DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 45 46 47 48 49 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

corbex
post 23 Sep 2013, 14:33
Post #1381


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




304. Umple vasul si lasa aerisitoarele deschise pe fata, inchise pe spate. Asteapta pina incepe se curga lichid prin ele, fara sa faci nimic. Inchizi aerisitoarele pe fata, le deschizi pe spate. Reiei procedura. Dupa asta, deschizi cite un aerisitor si belesti ochii la el pina te convingi ca cirge numai lichid, fara bule de aer.
Din pompa nu pe poti amorsa se unul singur.

This post has been edited by corbex: 23 Sep 2013, 14:33


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 23 Sep 2013, 16:11
Post #1382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




305.Masina asta se incapataneaza sa-mi dea de cap.Acum doua saptamani am schimbat ulei,filtre.Acum o saptamana pompa benzina pe motiv ca dadea in nas la turatii mici si aveam o pompa Klaxcar,noua prin portbagaj de un an.Acum trage super bine,porneste usor numai ca are un usor trepidat la relanti.Azi dimineata,am scos bujiile si le-am gasit negre pe toate patru (uscate nu ude).Cum bujiile aveau un an,cam 25.000 km si erau GM am crezut ca asta e cauza.Am inlocuit bujiile cu Renault 7700500155,am curatat MPP corp clapeta,am facut cam 10 km ,in forta (am dus-o pana pe la 140-150 km/h )si am scos o bujie.Neagra.Maine as incerca un reglaj de culbutori.
Masina nu consuma ulei si pana acum cateva zile nu am simtit trepidatul asta (mai precis pana sa schimb pompa) dar nu cred ca-i de la pompa caci merge mult mai bine cu pompa asta.

This post has been edited by neacsugabrie: 23 Sep 2013, 16:23


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tanase.petrebogdan
post 24 Sep 2013, 07:47
Post #1383


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 31 January 10
From: Mangalia




304. Multumesc pentru sfaturi. Nu a vrut sub nici o forma sa curga, dar pana la urma i-am dat de cap cat de cat. Am folosit metoda cu furtunul la aerisitor si cu capul celalalt intrun bidon cu lichid. Pe spate s-au aerisit dupa cateva pedale, pe fata cand dadeam pedala in jos scotea aer apoi cand urca pedala intra la loc. Ca si cand imi rasufla pe undeva. Aveam pompa pe fata neamorsata cu f mult aer in ea. Pe la erisitor imi scotea lichid, drept pentru care am crezut initial ca mi s-a bulit pompa. Am desfacut tevile 1 si 2 (cele pentru fata) si am dat la pedala mai violent dupa 3-4 pedale acolo abia mi-a venit lichid. Le-am legat la loc si apoi am luat-o de la capat cu spate (unde nu era nevoie) si fata. Pe fata la inceput se intarise putin pedala si iesea aer la dr fata, dat cateva pedale dupa care s-a oprit (nu mai iesea nici aer, nici lichid; ce scotea si intra). Am pornit motorul si a inceput iar sa iasa aer facand cateva pedale, dupa care s-a oprit. Am oprit motorul, pedala era mai tare si a inceput iar sa iasa aer cateva pedale si tot asa am alternat oprirea motorului cu pornirea lui si am dat pedale pana mi-a venit lichid curat pe furtun. Bineinteles ca aveam grija ca in borcan sa nu imi scada nivelul la lichid sub minim.
Acum franele imi tin cam 85%. Nu sunt foarte prompte. Vreau sa fac cativa km dupa care sa-i fac din aerisirea , poate revin la normal.
Ceea ce va recomand cand faceti aerisirea la frane este sa desfiletati contactul de deasupra pedalei, cel care va aprinde stopurile pentru ca eu l-am bulit. Si totusi daca l-ati stricat, ca sa nu dau banii pe altul si trebuia sa plec cu masina si pe la ora 22 si nu aveam de unde sa cumpar unul nou, l-am desfacut si am vazut care e problema. In capatul cuiului de plastic ce impinge contactul se afla o tablita de cupru ca are rol doar sa impinga si sa traga contactul. Eu am anulat tablita si am lipit direct pe spatele tablitei care face contactul un arc de pix cu fludor si am rezolvat problema.
Va doresc spor la munca!


