DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 42 43 44 45 46 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

AZY
post 7 Jun 2013, 20:38
Post #1291


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 20 July 09
From: Ploiesti Prahova




290.
Buna seara,

Am nevoie de ajutorul vostru in urmatoarea problema: de ceva timp vitezometrul, turometrul si inicatorul de benzina parca au luato razna; benzina indica numai maxim, iar turometrul si vitezometrul parca danseaza "breakdance" de la zero la maxim,... iar astazi nu au mai mers deloc.

De unde sa fie problema? se pot repara indicatoarele astea?


O seara buna.

Am uitat sa precizez ca atunci cand o luau razna isi reveneau daca miscam de rotita din bord.

This post has been edited by AZY: 7 Jun 2013, 20:40


--------------------
Dacia Solentza 2003,clima - Ph-09-AZY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 7 Jun 2013, 21:56
Post #1292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




Incearca cu o calibrare ceasuri.Apesi rotita din bord si fara sa ridici mana de pe ia pune contactul.O sa plece acele singure,lasa-le sa mearga pana la capat apoi iei mana de pe rotita.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 7 Jun 2013, 21:56
Post #1293


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




290. Verifica-ti masa de la baterie spre caroserie, sau cutie, sau unde se duce cablul ala.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 7 Jun 2013, 22:39
Post #1294


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




291.Salut,de o vreme folosesc masina in interes de serviciu,circul mult cu ea,si pana acum toate bune si frumoase,chiar m-a uimit de faptul ca de cand merg mult cu ea,toate merg ca unse,inainte o foloseam mai rar,si mi se parea mereu ca bate cate ceva.Am si eu o nelamurire,dupa ce i-am schimbat uleiul la motor si la cutie am zis sa ma uit un pic si la bobina de inductie si am observat ca are la toate cele 4 suruburi crapaturi,eu am un simptom la ea de mai demult,2,3 ani de zile dar m-am obisnuit cu ea.Mai exact in momentul cand o accelerez mai in forta in prima faza da putin in nas,adica are un moment in care nu raspunde bine la acceleratie apoi isi revine,dar nu zguduie masina ,decat ca simti ca nu are forta,ca parca apesi degeaba acceleratia.Cand este rece nu face asa,doar la cald.Intr-o zi am dat cu banda izoliera cat de bine am putut pe spatele la bobina(nu prea se lipea banda bine dar cat de cat am imbracat-o pe toata),dupa treabaasta ,ori ca mi s-a parut mie dar 2,3 zile avea vana serioasa in ea,cand o acceleram mai tare scartaiau rotile si chiar simteam cum ma baga in scauna ,era alta masina.Apoi dupa 2,3 zile si-a revenit iar la mersul..puturos as putea spune,dar nu indeajuns de puturos cat sa te faca sa umbli la ea..Am mai desfacut odata m-am uitat pe spatele bobinei ,banda izoliera era tot acolo dar ca se mai inmuiase de la caldura,am mai asezat-o eu putin dar nu si-a revenit,ca atunci,tot asa batraneste as putea spune.Cateodata imi da senzatia ca este un senzor ce nu face bine contact,sau ceva de genul asta.Oare sa cumpar alta bobina sau nu?de la ea sa fie?,am scos fisele de la toate bujiile si la toate am scanteia la fel,(adica este albastruie-galbuie asa,iar motorul trpideaza serios la fiecare bujie cand indepartez mai mult fisa).Am verificat si mufa aceea de la bobina,are 3 fire,totul pare ok,sunt prinse bine,fisele sunt noi originale de pe un logan din 2010,cu pompa de benzina nu cred sa am probleme deoarece motorul se tureaza atat in gol cat si in sarcina pana in limitare.La relanti motorul merge ca uns,are o mica,ff mica oscilatie la vreo 5 secunde (cum ma uit la tamponul de la motor din stanga,dar aproape insesizabile).Mai am sa va spun ca bujiile sunt de logan cu 2 electrozi ,le am 2 ani,cand le-am schimbat initial am luat de origine de solenza cu 1 electrod,dar cu ele motorul mergea foarte prost,avea intrerupei mari,si se ingatuia rau de tot,oare sa fie de la bobina problema?intotdeauna porneste la prima cheie si la sfert ,nu conteaza - 40 grade,+ 40 grade,motorul are o tzacaneala de la culbutori la rece,dar e de inteles la solenza.Am 110mii km,nu consuma ulei,nu bate nimic,toate dupa masina functioneza impecabil,dar ma sacaie chestia asta.Daca aveti vre-un sfat bun...,cine s-a mai intalnit cu problema asta ..bobina are crapaturi doar la colturi..si astea unt micute,adica doar la 1 surub parca sa zic ca uitandu-ma mai atent s-ar vedea ceva ruginit dincolo de plasticul ala dar nu-s sigur.Am desfacut capota si pe inserat,nu imi pare sa dea scantei pe acolo...cateodata mi se parea ,cateodata nu...,nus ce sa zic...,oricum am si turat-o si nu pot spune sigur ca am vazut scantei pe sub bobina,nu era nici bezna,bezna....!Daca este cineva prin dr taberei pe sibiu si poate sa-mi imrumute o bobina cateva minute...as fi recunoscator...!sal

