in legatura cu surubul de amestec, Raport putere consum optim
![]() ![]() ![]() |
in legatura cu surubul de amestec, Raport putere consum optim
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Exista reglajul pe bancuri speciale urmat de rectificari pe masina sau cu un analizor de gaze- astea-s metodele corecte.
Metoda "dupa ureche": Motorul sa fie la temperatura de regim (80-95 grade C) se infileteaza acel surub de amestec complet (atentie, nu stringi ca militienii ca decalibrezi/deplasezi acel stutz din alama de pe interior). Apoi desfaci 2,5 ture. Pornesti si reglezi din surubul de pe clapeta turatia de relanti - 750..800 rpm. Rotesti din nou surubul de amestec pina obtii turatia cea mai mare posibil. Reglezi din nou turatia de relanti din surubul clapetei. Functie de motor si de situatii aleatoare este posibil sa desfaci surubul de pe clapeta de aer complet si turatia sa nu scada. Atunci il infiletezi pina atinge putin pirghia si inca 1/4 ture(asta pt ca obturatorul sa nu se sprijine in peretii carburatorului pentru ca se produce amprenta) apoi reduci turatia pina la cea de relanti infiletind surubul de amestec. Reglajul asta se face NUMAI dupa reglajul corect al aprinderii, cu carburator curat, supape reglate, etc. Dupa toate astea, de la relanti accelerezi brusc; daca motorul "da in nas" mai desfaci putin surubul de amestec. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 13:31 |