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 24 Sep 2013, 09:55
Post #1384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




305. N-are nimeni idei?!


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 24 Sep 2013, 10:46
Post #1385


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




305. Bujii negre inseamna ardere incompleta sau amestec bogat. Arderea incompleta e din cauza bujiilor nepotrivite pentru motorul ala. Amestecul bogat ar trebui sa fie din cauza injectoarelor sau senzorului de temperastura. E vorba de temperatura aerului la admisie, care e masurata in corpul clapeta de un senzor. Poate e bulit sau decalibrat.

This post has been edited by corbex: 24 Sep 2013, 10:47


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 24 Sep 2013, 11:49
Post #1386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




OK.numai ca bujiile alea GM au mers un an fara sa-mi inegreasca toba.Acum am pus originale si tot la fel.Momentan masina e in teste.Am scos sonda lambda,am curatit-o,o tura cu masina fara sonda si bujiile albe.Acum am montat sonda la loc si vad ce face.A plecat un amic sa dea o tura cu ea.
Eu sunt mai milos. tongue.gif


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 24 Sep 2013, 12:06
Post #1387


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




La sonda Lambda nu m-am gindit, si aia ar putea fi o cauza.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 24 Sep 2013, 12:21
Post #1388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




305.S-a intors masina din teste.Bujiile sunt curate.Acum las motorul sa se raceasca si reglez si cubutorii.Am turat-o in pana in limitare de mai multe ori pe loc.A inegrit solul cu apa si funingine.Sunt eu mai milos dar nici batraneste nu am mers cu masina.Sper sa scap asa usor.Altfel cred ca urmeaza un divort.(parbriz,ulei,filtre,bujii...deja sotia se simte neglijata)


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 25 Sep 2013, 14:33
Post #1389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




305. Am scos mufa de la sonda de oxigen si am parcurs 50 km.Am scos bujiile si le-am gasit curate.Am pus mufa inapoi si dupa 25 km bujiile erau negre.L-am sunat pe un mecanic de la un service si-mi zice ca-i catalizatorul infundat,lucru pe care refuz sa-l cred caci masina trage super bine si nu am simtit diferente de putere majore cand am mers cu sonda scoasa de tot din galeria de evacuare.Din pacate ,timp de 5 zile nu o sa mai am timp de verificat sonda lambda din motive de ..."job".In timpul asta am sa merg cu mufa scoasa si astept parerile voastre.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulika
post 25 Sep 2013, 16:24
Post #1390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 September 13




(301)Porneste solenza cu alt calculator de injectie? Ca eu am incercat sa pornesc cu un calculator de la alta masina si nu pornea...invartea dar nu pornea.Si va rog mult sa mi raspundeti la intrebarea 301 care am puso acum cateva saptamani pentru ca vreau sa o pornesc pana la iarna? Nu mai stiu ce sa i fac.
sad.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - BT 04 MLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 25 Sep 2013, 16:27
Post #1391


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




305. Poate e sonda aia defecta.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 25 Sep 2013, 17:18
Post #1392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




305.Asa sper si eu.Numai ca nu prea am timp acum de masina.Am sa incerc sa o masor cu apartul de masura sa vad ce valori da.

25 Sep 2013, 17:22:
301.Nu porneste.Numai daca ei si UCH si CIP-ul din cheia masinii donatoare.

This post has been edited by neacsugabrie: 25 Sep 2013, 17:22


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 28 Sep 2013, 09:10
Post #1393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




QUOTE(urdavid @ 11 Sep 2013, 20:34)
297. de cand o inceput sa faca figuri, am circulat cu ea numai pe benzina ( de la MOL Tempo plus 98 ), masina mere bricii, nu mai da in nas, trage super fain, creste mai repede in ture numai ca mananca cam mult in jur de 8-9 l/suta tinand cont ca pe gpl consuma 8 l/suta mers destul de sportiv, nu am schimbat nici acuma bujiile, nici nam curatat mpp, nici culbutorii nu i-am reglat, ce ma nelamureste pe mine ii ca consuma mai mult decat pe gpl, ca normal ar fi sa consume mai putin pe benzina decat pe gpl. Pareri ? Multumesc !
*