This post has been edited by virgilvwu: 7 Jun 2013, 22:49


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 7 Jun 2013, 23:20
Post #1295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




291. Da, de la bobina e. Schimb-o pana nu o sa inceapa sa iti mearga in 3! Daca spui ca ai verificat fisele, doar ea ar mai putea da simptomele astea, eu sunt patit.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 8 Jun 2013, 09:04
Post #1296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




291. In primul si in primul rand, motorul trebuie sa functioneze corect cu bujiile originale. Daca bujiile sunt reglate si motorul merge prost, iei la verificat pana dai de buba.

Si daca am inteles eu bine din ce ai spus, bujiile le ai de 2 ani?? Si acestea pot fi vinovate de acele ezitari la accelerare.

This post has been edited by Bogdan90: 8 Jun 2013, 09:06


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 8 Jun 2013, 09:13
Post #1297


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




291.Ms de ajutor,ma duc sa cumpar una,acum sa vedem ce gasesc,am inteles ca toate sunt numai chinezarii,si ca numele conteaza mai putin,o sa incer pe vaelo..!Sper sa nu arunc banii in vant..,va spun diseara cum este.


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 8 Jun 2013, 18:17
Post #1298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




288 Sant sigur ca in acel locas de la bieleta antirasturnare ar intra o bucsa de la vechea dacie bagata intr-o montura de plastic (PVC sau o polietilena dura).
Bucsa de vechea Dacie trebuie sa aiba diam. interior de 12 mm. cred ca nu gresesc.
Problema este ca elasticitatea sistemului va fi mai redusa si s-ar putea sa plesneasca in alta parte....nu sant sigur.
Ar fi bine daca ar mai fi pareri fata de aceasta problema.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 8 Jun 2013, 22:46
Post #1299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




288. O bieleta de calitate si cam aia e. Eu am incercat si masuri mai radicale (dupa vreo doua bilete schimbate si un surub rupt in cutia de viteze), care au functionat, dar nu stiu cati sunt dispusi sa faca asa ceva la masina. Oricum cand am dat masina am lasat-o cum a facut-o fabrica.

http://www.daciaclub.ro/Engine-Torque-Damper-t228769.html


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AZY
post 9 Jun 2013, 12:08
Post #1300


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 20 July 09
From: Ploiesti Prahova




290.Multumesc pentru sfaturi, am incercat solutiile propuse de voi dar se pare ca tot la fel face.
Am demontat bordul, am scos si curatat cele 4 mufe... si nimic; am miscat de acel circuit si a mers pentru o vreme (circa 1 ora).
Trebuie sa fie o piesa (sau fir) din acel circuit care are legatura munai cu cele 3 ceasuri (turometru, vitezometru si indicator benzina), pentru ca cel de la temperatura apei se comporta normal. NU inteleg de ce turometrul si vitezometrul stau la zero, iar indicatorul de benzina sta la maxim.
Dupa 2, 3 bobarnace merge pentru cateva secunde.


O zi buna.


--------------------
Dacia Solentza 2003,clima - Ph-09-AZY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 9 Jun 2013, 12:39
Post #1301


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




QUOTE(AZY @ 9 Jun 2013, 13:08)
Dupa 2, 3 bobarnace merge pentru cateva secunde.

290.Mai mult ca sigur e o problema de contact.As verifica continuitatea circuitelor dupa mufe,cum desfaci ceasurile,dupa foita aia aia din spatele ceasurilor si partea care se duce la indicatoare,adica partea interioara a ceasurilor.


