Se aprinde (!) in mers, Cu intermitente - Nova GTI
![]() ![]() ![]() |
Se aprinde (!) in mers, Cu intermitente - Nova GTI
Sir_Alex |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|||
draku |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
asa am patit si eu la fosta nova acum vreo cativa ani, in drum spre constanta
am oprit la lehliu si m-am uitat la pompa de frana acolo, ce sa vezi: partea superioara de la ICP (cu papucul electric) se retezase si papucul atingea de conductele de frana la diverse miscari (frana mai "serioasa", schimbarea vitezelor, etc) am fixat papucul sa nu mai atinga la masa si aia a fost (momentan) verifica treaba asta (sau ceva de genul asta) A, ICP (parca asa se scrie) este indicatorul de presiune montat pe o laterala a pompelor de frana dublu circuit cu 4 conducte |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
cristimm |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Completeaza lichidul de frana.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
paulp |
![]()
Post
#4
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
si reseteaza ICP-ul (il scoti cu o cheie de 22 si il apesi de citeva ori pe tumburucul ala, apoi il pui la loc).
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(draku @ 25 May 2005, 06:04) A, ICP (parca asa se scrie) este indicatorul de presiune montat pe o laterala a pompelor de frana dublu circuit cu 4 conducte Martorul ICP nu-ti indica presiunea in circuit, ci contrariul, se aprinde cind ai cadere de presiune - ICP - Indicator Cadere Presiune. Daca tot il scoti, actioneaza ff energic pedala de frina cu ICP-ul scos, in felul acesta scoti pompa din starea de avarie. Nu curge lichid prin gaura filetata unde se monteaza ICP-ul. |
-------------------- Kox
|
|
draku |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
presiunea lipsa, care este
![]() ma bucur ca s-a inteles totusi ceva din ce am explicat eu.... |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
ali73 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 ![]() |
Parerea mea este ca ti se aprinde becul de la ulei,si-n cazul acesta trebuie sa completezi pana la nivel.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#8
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Uleiul din motor este pana la nivel, iar lichidul de frana este si el la nivelul maxim. Credeti ca o aerisire ar putea fi de folos?
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Bai ficiori, 'ce are nuca cu prefectura', latrai mai sus sa incepi prin a scoate pompa din regim de avarie.
ICP-ul intra in functiune in momentul cind are loc o avarie la circuit fata, adica pierde lichid - pierde presiune. Pompa de frina are alaturat un sistem de pistonase ce bey-pass-eaza presiunea din circuitul primar ( fata) catre circuitul spate. Ei bine acel manocontact este actionat de aceste pistonase si mai departe aprinde martorul de la bord ce arata avaria respectiva. Mai exista o posibilitatea ca becul martorului sa se aprinda datorita unor contacte electrice aiurea. Panimaiesi !!!!!!! |
-------------------- Kox
|
|
draku |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
fa si tu niste verificari simple: scoate firul de la ICP si vezi daca se mai aprinde becul
daca se aprinde, sunt contacte aiurea la instalatia electrica daca nu se aprinde, problema e in zona ICP-pompa de frana aeriseste pompa sau schimba ICP-ul |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
Dyda |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Si inca o chestie f importanta - aerisirea circuitului cu pompa cu ICP, se face numai cu acesta demontat!!!! Daca procedati invers mai mult ca sigur veti aduce pompa in regim de avarie si frina va functiona numai pe spate ( la circuit ma refer )
This post has been edited by Dyda: 26 May 2005, 08:31 |
-------------------- Kox
|
|
lights |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru sofisticat Group: Members Posts: 379 Joined: 10 May 05 ![]() |
exact aceeasi prb am avut-o si eu la nova si nu trebuie sa schimbi nimic
doar trebuie adaugat lichid de frana si gata,fara aerisiri,fara nimik. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
- Bucuresti Lipsa de idei.
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#13
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
In ICP trebuie sa intre un papuc? Ca e unul care atarna pe acolo.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
draku |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
vezi primul meu mesaj
|
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 22:42 |