Din cauza ca consumu pe benzina se apropia de 10l la suta, si nu prea mai ma tinea buzunaru am trecut pe GPL si surpriza, si-a revenit, nu mai da in nas, mere brici, consumu pe gaz ii undeva la 7-8l/suta condus destul de sportiv, asa cum il stiam. Cu ce ar trebui sa incep sa verific de am asa mare consum pe benzina ? multumesc


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 28 Sep 2013, 14:27
Post #1394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




305. Schimbat sonda oxigen (cu o sonda de pe o solenza busita) ,reglat culbutori (doar la pistonul 1 erau un pic mai largi) si cu ocazia asta am descoperit ceva.Din capacul de culbutori,la galerie de admisie,este un furtun subtire,langa epurator.Am pornit masina fara el,caci am uitat sa-l pun si relatiul era la 1000 de ture.Am cuplat furtunul si relantiul scadea la 800 rotatii si motorul trepida.Am verificat furtunul si in interior are o duza,cu o gaura de cca 1 mm.La mine era total infundata.
Acum masina merge,nu mai afuma bujiile,nu mai trepideaza.
O fi fost sonda sau acel furtun ,nu stiu.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 30 Sep 2013, 20:30
Post #1395


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




297- calculatorul de injectie pt benzina face reglajul in functie de niste parametri si de valorile inregistrate de diversi senzori.
La tine ma gandesc ca ar putea fi probleme la unul din senzori care "pacaleste" calculatorul... Senzor presiune atmosferica parca este , si inca vreo 2 prin spatele filtrului de aer - cunoscatorii sunt invitati sa zica mai pe larg.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 30 Sep 2013, 22:51
Post #1396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




Upss, urata treaba 052.gif , oricum multumesc de raspuns, macar stiu la ce sa ma astept biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 1 Oct 2013, 10:07
Post #1397


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu strica sa se puna multimetrul pe fiecare dintre senzorii aia si sa compare valorile cu cele din carte. E treaba de o ora.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solenza zaz
post 2 Oct 2013, 22:25
Post #1398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 16 April 12
From: Bucuresti




306.o intrebara,are vreo importanta sa e bine daca pun un pic de ulei sus la amortizoare pe fata unde sunt flansele sau rulmenti ce sunt aia de sub capota sau nu este recomandat?ms


--------------------
dacia solenza 2004 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 2 Oct 2013, 22:33
Post #1399


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Eu asa am luat masina, cu ulei acolo, si am grija sa nu-i lipseasca. smile.gif


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 11 Oct 2013, 17:50
Post #1400


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




307.Salut,de cateva zile am o problema careia nu-i gasesc o rezolvare.Mai exact pana acum 3 zile masina mergea perfecrt,pana cand intr-o zi la o parcare i-a scazut turatia undeva sub scala aceea de pe turometru,dar am accelerat si si-a revenit.De atunci mereu are o problema si anume cand este la relantiu si vreau sa o accelerez mai intai se subtureaza si apoi se accelereaza,in mers se manifesta prin faptul ca pana in 2000 ture nu trage deloc bine,parca se merge ingatuita asa,apoi deodata prinde viata de parca ar avea turbina,ma baga in scaun,de imi e frica sa nu amceva in fata ,de la ce sa fie?Am curatat corpul clapeta al meu,tot la fel facea,am pus alt motoras pas cu pas,la fel,am cumparat alt motoras pas cu pas klaxcar,la fel,am schimbat corp clapeta cu altul de la o masina din dezmembrari,la fel face,am curatat senzor turatie,la fel,am dat cu spray pe toate mufele,la fel,schimbat bobina inductie la fel,poate chiar mai rau cu cealalta de la un amic.Motorul merge rotund,foarte frumos la relanti,dar cand incerc sa-l accelerez da sa moara,in schimb daca il iau usor,dar usor,siil accelerez urca pana la 2000 ture,apoi odata prinde viata cum avea inainte.Fiecare bujie are scanteie,motorul trepideaza cand scot fisa aferenta,dar parca nu asa rau cum facea inainte,se simte o usoara trepidatie,dar la fel la toate bujiile...,inainte parca atunci cand scoteam o fisa de la bujie imi era sa nu se opreasca.De la ce sa fie?de la bujii??De la culbutori?i-am reglat mai in primavara si atunci mecaniul i-a regla la 0.10 cu 0.30,dar mergea bine dupa reglaj.Maine vreau sa-i schimb bujile,ca au undeva la 30 mii km,si sa schimb si senzorul de temperatura apa..,ce mai poate fi?