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
velceani
post 10 Jun 2013, 07:40
Post #1302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 953
Joined: 29 May 09
From: C de Arges




@291. am avut aceeasi problema.
vezi bujiile intai si apoi bobina, cu timpul o sa pice de tot si o sa iti mearga in 3.
Am patit si eu smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2 Sl plus 1.2 16v 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 12 Jun 2013, 14:44
Post #1303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




292. am schimbat azi kit distributie, pompa, lichid racire, ulei, filtre. dupa un drum de vreo 25 de km am deschis capota sa verific daca nu curge cumva ulei pe la filtru, apa pe la pompa dar motoru era foarte foarte cald, daca puneam mana pe motor sau filtru ulei ma frigea, pana acuma nu era asa cald incat sa nu poti pune mana pe el. acu de la apa din bord sta intre a doua si a treia liniuta groasa, in rest masina se comporta ca inainte.

This post has been edited by urdavid: 12 Jun 2013, 14:45


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2013, 14:54
Post #1304


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




292. Asa trebuie sa fie motorul. Nu poti pune mina pe el.

This post has been edited by corbex: 12 Jun 2013, 14:54


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 12 Jun 2013, 15:56
Post #1305


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




292. In motor au loc "explozii". De obicei, astea sunt foarte calde... Daca nu ai observat miscari in comportamentul masinii las-o asa ca e bine.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 12 Jun 2013, 17:36
Post #1306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




292. m-am mai linisitit, interesant ca pana acuma am mai pus mana pe el, am deschis capota chiar dupa ce am oprit motoru, dar nu o fost asa cald,fierbinte. Multumesc

12 Jun 2013, 21:36:
283. am schimbat sonda de presiune ulei, acuma se aprinde martorul in bord dar se stinge numa cand pornesc motorul, in secunda in care dau la cheie sa porneasca motoru se stinge. Nu ar trebui sa se stinga odata cu ceilalti martori (benzina, apa) si abia apoi sa pornesc motorul ?

This post has been edited by urdavid: 12 Jun 2013, 21:36


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 12 Jun 2013, 21:40
Post #1307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




283. Asa e normal.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 12 Jun 2013, 22:21
Post #1308


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




291.Am revenit,am schimbat bobina cu una originala valeo,insa problema este tot acolo,am avut in prima zi efectul placebo,mi se parea ca merge mai bine dar,dupa mi-am dat seama ca nu-i asa.M-ai exact in momentul in care o calc nu conteaza treapta de viteza,are un moment in care nu trage,nu da in nas,sau sa se ingatuie ci pur si simplu cand e sub 2000 ture daca calc mai apasat acceleratia nu se infige,daca o iau usor merge are viata,sau daca am peste 2500 de ture nu se mai simte.Cateodata ma gandesc sa fie un senzor ceva,un contact imperfect....Ma gandesc acum la bujii,o sa ma uit maine si la ele,dar nu le-as schimba pentru ca masina porneste la sfert,si la relanti nu are deloc intreuperi,merge ceas,doar in sarcina face figuri,si daca masina este incarcata se simte mai rau...!Injectoarele nu le banuiesc deoarece se tureaza bine pana in 5000-6000 ture,pompa nu cred,corpul clapeta este curatat,nu se tureaza aiurea,merge pe 800 rotatii/minut,senzorul turatie nu am umbalt de mult la el,dar nu cred ca are treaba,Sa fie oare bujiile,am din acelea de logan cu 2 electozi..salut!


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 Jun 2013, 10:59
Post #1309


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




291. Mai degraba e o problema de soft. Incercind sa accelerezi la turatii prea joase, dureaza cca o secunda pina cind calculatorul incarca noile valori de injectie si avans. Cind ai 1500 de ture, schimba si tu o treapta inferioara de viteza, n-o sa mai faca.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanicosu
post 19 Jun 2013, 21:27
Post #1310


Membru


Group: Members
Posts: 296
Joined: 6 January 12
From: Tecuci jud Galati




293. am si eu o problema mai mare,aseara motorul mergea lin,dar azi dimineata motorul nu a mai vrut sa porneasca ,am verificat bobina si nu da scanteie,am probat alta bobina functionala ,si a arso imediat ce am Incercat sa pornesc motorul, nici i-a nu mai da scanteie,bobinele le-am probat la a o alta solenza si sunt arse amndoua,A mai patit cineva asa ceva?

This post has been edited by mecanicosu: 19 Jun 2013, 21:28


--------------------
Dacia Solenza Clima cu apucături de bmw 2004
Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 20 Jun 2013, 23:24
Post #1311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




291. Nu e normal sa faca cum spui. Eu banui tot o problema de aprindere, incearca cu alte bujii.

Cand ajunge sa tremure la orice accelerare te poti gandi si la injectoare (se pot curata, daca inca nu s-a ars solenoidul din ele).

