Presiune mica dupa facut motor
![]() ![]() ![]() |
Presiune mica dupa facut motor
ionut232 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|||
tao13 |
![]()
Post
#32
|
tao Group: Members Posts: 213 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
daca mergi asa cu el poti sa o faci pana calezi pistoanele pe camasi sau pana belesti distributia.bafta.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- b 13 tao
|
|
andu911 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ionut232 @ 27 May 2005, 11:29) deci uite-te la plasticu ala dintre membrane...ala se crapa cel mai des...de obicei cand tragi socu tare si o accelerezi...atunci pocneste.... Si care e legatura cu benzina in ulei in cazul asta ? plasticul ala chiar are o gaura pe unde sa refuleze...si sa traga aer in fine...ca sa umblii la vibrochen, ar insemna sa faci setul din nou...alti cuzineti, alti segmenti, si multe altele...+ ca o face mecanicu...si nu cred ca ala lucreaza in folosu comunitatii ![]() bai danm79 cand ai plecat de la mecanic cum aveai presiunea ?...in caz ca nu e de la membrana aia verifici pompa de ulei + pinion...e posibil sa se fi blocat bila, parerea mea e sa nu te apuci sa desfaci tot motorul pana n-ai verificat restu. ![]() This post has been edited by andu911: 27 May 2005, 14:44 |
--------------------
-
-
-
|
|
mark18 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 September 04 ![]() |
ceva asemanator am si eu in aceleasi conditii : motor facut total vigrochen etc totul rectificat sau schimbat si totusi am aceleasi simptome cu ulei elf
oare nu am luat teapa cu uleiul elf din metro (sporty) |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
nu stiu ce sa zic, eu bag texaco havoline...dar nu cred ca e de la ulei...pana si jegurile astea romanesti cu apa tin presiunea...
o fi ceva cu pompele astea de ulei noi...mie mi s-a blocat dupa 2000 km... |
--------------------
-
-
-
|
|
mark18 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 September 04 ![]() |
unde mai pui ca am pus si aditiv MOS2
|
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ala la ce iti trebuia ?
![]() apropos de pompa de ulei...singura explicatie plauzibila ar fi spanul care ramane din rodajul segmentilor...ajunge in ulei si de acolo in pompa, blocand bila care e foarte sensibila la impuritati... |
--------------------
-
-
-
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#38
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu prea conteza uleiul folosit!pai o rectificare costa cam 300-400 +cuzinet de reparate!totus se poate ca sa nu fe nevoie dar cuzineti daca s-au pus in alt loc de3cat de unde au fost scosi asta e!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
danm79 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Sa ma uit la pompa aia de ulei..de fapt sa pun pe cineva...
Pai inainte tot asa facea...adica la motor cald nu prea avea presiune, adica statea pe la prima linie cand aveam vreo 3000 turatii.. ![]() Pai inainte sa calez motorul nu tre sa se aprinda vreun bec dina lea rosii pe bord??? Aha..inca ceva...din ce zicea nenea asta la service se intampla asa la vreo 80% din motoarele facute noi, cu rectificari cu tot.. ![]() ![]() Bine ca de fapt erau ca la mine...nu am intrat in detalii ce le faceau..dar asta era situatiza..cica :" sa se simta omul bine"... ![]() Asa ca sunt destule motoare cu problema mea care de abia asteapta sa caleze... ![]() Aviz amatorilor.... ![]() This post has been edited by danm79: 27 May 2005, 20:47 |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai tu ai sonda stricata
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
danm79 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
mda...
![]() ![]() ![]() This post has been edited by danm79: 28 May 2005, 10:09 |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
din pct meu de vedere schimba tot motoru...
dar daca aveai probleme adevarate la presiune ti se aprindeau becurile rosii...si in afara de asta tie iti sta presiunea sus cand e motorul rece...logic...ai ceva la sonda sau la indicator...(ca sa intelegi de unde am dedus ) sau zi-ne tu ce ai vrea sa fie stricat, in fine, sa-ti mai explice si altii, eu m-am plictisit |
--------------------
-
-
-
|
|
danm79 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
OK...OK..sorry to bother...
Vroiam sa vad logica rationamentului..atat... ![]() |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 00:51 |