Acceleratie, demaraj, rapoarte, etc, ..split de la Jurnal de Bord
![]() ![]() ![]() |
Acceleratie, demaraj, rapoarte, etc, ..split de la Jurnal de Bord
PaulT |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#62
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
@cristidb: Asta propuneam si eu mai sus, sa se scoata randamentul cutiei, totusi mie mi se par cam mari pierderile alea intre 10 si 20%. Bine nici nu am studiat problema, dar ma asteptam ca randamentul cutiei sa fie totusi la 90%. In fine, eu am invatat ca nicio masuratoare nu se poate face fara eroare...
![]() This post has been edited by MuciX: 23 Nov 2010, 17:17 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#63
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Știu, însă tu așa ai spus, că poți calcula foarte simplu ce ajunge la sol...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#64
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ce rost are... Pierderile din cutie le consideri constante-n orice treapta si se reduc.
Pe voi va interesa strict ca ordin de marime ce ajunge-n cele 2 cazuri la roata, pentru a face comparatia. Da' as fi curios sa aflu de unde luati valorile de cuplu/putere la fiecare turatie ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
PaulT |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 23 Nov 2010, 18:18) Știu, însă tu așa ai spus, că poți calcula foarte simplu ce ajunge la sol... ![]() A fost un viciu de exprimare. Trebuia sa mentionez ca e simplu sa calculezi in vederea compararii diverselor trepte. Asa suna altfel, nu? ![]() @Muttley - Poti afla cuplul la o anumita turatie intersectand graficul de cuplu/putere cu verticala de la turatia respectiva. Apoi trebuie sa ai rapoartele cutiei si raportul final. This post has been edited by PaulT: 23 Nov 2010, 17:34 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Muttley |
![]()
Post
#66
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Iti trebuie mai mult de un punct ca sa obtii un grafic precis.
Ori parca v-apucaserati sa bateti apa-n piua ca sa descoperiti ceva, deci trebuie sa fiti precisi ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
PaulT |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai iei mai multe puncte. Iar graficul la roata sa stii ca va urma forma graficului la volanta in fiecare treapta. Valorile de cuplu vor fi altele...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Muttley |
![]()
Post
#68
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Eu ma cam retrag d-acu'
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
PaulT |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai usor se observa pe graficele puse de cristidb.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
cdadan |
![]()
Post
#70
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(cristidb @ 23 Nov 2010, 17:14) Yep doar ca dyno pe care-l stim noi masoara cuplul la roata si estimeaza cuplul la volant. Asa ca ar trebui sa masori atat la roata cat si la volant, pentru a evalua corect pierderile. Sunt "baieti" care fac treburi de-astea, adica producatorii, dar nu prea se omoara sa le faca publice. Ceva transpira totusi, ca altfel dyno de pe la tuningi ar estima in orb. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
mama cati specialisti in acceleratie pe aici... o singura intrebare. cand se schimba la formula 1, le mans, wrc etc....?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
cand trebuie, ca altfel li se dezmebreaza al naibii de iute jucariile. Masinile alea au tolerante foarte mici la muuuulte lucruri. Cutia si motorul nu sunt lucruri separate, ele sunt proiectate impreuna.
Nu acelasi lucru il poti spune despre masinile de strada, unde o cutie de viteze e aceeasi si pentru 75, 85, sau 105 cai, cum e par egzamplu la logan, daca nu ma insel. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
argon |
![]()
Post
#73
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vezi ca sunt multe alte masini de strada cu cutii custom pentru motorul respectiv, Loganul e masina de ulita.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristidb |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Exact. Orice producator care se respecta schimba rapoartele pentru fiecare motorizare chiar daca foloseste aceeasi cutie.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#75
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa, si la Logan nu sunt rapoarte diferite intre diesel si benzina? Sau intre JH3ul de Logan si ala de Kangoo?
Apropo bucatzele, cutiile se cumpara de la furnizori, idem motorul, si o cutie Sadev sau Xtrac vine si cu o lada de roti dintate ca sa schimbi rapoartele din cutie dupa nevoi. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Discutabil in ce conditii se intampla miscarea asta.
As fi in stare sa pariez ca orice producator care tine la profit, o sa puna aceeasi cutie pe doua motoare suficient de apropiate ca si capabilitati. Chestie de costuri. Bagati de seama ca eu vorbesc de versiuni de larg consum, nu de versiuni exotice, de serie mica. Sau de pemfeuri si alte obiecte de genul unde trebuie sa se justifice pretul final @einstein... stiu si eu ca difera cutiile pentru benzinare de cele de tractoare. De aia am pomenit motoarele pe benzina de la logan. credeam ca observi macar atat. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Numai alea de Woo sunt cutii. Am auzit ca la Matiz, pentru fiecare versiune de poluare Euro exista cate o cutie special modificata. Unii zic ca cele mai bune cutii sunt cele de Matiz albastru euro 2 si de Sexpero non-euro alb
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:53 |