Logan 2011, euro 5
![]() ![]() ![]() |
Logan 2011, euro 5
IRONICK |
![]()
Post
#151
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
PaulT |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Motorul 1.4 16v are 100cp(daca tin bine minte la 5700rpm) si 127nm(la 4250rpm parca..). Fiind 16v are probabil o plaja mare unde cuplul este apropiat de maximul dezvoltat. Performantele unui Logan 1.4 16v nu ar fi fost in nici un caz aceleasi cu ale unui 1.6 mpi... Ar fi fost peste 1.6 mpi in varianta de 87cp.. De asta de acum nici nu mai spun.. ca a "avansat" la performante de 1.4 8v... Iar consumul ar fi fost cu siguranta mai mic decat al unui 1.6 8v in orice conditii de exploatare.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#153
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.460 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu performantele sunt de acord, nu insa si cu consumul. E drept insa, am comparat un K7M euro 3 cu K7J euro 4.
Ironice, clientu nu cauta sa cumpere masini de 1,4, el cauta sa cumpere masina de 100 de cai. PaulT, cred ca cifrele de vanzari ale lui K4M la logan arata cata nevoie au clientii Dacia de performante. In Fr si De se vand in draci alea de 1,4 cu dotari minime si GPL (prima eco de la stat). Cum costa mult adaptarea K4J la GPL, nu aducea nici un avantaj comercial sa-l scoata pe K7M din oferta. This post has been edited by einstein1984: 25 Nov 2010, 11:41 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#154
|
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, intradevar, la 100 de cai se uita. Dar dupa remapare.
QUOTE(einstein1984 @ 25 Nov 2010, 11:35) Cum costa mult adaptarea K4J Se pare ca a costat atat de mult adaptarile, ca nu mai este in nici o oferta, la nici o masina Renault. Doar Nissan mai are 1.4.This post has been edited by IRONICK: 25 Nov 2010, 12:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#155
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.460 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu asta tot zic de vreo saptamana incoace? Ca era prea scump sa-l faca pe K4J euro 5 cand era deja D4Ft la nivelul ala de putere si consum? K7M in schimb se pare ca a fost mai ieftin.
Oricum, cica Loganul 2 o sa aiba un motor de top mai misto decat K4M. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#156
|
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
era retoric ... iar 1.2 este o bataie de joc, dpmdv
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#157
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.460 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, un V8 de 350 CID era mai bun, dpmdv.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#158
|
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu ti-am zis si mai sus, tu te contrazici din principiu. Sa ai ce spune.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 25 Nov 2010, 12:15) Bine punctat...am vazut si eu cum arata motorul pe masina si ce era spatiu liber la 1.4 dar ce e la asta...si nu scrie nimic pe el zici ca e motor pus de nea Nicu' de la coltul strazii...iar despre performante...lasa de dorit mai mult ca 1.4...un singur plus ar fii cuplul mai bun ca 1.4 pana in 3000 de turatii. |
--------------------
BMW
330e
2021
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#160
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Fix asta e important la un motor - lookul...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#161
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.460 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Io am zis ca un V8 umplea mai bine spatiu. Mai era unu care plangea de dorul lui lancer 2006 ca aveai loc pe langa motor sa-l repari...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#162
|
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu zic sa se faca upgrade la tubulatura si filtru de aer de 8v. Sunt prea performante, sunt pozitionate exact in dpdv termic cel mai rece si rezonatorul de mare angajament.
This post has been edited by IRONICK: 25 Nov 2010, 16:18 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 25 Nov 2010, 16:11) e ca si cum te urci pe bicicleta unui copil de 6 ani si zici: asta e important la o bicicleta-lookul?! Pai nu e lookul e faptul ca asa cum e evident ca bicicleta aia e buna pt ala mic nu pt ditamai omu, asa e evident ca si motorasu ala mic face un mare fass la masina aia. Eu cred ca pe-o parte e mai deranjant faptul ca e o masina submotorizata decat orice alt aspect. This post has been edited by Arhimede: 25 Nov 2010, 16:55 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#164
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 25 Nov 2010, 12:00) Loganul 2 o sa aiba un motor de top mai misto decat K4M. deca e vorba de ala turbo, nu se pune.... ![]() QUOTE(IRONICK @ 25 Nov 2010, 16:17) Eu zic sa se faca upgrade la tubulatura si filtru de aer de 8v. Sunt prea performante, sunt pozitionate exact in dpdv termic cel mai rece si rezonatorul de mare angajament. logic ca nu va mai "trage" din spatele farului ci din fata ca la toata gama Renault ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#165
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
Si daca ii puneau un capac aluia de 1.2 cat sa acopere tot era beton. Mai nou vad ca unii isi cumpara masina dupa cum arata motorul.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#166
|
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.186 Joined: 13 October 06 ![]() |
o sa vedem D4Ft pe Dacia in viitorul apropiat ?
