Nu mai am presiune la duze!
![]() ![]() ![]() |
Nu mai am presiune la duze!
nicolau.cosmin |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 August 03 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- GL-05-UJR Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
|
|||
Manuel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Daca bazaie, nu cred ca-i pompa. S-ar putea sa se ionfundat pe undeva sau sa se fi fisurat vreun furtunas.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
costi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
sufla duzele, ar putea fi infundate, mai ales ca ai fost la fundul rezervorului
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#4
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate pompa s-a dus. Nu se repara. Eu am incercat cu vreo 2 pompe sa le repar si nu a tinut mult. Se schimba usor, fara sa fii nevoit sa cumperi si vasul pentru lichid. Din pacate nu sunt tocmai ieftine, un exemplar ajungand la peste 300k (pret orientativ, nu stiu cat mai costa una acum).
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
costi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
ori arunca ori nu arunca!
la el inca arunca! solutia : verifica duzele! |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#6
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai asa facea si la mine cand s-au dus. Ceva apa ajungea si pe parbriz, dar jetul era mai mult decat anemic, adica de-abia se ridica la vreo 2 cm de partea de jos a chederului. In plus, jetul nu mai era continuu ca inainte ci erau mai degraba niste stropi.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
am patit si eu ceva asemanator si problema a fost alta. fii atent si incearca si tu: dai plasticul ala negru jos (scoti mai intai chederul care iese f usor, apoi si plasticul care iese la fel de usor)-- e vorba de plasticul ala pe unde intra aer in aeroterma si pe care il vezi tu atunci cand ridici capota si pui apa in bidonul pt parbriz. la mine s-a intamplat sa iasa furtunul ala care duce lichidul la duze din motoras. oricum daca inca biziie nu e de vina motorasul, dar nici nu-l mai forta sa mearga fara apa, sa nu-l arzi.
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
nicolau.cosmin |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 August 03 From: Galati ![]() |
Gata, s-a rezolvat! Desi e duminica si n-am vrut sa muncesc azi, am vazut care era problema. Am dat jos panoul ala din plastic ca sa vad mai bine si am observat ca furtunasul care pleaca din rezervor este ros. Era ros in locul unde se freca de bratul care actioneaza stergatorul. Am taiat partea roasa si am imbinat capetele astfel rezultate cu un segment de pix subtire dupa care am infasurat niste banda izoler din aceea extensibila si gata. Deci, uitati-va si voi la masinile voastre sa n-aveti acceasi surpriza!
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- GL-05-UJR Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:31 |