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 11 Oct 2013, 21:10
Post #1401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




307. Pune-o pe tester


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 11 Oct 2013, 21:52
Post #1402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




307. La solenza reglajul culbutorilor este 10admisie, 25evacuare. Verifica sonda lambda si pompa de benzina.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 11 Oct 2013, 22:05
Post #1403


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




307,Ms de sfaturi,maine asta o sa fac,ii schimb bujiile,vad cum merge si apoi o pun pe tester.


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 16 Oct 2013, 20:05
Post #1404


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




307.Am rezolvat,tragea aer fals pe la conducta de la servo frana,cu toate ca nu era fisurata,acolo unde aceasta intra pe galeria de admisie,are o garnitura mica,si cred ca nu mai era ermetic,ptr ca era putin murdara de ulei,am sters bine bine,si am bagat la loc,si-a revenit...,poate stiti cumva ce-i cu senzorii aia 2 de pe galerie...,la mine cam joaca in voie pe acolo....nu stau deloc bine... Sal


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 16 Oct 2013, 20:54
Post #1405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




307. Senzorii de pe admisie asa joaca la toate.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 22 Oct 2013, 17:17
Post #1406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




305.Revin cu noutati.Reglat culbutorii 10 cu 25,inlocuit sonda oxigen,demontat si curatat injectoare (doua din ele pulverizau cam intr-o parte).Apoi am "pus-o pe tester".Toate valorile sunt ok mai putin amestecul la ralanti care cica "e un pic bogat" (nu mai retin valorile) si o eroare de imobilizator defect care a reaparut mereu,desi masina recunoaste cheia.In continuare bujiile sunt tot un pic afumate (de data asta electrozii sunt curati)Sfatul mecanicului.Sa-i bag benzina de 98-99 cand plec la un drum lung si sa-i dau "talpa" ca e posibil sa fie catalizatorul un pic infundat.
Pareri?!


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 Oct 2013, 09:28
Post #1407


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cind ajungi pe o autostrada, baga a patra si du-o in limitare sau pe aproape, vreo 5 minute. Eu am facut asta si am scos vreo 2 norisori de fum (funingine?). icon_mrgreen.gif Nu conteaza cu ce benzina.

This post has been edited by corbex: 23 Oct 2013, 09:29


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ming
post 25 Oct 2013, 23:46
Post #1408


Membru Irlandez


Group: Members
Posts: 445
Joined: 2 July 10
From: Alba Iulia




308.
vreau si eu un raspuns rapid va rog ... cand vreau sa pornesc daca nu calc acceleratia , masina porneste rau, tuseste tare si and las cheia moare... daca o calc cat de putin nu mai face asa si porneste perfect.
iar daca pornesc cu acceleratia calcata porneste perfect.
nu vreau sa deschid topic separat pt asta. ma puteti ajuta va rog?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Avantage - B-40-FJB
I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 26 Oct 2013, 06:50
Post #1409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




305.Am facut 924 km in doua zile,mers aproape sportiv.Bujiile sunt albe acum,trepidatia la ralanti a disparut.Toba a ramas afumata,probabil funinginea aia a aderat bine la tabla ruginita.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur82
post 27 Oct 2013, 16:22
Post #1410


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 18 January 09




309. Am si eu o probl cu Solenza mea..dupa stat o zi in soare nu mai porneste la prima cheie!! Dupa ce o pornesc la a doua sau a treia tentativa nu mai am probl cu ea , o ia la sfert chiar daca merg 1 min sau o ora..Dimineața, noaptea o ia la sfert sau daca e racoare sau rece afara porneste fara probl..problema apare cand o las 3-4 ore in soare..toată vara am avut probl asta..păreri?,idei ??


--------------------
Dacia Solenza Scala/2004 - DB-82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 45 46 47 48 49 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 16:02
Forum Renault