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdan_90 @ 25 Nov 2010, 18:40) Si daca ii puneau un capac aluia de 1.2 cat sa acopere tot era beton. Mai nou vad ca unii isi cumpara masina dupa cum arata motorul. Daca din ce am scris eu asta s-a inteles inseamna ca nu ai fost atent la ce am scris...asta nu e chiar un criteriu...spun doar ca (,) compartimenul motor este foarte gol si arata oribil,dar la pretul pe care il are e si normal ca romanu sa ofere ce e mai prost... @Mircea...nu cred ca vor pune prea curand(sau deloc) D4FT pentru ca nu ar avea logica...au deja un 1.2 16v 75 cp....daca l-ar pune si pe 1.2 Tce de 100 cp atunci cred ca ar scoate 1.6 16v ca toti ar cumpara D4TF-ul,mai ieftin la inmatriculare,asigurare etc... |
--------------------
BMW
330e
2021
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#169
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.460 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca e prea scump motorul ala fata de K4M.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#170
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#171
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Pai de cand cu supraalimentarea a cam aparut un replacement
![]() |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
QUOTE(eduardsebe @ 25 Nov 2010, 16:09) Bine punctat...am vazut si eu cum arata motorul pe masina si ce era spatiu liber la 1.4 dar ce e la asta...si nu scrie nimic pe el zici ca e motor pus de nea Nicu' de la coltul strazii...iar despre performante...lasa de dorit mai mult ca 1.4...un singur plus ar fii cuplul mai bun ca 1.4 pana in 3000 de turatii. Aici tin sa te contrazic.la performante este peste 1,4 |
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dumitrescuandrei @ 26 Nov 2010, 19:48) Motor: 1.4 MPI - Capacitate cilindrica (cmc): 1390 - Cutie de viteze: 5M - Putere maxima(CP@RPM): 75@5500 - Cuplu maxim (NM@RPM): 112@3000 - Viteza max (km/h): 162 - Acceleratie 0-100km/h (s): 13 Motor: 1.2 16v - Capacitate cilindrica (cmc): 1149 - Cutie de viteze: 5M - Putere maxima(CP@RPM): 75@5500 - Cuplu maxim (NM@RPM): 108@4250 - Viteza max (km/h): 160 - Acceleratie 0-100km/h (s): 13.6 Ca performante,motorul de 1.2 trage ceva mai bine decat 1.4 pana in 3000 rpm,adica turatie scazuta...imi pare rau ca nu mai gasesc hartile de cuplu si putere,poate ma ajuta cineva ![]() This post has been edited by eduardsebe: 27 Nov 2010, 11:00 |
--------------------
BMW
330e
2021
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
eu as zice ca fiind cuplul mai mare (diferenta e insa neglijabila) si la o turatie mai mica (3000 fata de 4250) trage mai bine 1.4 insa ca om care a mers cu Logan 1.2 cu aer conditionat si cu 4 persoane + bagaje la munte chiar am fost placut imprerionat de comportamentul dinamic. Trebuie turat mai mult ca 1.4 dar e surprinzator de vioi.
Iar condus potolit scoate consumuri foarte bune. |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
PaulT |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
O senzatie de vioiciune vine si de la rapoartele mai scurte ale cv... Si chiar si asa, tot 1.4 8v are performante mai bune. Iar cutia mai scurta inseamna turatii mai mari. In oras nu ar fi neaparat o problema , ca poti schimba in superioara.. Dar in extraurban... 3000rpm/ 95km/h . Mai jos se pot vizualiza rapoartele...
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mie personal, motorul 1.2 16v mi se pare ideal pe caroseria de Twingo.
In rest, un motor cu o mare gaura de cuplu la turatiile uzuale, sesizabila din plin cu masina incarcata, AC cuplat, rampa. Pentru oras insa poate fi o alternativa ok dpv al consumului. La semafor clar consuma mai putin decat 1.4 8v. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
PaulT |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Clar. Strict pentru oras e foarte ok. Mergi si cu a 5-a fara probleme.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Unii nu reusesc sa-si adapteze stilul de condus la performantele motorului
![]() Eu si cu alta SupeRNova remorcata de propria masina, am depasit frumos alte masini ![]() Masina accelereaza foarte lent in treptele superioare. Depasiri lansate, bine calculate. Se poate merge rapid si cu 1.2 16v, insa-i mult mai obositor decat cu un motor mai puternic. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
PaulT |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa este, si cu un consum mai mare. Oricum, cine are un stil linistit si merge lejer, isi face treaba fara probleme cu 1.2 16v..
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 13:54 |