293. Simptomele ar putea indica un calculator motor stricat (ECU). ECU ar trebui doar sa puna la masa bobina in "ritmul" care trebuie(de fapt bobinele, ca sunt doua, perechi pe cilindrii 1-4 si 2-3), "plusul" fiind luat direct de la baterie la punerea contactului (printr-o siguranta, evident).

Daca in ECU e vreun scurtcircuit sau firele de la bobina pana la ECU au vreo problema (poti sa le verifici) doar asa se explica arderea rapida a bobinei.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 29 Jun 2013, 19:42
Post #1312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




294 . Am reusit sa inrosesc galeria de evacuare , noaptea pe la ora 3 eram cu remorca , temperatura la apa ok , umpic cam mica , cere alt termostat , la un moment dat simt miros de cauciuc ars , trag pe dreapta si ridic capota si scutu de la galerie era umpic rosu , galeria era ca la ferari , mirosu venea de la tampoanele de la toba care nu prea le comvenea temperatura .Sonda lambda o fi afectata?E drept ca totu a fost de la o panta cam marisoara


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 29 Jun 2013, 22:45
Post #1313


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




292. Pt a vedea daca acea sonda este ok, cred ca este necesar un test pe laptop.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 30 Jun 2013, 00:26
Post #1314


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




294. Nu esti pe patrutuning. Nu ai cum sa inrosesti galeria si sa mai si topesti tampoanele de la toba. smile.gif


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 30 Jun 2013, 12:23
Post #1315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Crezi ce vrei , eu nu vorbesc de 4 tuning , ci vorbesc de o solenza care avea dupa ea o remorca inalta de 2,3 metri lunga de 2 si lata de 1,60 si plina cu cutii cu bagaje aproximativ 500 600 kg si un deal lung de 3 km , am simtit miros de ars in varfu dealului si am oprit, deschis capota si scutu de la galerie era umpic rosu la cele 3 suruburi , si galeria era rosie , afara era intuneric bezna (3 noaptea) de aceea am vazut , imi pare rau ca nu am facut poza ,

Am trecut de mult de faza cu 4 tunati

This post has been edited by vladut88: 30 Jun 2013, 12:25


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 3 Jul 2013, 12:58
Post #1316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




GMV-ul era in functiune?
Oare este posibil sa ajunga galeria la 800-1000 grade celsius??? ca atunci incepe sa fie rosie....
Pai lichidul de racire ce facea? se gelifiase???
Asta da fenomen.... o poza ar putea spulbera orice indoiala!


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 3 Jul 2013, 13:05
Post #1317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




GMV nu functiona pt ca temperatura lichidului de racire era sub 95 de grade , poze nu am ca nu mam gandit pe moment sa fac , repet remorca era grea , si am fortat si eu umpic , pe langa remorca mai erau in masina 3 persoane


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 3 Jul 2013, 18:36
Post #1318


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Bre, daca masina merge acu' ok, las-o asa si alta data ai grija.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanicosu
post 14 Jul 2013, 12:42
Post #1319


Membru


Group: Members
Posts: 296
Joined: 6 January 12
From: Tecuci jud Galati




295. A schimbat cineva racordul flexibil cel Intre catalizator si toba intermediara,am prins un pietroi mai mare subt masina si mi-a rupt plasa de la racord ,habar nu am cum sal dau jos de pe catalizator. Stie cineva?
Multumes anticipat

This post has been edited by mecanicosu: 14 Jul 2013, 13:58

Attached thumbnail(s)
bda2f5c4b1943a9d5dbf8b9592a6d0c8_5430986_700_700.jpg ( Size: 32.76k ) Number of downloads: 211


--------------------
Dacia Solenza Clima cu apucături de bmw 2004
Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannygambino
post 14 Jul 2013, 13:34
Post #1320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 28 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(mecanicosu @ 14 Jul 2013, 12:42)
295. A schimbat cineva racordul flexibil cel Intre catalizator si toba intermediara,am prins un pietroi mai mare subt masina si mi-a rupt plasa de la racord ,habar nu am cum sal dau jos de pe catalizator. Stie cineva?
Multumes anticipat
*



nu cred ca poti schimba doar racordul, mie imi pare dintr-o bucata cu saxofonul, si il am in curte dat jos. ai avea prezoanele de la galerie si colierul de la toba de mijloc plus vreo doua suruburi mai mici in zona protectiei aleia de tabla intre el si baia de ulei


--------------------
dacia solenza 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:04
Forum Renault