DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune mica dupa facut motor

ionut232
post 27 May 2005, 11:29
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




membrana aia de la pompa de benzina se ede dacae sparta...
are in mijlocu celor doua membrane un plastic...o rotita de plastic...
te uiti la aia daca e crapata...in vreo parte....ar trebui sa se vada usor...
daca e crapata poti sa schimbi numai chestia aia dar nu recomand...mai bine iei tot ansamblu ala....e vreo 25k.... nu stiu de care ziceti voi ca e 100k...
deci uite-te la plasticu ala dintre membrane...ala se crapa cel mai des...de obicei cand tragi socu tare si o accelerezi...atunci pocneste....
ia uite-te si zii si mie.
bafta


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 27 May 2005, 13:01
Post #32


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




daca mergi asa cu el poti sa o faci pana calezi pistoanele pe camasi sau pana belesti distributia.bafta.


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 May 2005, 14:40
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ionut232 @ 27 May 2005, 11:29)
deci uite-te la plasticu ala dintre membrane...ala se crapa cel mai des...de obicei cand tragi socu tare si o accelerezi...atunci pocneste....
*



Si care e legatura cu benzina in ulei in cazul asta ? plasticul ala chiar are o gaura pe unde sa refuleze...si sa traga aer

in fine...ca sa umblii la vibrochen, ar insemna sa faci setul din nou...alti cuzineti, alti segmenti, si multe altele...+ ca o face mecanicu...si nu cred ca ala lucreaza in folosu comunitatii biggrin.gif

bai danm79 cand ai plecat de la mecanic cum aveai presiunea ?...in caz ca nu e de la membrana aia verifici pompa de ulei + pinion...e posibil sa se fi blocat bila, parerea mea e sa nu te apuci sa desfaci tot motorul pana n-ai verificat restu. biggrin.gif

This post has been edited by andu911: 27 May 2005, 14:44


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark18
post 27 May 2005, 14:46
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 29 September 04




ceva asemanator am si eu in aceleasi conditii : motor facut total vigrochen etc totul rectificat sau schimbat si totusi am aceleasi simptome cu ulei elf
oare nu am luat teapa cu uleiul elf din metro (sporty)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 May 2005, 14:50
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




nu stiu ce sa zic, eu bag texaco havoline...dar nu cred ca e de la ulei...pana si jegurile astea romanesti cu apa tin presiunea...

o fi ceva cu pompele astea de ulei noi...mie mi s-a blocat dupa 2000 km...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark18
post 27 May 2005, 14:51
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 29 September 04




unde mai pui ca am pus si aditiv MOS2


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 May 2005, 14:59
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ala la ce iti trebuia ? biggrin.gif
apropos de pompa de ulei...singura explicatie plauzibila ar fi spanul care ramane din rodajul segmentilor...ajunge in ulei si de acolo in pompa, blocand bila care e foarte sensibila la impuritati...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 May 2005, 19:53
Post #38


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu prea conteza uleiul folosit!pai o rectificare costa cam 300-400 +cuzinet de reparate!totus se poate ca sa nu fe nevoie dar cuzineti daca s-au pus in alt loc de3cat de unde au fost scosi asta e!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 27 May 2005, 20:46
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Sa ma uit la pompa aia de ulei..de fapt sa pun pe cineva...
Pai inainte tot asa facea...adica la motor cald nu prea avea presiune, adica statea pe la prima linie cand aveam vreo 3000 turatii..smile.gif)) Bine ca acu nu mai mananca ulei si nu mai scote fum ca inainte...
Pai inainte sa calez motorul nu tre sa se aprinda vreun bec dina lea rosii pe bord???
Aha..inca ceva...din ce zicea nenea asta la service se intampla asa la vreo 80% din motoarele facute noi, cu rectificari cu tot..biggrin.gif Solutia? Pai niste pompe de ulei modificate de statea ralantiul dincolo de jumate si presiune cat cuprinde...biggrin.gif
Bine ca de fapt erau ca la mine...nu am intrat in detalii ce le faceau..dar asta era situatiza..cica :" sa se simta omul bine"...biggrin.gif
Asa ca sunt destule motoare cu problema mea care de abia asteapta sa caleze...biggrin.gif
Aviz amatorilor.... blink.gif

This post has been edited by danm79: 27 May 2005, 20:47


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 28 May 2005, 01:31
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pai tu ai sonda stricata biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 28 May 2005, 10:09
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




mda...smile.gif de unde ai dedus ai tu?? din ce am zis eu...se pare ca am sonda incorecta... biggrin.gif Se pare ca problema se pune mai mult psihologic..."sa se simta omul bine". Sa mai zica cineva ca la service nu se gandesc in primul rand la client..si apoi la masina.. laugh.gif

This post has been edited by danm79: 28 May 2005, 10:09


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 28 May 2005, 12:38
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




din pct meu de vedere schimba tot motoru...
dar daca aveai probleme adevarate la presiune ti se aprindeau becurile rosii...si in afara de asta tie iti sta presiunea sus cand e motorul rece...logic...ai ceva la sonda sau la indicator...(ca sa intelegi de unde am dedus )

sau zi-ne tu ce ai vrea sa fie stricat, in fine, sa-ti mai explice si altii, eu m-am plictisit


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 28 May 2005, 14:52
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




OK...OK..sorry to bother...
Vroiam sa vad logica rationamentului..atat... blush.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 00:51
Forum Renault