Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
avrelln |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#722
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
185. Ar fi mai bine sa te asiguri ca semnalul de pe fir e corect - altfel degeaba schimbi tabloul de ceasuri....
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
avrelln |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
185. i96nds- vrei sa fiu putin mai clar, te rog? la ce anume te referi?
23 May 2012, 19:52: vrei sa fii... asta am vrut sa zic ![]() This post has been edited by avrelln: 23 May 2012, 19:52 |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#724
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
185. Chiar, si eu sunt interesat. Care fire trebuie sa le masuram, cat ar trebui sa arate?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#725
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
185. Se masoara cu un ohm-metru rezistenta intre pinii 7 si 8 din conectorul negru de la tabloul de bord. Cu plinul facut, ar trebui sa indice 0 - 10 ohmi. Cu rezervorul gol, daca informatia data de potentiometrul din rezervor este corecta, indica 280 de ohmi (± 20 ohmi). Cum la tine indica jumatate de rezervor, valoarea masuratai ar trebui sa fie cam 190 ohmi (caz in care schimbi indicatorul din pompa).
Si mai simplu: cu tabloul alimentat, se pune pinul 8 la masa. Daca indica corect, va arata plin. This post has been edited by bogdanmardare: 24 May 2012, 07:45 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
avrelln |
![]()
Post
#726
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
m-ai cam pierdut....
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
185. Multumim frumos!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
avrelln |
![]()
Post
#728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
185.da,scuze, multumesc frumos bogdanmardare...desi nu prea stiu la ce te referi
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#729
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
185. @avrelln: Demontezi partea superioara a bordului. Demontezi ceasurile si scoti conectorul negru. Tinut cu "cheia" de fixare in sus, pinii se numeroteaza de la stanga spre dreapta (primele pozitii din stanga sunt libere). Masori cu un multimetru intre pinii 7 ( fir gri) si 8 (fir verde), nu e nevoie sa ii scoti din conector. Daca vrei sa pui la masa pinul 8, demontezi conectorul, scoti papucul de la pozitia 8 si il inlocuiesti cu cel de la pozitia 7
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
avrelln |
![]()
Post
#730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
185. aha,acm am inteles...multumesc frumos bogdanmardare...azi am fost pe la un electrician, unul cunoscut drept destul de bun in zona, mi-a scos mufa de la senzorul litrometru (asa se pare ca se numeste), a alimentat-o de la mufa asta, iar acul ceasului a facut cursa completa,pana sus, al meu acm sta la jumatate, la linia groasa de la mijlocul scalei,desi rezervorul este plin, de coborat,coboara, cand iau contactul...concluzia lui a fost ca senzorul litrometru este defect...am intrebat la piese auto, pretul este de 300-330 lei...acm dilema este alta...electricianul stie ca solenza diesel nu are pompa de combustibil in rezervor,iar celor de la mag de piese auto li s-a spus de la pitesti (de unde isi fac aprovizionarea) ca solenza ARE pompa de combustibil, care este corp comun cu litrometrul...acm...eu maine ma duc si la service-ul unde merg de ani buni si in care am incredere sa imi faca si ei o verificare, azi aveau un morman de masini pe cap...nu aveau timp de mine...are cineva cunostinta despre cum si ce draq se afla in acel rezervor? si sonda si pompa? sau ....voi reveni cu detalii cand voi rezolva (sper)...multumesc anticipat!
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#731
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Habar nu am ce vorbesti tu acolo... sunt afon la mecanica, dar uite aici cateva poze cu pompa de kerosen de la Solenza.
http://www.daciaclub.ro/Pompa-de-benzina-d...uta-t25486.html |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#732
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
185. din cate stiu eu solenza diesel nu are pompa de combustibil in rezervor.acolo are doar sonda care indica cat de plin e rezervorul si sorbul.
eu stiu ca la solenza diesel este pompa de injectie care trage motosina din rezervor.cel putin asa am vazut la logan diesel. daca gresesc sa ma corecteze cineva. This post has been edited by alexandrusiri: 24 May 2012, 20:54 |
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
2013
- IS-54-SIR
|
|
avrelln |
![]()
Post
#733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
@alexandrusiri-exact asta mi-a spus si electricianul...insa cel de la mag de piese a zis ca are si pompa in rezervor...f probabil maine o voi desface si revin cu un rasp sigur...
