DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se aprinde (!) in mers, Cu intermitente - Nova GTI

Sir_Alex
post 24 May 2005, 19:54
Post #1


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Salutare.

In timp ce accelerez, se aprinde (!) si palpaie cu intermitente apoi. Cand schimb vitezele, becul se stinge. Dupa cateva secunde de acceleratie se stinge ebcul.

Ce poate fi? In cartea tehnica a Daciei (cea din fabrica - caietelul acela) scrie ca e de la frane.

A mai patit careva?

N.R. - Franele merg perfect. Cateodata scartaie putin roata stanga fata.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 25 May 2005, 07:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




asa am patit si eu la fosta nova acum vreo cativa ani, in drum spre constanta
am oprit la lehliu si m-am uitat la pompa de frana
acolo, ce sa vezi: partea superioara de la ICP (cu papucul electric) se retezase si papucul atingea de conductele de frana la diverse miscari (frana mai "serioasa", schimbarea vitezelor, etc) am fixat papucul sa nu mai atinga la masa si aia a fost (momentan)
verifica treaba asta (sau ceva de genul asta)

A, ICP (parca asa se scrie) este indicatorul de presiune montat pe o laterala a pompelor de frana dublu circuit cu 4 conducte


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 25 May 2005, 09:34
Post #3


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Completeaza lichidul de frana.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 25 May 2005, 10:12
Post #4


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




si reseteaza ICP-ul (il scoti cu o cheie de 22 si il apesi de citeva ori pe tumburucul ala, apoi il pui la loc).


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 25 May 2005, 10:36
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(draku @ 25 May 2005, 06:04)

A, ICP (parca asa se scrie) este indicatorul de presiune montat pe o laterala a pompelor de frana dublu circuit cu 4 conducte
*



Martorul ICP nu-ti indica presiunea in circuit, ci contrariul, se aprinde cind ai cadere de presiune - ICP - Indicator Cadere Presiune.
Daca tot il scoti, actioneaza ff energic pedala de frina cu ICP-ul scos, in felul acesta scoti pompa din starea de avarie. Nu curge lichid prin gaura filetata unde se monteaza ICP-ul.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 25 May 2005, 10:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




presiunea lipsa, care este smile.gif
ma bucur ca s-a inteles totusi ceva din ce am explicat eu....


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 25 May 2005, 18:22
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




Parerea mea este ca ti se aprinde becul de la ulei,si-n cazul acesta trebuie sa completezi pana la nivel.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 26 May 2005, 06:26
Post #8


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Uleiul din motor este pana la nivel, iar lichidul de frana este si el la nivelul maxim. Credeti ca o aerisire ar putea fi de folos?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 26 May 2005, 06:41
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Bai ficiori, 'ce are nuca cu prefectura', latrai mai sus sa incepi prin a scoate pompa din regim de avarie.
ICP-ul intra in functiune in momentul cind are loc o avarie la circuit fata, adica pierde lichid - pierde presiune. Pompa de frina are alaturat un sistem de pistonase ce bey-pass-eaza presiunea din circuitul primar ( fata) catre circuitul spate. Ei bine acel manocontact este actionat de aceste pistonase si mai departe aprinde martorul de la bord ce arata avaria respectiva.
Mai exista o posibilitatea ca becul martorului sa se aprinda datorita unor contacte electrice aiurea.
Panimaiesi !!!!!!!


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 26 May 2005, 07:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




fa si tu niste verificari simple: scoate firul de la ICP si vezi daca se mai aprinde becul
daca se aprinde, sunt contacte aiurea la instalatia electrica
daca nu se aprinde, problema e in zona ICP-pompa de frana
aeriseste pompa sau schimba ICP-ul


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 26 May 2005, 08:30
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Si inca o chestie f importanta - aerisirea circuitului cu pompa cu ICP, se face numai cu acesta demontat!!!! Daca procedati invers mai mult ca sigur veti aduce pompa in regim de avarie si frina va functiona numai pe spate ( la circuit ma refer )

This post has been edited by Dyda: 26 May 2005, 08:31


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 26 May 2005, 09:26
Post #12


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




exact aceeasi prb am avut-o si eu la nova si nu trebuie sa schimbi nimic
doar trebuie adaugat lichid de frana si gata,fara aerisiri,fara nimik.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 26 May 2005, 17:33
Post #13


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




In ICP trebuie sa intre un papuc? Ca e unul care atarna pe acolo.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 26 May 2005, 21:37
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




vezi primul meu mesaj


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 16:36
Forum Renault