabil", sau ca accepta mai multe variante, ca oricum suna naspa (fata de dif. profesionale) in toate incintele e altceva. Afirmatia ca "au nevoie doar de o placa sa separe partile membranei" este eronata. Portbagajul este foarte mare, dar tot nu poti spune ca este "free air". Ia un difuzor ca cele de care se discuta, pune-l "doar cu o placa", dupa care pune-l intr-o incinta necalculata, la ochi facuta, de 5 litri SEALED, sa vezi ca suna mult mai bine in sealed. Afirmatia "mai ales in incinta sealed" este iar eronata, pentru ca din cate stii, incinta sealed este cel mai putin pretentioasa . Ce scule iti trebuie pentru a "scoate" 138.7 db la DB DRAG ? Raspuns : 2 difuzoare DOMOTEC MS-812 cu o incinta SEALED din MDF facuta in casa, cu o statie care la ora actuala costa 250 ron (Blaupunkt GTA460) (asta ca sa iti arat ca stiu sa fac unele calcule) Asta ca o demonstratie ca nu sunt venit cu biscuitele pe Dunare .. am putin habar despre ce vorbesc. This post has been edited by Ciorapel: 22 Nov 2010, 17:59 |
--------------------
r
m
2
|
|
radu_ |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Nu te oftica ca eu nu incerc sa ma cert cu nimeni,mi se pare sod cata comlicatie ii sa pui 2 nenorocite de difuzoare, care dupa parerea mea nu merita atata bataie de cap cu calcule si incinte facute la nimereala fara parametrii t/s
Pentru initiatoru topicului, pune difuzoare in usi ca esti mult mai castigat, si in spatele banchetei daca ai loc fa un subwoofer chiar si de 20cm ca o sa fie mai bine decat cu astea ovale Pioneer-urile dinastea am pus la un prieten intr-un passat din 90 si pot sa zic ca se aud bine dar de banii astia iti echipezi toate 4 usi cu difuzoare de 13cm Da portbajajul ii pe post de incinta,oarecum, dar free-air se relateaza cu un volum infinit,drept exemplu cand deschizi portbagaju simti vreo diferenta de sunet? placa pe care se monteaza difuzoru ii pe post de sprijin rigit pentru sasiul difuzorului si da desparte undele sonore create de membrana partea fata si spate De ce esti atat de sigur ca in incinta inchisa o sa sune mai bine? de ce esti asa mandru de subwooferu tau in incinta inchisa? ca io din cate vad majoritatea difuzoarelor disponibile pe piata(car-audio) merg bine in bas-relex, plus ca ai teortic un plus de 3db in bas-reflex pe partea de frecvente joase,pe cand in incita inchisa pierzi din frecventele joase. Pe ce frecventa ai 138,7db? crezi ca daca faci incinta bas-reflex sau band-pass obtii o resiune sonora mai mare? |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Am spus ca este mult mai putin pretentioasa incinta sealed (inchisa). Daca mergi pe SPL, mergi pe bass reflex, daca mergi pe SQ mergi pe sealed (nu e lege, dar e o proportie exprimata in procente ce tinde spre ce am spus eu). Nu am spus ca sealed e mai buna, ci ca e mai putin pretentioasa.
Incinta inchisa SUNA MAI BINE (SQ) dar nu are aceeasi putere (SPL). Majoritatea wooferelor merg spre bass reflex pentru ca populatia merge spre SPL, nicidecum SQ. Nu obtii un SPL mai mare din sealed, dar pentru a obtine 138,7 db cu investitie de 500 ron (boxe + statie), cred ca tinde spre imposibil (adica niste calcule ale incintei f. bune). Nici eu nu vreau sa ma cert, dar afirmatia ca e mai nasol sa ii faci incinta decat sa le pui de-a-m-boulea pe undeva este eronata, si trebuie explicat ca absolut niciun difuzor vreodata de pe piata nu o sa sune mai bine in free-air decat intr-o incinta, indiferent daca e sau nu calculata, indiferent daca e portata sau inchisa. Nu am spus niciodata nimanui ca eu calculez incinte, sau ca am obtinut X db cu X scule, dar cand vad pe cineva care face afirmatii ciudate cam tind spre contraziceri. Infine, parerea mea ramane parerea mea. Oricarui difuzor ii sta mai bine intr-o incinta fie ea portata sau nu, fie ea calculata sau nu, decat in "free-air". |
--------------------
r
m
2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:05 |