DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> in legatura cu surubul de amestec, Raport putere consum optim

argon
post 26 May 2005, 06:44
Post #1


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am cautat pe forul si cati oameni atatea metode de a regla amestecu la carburatorul de 1310 Carfil.
Care e metoda buna? exista o metoda de specialitate, sau se face si asta dupa ureche? Eu personal l-am strans pana sta motorul sa moara si l-am desurubat 3 ture complete(dc mai desurubez o tura sta sa se opreasca iar).
Care e pozitia cu raportul cel mai bun putere-consum redus?

Rog modelatorii sa mai stearga din topicurile mele dc am postat prea multe, dar vreau sa invat cat mai multe de la initiati.

Multumesc anticipat!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 May 2005, 08:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Exista reglajul pe bancuri speciale urmat de rectificari pe masina sau cu un analizor de gaze- astea-s metodele corecte.

Metoda "dupa ureche":
Motorul sa fie la temperatura de regim (80-95 grade C)
se infileteaza acel surub de amestec complet (atentie, nu stringi ca militienii ca decalibrezi/deplasezi acel stutz din alama de pe interior). Apoi desfaci 2,5 ture. Pornesti si reglezi din surubul de pe clapeta turatia de relanti - 750..800 rpm. Rotesti din nou surubul de amestec pina obtii turatia cea mai mare posibil. Reglezi din nou turatia de relanti din surubul clapetei.

Functie de motor si de situatii aleatoare este posibil sa desfaci surubul de pe clapeta de aer complet si turatia sa nu scada. Atunci il infiletezi pina atinge putin pirghia si inca 1/4 ture(asta pt ca obturatorul sa nu se sprijine in peretii carburatorului pentru ca se produce amprenta) apoi reduci turatia pina la cea de relanti infiletind surubul de amestec.

Reglajul asta se face NUMAI dupa reglajul corect al aprinderii, cu carburator curat, supape reglate, etc.

Dupa toate astea, de la relanti accelerezi brusc; daca motorul "da in nas" mai desfaci putin surubul de amestec.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 13:31
Forum Renault