@ iulikk- la electrician am vazut doar partea de sus, care e identica cu pozele din link de la tine...la mag de piese auto,pe calc,mi-a arata exact ce e in pozele din link...cum spuneam, cred ca maine voi reusi sa desfac si sa vad exact ce e acolo, apoi revin cu detalii.... |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
185. deci daca e ca la logan diesel in rezervor ai un ansamblu cam ca la solenza benzina numai ca lipseste pompa.
|
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
2013
- IS-54-SIR
|
|
avrelln |
![]()
Post
#735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
185. exact, cam asa ar trebui sa fie...sper sa reusesc maine sa imi fac timp si eu si mecanicul sa desfacem si sa ne convingem...multumesc baieti
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
solenza zaz |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 16 April 12 From: Bucuresti ![]() |
186. baieti am si eu o problema nu mai imi merge recircularea nici pe inchis nici pe deschis pur si simplu nu se mai misca clapeta.
|
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
|
|
shade4free |
![]()
Post
#737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 10 From: ...... ![]() |
187.
Am prins un uruit pe fata stanga parca Cum a aparut ,nu stiu,am fost in spital o saptamana jumatate,masina baiatului este in service,,asa ca a tras pe solenza Cum se manifesta Un uruit constant rotativ,in momentul in care merg constant cu masina,indiferent de treapta de viteza,se aude si daca scot pe liber. Nu se aude cand accelerez,si daca o tin putin infranata. Niste sfaturi pana ma suna mecanicul mai tarziu sau maine? nimeni? This post has been edited by shade4free: 26 May 2012, 12:15 |
--------------------
...
scala
.....
- ........
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#738
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
187. rulment
188. azi dimineata am gasit o rotita din plastic neagra pe pres la sofer...este o rotita dintata murdara de ulei...aveti idee de unde ar proveni? m-am uitat sub bord la sofer si nu imi dau seama de unde ar fi...nu am nici o defectiune prin lipsa ei dar presupun ca trebuie sa fie de la ceva din moment ce am gasit-o pe pres...daca e nevoie ii fac si o poza....mersi |
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
solenza zaz |
![]()
Post
#739
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 16 April 12 From: Bucuresti ![]() |
185. Nu ma ajuta si pe mine nimeni ce sai fac,o repar sau ii dau foc.
|
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
|
|
cgc64 |
![]()
Post
#740
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 09 From: Constanta ![]() |
185.ai cautat pe site,remedierea problemei tale?
|
--------------------
dacia
sandero laureate
2016
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#741
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#742
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
188: Daca are diametru de maxim un cm, este de la sistemul de reglaj faruri (in total sunt 3). Daca nu gresesc, pe partea aceea nu mai sunt alte angrenaje. Repartitorul de aer are angrenajele pe partea pasagerului.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
188. da e de maxim 1cm...m-am uitat si eu pe acolo si nu are de la ce sa fie...oricum nu am reglat farurile niciodata din rotita aia...
|
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#744
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
188. La voi functioneaza reglajul ala? La Solenza din dotare nu a functionat de cand a luat tata masina de la dealer...
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
188. Eu l-am schimbat cu unul de dacia 1310, cu mici adaptari. Functioneaza impecabil si foarte usor. E mult mai rezistent. Cel de solenza e gandit prost de se roteste asa greu. Asta de berlina e simplu. Un surub practic.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#746
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
188. Mersi. Mi-ai dat de lucru pt luna viitoare (cand se termina sesiunea
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
marcel.dantis |
![]()
Post
#747
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 12 March 09 ![]() |
189. Am 2 probleme pe care nu reusesc sa le rezolv:
1. La un moment dat, stand la semafor, am vazut ca motorul se tura singur la relanti: 1100 - 1300 rpm. Am curatat MPP si corpul clapeta, dar tot aceleasi simptome. L-am schimbat cu unul de origine si problema pare ca s-a rezolvat. spun pare pentru ca sunt momente in care turatia, la relanti, oscileaza in jurul celei de-a doua liniute a turometrului - de obicei se afla imediat peste. Oricul se simte ca relantiul nu este in regula. Mentionez ca la tester a iesit totul in regula, chiar si cu MPP-ul vechi. Ma intereseaza care ar fi posibilele cauze. 2. Atunci cand schimb vitezele, in special primele 3, se aude un cloncanit la motor. Care ar fi cauza si rezolvarea ei. Multumesc! This post has been edited by marcel.dantis: 26 May 2012, 19:56 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003 CLIMA
|
|
solenza zaz |
![]()
Post
#748
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 16 April 12 From: Bucuresti ![]() |
190.baieti unde se afla corpul clapeta si MPP? Ms mult.
|
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
|
|
fastbot |
![]()
Post
#749
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 January 07 From: GL ![]() |
190. Exact sub corpul filtru aer.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#750
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
188: @Iulikk: cand am luat masina de la vechiul proprietar, se lasau farurile doar de la pozitia 1 la pozitia 2, apoi mergea in gol reglajul. Dupa ceva straduinte, merge pe toata plaja (de la 0 la 4). A fost nevoie sa reglez farurile pe inaltime de mai multe ori in timpul reglajelor pana ce am reusit sa il fac sa functioneze.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 02:17 |